OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2011. szeptember 28., szerda 14:16

A Hilton HHonors új reklámkampánya Donnie Yen nemzetközi filmcsillag és Yang Yang aranyérmes olimpikon főszereplésével (1. rész)
    Sanghaj, 2011. szeptember 28., csütörtök (Business Wire/OTS) — Ma a mozi ikon Donnie Yen és az olimpiai aranyérmes Yang Yang együtt ünnepelt a Hilton HHonors-szal, a Hilton Worldwide 10 hotelbrandet érintő hűségprogramjával, amiért az elkötelezte magát a kínai piacon. Nemcsak a fanfárokról szólt a nap: a szállodalánc bemutatta legújabb kampányát, amellyel kifejezetten a kínai utazókat célozzák meg, amellett, hogy a vevői visszajelzéseket ösztönözzenek a munkával, élettel, és mindezek egyensúlyozásával kapcsolatban.

     Mivel én is a Hilton HHonors tagja vagyok és gyakran utazok, a tagság miatt a kemény munka is egy kellemes tapasztalat lesz,  – mondta Donnie Yen.  Hozzáférhető és rugalmas – a tagság ingyenes, mindenki számára nyitott, és a megszerzett pontokat a család és barátok számára emlékezetes tapasztalatokra lehet beváltani.

    A Hilton HHonors tagságból szerzett pontok felhasználhatók ingyen éjszakákra a Hilton Worldwide hálózatában, amelyben több, mint 3.750 szálloda található 85 országban, egyedül Nagy-Kínában 20 hotelt vezetnek. Továbbá a Hilton HHonors pontokkal ajándéktárgyakat, vakáció-csomagokat és egyedi utazi élményeket is lehet vásárolni. Minél gyakrabban szállnak meg a vendégek egy szállodában, annál magasabb lesz a státuszuk és annál több előnyre tehetnek szert. Például az elit státuszú tagok ingyenes interneteléréshez (Arany és Gyémánt) férhetnek hozzá, ajándék szobafejlesztéseket kapnak (Arany és Gyémánt), illetve használhatják a szállodák wellness részlegeit (Ezüst, Arany és Gyémánt) és így tovább.

     A Hilton HHonors több, mint jutalmazás, ezzel kitüntetjük ügyfeleinket a kemény munkájukért,  – mondta Jeff Diskin, a Hilton Worldwide marketing igazgatóságának alelnöke.   ”A mi hűségprogramunk az eltöltött éjszakákból szerzett pontokat lehetőségekké változtatja át, amelyekkel a HHonors tagok emlékezetes utazási tapasztalatokat nyerhetnek a családtagok vagy barátok számára, legyen szó egy hétvégi kiruccanásról vagy egy egzotikus utazásról.

    A Hilton HHonors Kína reklámkampányról
    Az új kampány, a  Hilton HHonors, egy világnyi tapasztalat, amit érdemes megosztani  világkörüli platformjára épült, megmutatja a kínai utazóknak, hogyan lehet a tagságból jutalom a kemény munkájukért. Az online, print és outdoor kreatív megragadja az utazás élményét az érzelmileg megnyerő képeivel és a gondolatébresztő szövegével. Ahelyett, hogy kizárólag az úticélra vagy a pontszerzésre fókuszálna, a Hilton HHonors az utazással járó felejthetetlen élményekre összpontosít, így lesz az igazi emberi pillanatoknak a Hilton Worldwide szállódái egyszerre a háttere és a csatornája. Az új kampányt a Publicis Singapore szervezi.

    A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérés
    A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérés Sanghaj, Peking, Kanton, Sencsen, Csingtao, Csungking, Hszian, Ningbo, Hsziamen és Jicsang területeken zajlott 600, 34 és 54 év közötti szellemi foglalkozású személy megkérdezésével, hogy jobban meg lehessen érteni a kihívásokat, amelyekkel szembesülnek a munkájukban, személyes életükben és a kettő közötti egyesúlyozásban. A felmérés eredményei szerint csak a megkérdezettek 2 százaléka érzi úgy, hogy mindenük meglehet. A megnövekedett felelősségek, a túlóra és az üzleti utazások a legfőbb okok, amelyek távoltartják őket a családjuktól és személyes tevékenységeiktől. A megkérdezettek többsége, 70 százalék a munka és az élet közötti egyensúlyt tették a fontossági lista elejére, de nem érzik úgy, hogy sikerül ezt elérni. Hogy megváltoztassa ezt a gondolkodást és pozitív változást hozzon, a Hilton HHonors az újonnan elindított kampányával egészséges párbeszédet akar elindítani a témáról, miközben meg szeretné mutatni, hogyan lehet az elfoglalt, keményen dolgozó szakmabelieket is megjutalmazni.

