Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2023. február 14., kedd 11:50 |
 Így mentett meg 142 fát a Linistryt használó bankvilág (1. rész) |
|
Budapest, 2023. február 14., kedd (OTS) - 142 megmentett fa, 106 128 kg-mal csökkentett szénkibocsátás és 35 376 kWh megspórolt energia - látványos eredménye annak, hogy több magyar és európai bank már a Linistry "digitális sorszámhúzó" rendszerével fogadja az ügyfeleit. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20230214_001.jpg
A Banca Transilvania, Metro, Gránit, Magnet, UniCredit és MKB Bank
után várhatóan egyre több bank fog áttérni a papírmentes
sorszámkiadásra és modern ügyfélhívásra - e zöld stratégiájukat
támogatja a Linistry digitális ügyfélhívó rendszere. A bevezetés
gyors, egyszerű és gördülékeny, a megtérülés jól tervezhető, az
ügyfélelégedettség nő, a végeredmény vonzó: kisebb várakozási idő,
kisebb ökológiai lábnyom, kisebb költség.
Mekkora gond a papír alapú sorszám?
Belépünk egy bankba, kiválasztjuk az ügyünket, sorszámot ad a gép,
majd várunk egy kicsit. Várakozás közben ritkán gondolunk arra, hogy
a kezünkben szorongatott papír rajta a sorszámunkkal vajon mekkora
ökológiai lábnyommal tapos a Földbe.
Hiszen csak egy kis cetli, nem?
Minden banki nap több száz vagy ezer kiadott sorszám. Ha
fölszorozza ezt a papírmennyiséget a teljes fiókhálózatra és az év
összes munkanapjára, felfoghatatlan tonnányi papírt használ el a
bankrendszer azért, hogy sorszámokat nyomtasson. Ráadásul ez a
hőpapír nem újrahasznosítható, a gyártása speciális kemikáliákat
igényel, a sorszámkiadó automata kezelése, a papír beszerzése, a gép
ellátása energiával mind-mind erőforrásigényes. Cserébe kapunk egy
kinyomtatott számnyi információt (a sorszámunkat), amely kb. 15
percig hasznos, utána kidobjuk.
Ez egy pazarló rendszer. A megoldás a digitális ügyfélhívás.
Legalább 13,4 millió "digitális sorszámot" adtak ki a
bankrendszerben
Ez a Linistry rendszerében visszamérhető - ahogy a sorban eltöltött
idő és több tucat üzletfejlesztésre és marketingre használható
érdekes és fontos adat. A Linistry és banki partnerei úgy számolnak,
hogy modern, digitális sorkezelésükkel már legalább 142 fát óvtak
meg a kivágástól, 106 tonnányi szénkibocsátást és 35 376 kWh
energiát spóroltak meg.
A londoni székhelyű Metro Bankkal közös pilot után a bank egyik
operatív vezetője, Wendy McDermott így nyilatkozott a közös munkáról:
"Megtisztelő volt számunkra látni, hogy a Linistry a kezdetektől
fogva mennyire együttműködő és elkötelezett bankunk irányába.
Elvárásaink gyors megvalósításával a Linistry lenyűgözött minket, és
olyan megoldást adott át, amely teljes mértékben megfelel az
igényeinknek."
Mit jelent a "digitális sorszám"?
A technológia alapötlete: "álljon sorban inkább a telefonom".
A Linistryt használó bankba érkezéskor ugyanúgy sorszámot kérek,
ahogy szoktam - de nem papírt kapok, hanem például SMS-t benne a
sorszámommal. (A bank dönthet úgy is, hogy a saját alkalmazásukban érkezzen egy
értesítés az ügyfeleknek. A Linistry sorkezelése rugalmasan
alakítható az adott bankfiók elvárásaihoz és meglévő
infrastruktúrájához. A digitális sorszámhúzás megoldható
érintésmentesen is: egy QR-kódot leolvas az ügyfél és máris beállt a
sorba.
Sőt: a telefon sem kötelező része a rendszernek, megoldható pl.
totemoszloppal is a sorkezelés. A rendszer itt sem nyomtat papírt,
hanem digitálisan és ügyfél nevével kezeli a sort és az
ügyfélhívást.)
Kevesebb erőforrásból többet értünk el így, mert:
- megspóroltuk a papírt és az azzal járó környezeti terhelést és
pénzügyi költségeket
- a bank gyorsabb, gördülékenyebb kiszolgálást tud adni (eddig 130
millió percnyi sorban állást spóroltak meg a Linistryvel)
- megszünteti a klasszikus várakozást (A papír sorszám a
bankfiókhoz köt, mert látnunk kell a kijelzőn, mikor jövünk mi. A
digitális ügyfélhívással beülhetünk kávézni vagy könyveket
válogathatunk, mert a telefonunk szól, ha mi jövünk.)
További információk
Linistry www.linistry.com +36 70 249 9060 info@linistry.com
9 országban jelenlévő, papírmentes, digitális ügyfélhívó,
időpontfoglaló megoldást szállító budapesti székhelyű vállalkozás. A
Linistry ügyfelei elsősorban nagyvállalatok, amelyek számára
testreszabott, integrált, biztonságos felhő megoldást nyújt.
Linistry a bankolásban: https://www.youtube.com/watch?v=OJk7YwY7FQI (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. február 14., kedd 11:51 |
 Így mentett meg 142 fát a Linistryt használó bankvilág (2. rész) |
|
Budapest, 2023. február 14., kedd (OTS) - |
Banca Transilvania
https://en.bancatransilvania.ro/despre-bt
A 2020. december 31-i mérlegfőösszeg alapján számított mintegy
18,5%-os piaci részesedéssel a Banca Transilvania az első helyen áll
a romániai bankszektorban. Több mint 3,4 millió ügyfelüket 550
egységből álló hálózaton és számos digitális csatornán keresztül
szolgálják ki. A Banca Transilvania a román gazdaság fő
finanszírozója.
A bank piaci kapitalizációja 2021. január 7-én 3,77 milliárd dollár
volt.
Metro Bank
https://www.metrobankonline.co.uk/
A Metro Bank az Egyesült Királyságban működő lakossági és
kereskedelmi bank, amelyet Anthony Thomson és Vernon Hill alapított
2010-ben. A londoni tőzsdén jegyzik.
"Elkötelezett a közösség iránt: Nagyon fontos számunkra, hogy
valamit visszaadjunk az általunk kiszolgált közösségeknek. Évente
több ezer jótékonysági és üzleti kapcsolatépítő rendezvényt tartunk
fiókjainkban. Büszkék vagyunk arra, hogy egy vezető jótékonysági
szervezettel együttműködve támogatjuk a rászorult fiatalokat."
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |