Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. július 16., kedd 10:13 |
A Rimini Street gratulál az InformationWeek magazin által Az év informatikai vezetőjévé megválasztott Alexandre Baulé-nek, az Embraer informatikai igazgatójának (1. rész) |
|
Las Vegas, 2013. július 16., kedd (Business Wire/OTS) - Baulé az
elismerést az egyik vezető repülőgép- és űripari vállalatnak külső,
harmadik félként nyújtott, költségcsökkentést és innovációt
elősegítő támogatási szolgáltatások forradalmian újszerű módon való
igénybe vételéért kapta. |
A vállalati szoftverek (ideértve az SAP AG [NYSE:SAP] Business Suite
and BusinessObjects szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ:
ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle
Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és
ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók
közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. gratulál
Alexandre Baulé-nek, az Embraer SA. (NYSE: ERJ) informatikai
igazgatójának, akit az InformationWeek magazin Brazíliában a
költséghatékony megoldások kategóriájában az év informatikai
vezetőjének választott. A rangos elismerést Baulé a Rimini Street
harmadik félként nyújtott szolgáltatásának újszerű alkalmazásáért
kapta, mely révén sikeresen elérte kitűzött célját: vállalata
meglévő SAP rendszere éves karbantartási költségeit jelentős
mértékben (50 százalékkal) csökkentette, és ugyanakkor magasabb
színvonalú támogatási szolgáltatást tett elérhetővé cége számára az
SAP szoftver használata során. A Rimini Street prémium kategóriájú
szolgáltatáscsomagjának részét képezi a termékek testre szabásában
nyújtott támogatás csakúgy, mint az adózási és szabályozási
környezet változásait követő frissítések biztosítása azokban az
országokban, ahol az Embraer-nek egységei működnek. Mióta 2011-ben
az Embrear úgy döntött, hogy a szoftvertámogatási szolgáltatásokat
az SAP helyett a Rimini Streettől rendeli meg, az Embraer SAP
rendszerbe való befektetésének megtérülése is felgyorsult, és egyre
több területen, egyre több célra és egyre hatékonyabban használja a
vállalati szoftvert üzleti célkitűzései elérésének támogatására
annak tudatában, hogy a jelenlegi verziót akár további 10 éven át
alkalmazhatja anélkül, hogy folyamatosan frissítenie kellene.
A Rimini Street segíti az Embraert informatikai költségvetése
jelentős mértékű csökkentésében, valamint abban, hogy a támogatási
szolgáltatások színvonala folyamatosan emelkedjen
A Brazíliában, az Egyesült Államokban, Portugáliában,
Franciaországban, Kínában és Szingapúrban több mint 18.000
alkalmazottat foglalkoztató Embraer a Boeing és az EADS után a világ
harmadik legnagyobb repülőgépgyártó vállalata. A cég által
előállított több mint 5.000 légijárművet 80 országban, öt
kontinensen használják. A pénzügyi hatékonyság biztosítása érdekében
végzett felmérés azt mutatta, hogy az Embraer informatikai
hálózatának működtetési kiadásai és ERP (vállalatirányítási
információs rendszer) szoftverének karbantartási költségei a teljes
informatikai költségvetés 70 százalékát teszik ki, ezért a cég a
költségek legalább 30 százalékos csökkentése érdekében úgy döntött,
harmadik fél szolgáltatásait veszi igénybe e célokra.
Az Embraer 2011-ben az SAP helyett a Rimini Street-et kérte fel SAP
rendszere támogatására az ár-érték arány javítása és a szolgáltatási
színvonal emelésének biztosítása érdekében. A döntés eredményeként
az Embraer éves SAP karbantartási kiadásai azonnal 50 százalékkal
csökkentek. Ugyanakkor az Embraer általános megtakarításai jelentős
mértékben növekedtek annak köszönhetően, hogy csökkenteni tudta a
hagyományosan a szoftvertulajdonos által nyújtott drága támogatási
és karbantartási szolgáltatásokkal kapcsolatos kiadásait a Rimini
Street hatékonyabb, testre szabott támogató programjának igénybe
vétele révén. A Rimini Street prémium kategóriás szolgáltatásai közé
tartozik a hét minden napján 24 órán át, az év mind a 365 napján
biztosított ("24X7X365") támogatás, az ügyfél számára Brazíliában
kijelölt, helyi, közvetlen támogatást biztosító terméktámogatási
mérnök (Primary Support Engineer [PSE]), az egyedi paraméterezés
(testreszabás) támogatása külön díj felszámítása nélkül, valamint a
meglévő szoftververzió támogatása minimum 10 évig anélkül, hogy
kötelező frissítésekre kerülne sor. A Rimini Street karbantartási
modelljének alkalmazására való átállással az Embraer egyben el tudta
kerülni a szoftvertulajdonos támogatási modelljének használatához
szükséges további, felesleges karbantartási erőforrások
biztosításával járó kiadásokat is.
"A Rimini Street harmadik félként nyújtott terméktámogatási
szolgáltatásainak igénybe vétele azonnali költségmegtakarítást
eredményezett, és ugyanakkor nőtt a szolgáltatás színvonala, ami
rendkívül ritka jelenség, és kiemelkedő teljesítményre utal az adott
cég részéről" - fejtette ki Baulé. "További célkitűzésünk az ERP
karbantartási költségeink 30 százalékkal való csökkentése volt -
ehelyett több, mint 50 százalékos megtakarítást könyvelhettünk el.
