Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2011. szeptember 28., szerda 14:16 |
A Hilton HHonors új reklámkampánya Donnie Yen nemzetközi filmcsillag és Yang Yang aranyérmes olimpikon főszereplésével (1. rész) |
|
Sanghaj, 2011. szeptember 28., csütörtök (Business Wire/OTS) —
Ma a mozi ikon Donnie Yen és az olimpiai aranyérmes Yang Yang együtt
ünnepelt a Hilton HHonors-szal, a Hilton Worldwide 10 hotelbrandet
érintő hűségprogramjával, amiért az elkötelezte magát a kínai
piacon. Nemcsak a fanfárokról szólt a nap: a szállodalánc bemutatta
legújabb kampányát, amellyel kifejezetten a kínai utazókat célozzák
meg, amellett, hogy a vevői visszajelzéseket ösztönözzenek a
munkával, élettel, és mindezek egyensúlyozásával kapcsolatban. |
Mivel én is a Hilton HHonors tagja vagyok és gyakran utazok, a
tagság miatt a kemény munka is egy kellemes tapasztalat lesz, –
mondta Donnie Yen. Hozzáférhető és rugalmas – a tagság ingyenes,
mindenki számára nyitott, és a megszerzett pontokat a család és
barátok számára emlékezetes tapasztalatokra lehet beváltani.
A Hilton HHonors tagságból szerzett pontok felhasználhatók
ingyen éjszakákra a Hilton Worldwide hálózatában, amelyben több,
mint 3.750 szálloda található 85 országban, egyedül Nagy-Kínában 20
hotelt vezetnek. Továbbá a Hilton HHonors pontokkal
ajándéktárgyakat, vakáció-csomagokat és egyedi utazi élményeket is
lehet vásárolni. Minél gyakrabban szállnak meg a vendégek egy
szállodában, annál magasabb lesz a státuszuk és annál több előnyre
tehetnek szert. Például az elit státuszú tagok ingyenes
interneteléréshez (Arany és Gyémánt) férhetnek hozzá, ajándék
szobafejlesztéseket kapnak (Arany és Gyémánt), illetve használhatják
a szállodák wellness részlegeit (Ezüst, Arany és Gyémánt) és így
tovább.
A Hilton HHonors több, mint jutalmazás, ezzel kitüntetjük
ügyfeleinket a kemény munkájukért, – mondta Jeff Diskin, a Hilton
Worldwide marketing igazgatóságának alelnöke. ”A mi
hűségprogramunk az eltöltött éjszakákból szerzett pontokat
lehetőségekké változtatja át, amelyekkel a HHonors tagok emlékezetes
utazási tapasztalatokat nyerhetnek a családtagok vagy barátok
számára, legyen szó egy hétvégi kiruccanásról vagy egy egzotikus
utazásról.
A Hilton HHonors Kína reklámkampányról
Az új kampány, a Hilton HHonors, egy világnyi tapasztalat, amit
érdemes megosztani világkörüli platformjára épült, megmutatja a
kínai utazóknak, hogyan lehet a tagságból jutalom a kemény
munkájukért. Az online, print és outdoor kreatív megragadja az
utazás élményét az érzelmileg megnyerő képeivel és a
gondolatébresztő szövegével. Ahelyett, hogy kizárólag az úticélra
vagy a pontszerzésre fókuszálna, a Hilton HHonors az utazással járó
felejthetetlen élményekre összpontosít, így lesz az igazi emberi
pillanatoknak a Hilton Worldwide szállódái egyszerre a háttere és a
csatornája. Az új kampányt a Publicis Singapore szervezi.
A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérés
A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérés Sanghaj, Peking, Kanton,
Sencsen, Csingtao, Csungking, Hszian, Ningbo, Hsziamen és Jicsang
területeken zajlott 600, 34 és 54 év közötti szellemi foglalkozású
személy megkérdezésével, hogy jobban meg lehessen érteni a
kihívásokat, amelyekkel szembesülnek a munkájukban, személyes
életükben és a kettő közötti egyesúlyozásban. A felmérés eredményei
szerint csak a megkérdezettek 2 százaléka érzi úgy, hogy mindenük
meglehet. A megnövekedett felelősségek, a túlóra és az üzleti
utazások a legfőbb okok, amelyek távoltartják őket a családjuktól és
személyes tevékenységeiktől. A megkérdezettek többsége, 70 százalék
a munka és az élet közötti egyensúlyt tették a fontossági lista
elejére, de nem érzik úgy, hogy sikerül ezt elérni. Hogy
megváltoztassa ezt a gondolkodást és pozitív változást hozzon, a
Hilton HHonors az újonnan elindított kampányával egészséges
párbeszédet akar elindítani a témáról, miközben meg szeretné
mutatni, hogyan lehet az elfoglalt, keményen dolgozó szakmabelieket
is megjutalmazni.
Elkötelezettség a kínai piac felé
Az új reklámkampány mellett a cég a következő ajánlatokat
mutatja be a kínai tagoknak és utazóknak:
- A Hilton Worldwide jelenleg 20 ingatlannal és négy különböző
branddel van jelen Nagy-Kínában (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton,
Doubletree by Hilton), terve között 100 további ingatlan nyitása
szerepel az elkövetkezendő négy évben.
