OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. október 8., kedd 09:30

Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (1. rész)
    New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) - A  Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) ma bejelentette, hogy a nemzetközi hírnévnek örvendő előadóművész, Lady Gaga új, ARTPOP elnevezésű albumának borítója első alkalommal a Clear Channel Outdoor digitális óriásplakátjain és képernyőin lesz látható a Föld nagyobb városaiban. Az albumborítót a plakátok és képernyők fokozatosan, részenként fedik majd fel. A társaság kimagasló nemzetközi ismertségének további növelése érdekében digitális technológiai lehetőségeinek határait még távolabbra kitoló projektjével a világon elsőként olyan szabadtéri kampányt valósít meg, amelynek során egy kreatív hirdetést nem teljes egészében, hanem részleteinek egymást követő felfedésével tár a nagyközönség elé a világon mindenütt egyöntetűen, azonos időben. A kampány egyértelműen bizonyítja, hogy a Clear Channel Outdoor a legrégibb és egyik leghatásosabb hirdetőeszköz és az új technológiai vívmányok összeházasításával létrehozott digitális eszközeivel a világon szinte mindenütt jelen van és képes elérni a célközönséget, miáltal lehetőséget ad a márkák számára, hogy a lehető legkreatívabb reklámok révén közvetlen kapcsolatba léphessenek az emberekkel.

    Az európai idő szerint du. 1 órakor kezdődő exkluzív, több platformon folyó eseményen a közösségi médiák iránti rajongásáról és rendkívül nagyszámú követőjéről ismert Lady Gaga felkéri több mint 40 millió "Kis szörnyecskéjét" a Twitteren és 59 millió rajongóját a Facebookon, hogy a hamarosan megjelenő albumról tweeteljenek és posztoljanak hashtag #iHeartARTPOP-ot. Az ezt követő 30-percben az "Anyaszörny" a Clear Channel Outdoor médiacsatornákon keresztül digitális ízelítőket ad az albumborítóról, rövid időközönként felfedve egy-egy újabb részletet belőle, míg végül a borító teljes egészében látható nem lesz.

A november 11-én megjelenő ARTPOP album Gaga negyedik stúdióalbuma. A borítót a legendás művész, Jeff Koons tervezte. "Egy álmom vált valóra azzal, hogy Jeff hozzájárult az ARTPOP elkészítéséhez, és a borító tervezése ugyanakkor nagyon intenzív érzelmi élmény is volt. Jeff a legnagyobb dologgal ajándékozott meg, amit csak adhatott, és alig várom, hogy megoszthassam veletek" - mondta Lady Gaga.

A rajongóktól érkező #iHeartARTPOP tweeteket háttérként beépítik az albumborító felfedésébe, így a tweetelőknek lehetőségük van arra, hogy teljesen belemerüljenek a közös művészi teremtési folyamatba, és láthassák üzeneteiket a Clear Channel óriásplakátokon és digitális képernyőkön, valamint a www.ladygaga.com oldalon. Ez az első olyan alkalom, amikor egy zenész és előadóművész együttműködik a rajongóival abban, hogy a közösségi oldalak segítségével közterületi médiákon keresztül élvezhető, ikonikus, globális közösségi művészeti élményt nyújtsanak embertársaiknak.

"A Clear Channel Outdoor szerte a világon egyre nagyobb számú, magas minőségű digitális képernyőt tartalmazó hálózattal rendelkezik, amely a hirdetők számára új és nagyhatású, prémiumkategóriás reklámeszközöket biztosít a fogyasztók eléréséhez. Az egyre fokozódó urbanizáció és a mobil Internet és mobilalkalmazások térhódítása következtében a kültéri reklám alapvető összetevőjévé vált a fogyasztókkal való kommunikációt, a fogyasztók megnyerését vagy akár ügyletekbe való bevonását célzó reklámkampányoknak" - magyarázta William Eccleshare, a Clear Channel Outdoor vezérigazgatója. "Cégünk elkötelezte magát az iránt, hogy a digitális köztéri hirdetésekben rejlő lehetőségek teljes tárházát kiaknázza azzal a céllal, hogy folyamatosan növekvő nemzetközi ügyfélkörének ötletgazdag, kreatív, és hatékony kampányokat szervezhessen, így rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy Lady Gaga partnereként ilyen innovatív módon tárhattuk a világ elé az ARTPOP albumot."

Annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon részt vehessenek az eseményen, nagy várakozással övezett albumának művészi borítólapját Lady Gaga egy időben fedi fel a Föld 18 városában, és a Clear Channel Outdoor Times Square-en, a Broadway 1567 szám előtt található Spectacolor óriásplakátján látható bemutató közvetlen adásban követhető lesz a www.ladygaga.com oldalon is. A Clear Channel egyedülálló technológiai fejlettségét bizonyítja, hogy az esemény a közterületi reklámeszközök mellett más platformokon keresztül is élvezhető lesz, ideértve a rádiót és a digitális platformokat is, mivel a Clear Channel Media & Entertainment rádióállomások szerte az USA-ban szintén posztolni fogják az albumborítót, amint az elérhetővé válik saját weboldaluk számára.

Azok a lelkes rajongók, akik személyesen szeretnének jelen lenni az ARTPOP  album borítójának bemutatóján, az alábbi városokban tehetik ezt meg:
    - Barcelona, Spanyolország
    - Brüsszel, Belgium
    - Chicago, Illinois
    - Helsinki, Finnország
    - Lima, Peru
    - London, Egyesült Királyság
    - Los Angeles, Kalifornia
    - Madrid, Spanyolország
    - Mexikóváros, Mexikó
    - Miami, Florida
    - New Jersey
    - New York City, New York
    - Oakland, Kalifornia
    - Oslo, Norvégia
    - Párizs, Franciaország
    - Santiago, Chile
    - Stockholm, Svédország
    - Valencia, Spanyolország
    - Velence, Olaszország (folyt.)



2013. október 8., kedd 09:31

Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (2. rész)
    New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.-ről tudni kell

Az öt kontinensen, 30 országban (ideértve az Egyesült Államok 50 legnagyobb piaca közül 48-at) több mint 750000 képernyővel rendelkező Clear Channel Outdoor Holdings, Inc., (NYSE:CCO) a világ egyik legnagyobb közterületi hirdetővállalata. A Clear Channel Outdoor Holdings számos különféle hirdetőfelületet kínál szerte a világon ügyfelei reklámigényeinek kielégítésére, ideértve folyamatosan növekvő digitális hálózatát, amelybe 37 egyesült államokbeli piacon több mint 1000 digitális óriásplakát tartozik. A Clear Channel Outdoor 28 országban tevékenykedik Ázsiában, Ausztráliában, Európában és Latin-Amerikában különféle társasági formákban.

Kedveljen minket a Facebookon: facebook.com/CCOutdoor

Kövessen minket a Twitteren: twitter.com/CCOutdoor


Amit a Clear Channel Media & Entertainment-ről tudni kell

Az Amerikai Egyesült Államokban több mint 243 millióan hallgatják minden hónapban a Clear Channel Media & Entertainment adásait, így a közönség mérete alapján a cég az egyik legnagyobb eléréssel rendelkező rádiós- vagy televíziós szolgáltató Amerikában. A Clear Channel Media & Entertainment 150 piacot szolgál ki 840 saját tulajdonú rádióállomása révén, és a cég rádióadásai és azok tartalmai hallhatók ultrarövid és középhullámon (AM/FM), HD digitális rádióadásban, műholdas rádióadásban, az Interneten az iHeartRadio.com oldalon, valamint a cég rádióállomásainak weboldalán,az iHeartRadio mobilappon, fejlettebb autórádiókon, iPadeken és okostelefonokon, illetve navigációs rendszereken keresztül. Az iHeartRadio, a Clear Channel digitális rádió platformja 225 millió letöltéssel az első helyen áll a teljes körű digitális audiószolgáltatók közt; első 20 millió regisztrált felhasználóját rövidebb idő alatt gyűjtötte, mint az Internet történelmében bármely egyéb digitális szolgáltató.