Ugyanakkor a Rimini Street által nyújtott SAP támogatási
szolgáltatások használatára való átállás a vártnál rövidebb időt
vett igénybe, és olyan zökkenőmentes volt, hogy felhasználóink
szinte észre sem vették."
A fenti siker elismeréseként választotta az InformationWeek magazin
Baulé-t Az év informatikai vezetőjévé a Pénzügyi teljesítmény
kategóriában. Ami azonban ennél is fontosabb, az az, hogy Baulé
lehetővé tette az Embraer számára a szolgáltatóváltás révén elért
jelentős megtakarítások nyomán felszabaduló források olyan új,
innovatív kezdeményezések támogatására való felhasználását, amelyek
piaci versenyelőnyöket és nemzetközi üzleti növekedést
biztosíthatnak a világ egyik legnagyobb repülőgépgyártója számára.
Az Embraer vállalatirányítási eljárásai folyamatosan fejlődnek az
üzleti igények minél jobb kielégítése céljából: hamarosan feláll az
SAP rendszer Portugáliában, az Egyesült Államokban és esetleg
további országokban is.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. július 16., kedd 10:14 |
A Rimini Street gratulál az InformationWeek magazin által Az év informatikai vezetőjévé megválasztott Alexandre Baulé-nek, az Embraer informatikai igazgatójának (2. rész) |
|
Las Vegas, 2013. július 16., kedd (Business Wire/OTS) - |
Erős kereslet a Rimini Street által nyújtott támogatás iránt
Brazíliában
Az Embraer mellett a Rimini Street már több nagy, Brazíliában működő
cégnek is nyújt támogatást, és nemrégiben bővítette nemzetközi
támogatási szolgáltatási tevékenységét az ágazatban veteránnak
számító Anderson Aquino országigazgatóvá való kinevezése révén. A
cég számos különféle területen, köztük támogatási, fejlesztési,
adózási, jogi és szabályozási kérdésekben szakértő alkalmazotti
gárdával rendelkezik Brazíliában, és tervei közt szerepel
értékesítési és szolgáltatási személyzete létszámának további
növelése a régióban.
"Szeretnénk gratulálni az Embraer-nek, Alexandre Baulé-nak és az
általa vezetett informatikai csapatnak rendkívül figyelemre méltó
teljesítményükért, valamint azért a jól megérdemelt elismerésért,
amelyet informatikai innovátori tevékenységükért, az IT ágazatban
előremutató megoldásaikért kaptak" - hallhattuk Seth Ravin-tól, a
Rimini Street vezérigazgatójától. " A Rimini Street nagy örömmel
segíti az Embraer-t általános informatikai célkitűzéseinek
elérésében azzal, hogy jelentős csökkenést biztosít számára
jelenlegi SAP rendszere karbantartási költségeiben anélkül, hogy
kötelező frissítéseket írna elő, miközben gyors és magasabb
színvonalú támogatási szolgáltatásokat nyújt ügyfelének, és így
lehető válik, hogy az Embrear e megtakarításokat innovatív
megoldások kidolgozásának finanszírozására fordítsa."
Baulé részt vesz a július 27-i élő internetes szemináriumon
Baulé csatlakozik a Rimini Street képviselőihez és Dave Rowe
marketing igazgatóhoz, és velük együtt vesz részt a július 27-re,
szerdára tervezett élő internetes szemináriumon, amelynek során
beszélni fog arról, hogyan lehet ösztönözni az SAP alkalmazások
stratégiai továbbfejlesztését harmadik felek által nyújtott
támogatási szolgáltatások használatba vétele során. Ingyenes online
regisztráció a következő internetes címen:
http://www.riministreet.com/embraerwebinar-pr.
Amit a Rimini Street, Inc.-ről tudni kell
A Rimini Street a vállalati szoftverek terméktámogatását harmadik
félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég. A
vállalat egy innovatív, díjnyertes program bevezetésével
újrafogalmazta a vállalatoknak nyújtott terméktámogatási
szolgáltatások jelentését: a program az összes terméktámogatási
költség tekintetében 10 év alatt akár 90 százalékos
költségmegtakarítást biztosít az Oracle és az SAP szoftverek
felhasználóinak, beleértve az éves támogatási díj esetében
érvényesülő 50 százalékos megtakarítást. A Rimini Street ügyfelei a
következő 10 évben garantáltan tovább használhatják jelenlegi
szoftververziójukat anélkül, hogy kötelező frissítéseket vagy
migrálást kellene végrehajtaniuk. A gyakorlatilag minden ágazatot
képviselő nemzetközi cégek, a Fortune 500-as listán szereplő
óriások, a középmezőnybe tartozó vállalatok és az állami szektorban
működő szervezetek közül több száz ügyfél választotta a Rimini
Street-et, mint megbízható, független szolgáltatót. További
információkért, kérjük, látogasson el a www.riministreet.com
internetes oldalra, vagy tárcsázza az USA-ban a 888-870-9692-as,
illetve külföldről a +1 702-839-9671-es telefonszámot.
A Rimini Street és a Rimini Street logo a Rimini Street, Inc.
védjegye. Minden egyéb cég- és terméknév az azt birtokló vállalat
tulajdona. © 2013. Minden jog fenntartva.
Fényképek/Multimédia galéria elérhető a következő internetes címen:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130715005193/en/
Kapcsolat: Rimini Street, Inc. Alma Park, +1 323-229-7282 apark@riministreet.com
Forrás: Rimini Street, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|