Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2011. február 17., csütörtök 09:01 |
A DEICHMANN csoport az elmúlt 20 év legnagyobb forgalomnövekedését érte el - ennek több mint a felét Németországon kívül realizálta (1. rész) |
|
Budapest, 2011. február 17., csütörtök (OTS) - Budapest, 2011.
február - 12,5%-os forgalmi plusszal (régi üzletekre vetítve: 6%) az
esseni székhelyű, Európában piacvezető DEICHMANN csoport az elmúlt
20 év legnagyobb növekedését érte el. Ehhez nagyban hozzájárultak a
DEICHMANN csoporthoz tartozó közép- és dél-európai leányvállalatok
is, további expanziós tervekkel. |
Szolid terjeszkedés Közép- és Dél-Európában - 68 új üzlet
2010-ben
Vállalkozó szellem Közép- és Dél-Európában - az első üzlet
Szerbiában A DEICHMANN Ausztria központi szerepet játszik a közép-
és dél-európai terjeszkedésben, Bécsből koordinálva az üzletek
kiépítését Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában,
Szlovéniában, Horvátországban, Romániában, Bulgáriában és hamarosan
már Szerbiában is.
Minden adat az adott ország valutájában
DEICHMANN már 10 éve Magyarországon
19,99 Mrd. HUF bruttó forgalommal (15,98 nettó) a DEICHMANN Cipő
Magyarországon egyértelmű forgalmi plusszal zárta az évet, mely a
régi üzletekre levetítve 13%-os növekedést jelent. Ezzel a DEICHMANN
Cipő továbbra is piacvezető a magyar piacon - ezt a pozíciót már
2006 óta tartja. A párszám eladásban is jelentős növekedést
realizált a magyar leányvállalat, 2,67 millió párról 3,17 millióra
nőtt az eladott cipők száma. 2010 végén mintegy 544 munkatársat
foglalkoztatott a cipőkereskedelmi lánc.
2011-ben ünnepli a DEICHMANN Cipő fennállásának 10. évét, az
első üzletének nyitásától számítva. Időközben már 72 üzlettel
rendelkezik - csak 2010-ben 11 új üzletet nyitott. 2011-ben
folytatódik a dinamikus terjeszkedés, csak Budapesten 4, vidéken
pedig 6 új üzletet terveznek.
2003-ban nyitotta a vállalat DEICHMANN OBUV néven az első
üzletét Csehországban. Időközben a DEICHMANN már a második helyen
áll a cseh piacon (forrás: Regiplan Branchenreport). A jelentős,
mintegy 10,4%-os - régi üzletekre levetített - forgalmi növekedését
a 2010 őszén bevezetett Legjobb ár garanciája nevű kampányának
tudja be. 81 üzlettel és 578 munkatárssal 2010-ben 1,82 Mrd. CZK
bruttó forgalmat értek el (nettó 1,52 Mrd.) Az eladott cipők száma
2010-ben 3,12 millió pár (2009: 2,61 millió).
Több mint elégedett a horvát DEICHMANN Obuca 171,37 millió HRK
forgalommal 2010-ben (2009: 99.623.460 HRK). A rendkívüli növekedést
a párszám eladás növekedésével érék el, ami 590 000-ről közel 1
millióra ugrott. 155 munkatárs (2009: 128) járult hozzá a horvát
sikerekhez. 6 új üzlettel már 19-re emelkedett 2010-ben az üzletszám
- 2008-ban még csak 5 üzlettel rendelkeztek.
A párszám eladásban a román DEICHMANN-Incaltaminte 56%-os
növekedést ért el, ezzel 1,36 millióra növelve az eladott cipők
számát (2009: 771.371). A forgalom is erősen növekedett bruttó
115,98 millió RON-ra (2009: 63.769.44 RON). 15 új üzlet nyitásával
36-ra nőtt a lánc üzletszáma. 2010-ben 120 új munkahelyet
biztosított a vállalat és ezzel 55%-kal, 340-re növelte a
foglalkoztatottak számát 2010-ben.
