Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2022. július 22., péntek 12:49 |
A NielsenIQ BASES bejelentette a 2022. évi Design Impact díj nyerteseit (1. rész) |
|
Chicago, 2022. július 22., péntek (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ örömmel jelenti be az évente, idén már hetedik alkalommal a CPG- (consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) ágazat szereplői közt kiosztásra kerülő, 2022. évi NielsenIQ BASES Design Impact díj nyerteseit. A globális verseny a kategóriájukban a legjobb újratervezett csomagolásokat, illetve az azok által a vállalataik számára biztosított előnyöket ismeri el. Az idei évben a nyertesek közt szereplő márkák olyan innovatív és kreatív csomagolásokat terveztek, amelyek amellett, hogy tükrözi a márka jövőről alkotott elképzelését, támogatják a vásárlási folyamatot is. |
Hatvan márka nyújtott be pályázatot újratervezett csomagolásáról és
a NielsenIQ BASES csapata a vállalat saját fejlesztésű,
kiskereskedelmi értékesítési adatok mérésére szolgáló technológiája
(Retail Measurement Sales [RMS]) segítségével gyűjtött adatok
alapján meghatározta, mely márkák esetében futott fel az értékesítés
a módosított csomagolás bevezetését követően. Az RMS adatok
értékelése mellett a NielsenIQ 15000 vásárlóra kiterjedő
viselkedésfelmérést is végzett annak feltárása céljából, hogy hogyan
lépnek be az egyes vásárlók a vásárlási folyamatba. Minden egyes
termék értékelésre került a következő szempontok szerint: vizuálisan
vonzó és könnyen azonosítható-e a csomagolás, hozzájárul-e ahhoz,
hogy a vásárlók könnyen megtalálják a terméket a polcokon és arra
készteti-e a vevőt, hogy megvásárolja a terméket. Az eredmények
alapján a különböző CPB kategóriákban 10 olyan pályázó szervezetet
azonosítottak, amelyeknek csomagolása kiválónak bizonyult és mérhető
forgalomnövekedést eredményezett.
"Csapatunknak nagy örömére szolgál, hogy támogathatja és széles
körben megismertetheti azokat az inspiráló márkákat, amelyek friss,
gyönyörűen megtervezett, a márka növekedését és pénzügyi sikerét
elősegítő csomagolást hoznak létre" - nyilatkozta Andrea Fraboni
elnökhelyettes, a NielsenIQ BASES Design Solutions egységének
globális vezetője. "Az idei nyertes csomagolások igazolják, hogy
milyen hatékonyan használható egy újratervezett csomagolás egy márka
bevételeinek és nyereségességének növelésére. Ezek a vállalatok
kiváló ötletekkel rukkoltak elő, és mi örömmel mutatjuk be
kiemelkedő dizájnjaikat."
A 2022. évi NielsenIQ BASES Design Impact díj* nyertesei a
következők:
- L'usine Sliced Multigrain Bread (Szeletelt, sokmagvas kenyér)
(Anyavállalat: Almarai; Ország: Szaúd-Arábia)
- Coors Light Beer (Coors világos sör) (Anyavállalat: Molson Coors
Beverage Company; Tervező ügynökség: Soulsight; Ország: Amerikai
Egyesült Államok)
- Brooke's Oros Beverages (Brooke Oros italok) (Anyavállalat:
Tiger Brands; Tervező ügynökség: Just Design; Ország: Dél Afrika)
- Cadbury Old Gold Chocolate (Cadbury Óarany Csokoládé)
(Anyavállalat: Mondelez International; Tervező ügynökség:
Bulletproof; Ország: Ausztrália)
- Lucozade Energy Drink (Lucozade energiaital) (Anyavállalat:
Suntory; Ország: Egyesült Királyság)
- Nescafé Artesano Coffee (Nescafé Artesano kávé) (Anyavállalat:
Nestlé; Ország: Kolumbia)
- SSENSE Herbal Tea (SSense gyógynövényes tea)(Anyavállalat:
SSENSE; Tervező ügynökség: Pigeon; Ország: Kanada)
- Turin Chocolate (Turin csokoládé) (Anyavállalat: Mars; Ország:
Mexikó)
- Speed Stick & Lady Speed Stick (Speed és Lady Speed izzadásgátló
stift) (Anyavállalat: Colgate-Palmolive; Tervező ügynökség: Dragon
Rouge BZ; Ország: Mexikó)
- Lay's Potato Chips (Lay's burgonyaszirom) (Anyavállalat:
PepsiCo; Tervező ügynökség: PEP Global Design Team; Ország: South
Africa)
További információkért csomagolási kutatási megoldásainkról, a
NielsenIQ BASES Design Impact díjról és az ezévi nyertesekről
látogasson el a BASES Design Impact Award weboldalra
(https://nielseniq.com/global/en/landing-page/bases-design-impact-award/).
*Az összes termék- és vállalatnév az azokat birtokló vállalatok
tulajdonát képezi. Ez a sajtóközlemény nem tekintendő a vállalatok
jóváhagyásának és kiadója nem kapcsolódó vállalata azoknak. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. július 22., péntek 12:49 |
A NielsenIQ BASES bejelentette a 2022. évi Design Impact díj nyerteseit (2. rész) |
|
Chicago, 2022. július 22., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a
cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel
fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható
döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany
standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi
forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk
kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói
viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi
irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt
meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG-
(consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek])
gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb
hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik
növekedésüket.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több
mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a
világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért
látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220721005158/en/
Kapcsolat: Médiakapcsolatok: Gillian Mosher Gillian.mosher@nielseniq.com
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|