Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. szeptember 20., péntek 09:55 |
Nyolcadik alkalommal jelenik meg a Hay Group éves tanulmánya a Vezetők szempontjából legjobb szervezetekről (1. rész) |
|
Philadelphia, 2013. szeptember 20., péntek (Business Wire/OTS) -
Az élenjáró vállalatok a szervezet minden szintjén támogatják és
ösztönzik a vezetőket, elősegítik az innovációt, miközben a vállalat
operatív működése terén is a kiválóságra törekszenek - A nemzetközi
vezetői tanácsadó cég, a Hay Group, ma megjelentette nyolcadik éves
'A vezetők szempontjából legjobb szervezetek' (Best Companies for
Leadership Study) című tanulmányát, valamint a 20 legjobb
szervezetet felsoroló listáját (Top 20). A tanulmány rangsorolja a
világ vezetők szempontjából legjobb vállalatait, és megvizsgálja,
hogyan gondozzák ezek a cégek a tehetségeket, és hogyan támogatják
az innovációt a vezetők körében. Idén a lista élén a Procter &
Gamble végzett, amelyet a Microsoft, a General Electric és a
Coca-Cola követ. |
A Hay Group 'Vezetők szempontjából legjobb szervezetekről' készített
tanulmánya szerint az e téren kimagasló vállalatok célirányos
stratégiát követnek a vezetők fejlesztése, támogatása és motiválása
terén annak érdekében, hogy a szervezet különböző szintjein
tevékenykedő minden vezető a lehető legjobb teljesítményt
nyújthassa. Ezt támasztja alá az is, hogy a Top 20 listán szereplő
cégek 73 százaléka szerint a szervezet minden szintjén mindenkinek
biztosítják a lehetőséget azoknak a képességeknek a fejlesztésére és
alkalmazására, amelyek mások vezetéséhez szükségesek, míg az összes
többi céget tekintve ez az arány csak 47 százalék volt. Ezek az
előre tervező társaságok azt is felmérik, hogy melyek azok a
szerepek, amelyek kulcsfontosságúak - vagy azok lesznek - a cég
sikere szempontjából, és ennek az információnak a birtokában
választják ki és fejlesztik azokat a vezetőket, akik rendelkeznek a
kulcsfontosságú szerepek betöltéséhez szükséges képességekkel. E
fejlesztési folyamat során a Top 20-as listán szereplő társaság ok
beszámolójuk szerint több erőfeszítést tesznek új és középszintű
vezetőik fejlesztése érdekében, nagyobb arányban használják az
internetes alapú vezetőfejlesztési modulokat (72 százalék szemben a
többi vállalatra jellemző 39 százalékkal), a vezetőképzési
tanfolyamokat (80 százalék vs. 55 százalék) és a tapasztaltabb felső
vezetők által végzett mentorálás módszerét (68 százalék vs. 39
százalék).
"A 'Vezetők szempontjából legjobb szervezetek' tanulmány rámutat
arra, hogy a korábban kizárólag a felső vezetői pozíciókban
szükséges képességek- a magas fokú érzelmi intelligencia, a
folytonos tanulás iránti elkötelezettség, az analitikus
gondolkodásmód - nagy része ma már a szervezet minden szintjén
kulcsfontosságú képességnek számít" - fejtette ki Ruth Malloy, a Hay
Group Vezetői és tehetséggondozási gyakorlat (Leadership and Talent
practice) egységének nemzetközi ügyvezető igazgatója és a 'Vezetők
szempontjából legjobb szervezetek' tanulmányt készítő csapat egyik
vezetője. "Ahhoz, hogy a mai rendkívül összetett versenykörnyezetben
kiemelkedő teljesítményt nyújthassanak, a legjobb vállalatok
határozott lépéseket tesznek ezeknek a képességeknek a fejlesztésére
és jutalmazására, miáltal egyaránt biztosítható a cég sikeres
operatív működése a jelenben, és egy innovatív vezetői gárda
kialakítása, akik majd továbbviszik ezt a sikert a jövőben."
A vezetők szempontjából legjobb szervezetek 82 százaléka alkalmaz a
kitűzött célok elérésének szigorú mérésén alapuló jutalmazást vagy
megrovást, míg a többi vállalatnak csak 58 százaléka követi ezt a
stratégiát. Ehhez hasonlóan az első 20 cég 89 százaléka bátorítja
alkalmazottait kihívást jelentő vagy magas szintű célok kitűzésére,
szemben a többi vállalatnál e téren tapasztalt 69 százalékos
aránnyal.
Ugyanakkor a vezetők szempontjából legjobb vállalatok olyan
vállalati kultúrát alakítottak ki, amely ösztönzi és támogatja az
innovációt. Az első 20 cég hetvenhat százaléka jutalmazza és
bátorítja a különböző üzleti egységek közti, új üzleti tevékenységek
kialakítására irányuló együttműködést, míg ez az összes többi
vállalatnak mindössze 54 százalékáról mondható el. Az első 20
szervezetnél az alkalmazottakat nagyobb valószínűséggel támogatják a
közvetlen szakterületükön kívül eső ismeretek elsajátításában (70
százalék vs. 48 százalék), és elismerik és jutalmazzák azokat az
alkalmazottakat, akiknek új, a megszokottól eltérő üzleti ötleteik
vannak (77 százalék vs. 58 százalék).
