Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2011. november 18., péntek 10:53 |
Új márkakampányt indított az Accenture, hogy magasabb szintre emelje High performance. Delivered. pozícionálását (1. rész) |
|
New York, 2011. november 18., péntek (Business Wire/OTS) — Az
Accenture (NYSE: ACN) új globális márkakampányt indított, amely
magasabb szintre emeli a vállalat High performance. Delivered.
( Nagy teljesítmény. Teljesítve. ) pozícionálását a cég
képességeinek teljes körű bemutatásával és az Accenture által
ügyfelei számára teremtett érték fókuszba állításával. |
A kampány a márka valamennyi, külső és belső közönséghez kapcsolódó
érintkezési pontján életre kel majd, beleértve a nyomtatott,
repülőtéri, kültéri és rádión/televízión közvetített hirdetéseket; a
digitális kiterjesztések széles körét, mint például az internetes
hirdetéseket, a kereső és mobileszköz felületeket, a közösségi
médiát és az interaktív hirdetőtáblákat; a munkaerő-toborzási
marketing anyagokat; ügyfél-prezentációkat; a vállalat nemrég
felújított weboldalát; az alkalmazotti kommunikációt; és a hat
kontinensen, több mint 200 városban működő Accenture egységeknél
folyó márkaépítést.
Új kampányunk a következő fejezetet képviseli az Accenture
sikeres 'High performance. Delivered.' márkapozícionálásának
fejlődésében, mondta Roxanne Taylor, az Accenture marketing és
kommunikációs vezetője. A 'High performance. Delivered' szlogen
üzletstratégiánk lényegének fogalmazza meg. A kampány életre kelti
azt, ahogyan előnyt kovácsolunk ágazati szakértelmünkből és vezető
tanácsadói és technológiai képességeinkből, hogy jelentős,
kézzelfogható üzleti értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
Ügyfeleink pozitívan reagálnak az új kampányra, ami azt mutatja,
hogy márkapozícionálásunk minden eddiginél jobban találkozik az ő
igényeikkel.
A kampány fő elemeinek egyike egy az eredményekre
koncentráló esettanulmány-sorozat, amelyben olyan ügyfelek
szerepelnek, amelyeket Az Accenture juttat pozícióelőnyhöz. Az egyik
hirdetés például, amelyben az Unilever szerepel, arról szól, hogyan
segítette az Accenture a fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó
világcéget abban, hogy a technológia kihasználása révén
egyszerűsítse, szabványosítsa és egységesítse üzleti folyamatait
több mint 100 országban, amelynek eredményeként az Unilever 1
milliárd euró megtakarítást ért el. Egy másik hirdetés azt mutatja
be, hogyan fejlődött a Marriott az Accenture segítségével a világ
vezető 10 internetes kiskereskedelmi oldalainak egyikévé egy olyan
felület bevezetésével, amely kilenc weboldalt támogat hét nyelven és
lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egyszerűbben intézzék
foglalásaikat, amelynek köszönhetően a Marriott 7 milliárd dollárra
növelte éves internetes bevételét.
A márkakampány reklám- és egyéb elemei az Accenture széles
körű tanácsadói, technológiai és outsourcing képességeit is
hangsúlyozzák, különösen olyan nagy kereslet jellemezte területeken,
mint a mobilkommunikáció, az analitika, a digitális marketing és a
fenntarthatóság; illetve a cég több mint 40 ágazatban felhalmozott
tudását és szakértelmét; valamint azt, ahogyan az Accenture segíteni
tudja ügyfeleit a kulcsfontosságú üzleti trendekből, például az
innovációból és a globalizációból eredő lehetőségek kiaknázásában.
A vonzó képanyag, szellemes reklámszöveg és merész
színpaletta kiaknázása mellett az új márkakampányban szerepel az
Accenture szimbóluma — “>” — is, amely immár több mint 10 éve része
a cég emblémájának. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2011. november 18., péntek 10:54 |
Új márkakampányt indított az Accenture, hogy magasabb szintre emelje High performance. Delivered. pozícionálását (2. rész) |
|
|
Az Accenture folytatja sikeres repülőtéri reklámkampányát, 35
ország 73 repülőterén bemutatandó új hirdetésekkel. Az új kampány
nagyhatású installációkat is alkalmaz majd az épületeken és taxikon
elhelyezett hirdetésektől a hirdetőtáblákig, világszerte a főbb
üzleti központokban, illetve fokozott mértékben használja a
digitális marketinget és a közösségi médiát.
Elismerten úttörő szerepet játszunk a B2B (vállalatközi)
marketing területén, ahol jó ideje szakítottunk a konvenciókkal
azáltal, hogy a fogyasztói márka jelenti marketingkommunikációnk
kiindulópontját, mondta Taylor. Büszke vagyok arra, hogy nevünk
összekapcsolódott az innováció fogalmával — úttörő módszereket
alkalmazunk, és mértékadók vagyunk területünkön belül.
A kreativitás növelése és a hatékonyság fokozása érdekében az
Accenture új globális hirdetési modellt vezetett be, amelyben
különválik a kreatív fejlesztés és a megvalósítás. A kreatív
fejlesztési feladatokkal az Accenture a TBWA/Chiat/Day ügynökséget
bízta meg. A Tag Worldwide ügynökségre pedig a produkciós
feladatokat bízták, tehát ez az ügynökség felel a kampány
lefordításáért és nemzetközi szintű megvalósításáért. A WPP
Csoporthoz tartozó MEC ügynökség marad továbbra is a felelős a
globális médiatervezésért és -vásárlásért.
Az Accenture jelenleg a 45. helyen áll az Interbrand által
összeállított, a 100 legértékesebb világmárkát rangsoroló listán, 8
milliárd dolláros márkaértékkel. Ez 55%-os márkaérték-növekedést
jelent 2002 óta, amikor az Accenture először szerepelt az Interbrand
listáján, akkor még az 53. helyen. Az Accenture új globális márkakampányával kapcsolatos további
tájékoztatásért, kérjük, kattintson ide.
Az Accenture-ről
Az Accenture globális vállalatvezetési tanácsadó, technológiai
szolgáltató és outsourcing vállalat, amelynek mintegy 236.000
dolgozója szolgálja ki ügyfeleit több mint 120 országban. Valamennyi
ágazatot és üzleti funkciót átfogó, egyedülálló tapasztalatával és
széleskörű képességeivel, valamint a világ legsikeresebb
vállalataira vonatkozó kiterjedt kutatásaival, az Accenture
hozzásegíti ügyfeleit ahhoz, hogy kiváló teljesítményt nyújtó
vállalkozásokká és kormányzatokká fejlődjenek. A vállalat a 2011.
augusztus végén zárult üzleti évben 25,5 milliárd dollár nettó
bevételt ért el. Honlapja megtalálható a következő címen:
www.accenture.com.
Kapcsolat: Accenture Alex Pachetti, (917) 452-5519 alex.pachetti@accenture.com
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|