    Elkötelezettség a kínai piac felé
    Az új reklámkampány mellett a cég a következő ajánlatokat mutatja be a kínai tagoknak és utazóknak:
    - A Hilton Worldwide jelenleg 20 ingatlannal és négy különböző branddel van jelen Nagy-Kínában (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton, Doubletree by Hilton), terve között 100 további ingatlan nyitása szerepel az elkövetkezendő négy évben.
    - A Hilton HHonors nemrég indított egy kínai nyelvű honlapot is (www.hhonors.com.cn), hogy jobban megfeleljen a tagok elvárásainak, illetve egy hivatalos Weibo-fiókot is megnyitott (http://weibo.com/hiltonhhonors), hogy a rajongókkal könnyebb legyen az online kapcsolat.
    - A még 2012 előtt indult Hilton HHonors pontjai több, mint 300 tárgy megvásárlására használhatól fel, ezek között találhatók helyi és nemzetközi márkák is a világboltban (www.hiltonhhonors.com/shopping).
    - A Hilton HHonors együttműködéseket épít ki a kínai közösséggel, ami között szerepel egy nyolcéves partneri kapcsolat a kínai olimpiai bizottsággal, amelybe tartozik pénzügy támogatás, Hilton HHonors pontok, sportlétesítmények felújítása, szállás a sportolók és családjuk számára a Kína-házban az olimpiai játékok alatt, illetve engedményes szállásdíjak. Továbbá a kínai olimpiai bizottság tagjai és az olimpiai válogatott sportolók megkapják az Arany Elit tagságot is.
    - A Hilton Worldwide nemrég indította a Huanying programját tapasztalt kínai utazók számára, aminnek keretében bizonyos Waldorf Astoria, Hilton és Doubletree by Hilton hotelekben mandarin nyelven beszélő recepcióst, vendégszobai ellátást és ételt biztosít.
(folyt.)


2011. szeptember 28., szerda 14:16

A Hilton HHonors új reklámkampánya Donnie Yen nemzetközi filmcsillag és Yang Yang aranyérmes olimpikon főszereplésével (2. rész)
    

     A Hilton HHonors elérte a 28 millió tag mérföldkövét idén és a Kínához hasonló piacokra összpontosít, hogy ezt a növekedést továbbra is biztosítani tudja,  – mondta Martin Rinck, a Hilton Worldwide Ázsia és Csendes-óceáni térségért felelős elnöke. Elkötelezettek vagyunk a Nagy-Kína területén élő több, mint 90.000 Hilton HHonors tag felé, és mindent meg fogunk tenni, hogy teljesítsük a kínai utazók igényeit az országukban és külföldön is.
    
    A Hilton HHonors
    A Hilton HHonors, a Hilton Worldwide tíz szállodabrandjének díjnyertes vendéghűségi programja, azzal jutalmazza 28 millió tagját, hogy a megszerzett pontokat megosztásra érdemes tapasztalatokra váltja. Amellett, hogy a HHonors pontok ingyenes szállodai éjszakákra is beválthatóak, a HHonors tagjai egyedi tapasztalati jutalmakra is felhasználhatják őket, például reklámtárgyakra, vakáció-csomagokra, jótékonyságra is adhatják, és még megannyi lehetőség áll rendelkezésükre. A HHonors az egyetlen vendéghűségi program, amely ’Points & Miles’ illetve ’No Blackout Dates’ szolgáltatásokat nyújt több, mint 3.750 szállodában a világ minden pontján, a Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton és Hilton Grand Vacations hálózataiban. A HHonors tagság ingyenes, feliratkozni a HiltonHHonors.com honlapon lehet.
    
    A Hilton Worldwide
    A Hilton Worldwide vezető globális vendéglátóipari vállalat, luxuskivitelű szállodáktól és üdülőtelepektől kezdve hozamos tartózkodásra berendezett lakosztályokig, illetve középkategóriás szállodákig terjedő termék- és szolgáltatás portfolióval. A Hilton Worldwide már 93 éve áll üzleti és turisztikai utazók rendelkezésére a lehető legigényesebb szállás-, ellátás- és komfortszolgáltatásokkal. A vállalat elkötelezte magát a legmagasabb igényeket kielégítő vendéglátási tapasztalatot nyújtó tradíciójának megőrzése mellett a kezelésében lévő minden egyes vendéglátó ipari márkánál. A tulajdonában lévő szállodai márkák összesen 3.750 szállodát, 615 ezer szállodai szobát foglalnak magukba a világ 85 országában. Márkái: Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton és a Hilton Grand Vacations. A vállalat kezeli a világszínvonalú törzsvendég programot, a Hilton Hhonors(R) programot is. További információk a vállalatról megtalálhatók a www.hiltonworldwide.com honlapon.
    
    A Hilton HHonors Egyensúlyozó Felmérésről
    A Vantage Marketing & Research Consultants (ACORN GROUP), az egyik legnagyobb független ázsiai kutatócég 600, 34 és 54 év között kínai válaszadóval végzett egy felmérést, a férfi-nő arány 6,5:3,5 volt a felmérés során. Minden megkérdezett több mint ötször utazik évente üzleti okokból, mindegyikőjük rendelkezik felsőfokú végzettséggel, házastárssal és/vagy gyerekkel. Az interjúk első-, másod-, és harmadrangú városokban zajlottak, hogy a megkérdezettek éves bevétele megbízhatóan és pontosan reprezentálja a kínai lakosság éves bevételét a célközönségen belül.

Kapcsolat:
Hilton Worldwide
Scott Carman, +1 703-883-5803
scott.carman@hilton.com


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.