Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2022. július 15., péntek 11:25 |
A Tommy Hilfiger újra jelen lesz a New York-i divathéten (1. rész) |
|
Amszterdam, 2022. július 15., péntek (Business Wire/OTS) - A Tommy Hilfiger 2022. évi őszi kollekciójának bemutatója olyan márkaélményben részesíti a közönséget, amely hidat épít a való világ és a metaverzum között az ágazat legnagyobb, ún. "See Now, Buy Now" platformján keresztül - A fizikális márkaélményeket dinamikus multimédiás háttér előtt tapasztalhatják meg a divatbemutató résztvevői, amely a brooklyni tengerparton megrendezett eseményről a Roblox játékvilágába repíti őket, és globális, újfajta "figitális" (a fizikai és digitális elegye) kereskedelmi koncepciókkal ismerteti meg őket |
A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger
bejelentette, hogy három év kihagyás után ismét részt vesz a New
York-i divathéten (New York Fashion Week [NYFW]) egy kísérleti
jellegű divatbemutatóval, amelyen látható lesz a legújabb, 2022. évi
őszi "See Now, Buy Now" kollekció (azaz olyan termékek közvetlenül a
szezonnyitás előtti bemutatása a kifutón, amelyek azonnal meg is
vásárolhatók), és amely immerzív való világbeli és egyben digitális
képet is ad a cég átformált márkájának világáról.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/
A keleti parti idő (nyári időszámítás) szerint szeptember 11-én,
este 7 órakor kezdődő interaktív esemény New Yorknak abból az
egyedi, különleges, kreatív atmoszférájából merít inspirációt,
amelyet az emberek és szubkultúrák változatos elegye, a gyenge
minőség és a csúcstechnológia ütközése, és a stílus és kreativitás
szabadsága ad a nagyvárosnak. A brooklyni Skyline Drive-In autósmozi
területén sorra kerülő, a TOMMY HILFIGER márka szülővárosa, New York
City hangulatát és nyers életerejét tükröző rendezvény a spontán
kreativitás révén kapcsolja össze a divatbemutatón részt vevő
embereket és ugyanakkor megismerteti őket a párhuzamos
metaverzumbeli világgal.
"Amikor azon gondolkodtam, hol vegyünk újra részt 3 év után először
a divathéten, a szívem rögtön megsúgta, hogy New York ikonikus
kreatív kultúrája tökéletes háttér lenne" - mondta Tommy Hilfiger.
"Ez volt az a hely, ahol a divat, a művészet, a zene és a
szórakoztatás mind adva volt, amikor elkezdtem tevékenységemet a
divatiparban. És ma is ugyanez a fantasztikus kombináció az, ami
arra inspirál, hogy kapcsolatba lépjek az újfajta kreatív élményeket
létrehozó, tehetséges közösségekkel. Ez a szezon az én kedvenc, régi
inspirációimnak az új, valós világbeli eseményekre vonatkozó
koncepciókkal és a virtuális világokkal való ütközéséről szól, és
tökéletesen tükrözi alapelveinket és értékeinket most, amikor a New
York-i divathéten való részvétellel visszatérünk a gyökereinkhez."
A 2022. évi őszi TOMMY HILFIGER kollekciót innovatív, multimédiás
márkakampányok kísérik New York City-től kezdve az európai
fővárosokon át Csengtuig és még azon is túl. A figitális
divatbemutatót az egyes TOMMY HILFIGER üzletekben megjelenő, illetve
kulcsfontosságú nagykereskedőkkel, valamint adott cikkek
értékesítésére szakosodott partnerekkel együtt megvalósított, új
kiskereskedelmi koncepciók egészítik ki világszerte. A cég
együttműködik világszerte ismert, tehetséges alkotókkal és
személyiségekkel mind a kifutón, mind a kampányok során, miközben a
klasszikus "preppy" stílus újraértelmezésével rója le tiszteletét a
TOMMY HILFIGER gyökerei előtt.
