OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 23. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2011. február 17., csütörtök 09:01

A DEICHMANN csoport az elmúlt 20 év legnagyobb forgalomnövekedését érte el - ennek több mint a felét Németországon kívül realizálta (1. rész)
    Budapest, 2011. február 17., csütörtök (OTS) - Budapest, 2011. február - 12,5%-os forgalmi plusszal (régi üzletekre vetítve: 6%) az esseni székhelyű, Európában piacvezető DEICHMANN csoport az elmúlt 20 év legnagyobb növekedését érte el. Ehhez nagyban hozzájárultak a DEICHMANN csoporthoz tartozó közép- és dél-európai leányvállalatok is, további expanziós tervekkel.

    Szolid terjeszkedés Közép- és Dél-Európában - 68 új üzlet 2010-ben

    Vállalkozó szellem Közép- és Dél-Európában - az első üzlet Szerbiában A DEICHMANN Ausztria központi szerepet játszik a közép- és dél-európai terjeszkedésben, Bécsből koordinálva az üzletek kiépítését Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Romániában, Bulgáriában és hamarosan már Szerbiában is.

    Minden adat az adott ország valutájában

    DEICHMANN már 10 éve Magyarországon
    19,99 Mrd. HUF bruttó forgalommal (15,98 nettó) a DEICHMANN Cipő Magyarországon egyértelmű forgalmi plusszal zárta az évet, mely a régi üzletekre levetítve 13%-os növekedést jelent. Ezzel a DEICHMANN Cipő továbbra is piacvezető a magyar piacon - ezt a pozíciót már 2006 óta tartja. A párszám eladásban is jelentős növekedést realizált a magyar leányvállalat, 2,67 millió párról 3,17 millióra nőtt az eladott cipők száma. 2010 végén mintegy 544 munkatársat foglalkoztatott a cipőkereskedelmi lánc.
    2011-ben ünnepli a DEICHMANN Cipő fennállásának 10. évét, az első üzletének nyitásától számítva. Időközben már 72 üzlettel rendelkezik - csak 2010-ben 11 új üzletet nyitott. 2011-ben folytatódik a dinamikus terjeszkedés, csak Budapesten 4, vidéken pedig 6 új üzletet terveznek.

    2003-ban nyitotta a vállalat DEICHMANN OBUV néven az első üzletét Csehországban. Időközben a DEICHMANN már a második helyen áll a cseh piacon (forrás: Regiplan Branchenreport). A jelentős, mintegy 10,4%-os - régi üzletekre levetített - forgalmi növekedését a 2010 őszén bevezetett  Legjobb ár garanciája  nevű kampányának tudja be. 81 üzlettel és 578 munkatárssal 2010-ben 1,82 Mrd. CZK bruttó forgalmat értek el (nettó 1,52 Mrd.) Az eladott cipők száma 2010-ben 3,12 millió pár (2009: 2,61 millió).

    Több mint elégedett a horvát DEICHMANN Obuca 171,37 millió HRK forgalommal 2010-ben (2009: 99.623.460 HRK). A rendkívüli növekedést a párszám eladás növekedésével érék el, ami 590 000-ről közel 1 millióra ugrott. 155 munkatárs (2009: 128) járult hozzá a horvát sikerekhez. 6 új üzlettel már 19-re emelkedett 2010-ben az üzletszám - 2008-ban még csak 5 üzlettel rendelkeztek.

    A párszám eladásban a román DEICHMANN-Incaltaminte 56%-os növekedést ért el, ezzel 1,36 millióra növelve az eladott cipők számát (2009: 771.371). A forgalom is erősen növekedett bruttó 115,98 millió RON-ra (2009: 63.769.44 RON). 15 új üzlet nyitásával 36-ra nőtt a lánc üzletszáma. 2010-ben 120 új munkahelyet biztosított a vállalat és ezzel 55%-kal, 340-re növelte a foglalkoztatottak számát 2010-ben.
    Bulgáriában a DEICHMANN magas célokat tűzött ki maga elé és következetesen a terjeszkedés útjára lépett. A 2009-es piacra lépése óta megháromszorozta az üzletei számát - ebből 3-at nyitott csak a fővárosban, Szófiában, 2010-ben. 380 000 pár cipő eladásával 2010-ben 16,4 millió LEW bruttó forgalmat értek el (13,66 LEW nettó). 78 új munkatársat alkalmaztak, ezzel a bolgár DEICHMANN 2010-ben összesen 134 alkalmazottal rendelkezett. (folyt.)


