Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2023. május 25., csütörtök 10:20 |
 A Meta mesterséges intelligenciával javítja a hirdetések hatékonyságát |
|
Budapest, 2023. május 25., csütörtök (OTS) - Az online biztonság és a személyes adatok védelme kiemelt jelentőséggel bír mindenki életében. Számos botrány borzolta a kedélyeket az elmúlt években a különböző közösségi média oldalak adatgyűjtési stratégiái miatt. Ennek okán a Meta most egy új hirdetéscélzási modellt fejlesztett ki, aminek már nincs szüksége adathalászatra, hála a mesterséges intelligenciának. |
A Meta adatgyűjtése
Amikor belépünk a Facebookra vagy az Instagramra, rövid időn belül
biztosan találkozunk különböző hirdetésekkel és reklámokkal. Azonban
azt kevesen tudják, hogy azok a reklámok nem véletlenül jelentek meg
pont nekünk, pont most. Dávid Ádámot, a Kiszervezett Marketing Kft.
ügyvezetőjét kérdeztük a Meta új adatgyűjtési mechanizmusáról.
Ádám rámutatott, hogy 2023 első negyedévében a Meta
szolgáltatásaiban a hirdetésmegjelenítések száma 26%-kal nőtt, míg a
hirdetésenkénti átlagos ár 17%-kal csökkent. Tehát hogyan képes a
Meta relevánsabb hirdetéseket megjeleníteni a felhasználóknak,
kevesebb személyes adat felhasználásával?
A Meta Lattice újdonságai
A Meta Lattice nevű új hirdetésmegjelenítési stratégia célja, hogy
előre jelezze, hogyan fognak a felhasználók reagálni egy-egy
hirdetésre. Ehhez a mesterséges intelligenciát hívja segítségül.
Amint azt Dávid Ádám kifejtette:
"A Meta Lattice képes átfogóan javítani a Facebook és Instagram
hirdetések teljesítményét. Lényegében a Lattice rendszer a
legvalószínűbb felhasználói válaszokat jelzi előre, anélkül, hogy
túl sok adatot gyűjtene az emberektől. Tehát úgy működik, mint egy
nagyon modern időjós, csak éppen nem az időjárást, hanem a
kattintásokat és a vásárlói reakciókat jósolja meg."
A Lattice tudásmegosztást használ a Meta különböző felületein (pl.
Facebook-hírfolyam, Instagram-történetek, Reels-videók), hogy
kibővítse a potenciális ügyfelek érdeklődésének és online
tevékenységének feltérképezését. Így a Meta képessé válik arra, hogy
relevánsabb hirdetéseket jelenítsen meg az embereknek.
"A hirdetés és a hirdetést megtekintő személy kapcsolata
másodpercektől (pl. kattintás, kedvelés) akár napokig is tarthat
(pl. vásárlási szándék, kosárba helyezés, majd később vásárlás egy
weboldalon vagy alkalmazásban). Az időbeli tudatossággal rendelkező
modellezés révén a Meta Lattice nemcsak egy ember valós idejű
szándékait képes megragadni a felhasználói viselkedés alapján, hanem
a hosszú távú érdeklődést is előre tudja vetíteni" - mondta Dávid
Ádám, aki már sok éves tapasztalattal rendelkezik az online
hirdetési kampányok kezelése terén.
A teljes cikk elolvasható és a forrás megjelölése mellett szabadon
felhasználható: https://bit.ly/2023-05-25-teljes-cikk https://bit.ly/2023-05-25-google-drive-cikk-es-kepek
További információ: Dávid Ádám, Ügyvezető Mob: +36 70 633 3696 E-mail: info@kiszervezettmarketing.hu
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |