OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 25. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)






2009. május 19., kedd 11:10

Több százan adtak vért a Tescóban
    Budapest, 2009. május 19., kedd (OTS) - Szombaton tartották meg első ízben a Tesco Egészségnapot az ország 14 pontján. A Vöröskereszttel közösen szervezett véradáson több, mint hatszázan adtak vért, és több ezren vették igénybe az ingyenes szűrővizsgálatokat, egészségügyi tanácsokat. A sikeres rendezvényt augusztusban újra megrendezik.

    
    A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen: http://ots.mti.hu/kep/OTS_20090519_001.jpg http://ots.mti.hu/kep/OTS_20090519_002.jpg

A Tesco-Global Áruházak Zrt. egyik fő célja, hogy hozzájáruljon vásárlói egészséges életmódjához. Ennek jegyében került megrendezésre május 16-án az első Tesco Egészségnap szerte az országban. A rendezvény egyértelművé tette, hogy az emberek igénylik az egészségükre való odafigyelést, még akkor is, ha maguktól nem mennek el a megfelelő szűrővizsgálatokra. Éppen ezért fontos az, hogy ezúttal bevásárlás közben mérethették meg vércukor- vagy koleszterinszintjüket - amit mintegy hétezren meg is tettek. A méréseket végző Magyar Vöröskereszt munkatársainak elmondása szerint sok olyan vásárlóval találkoztak, akik igen magas koleszterin- vagy vércukor-értéket mutattak, így lehetőségük nyílt arra, hogy felhívják a figyelmüket arra, hogy minél előbb keressék fel háziorvosukat a megfelelő kezelés megkezdése érdekében.

A szűrések és mérések mellett - szintén a Magyar Vöröskereszttel karöltve - véradást is szerveztek az Egészségnap keretében. Az eredmények ebben az esetben is bizonyították az érdeklődők nyitottságát, ugyanis több, mint 600 fő adott vért a 14 helyszínen.

Mindemellett budaörsi és a Budapest, Fogarasi úti Tesco áruház parkolójában a Coca-Cola Testébresztő programjának jóvoltából átmozgató torna, Budaörsön a TÉT Platform tanácsadó sátra, valamint egyes helyszíneken a Pfizer dohányzásról való leszokást népszerűsítő sátra várta az érdeklődőket.

A program az alábbi helyszíneken került megrendezésre: Budaörsön, Budapesten a Fogarasi úton, Debrecenben, Egerben, Hódmezővásárhelyen, Jászberényben, Kecskeméten, Miskolcon, Nyíregyházán, Orosházán, Pécsett, Salgótarjánban, Székesfehérváron (Aszalvölgyi úti) és Tatabányán.

"Sikeresnek értékeljük az Egészségnapot, hiszen bebizonyosodott, hogy vásárlóink mások egészségével is törődnek, nem csak a sajátjukkal. Három hónap múlva újra megrendezzük az Egészségnapot, hogy még több vásárlónknak segíthessünk abban, hogy egészségesen éljen", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.


A Tesco-Global Áruházak Zrt.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon 22 000 magyar munkavállalót alkalmaz és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat közel 14 éves magyarországi működése során eddig 92 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként több mint két és félmillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási terméket kínál vásárlóinak. A Tesco 2003-ban indította "Az év támogatottja" programját, a 2008-2009 évben immár a Procter&Gamble vállalattal közösen, az Ability Park-ot támogatva fogyatékos emberek társadalmi beilleszkedésének elősegítését tűzte ki célul.

A Tesco elkötelezett a környezet védelme mellett. Folyamatosan szaporodik zöld áruházainak száma, mind az újonnan épült üzletek, mind a régiek átalakításával korszerű környezetbarát, energiatakarékos módszereket valósít meg (geotermikus energia, zöldtető, napkövető napkollektor használata, hűtő-fűtő közegek energiájának visszanyerése, stb.). A Tesco célja, hogy 2020-ra a felére csökkenti épületeinek károsanyag-kibocsátását a 2006-os bázisévhez képest. Magyarországon elsőként vezette be száz százalékban lebomló bevásárlótáskáit, sőt visszaváltható "örökzöld" táskák is elérhetőek a pénztáraknál, melyeket csak egyszer kell megvásárolni. A "zöld iroda" szemléletmód szerint működnek központi irodái.
Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu, környezetvédelmi eredményei az ecotesco.hu weboldalon olvashatóak.

További információ:
Hackl Mónika
Kommunikációs vezető
TESCO-GLOBAL Zrt.
Tel: 06-30-445-7515
Fax: 06-23-449-455
mhackl@hu.tesco-europe.com
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.