"A hagyományos módszerekkel egyre nehezebb jövedelmező
vállalkozásokat létrehozni és fenntartani" - magyarázta Rick Lash, a
Hay Group Vezetői és tehetséggondozási gyakorlat egységének
igazgatója, aki Ruth Malloy mellett a 'Vezetők szempontjából legjobb
szervezetek' tanulmányt készítő csapat másik vezetője. "A
vállalatoknak újfajta módszereket kell kidolgozniuk arra, hogy
hogyan viszonyuljanak piacaikhoz. A legjobb cégek rendkívül ügyesek
abban, hogy előre lássák és kielégítsék ügyfeleik igényeit a
fogyasztói spektrum szinte minden pontján. Ők már nem pusztán
egy-egy terméket vagy szolgáltatást adnak el, hanem ügyfeleik üzleti
partnereként fellépve olyan integrált termék- és
szolgáltatáscsomagot, amely segíti vevőiket legnehezebb problémáik
megoldásában is."(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. szeptember 20., péntek 09:55 |
Nyolcadik alkalommal jelenik meg a Hay Group éves tanulmánya a Vezetők szempontjából legjobb szervezetekről (2. rész) |
|
Philadelphia, 2013. szeptember 20., péntek (Business Wire/OTS) - |
A listavezető 20 cég 78 százaléka számolt be arról, hogy bátorítják
alkalmazottaikat az ügyfelek jövőbeli igényeinek részletes, hosszas
megvitatására, szemben a felmérésben szereplő többi vállalat 55
százalékával. Ezzel kapcsolatosan a Top 20 cég 90 százalékánál a felső vezetők
szájából többször is elhangzik, hogy a cég fennmaradása attól függ,
képes-e alkalmazkodni a változó piaci igényekhez, míg a többi
vállalat közt az ezt alkalmazottaik felé kommunikáló cégek aránya 70
százalék.
"A gyors gazdasági változások idején sok cég szem elől téveszti az
eredeti célt, és nem vonja be, nem fejleszti alkalmazottait, amikor
a szervezetek irányt váltanak a rövid távú vagy közvetlen célok
elérése érdekében" - tette hozzá Rick Lash. "Nagyobb eséllyel érnek
el pénzügyi sikereket azok a társaságok, amelyek a közvetlen
célkitűzések teljesítése közben képesek hiteles, közös távlati célok
kitűzésével irányt mutatni alkalmazottaiknak, és elkötelezni őket e
célok elérése mellett, miközben minden szervezeti szinten fejlesztik
a vezetőket, és bátorítják őket innovatív ötletek kidolgozására és
megvalósítására."
A Hay Group 'Vezetők szempontjából legjobb szervezetek'
tanulmányának egyéb fontos eredményei:
A legjobb vállalatok fejlesztik, Első 20 vállalat Összes többi vállalat motiválják, bevonják és elkötelezik alkalmazottaikat, és ugyanakkor lehetővé teszik számukra az önálló munkavégzést, és biztosítják az ezt támogató környezetet ========================================= ================ ===================== A vállalat aktívan fejleszt és menedzsel 85 százalék 55 százalék több utódot a vállalat sikere szempontjából kulcsfontosságú szerepek jövőbeli betöltése érdekében ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vezetői képességek fejlesztését célzó 84 százalék 62 százalék programok alkalmasabbak arra, hogy az alkalmazottak számára lehetővé tegyék a vállalat céljainak/stratégiájának megvalósítását ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vezetők keményen dolgoznak azért, hogy 82 százalék 61 százalék olyan projektek végrehajtásával bízzák meg alkalmazottaikat, amelyek iránt az adott alkalmazott személyes elköteleződése kiváltható ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A felső vezetők nem sajnálják az idejüket 74 százalék 48 százalék arra, hogy aktívan fejlesszenek másokat ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat biztosítja az alkalmazottai 68 százalék 47 százalék számára az innovációhoz szükséges erőforrásokat, még akkor is, ha a siker nem garantált ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vezetők rendelkeznek a személyes és 84 százalék 67 százalék szervezeti szintű lojalitás elnyerésére szolgáló képességgel ----------------------------------------- ---------------- ---------------------
A legjobb vállalatoknál hangsúlyos Első 20 vállalat Összes többi vállalat szerepet kap az innováció ========================================= ================ ===================== A vállalat szervezett kereteket biztosít 71 százalék 54 százalék a fiatalabb alkalmazottak számára arra, hogy innovatív ötleteikről tájékoztassák a felső vezetőket ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat (az érdemi erőfeszítéseket 72 százalék 59 százalék követő) sikertelenséget tanulási lehetőségnek tekinti, nem pedig szégyellni való kudarcnak ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat az újonnan induló vagy 80 százalék 56 százalék innovatív területeken tevékenykedő alkalmazottait ugyanolyan fontosnak tekinti, mint az operatív tevékenység javításán tevékenykedő alkalmazottait ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat kreativitást igénylő, kihívást 78 százalék 62 százalék jelentő feladatok elvégzését bízza alkalmazottaira ahelyett, hogy szigorúan körülhatárolt és meghatározott részfeladatokat bízna rájuk ----------------------------------------- ---------------- ---------------------
A legjobb vállalatok a nemzetközi Első 20 vállalat Összes többi vállalat színtéren is tájékozottak, és tisztelik a sokféleséget ========================================= ================ ===================== A vállalat a nemzetközi ügyek ismeretét 79 százalék 46 százalék alapvető munkakövetelménynek tekinti ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat aktívan toboroz nemzeti 71 százalék 34 százalék kisebbségbe tartozó alkalmazottakat ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vezetők ismerik az egyes kultúrák 84 százalék 64 százalék jellemzőit, és képesek olyan csapattal is hatékonyan együtt dolgozni, amelynek tagjai különféle kultúrák képviselői ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat felső vezetői közt jelentős 59 százalék 40 százalék arányban vannak nők ----------------------------------------- ---------------- ---------------------
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. szeptember 20., péntek 09:57 |
Nyolcadik alkalommal jelenik meg a Hay Group éves tanulmánya a Vezetők szempontjából legjobb szervezetekről (3. rész) |
|
Philadelphia, 2013. szeptember 20., péntek (Business Wire/OTS) - |
A legjobb vállalatok hangsúlyt fektetnek Első 20 vállalat Összes többi vállalat a környezetvédelemre és a társadalmi felelősségvállalásra ========================================= ================ ===================== A vezetők a környezetet felelősen kezelő 89 százalék 61 százalék üzleti gyakorlat elkötelezett hívei ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat vezetői olyan változásokat 86 százalék 59 százalék előidéző egyének, akik a magasabb szintű környezetvédelmi szabványok bevezetését kezdeményezik ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat aktívan alkalmaz fenntartható 83 százalék 56 százalék és energiahatékony üzletpolitikákat ----------------------------------------- ---------------- --------------------- A vállalat a társadalmi 68 százalék 48 százalék felelősségvállalás elvének alkalmazásával toboroz alkalmazottakat ----------------------------------------- ---------------- ---------------------
További információkért a Hay Group 'Vezetők szempontjából legjobb
szervezetek' tanulmányáról kérjük látogasson el a microsite
www.haygroup.com/BCL internetes oldalra, vagy csatlakozzon a
beszélgetéshez a #BCLeaders-ről a Twitteren a következő címen:
http://twitter.com/HayGroup.
Amennyiben interjút kíván készíteni Ruth Malloy-jal vagy Rick
Lash-sel, kérjük, lépjen érintkezésbe Aven James-szel a (212)
584-5472-as telefonszámon vagy az aven@blissintegrated.com
internetes címen.
Amit a Hay Group 'Vezetők szempontjából legjobb szervezetek' (Best
Companies for Leadership) tanulmányról tudni kell
A Hay Group 2005. óta végzi a 'Vezetők szempontjából legjobb
szervezetek' tanulmány elkészítéséhez adatokat biztosító
felméréseket. Az idei felmérés során világszerte több mint 2200
vállalatnál, mintegy 18000 személytől érkeztek válaszok. A felmérés
keretében a szervezetek kitöltöttek egy online kérdőívet, és
ugyanakkor szavaztak is a szerintük legjobb szervezetekre. A
kérdőívet 125-ból töltötték ki, a válaszadók 7 százaléka
észak-amerikai, 41,3 százaléka európai, 1,1 százaléka közel-keleti,
14,8 százaléka ázsiai/csendes-óceáni térségbeli/afrikai és 35,7
százaléka latin-amerikai volt. A 2005-ös és további évek 20 legjobb
szervezetét felsoroló listák a 'Best Companies for Leadership'
elnevezésű internetes oldalon olvashatók: microsite
www.haygroup.com/BCL.
Amit a Hay Group-ról tudni kell
A Hay Group nemzetközi tanácsadó cég, amely együttműködik a
vezetőkkel a stratégiák valóra váltása érdekében. Támogatást
nyújtunk a tehetséggondozásban, a munkaszervezés hatékonyságának
növelésében és a munkatársak motiválásában annak érdekében, hogy az
alkalmazottak a legjobb teljesítményt nyújtsák. 48 országban működő
86 irodánk több mint 8000 ügyfelet szolgál ki szerte a világon.
Ügyfeleink a magán és az állami szektorból, valamint a
not-for-profit szervezetek közül kerülnek ki, az összes jelentős
iparágat képviseli, és igen eltérő üzleti kihívásokkal küzdenek.
Erőfeszítéseinket arra összpontosítjuk, hogy segítsünk ügyfeleinknek
a változási folyamat végigvitelében, és támogassuk a vállalatokat a
bennük rejlő lehetőségek kiaknázásában.
Kapcsolat Bliss Integrated Communication Aven James, 212-584-5472 aven@blissintegrated.com
Forrás: Hay Group
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|