2011. február 17., csütörtök 09:01

A DEICHMANN csoport az elmúlt 20 év legnagyobb forgalomnövekedését érte el - ennek több mint a felét Németországon kívül realizálta (2. rész)
    

    Az adatok euróban

    A DEICHMANN OBUV forgalma Szlovákiában 2010-ben 38,5%-kal 24,8 millióról 34,34 millió euróra nőtt. A vállalat 38,7%-kal, azaz közel 420 000 párral több cipőt adott el az előző évhez képest. Ezzel a párszám eladás 2010-ben elérte az 1,53 milliót. A DEICHMANN OBUV 2010-ban 35 üzletet számlált (2009: 28), ezzel 2009-hez hasonlóan piacvezető a szlovák cipőkereskedelmi piacon (Forrás: Regioplan Branchenreport). 2010 végén 280 munkatársat foglalkoztatott.

    5,2%-os forgalmi plusszal, azaz 13,2 millió euró forgalommal (a régi üzletekre levetítve) a DEICHMANN Obutev Szlovéniában pozitív mérleggel zárt 2010-ben. A párszám eladások is pozitívan alakultak, közel 35%-kal, 724 063-ról 975 025 párra növekedtek. A 2006-os piacra lépés óta az üzletek száma 2010-re 18-ra nőtt.

    A DEICHMANN csoport világszerte 12,5%-os forgalmi pluszt tudhat magáénak
    Nemzetközi szinten a vállalatcsoport 2010-ben 19 európai országban - tavaly már Spanyolországban is - és az USA-ban kereken 152 millió pár cipőt adott el. Ez 14 millió párral, azaz jó 10%-kal több mint előző évben. A DEICHMANN SE csoportforgalma 12,5%-kal 3,4-ről 3,93 Mrd. euróra nőtt (nettó 3,4 Mrd.). 2010 végén világszerte 2939 üzlettel (2009: 2.767) rendelkezett a vállalat és kereken 30 000 munkatársat foglalkoztatott (2009: 28.000). Csoport szinten a vállalat a következő évben 194 millió eurót tervez invesztálni további üzletek és raktárak nyitására. 2011-ben tovább terjeszkednek Portugáliában és Szerbiában - ezzel  már összesen 21 európai országban lesznek jelen -  illetve az USA-ban is.

Sajtókapcsolat:
DEICHMANN-Csoport                          DEICHMANN Magyarország
Ulrich Effing                                          Herr Mónika
Tel. + 49 (0) 201 86 76-960              Tel. +36 (1) 434-5184
ulrich_effing@deichmann.com           monika_herr@deichmann.com
www.deichmann.com                         www.deichmann.hu


A német esseni székhelyű, 1913-ban alapított, Deichmann csoport már a kezdetektől 100%-os családi tulajdonban van. A vállalat Európában piacvezető a cipőkiskereskedelmi piacon és világszerte közel 30.000 munkatársat foglalkoztat.
Deichmann név alatt vannak üzletei Németországban, Ausztriában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Horvátországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. De gyakran már meglévő üzletláncokat (hasonló családi vállalatokat) is átvesz, és ezeket eredeti nevük alatt vezeti tovább. Ezért nem ugyanaz a neve minden üzletnek a Deichmann csoportban, mint például a Dosenbach és az Ochsner Svájcban vagy a vanHaaren Hollandiában és Rack Room Shoes / Off Brodway az USA-ban.
2011-ben Portugáliával és Szerbiával bővül a Deichmann országok sora.
    

------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.