Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2009. május 19., kedd 11:10 |
Több százan adtak vért a Tescóban |
|
Budapest, 2009. május 19., kedd (OTS) - Szombaton tartották meg
első ízben a Tesco Egészségnapot az ország 14 pontján. A
Vöröskereszttel közösen szervezett véradáson több, mint hatszázan
adtak vért, és több ezren vették igénybe az ingyenes
szűrővizsgálatokat, egészségügyi tanácsokat. A sikeres rendezvényt
augusztusban újra megrendezik. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen:
http://ots.mti.hu/kep/OTS_20090519_001.jpg
http://ots.mti.hu/kep/OTS_20090519_002.jpg
A Tesco-Global Áruházak Zrt. egyik fő célja, hogy hozzájáruljon
vásárlói egészséges életmódjához. Ennek jegyében került
megrendezésre május 16-án az első Tesco Egészségnap szerte az
országban. A rendezvény egyértelművé tette, hogy az emberek igénylik
az egészségükre való odafigyelést, még akkor is, ha maguktól nem
mennek el a megfelelő szűrővizsgálatokra. Éppen ezért fontos az,
hogy ezúttal bevásárlás közben mérethették meg vércukor- vagy
koleszterinszintjüket - amit mintegy hétezren meg is tettek. A
méréseket végző Magyar Vöröskereszt munkatársainak elmondása szerint
sok olyan vásárlóval találkoztak, akik igen magas koleszterin- vagy
vércukor-értéket mutattak, így lehetőségük nyílt arra, hogy
felhívják a figyelmüket arra, hogy minél előbb keressék fel
háziorvosukat a megfelelő kezelés megkezdése érdekében.
A szűrések és mérések mellett - szintén a Magyar Vöröskereszttel
karöltve - véradást is szerveztek az Egészségnap keretében. Az
eredmények ebben az esetben is bizonyították az érdeklődők
nyitottságát, ugyanis több, mint 600 fő adott vért a 14 helyszínen.
Mindemellett budaörsi és a Budapest, Fogarasi úti Tesco áruház
parkolójában a Coca-Cola Testébresztő programjának jóvoltából
átmozgató torna, Budaörsön a TÉT Platform tanácsadó sátra, valamint
egyes helyszíneken a Pfizer dohányzásról való leszokást népszerűsítő
sátra várta az érdeklődőket.
A program az alábbi helyszíneken került megrendezésre: Budaörsön,
Budapesten a Fogarasi úton, Debrecenben, Egerben,
Hódmezővásárhelyen, Jászberényben, Kecskeméten, Miskolcon,
Nyíregyházán, Orosházán, Pécsett, Salgótarjánban, Székesfehérváron
(Aszalvölgyi úti) és Tatabányán.
"Sikeresnek értékeljük az Egészségnapot, hiszen bebizonyosodott,
hogy vásárlóink mások egészségével is törődnek, nem csak a
sajátjukkal. Három hónap múlva újra megrendezzük az Egészségnapot,
hogy még több vásárlónknak segíthessünk abban, hogy egészségesen
éljen", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és
második legnagyobb brit befektetője. Itthon 22 000 magyar
munkavállalót alkalmaz és minden új áruház nyitásával átlagosan
100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat közel 14 éves
magyarországi működése során eddig 92 hipermarketet nyitott, s mára
piacvezetőként több mint két és félmillió vásárlót szolgál ki minden
héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási
terméket kínál vásárlóinak. A Tesco 2003-ban indította "Az év
támogatottja" programját, a 2008-2009 évben immár a Procter&Gamble
vállalattal közösen, az Ability Park-ot támogatva fogyatékos emberek
társadalmi beilleszkedésének elősegítését tűzte ki célul.
A Tesco elkötelezett a környezet védelme mellett. Folyamatosan
szaporodik zöld áruházainak száma, mind az újonnan épült üzletek,
mind a régiek átalakításával korszerű környezetbarát,
energiatakarékos módszereket valósít meg (geotermikus energia,
zöldtető, napkövető napkollektor használata, hűtő-fűtő közegek
energiájának visszanyerése, stb.). A Tesco célja, hogy 2020-ra a
felére csökkenti épületeinek károsanyag-kibocsátását a 2006-os
bázisévhez képest. Magyarországon elsőként vezette be száz
százalékban lebomló bevásárlótáskáit, sőt visszaváltható "örökzöld"
táskák is elérhetőek a pénztáraknál, melyeket csak egyszer kell
megvásárolni. A "zöld iroda" szemléletmód szerint működnek központi
irodái. Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu, környezetvédelmi
eredményei az ecotesco.hu weboldalon olvashatóak.
További információ: Hackl Mónika Kommunikációs vezető TESCO-GLOBAL Zrt. Tel: 06-30-445-7515 Fax: 06-23-449-455 mhackl@hu.tesco-europe.com
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|