Bulgáriában a DEICHMANN magas célokat tűzött ki maga elé és
következetesen a terjeszkedés útjára lépett. A 2009-es piacra lépése
óta megháromszorozta az üzletei számát - ebből 3-at nyitott csak a
fővárosban, Szófiában, 2010-ben. 380 000 pár cipő eladásával
2010-ben 16,4 millió LEW bruttó forgalmat értek el (13,66 LEW
nettó). 78 új munkatársat alkalmaztak, ezzel a bolgár DEICHMANN
2010-ben összesen 134 alkalmazottal rendelkezett. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2011. február 17., csütörtök 09:01 |
A DEICHMANN csoport az elmúlt 20 év legnagyobb forgalomnövekedését érte el - ennek több mint a felét Németországon kívül realizálta (2. rész) |
|
|
Az adatok euróban
A DEICHMANN OBUV forgalma Szlovákiában 2010-ben 38,5%-kal 24,8
millióról 34,34 millió euróra nőtt. A vállalat 38,7%-kal, azaz közel
420 000 párral több cipőt adott el az előző évhez képest. Ezzel a
párszám eladás 2010-ben elérte az 1,53 milliót. A DEICHMANN OBUV
2010-ban 35 üzletet számlált (2009: 28), ezzel 2009-hez hasonlóan
piacvezető a szlovák cipőkereskedelmi piacon (Forrás: Regioplan
Branchenreport). 2010 végén 280 munkatársat foglalkoztatott.
5,2%-os forgalmi plusszal, azaz 13,2 millió euró forgalommal (a
régi üzletekre levetítve) a DEICHMANN Obutev Szlovéniában pozitív
mérleggel zárt 2010-ben. A párszám eladások is pozitívan alakultak,
közel 35%-kal, 724 063-ról 975 025 párra növekedtek. A 2006-os
piacra lépés óta az üzletek száma 2010-re 18-ra nőtt.
A DEICHMANN csoport világszerte 12,5%-os forgalmi pluszt tudhat
magáénak
Nemzetközi szinten a vállalatcsoport 2010-ben 19 európai
országban - tavaly már Spanyolországban is - és az USA-ban kereken
152 millió pár cipőt adott el. Ez 14 millió párral, azaz jó 10%-kal
több mint előző évben. A DEICHMANN SE csoportforgalma 12,5%-kal
3,4-ről 3,93 Mrd. euróra nőtt (nettó 3,4 Mrd.). 2010 végén
világszerte 2939 üzlettel (2009: 2.767) rendelkezett a vállalat és
kereken 30 000 munkatársat foglalkoztatott (2009: 28.000). Csoport
szinten a vállalat a következő évben 194 millió eurót tervez
invesztálni további üzletek és raktárak nyitására. 2011-ben tovább
terjeszkednek Portugáliában és Szerbiában - ezzel már összesen 21
európai országban lesznek jelen - illetve az USA-ban is.
Sajtókapcsolat: DEICHMANN-Csoport DEICHMANN Magyarország Ulrich Effing Herr Mónika Tel. + 49 (0) 201 86 76-960 Tel. +36 (1) 434-5184 ulrich_effing@deichmann.com monika_herr@deichmann.com www.deichmann.com www.deichmann.hu
A német esseni székhelyű, 1913-ban alapított, Deichmann csoport már
a kezdetektől 100%-os családi tulajdonban van. A vállalat Európában
piacvezető a cipőkiskereskedelmi piacon és világszerte közel 30.000
munkatársat foglalkoztat. Deichmann név alatt vannak üzletei Németországban, Ausztriában,
Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Horvátországban,
Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon, Nagy-Britanniában,
Olaszországban, Romániában, Spanyolországban, Svédországban,
Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. De gyakran már meglévő
üzletláncokat (hasonló családi vállalatokat) is átvesz, és ezeket
eredeti nevük alatt vezeti tovább. Ezért nem ugyanaz a neve minden
üzletnek a Deichmann csoportban, mint például a Dosenbach és az
Ochsner Svájcban vagy a vanHaaren Hollandiában és Rack Room Shoes /
Off Brodway az USA-ban. 2011-ben Portugáliával és Szerbiával bővül a Deichmann országok sora.
------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|