Az ágazatban most első alkalommal megrendezésre kerülő "See Now,
Buy Now" divatbemutató élő adásban kerül streamelésre a több mint 50
millió napi felhasználót tömörítő, globális Roblox közösség számára,
a 2022. évi őszi TOMMY HILFIGER kollekció darabjait viselő
avatárokkal kísérve, akik átveszik az uralmat az átalakított,
virtuális New York fölött. Az élő divatbemutatón látható minden
darab (ideértve az exkluzív digitális termékeket is) a Tommy
Hilfiger "See Now, Buy Now" koncepciója révén globálisan
megvásárolható lesz a Roblox platformon. A márka együttműködése a
globális multiverzum platformmal, amely 2021 decemberében kezdődött,
folyamatosan újabb, magasabb szintű szakaszokba lép.
Ezúton is sok szeretettel invitáljuk a márka kedvelőit és követőit,
hogy csatlakozzanak a közösségi médiákban folyó párbeszédhez a
következő felhasználónevekre rákeresve: #TommyHilfiger és
@TommyHilfiger.. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. július 15., péntek 11:25 |
A Tommy Hilfiger újra jelen lesz a New York-i divathéten (2. rész) |
|
Amszterdam, 2022. július 15., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a TOMMY HILFIGERRŐL tudni kell…
A TOMMY HILFIGER a világ egyik legnagyobb elismerésnek örvendő,
prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést
képviselő) ruházati cikkeket forgalmazó vállalata, amely 1985 óta
szolgálja ki és inspirálja a fogyasztókat. A világszerte a kultúrát
formáló különféle alkotókkal való együttműködése keretében a márka
ikonikus stílusokat hoz létre, melyek a klasszikus és az új
ütköztetéséből születnek. A TOMMY HILFIGER - leróva tiszteletét az
amerikai hagyományok előtt - merész, modern értelmezést ad a
klasszikus amerikai stílusnak. A TOMMY HILFIGER első osztályú
minőséget és értéket kínál a fogyasztóknak világszerte a TOMMY
HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanév alatt forgalmazott lifestyle
termékeivel, melyek közt szerepelnek férfi- és nőiruha-kollekciók,
gyermek sportruházat, farmerruházat, kiegészítők és lábbelik. A
Tommy Hilfiger teljes mértékben elkötelezett a fenntarthatóság és az
inkluzivitás iránt.
2021-ben a TOMMY HILFIGER termékek globális értékesítéséből befolyó
árbevétel körülbelül 9,3 milliárd USA dollár volt. A márka
világszerte több mint 16000 alkalmazottat foglalkoztat kiterjedt
elosztási hálózatában, amely 100 országban több mint 2000
kiskereskedelmi üzletből áll (ideértve a legnagyobb "zászlóshajó"
üzletet a tommy.com weboldalon). A PVH 2010-ben vásárolta meg a
Tommy Hilfigert, és továbbra is felügyeli a cég tevékenységét,
melynek központi célja a márka ismertté tétele a világ minden táján,
jelenlétének biztosítása és hosszú távú növekedésének elérése.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH képezi a Calvin Klein és a TOMMY HILFIGER növekedésének
alapját. A márka erejének és relevanciájának növelése révén
globális, ikonikus márkáinkat összekapcsolva ugyanabba az irányba
tartunk, ahová a fogyasztók, egyre közelebb jutva hozzájuk a
jelenben és a jövőben is. Értékeinket követve, kiterjedt
hálózatunkra és globális jelenlétünkre támaszkodva, azonos
jövőképpel rendelkező, azonos tervek alapján munkálkodó, egységes
csapatként igyekszünk a divatot a világ jobbá tétele szolgálatába
állítani. Ez adja a mi erőnket. Ez az alapja a PVH és márkái
erejének.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Lyndsey Anderson Senior Manager Global Communications & PR Lyndsey.anderson@tommy.com
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|