Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2022. július 5., kedd 12:35 |
A VOOPOO 3 új terméket mutatott be, és egy 30 perces előadás során áttekintést adott vállalkozása 8 éves működéséről (1. rész) |
|
Sencsen, Kína, 2022. július 5., kedd (Business Wire/OTS) - A VOOPOO 2022. évi "More Than Infinity" ("A végtelennél is több") virtuális termékbevezető rendezvényén, amelyre 2022. június 29-én került sor, a VOOPOO egy 30 perces áttekintésben bemutatta a márkája alapítása óta eltelt 8 év történetét, megmagyarázta a "végtelen" szimbólum és a márka szellemisége közti kapcsolatot és bizonyította elkötelezettségét az új lehetőségek végtelen sorának különleges technológiák 3 szakaszban való használatával történő létrehozása iránt. A rendezvény fénypontja a VOOPOO legmodernebb technológiáját képviselő 3 POD termék bemutatása volt. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20220629005586/en/
A virtuális rendezvény egyik fontos témája a VOOPOO 8 évvel
ezelőtti alapítása óta elért növekedés történetének elmondása volt.
A porlasztóchip-megoldások előállítójából a mára a nyitott
elektronikus porlasztókat gyártó ágazat ágazatvezetőjévé vált VOOPOO
egy sor diszruptív innovációval járult hozzá az ágazat pozitív
irányú fejlődéséhez, miközben saját márkáját is átalakította.
Továbbá, mióta tavaly elindította globalizációs stratégiáját, a
VOOPOO fiókirodát nyitott az Amerikai Egyesült Államokban, az
Egyesült Királyságban, Indonéziában, Németországban,
Franciaországban, Kanadában és Malajziában, és a jövőben több új
fiókot is nyit a helyi piacokon folyó, helyi tevékenységek erősítése
érdekében. A VOOPOO ugyanakkor azzal is igyekezett erősíteni
globális befolyását a globális elektronikus porlasztási piacon, hogy
zászlóshajónak számító márkaüzleteket hozott létre és több régióban
is elindította alkalmazásait.
A rendezvény második fő részében a VOOPOO hivatalosan bejelentette
három legújabb Pod terméke megjelentetését, amelyek közül két
V-sorozatba tartozó terméket (nevezetesen a VMATE E-t és a VMATE
Infinity Editiont) most első alkalommal láthattak az érdeklődők.
Mindkét terméknek része az új, továbbfejlesztett, a frissességet
megőrző, 5A tömítési technológiával készül cartomizer, amely a
patronba tökéletes zárása révén biztosítja az e-folyadék friss ízét
és aromáját. A Fresnel-lencse külső felületének kialakítása
hatékonyan csökkenti az e-folyadék fénynek való kitettségét, és így
szintén hozzájárul ahhoz, hogy a felhasználók minden alkalommal,
amikor használják a készüléket, élvezhessék a friss ízt. A patron
anyaga különleges, hozzáadott ezüstionokat tartalmaz, és így 99%-nál
is nagyobb hatékonyságú antibakteriális hatást biztosít.
A harmadik terméknek, a korábban már megjelentetett Drag Q-nak
mostantól egy új, CMF Infinity kiadása lesz elérhető. A POD termékek
kategóriájában kiemelkedő teljesítményt nyújtó, intelligens
nyomásszabályozással és ízvisszaállítási funkcióval rendelkező Drag
Q gyökereiben változtatta meg az ágazat POD termékekről alkotott
képét. A virtuális termékbevezető rendezvényen a VOOPOO globális
márkanagykövete részletesen kifejtette, hogy a VOOPOO ugrásszerű
fejlődésének hajtóereje a "felhasználókra összpontosító" kutatásba
és fejlesztésbe való befektetés volt. Ez idáig a VOOPOO három úttörő
porlasztó platformot (PNP, TPP, ITO) indított el, amelyek különböző
felhasználókat céloznak, és kifejlesztett két GENE chipet is (GENE
AI és GENE TT) a különféle termékfunkciókhoz. A VOOPOO a
porlasztótechnológia folyamatos optimalizálásával és megújításával
nyerte el a fogyasztók bizalmát és támogatását.
Végtelen kapcsolatok: csatlakozzon a több mint 100000 ügyfélhez és
több mint 50000000 rajongóhoz egy elektronikusporlasztó-kultúra
kiépítése érdekében
A rendezvény harmadik része az ügyfelekről és a rajongók millióiról
szólt, akik hozzájárultak a VOOPOO fejlődéséhez. Az elmúlt 8 évben a
VOOPOO szorosan együttműködött több mint 100000 offline outlettel,
és egyre több fogyasztót nyert meg magas minőségű termékeivel és
folyamatos piaci befektetéseivel. Piaci eredményei bizonyítják a
partnereivel való együttműködés kölcsönös előnyeit.
Világviszonylatban több mint 50 millió felhasználó vált a VOOPOO
lojális rajongójává, akik amellett, hogy további jövőbe mutató
termékek létrehozására ösztönzik a VOOPOO-t, részeseivé váltak az
elektronikusporlasztó-kultúrának a VOOPOO ökoszisztémájában. A
VOOPOO bejelentette, hogy a VOOPOO ökoszisztémájának részét képező
első zászlóshajó üzletek az Egyesült Királyságban és Indonéziában
kerülnek megnyitásra a VOOPOO rajongókkal való szoros interakció
biztosítása érdekében.
A VOOPOO 30 perces előadásban mutatta be a VOOPOO fejlesztési
stratégiája, újító szelleme és a végtelen szimbólum közti
kapcsolatot, és a 3 újonnan megjelentetett termék minden bizonnyal
meg fog felelni a piac és az ágazat elvárásainak. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. július 5., kedd 12:35 |
A VOOPOO 3 új terméket mutatott be, és egy 30 perces előadás során áttekintést adott vállalkozása 8 éves működéséről (2. rész) |
|
Sencsen, Kína, 2022. július 5., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a VOOPOO-ról tudni kell…
A VOOPOO a nyitott rendszerű podok kategóriájának egyik vezető
márkája, amely a világszerte széles körben, rövid idő alatt nagy
elismerést kiváltó DRAG termékeinek köszönhetően igen gyorsan
felfutott. A VOOPOO két technológiai platform (Chip [Chip] és
Atomization [Porlasztás]) felépítésére összpontosítja
erőfeszítéseit. A VOOPOO kreatív termékfejlesztésének eredményei a
GENE.AI, a GENE.TT és más chipek. Továbbá a VOOPOO függetlenül
kifejlesztett három porlasztó platformot (TPP, PNP, ITO), amelyek
különböző felhasználókat céloznak. A VOOPOO négy fő termékcsaláddal
rendelkezik (ARGUS, DRAG, VINCI és V-series [Doric]). A VOOPOO a
jövőben további nemzeti piacokra kíván belépni, és célja az egyik
legbefolyásosabb globális márka kiépítése.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220629005586/en/
Kapcsolat: Kai Tsu Senior PR manager 15957944779 kai@voopootech.com
Forrás: VOOPOO
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|