- A Hilton HHonors nemrég indított egy kínai nyelvű honlapot is
(www.hhonors.com.cn), hogy jobban megfeleljen a tagok elvárásainak,
illetve egy hivatalos Weibo-fiókot is megnyitott
(http://weibo.com/hiltonhhonors), hogy a rajongókkal könnyebb legyen
az online kapcsolat.
- A még 2012 előtt indult Hilton HHonors pontjai több, mint 300
tárgy megvásárlására használhatól fel, ezek között találhatók helyi
és nemzetközi márkák is a világboltban
(www.hiltonhhonors.com/shopping).
- A Hilton HHonors együttműködéseket épít ki a kínai
közösséggel, ami között szerepel egy nyolcéves partneri kapcsolat a
kínai olimpiai bizottsággal, amelybe tartozik pénzügy támogatás,
Hilton HHonors pontok, sportlétesítmények felújítása, szállás a
sportolók és családjuk számára a Kína-házban az olimpiai játékok
alatt, illetve engedményes szállásdíjak. Továbbá a kínai olimpiai
bizottság tagjai és az olimpiai válogatott sportolók megkapják az
Arany Elit tagságot is.
- A Hilton Worldwide nemrég indította a Huanying programját
tapasztalt kínai utazók számára, aminnek keretében bizonyos Waldorf
Astoria, Hilton és Doubletree by Hilton hotelekben mandarin nyelven
beszélő recepcióst, vendégszobai ellátást és ételt biztosít. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2011. szeptember 28., szerda 14:16 |
A Hilton HHonors új reklámkampánya Donnie Yen nemzetközi filmcsillag és Yang Yang aranyérmes olimpikon főszereplésével (2. rész) |
|
|
A Hilton HHonors elérte a 28 millió tag mérföldkövét idén és a
Kínához hasonló piacokra összpontosít, hogy ezt a növekedést
továbbra is biztosítani tudja, – mondta Martin Rinck, a Hilton
Worldwide Ázsia és Csendes-óceáni térségért felelős elnöke.
Elkötelezettek vagyunk a Nagy-Kína területén élő több, mint 90.000
Hilton HHonors tag felé, és mindent meg fogunk tenni, hogy
teljesítsük a kínai utazók igényeit az országukban és külföldön is.
A Hilton HHonors
A Hilton HHonors, a Hilton Worldwide tíz szállodabrandjének
díjnyertes vendéghűségi programja, azzal jutalmazza 28 millió
tagját, hogy a megszerzett pontokat megosztásra érdemes
tapasztalatokra váltja. Amellett, hogy a HHonors pontok ingyenes
szállodai éjszakákra is beválthatóak, a HHonors tagjai egyedi
tapasztalati jutalmakra is felhasználhatják őket, például
reklámtárgyakra, vakáció-csomagokra, jótékonyságra is adhatják, és
még megannyi lehetőség áll rendelkezésükre. A HHonors az egyetlen
vendéghűségi program, amely ’Points & Miles’ illetve ’No Blackout
Dates’ szolgáltatásokat nyújt több, mint 3.750 szállodában a világ
minden pontján, a Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels &
Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy
Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by
Hilton, Home2Suites by Hilton és Hilton Grand Vacations
hálózataiban. A HHonors tagság ingyenes, feliratkozni a
HiltonHHonors.com honlapon lehet.
A Hilton Worldwide
A Hilton Worldwide vezető globális vendéglátóipari vállalat,
luxuskivitelű szállodáktól és üdülőtelepektől kezdve hozamos
tartózkodásra berendezett lakosztályokig, illetve középkategóriás
szállodákig terjedő termék- és szolgáltatás portfolióval. A Hilton
Worldwide már 93 éve áll üzleti és turisztikai utazók rendelkezésére
a lehető legigényesebb szállás-, ellátás- és
komfortszolgáltatásokkal. A vállalat elkötelezte magát a legmagasabb
igényeket kielégítő vendéglátási tapasztalatot nyújtó tradíciójának
megőrzése mellett a kezelésében lévő minden egyes vendéglátó ipari
márkánál. A tulajdonában lévő szállodai márkák összesen 3.750
szállodát, 615 ezer szállodai szobát foglalnak magukba a világ 85
országában. Márkái: Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels
& Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree, Embassy Suites
Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by
Hilton, Home2 Suites by Hilton és a Hilton Grand Vacations. A
vállalat kezeli a világszínvonalú törzsvendég programot, a Hilton
Hhonors(R) programot is. További információk a vállalatról
megtalálhatók a www.hiltonworldwide.com honlapon.
A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérésről
A Vantage Marketing & Research Consultants (ACORN GROUP), az
egyik legnagyobb független ázsiai kutatócég 600, 34 és 54 év között
kínai válaszadóval végzett egy felmérést, a férfi-nő arány 6,5:3,5
volt a felmérés során. Minden megkérdezett több mint ötször utazik
évente üzleti okokból, mindegyikőjük rendelkezik felsőfokú
végzettséggel, házastárssal és/vagy gyerekkel. Az interjúk első-,
másod-, és harmadrangú városokban zajlottak, hogy a megkérdezettek
éves bevétele megbízhatóan és pontosan reprezentálja a kínai
lakosság éves bevételét a célközönségen belül.
Kapcsolat: Hilton Worldwide Scott Carman, +1 703-883-5803 scott.carman@hilton.com
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|