OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2011. november 18., péntek 10:53

Új márkakampányt indított az Accenture, hogy magasabb szintre emelje High performance. Delivered. pozícionálását (1. rész)
    New York, 2011. november 18., péntek (Business Wire/OTS) — Az Accenture (NYSE: ACN) új globális márkakampányt indított, amely magasabb szintre emeli a vállalat  High performance. Delivered.   ( Nagy teljesítmény. Teljesítve. ) pozícionálását a cég képességeinek teljes körű bemutatásával és az Accenture által ügyfelei számára teremtett érték fókuszba állításával.

    A kampány a márka valamennyi, külső és belső közönséghez kapcsolódó érintkezési pontján életre kel majd, beleértve a nyomtatott, repülőtéri, kültéri és rádión/televízión közvetített hirdetéseket; a digitális kiterjesztések széles körét, mint például az internetes hirdetéseket, a kereső és mobileszköz felületeket, a közösségi médiát és az interaktív hirdetőtáblákat; a munkaerő-toborzási marketing anyagokat; ügyfél-prezentációkat; a vállalat nemrég felújított weboldalát; az alkalmazotti kommunikációt; és a hat kontinensen, több mint 200 városban működő Accenture egységeknél folyó márkaépítést.
         Új kampányunk a következő fejezetet képviseli az Accenture sikeres 'High performance. Delivered.' márkapozícionálásának fejlődésében,  mondta Roxanne Taylor, az Accenture marketing és kommunikációs vezetője. A 'High performance. Delivered' szlogen üzletstratégiánk lényegének fogalmazza meg. A kampány életre kelti azt, ahogyan előnyt kovácsolunk ágazati szakértelmünkből és vezető tanácsadói és technológiai képességeinkből, hogy jelentős, kézzelfogható üzleti értéket teremtsünk ügyfeleink számára. Ügyfeleink pozitívan reagálnak az új kampányra, ami azt mutatja, hogy márkapozícionálásunk minden eddiginél jobban találkozik az ő igényeikkel.
        A kampány fő elemeinek egyike egy az eredményekre koncentráló esettanulmány-sorozat, amelyben olyan ügyfelek szerepelnek, amelyeket Az Accenture juttat pozícióelőnyhöz. Az egyik hirdetés például, amelyben az Unilever szerepel, arról szól, hogyan segítette az Accenture a fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó világcéget abban, hogy a technológia kihasználása révén egyszerűsítse, szabványosítsa és egységesítse üzleti folyamatait több mint 100 országban, amelynek eredményeként az Unilever 1 milliárd euró megtakarítást ért el. Egy másik hirdetés azt mutatja be, hogyan fejlődött a Marriott az Accenture segítségével a világ vezető 10 internetes kiskereskedelmi oldalainak egyikévé egy olyan felület bevezetésével, amely kilenc weboldalt támogat hét nyelven és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egyszerűbben intézzék foglalásaikat, amelynek köszönhetően a Marriott 7 milliárd dollárra növelte éves internetes bevételét.
        A márkakampány reklám- és egyéb elemei az Accenture széles körű tanácsadói, technológiai és outsourcing képességeit is hangsúlyozzák, különösen olyan nagy kereslet jellemezte területeken, mint a mobilkommunikáció, az analitika, a digitális marketing és a fenntarthatóság; illetve a cég több mint 40 ágazatban felhalmozott tudását és szakértelmét; valamint azt, ahogyan az Accenture segíteni tudja ügyfeleit a kulcsfontosságú üzleti trendekből, például az innovációból és a globalizációból eredő lehetőségek kiaknázásában.
        A vonzó képanyag, szellemes reklámszöveg és merész színpaletta kiaknázása mellett az új márkakampányban szerepel az Accenture szimbóluma — “>” — is, amely immár több mint 10 éve része a cég emblémájának. (folyt.)


2011. november 18., péntek 10:54

Új márkakampányt indított az Accenture, hogy magasabb szintre emelje High performance. Delivered. pozícionálását (2. rész)
    

    Az Accenture folytatja sikeres repülőtéri reklámkampányát, 35 ország 73 repülőterén bemutatandó új hirdetésekkel. Az új kampány nagyhatású installációkat is alkalmaz majd az épületeken és taxikon elhelyezett hirdetésektől a hirdetőtáblákig, világszerte a főbb üzleti központokban, illetve fokozott mértékben használja a digitális marketinget és a közösségi médiát.
     Elismerten úttörő szerepet játszunk a B2B (vállalatközi) marketing területén, ahol jó ideje szakítottunk a konvenciókkal azáltal, hogy a fogyasztói márka jelenti marketingkommunikációnk kiindulópontját,  mondta Taylor.  Büszke vagyok arra, hogy nevünk összekapcsolódott az innováció fogalmával — úttörő módszereket alkalmazunk, és mértékadók vagyunk területünkön belül.
    A kreativitás növelése és a hatékonyság fokozása érdekében az Accenture új globális hirdetési modellt vezetett be, amelyben különválik a kreatív fejlesztés és a megvalósítás. A kreatív fejlesztési feladatokkal az Accenture a TBWA/Chiat/Day ügynökséget bízta meg. A Tag Worldwide ügynökségre pedig a produkciós feladatokat bízták, tehát ez az ügynökség felel a kampány lefordításáért és nemzetközi szintű megvalósításáért. A WPP Csoporthoz tartozó MEC ügynökség marad továbbra is a felelős a globális médiatervezésért és -vásárlásért.
    Az Accenture jelenleg a 45. helyen áll az Interbrand által összeállított, a 100 legértékesebb világmárkát rangsoroló listán, 8 milliárd dolláros márkaértékkel. Ez 55%-os márkaérték-növekedést jelent 2002 óta, amikor az Accenture először szerepelt az Interbrand listáján, akkor még az 53. helyen.
Az Accenture új globális márkakampányával kapcsolatos további tájékoztatásért, kérjük, kattintson ide.
    Az Accenture-ről
    Az Accenture globális vállalatvezetési tanácsadó, technológiai szolgáltató és outsourcing vállalat, amelynek mintegy 236.000 dolgozója szolgálja ki ügyfeleit több mint 120 országban. Valamennyi ágazatot és üzleti funkciót átfogó, egyedülálló tapasztalatával és széleskörű képességeivel, valamint a világ legsikeresebb vállalataira vonatkozó kiterjedt kutatásaival, az Accenture hozzásegíti ügyfeleit ahhoz, hogy kiváló teljesítményt nyújtó vállalkozásokká és kormányzatokká fejlődjenek. A vállalat a 2011. augusztus végén zárult üzleti évben 25,5 milliárd dollár nettó bevételt ért el. Honlapja megtalálható a következő címen: www.accenture.com.


Kapcsolat:
Accenture
Alex Pachetti, (917) 452-5519
alex.pachetti@accenture.com

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.