A cég tevékenységi körébe tartozik a rádiós műsorszórás, az online és mobil szolgáltatások és termékek, élő koncertek és események, szindikálás, zenekereső szolgáltatások és független médiaképviselet. A Clear Channel Media & Entertainment a nemzetközi média és szórakoztatóipari cég, az CC Media Holdings, Inc. (OTCBB:CCMO) divíziója. További információkért a vállalatról kérjük, látogasson el a következő internetes címre: ClearChannel.com.

Kedveljen minket a Facebookon: facebook.com/iHeartRadio

Kövessen minket a Twitteren: twitter.com/iHeartRadio
(folyt.)



2013. október 8., kedd 09:31

Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (3. rész)
    New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) -

    
Lady Gaga ARTPOP albumának bemutatója európai idő szerint du. 1:00 órakor lesz látható a következő nemzetközi helyszíneken:

EURÓPA:

Brüsszel, Belgium
    - Több mint 100 képernyőn a metróállomásokon szerte Belgiumban, ideértve Brüsszel déli és központi részét, Antwerpen központi részét és Gentet.

Helsinki, Finnország
    - Helsinki város szívében Narinkkatori közelében a Kamppi bevásárlóközpont főbejáratánál.

London, Egyesült Királyság
    - Több mint 100 buszmegállóban, a legnagyobb, autóforgalom előtt lezárt területeken London belvárosában.

Oslo, Norvégia
     - Oslo belvárosában egy nagy képernyőn az Oslo városközpontjában, a fő vasútállomás közelében található legnagyobb bevásárlóközpont elülső bejárata előtt.

Párizs, Franciaország
    - Nagy képernyőn a l'esplanade La Défense-en, Párizsban. Kültéren a le Quatre Temps Bevásárlóközponthoz közel.

Barcelona, Madrid és Valencia, Spanyolország
    - Szuperméretű óriásplakátokon Spanyolországban a Madridba, Barcelonába és Valenciába bevezető, illetve onnan kivezető utakon; a La Vaguada Bevásárlóközpontban Madridban; a Nuevo Centro Bevásárlóközpontban Madridban és Valenciában.

Stockholm, Svédország
    - Több mint 100 képernyőn a stockholmi Metróban, az összes főbb állomáson.

Velence, Olaszország
    - Képernyőkön a Marco Polo repülőtéren, Velencében.


LATIN-AMERIKA:

Lima, Peru
    - Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban, ideértve a város legnagyobb látogatottságú bevásárlóközpontja előtt elhaladó La Marina sugárutat, valamint három további képernyőt a Javier Prado sugárúton, amely a város fő üzleti negyedeit köti össze.

Mexikóváros, Mexikó
    - Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban

Santiago de Chile, Chile
    - Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban


KANADA:
    - Toronto, Yonge-Dundas Square

AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK:

New York City
    - Times Square, 1567 Broadway (Broadway a 46-ik és a 47-ik utca közt)

Chicago
    - 33 képernyőn

Los Angeles
    - 6 képernyőn

Miami
    - 20 képernyőn

New Jersey (különböző városok)
    - 10 képernyőn

Oakland
    - 10 képernyőn

Kapcsolat:
További információk:
Clear Channel Outdoor - minden ország az USA-n kívül
Lucy Puddefoot, +44 (0) 207 478 2284
lucypuddefoot@clearchannel.com
vagy
Clear Channel Outdoor - Észak-Amerika
David Grabert, +001 (212)-812-0089
davidgrabert@clearchannel.com
vagy
Clear Channel Media & Entertainment
Angel Aristone, +001 (212)-377-7802
angelaristone@clearchannel.com
vagy
Fishburn Hedges
Jessica Morris, +001 (212) 459-6232
jessica.morris@fishburn-hedges.com

Forrás: Clear Channel Outdoor Holdings



E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.