OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. július 5., kedd 12:35

A VOOPOO 3 új terméket mutatott be, és egy 30 perces előadás során áttekintést adott vállalkozása 8 éves működéséről (1. rész)
    Sencsen, Kína, 2022. július 5., kedd (Business Wire/OTS) - A VOOPOO 2022. évi "More Than Infinity" ("A végtelennél is több") virtuális termékbevezető rendezvényén, amelyre 2022. június 29-én került sor, a VOOPOO egy 30 perces áttekintésben bemutatta a márkája alapítása óta eltelt 8 év történetét, megmagyarázta a "végtelen" szimbólum és a márka szellemisége közti kapcsolatot és bizonyította elkötelezettségét az új lehetőségek végtelen sorának különleges technológiák 3 szakaszban való használatával történő létrehozása iránt. A rendezvény fénypontja a VOOPOO legmodernebb technológiáját képviselő 3 POD termék bemutatása volt.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20220629005586/en/

A virtuális rendezvény egyik fontos témája a VOOPOO 8 évvel ezelőtti alapítása óta elért növekedés történetének elmondása volt. A porlasztóchip-megoldások előállítójából a mára a nyitott elektronikus porlasztókat gyártó ágazat ágazatvezetőjévé vált VOOPOO egy sor diszruptív innovációval járult hozzá az ágazat pozitív irányú fejlődéséhez, miközben saját márkáját is átalakította. Továbbá, mióta tavaly elindította globalizációs stratégiáját, a VOOPOO fiókirodát nyitott az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Indonéziában, Németországban, Franciaországban, Kanadában és Malajziában, és a jövőben több új fiókot is nyit a helyi piacokon folyó, helyi tevékenységek erősítése érdekében. A VOOPOO ugyanakkor azzal is igyekezett erősíteni globális befolyását a globális elektronikus porlasztási piacon, hogy zászlóshajónak számító márkaüzleteket hozott létre és több régióban is elindította alkalmazásait.

A rendezvény második fő részében a VOOPOO hivatalosan bejelentette három legújabb Pod terméke megjelentetését, amelyek közül két V-sorozatba tartozó terméket (nevezetesen a VMATE E-t és a VMATE Infinity Editiont) most első alkalommal láthattak az érdeklődők. Mindkét terméknek része az új, továbbfejlesztett, a frissességet megőrző, 5A tömítési technológiával készül cartomizer, amely a patronba tökéletes zárása révén biztosítja az e-folyadék friss ízét és aromáját. A Fresnel-lencse külső felületének kialakítása hatékonyan csökkenti az e-folyadék fénynek való kitettségét, és így szintén hozzájárul ahhoz, hogy a felhasználók minden alkalommal, amikor használják a készüléket, élvezhessék a friss ízt. A patron anyaga különleges, hozzáadott ezüstionokat tartalmaz, és így 99%-nál is nagyobb hatékonyságú antibakteriális hatást biztosít.

A harmadik terméknek, a korábban már megjelentetett Drag Q-nak mostantól egy új, CMF Infinity kiadása lesz elérhető. A POD termékek kategóriájában kiemelkedő teljesítményt nyújtó, intelligens nyomásszabályozással és ízvisszaállítási funkcióval rendelkező Drag Q gyökereiben változtatta meg az ágazat POD termékekről alkotott képét. A virtuális termékbevezető rendezvényen a VOOPOO globális márkanagykövete részletesen kifejtette, hogy a VOOPOO ugrásszerű fejlődésének hajtóereje a "felhasználókra összpontosító" kutatásba és fejlesztésbe való befektetés volt. Ez idáig a VOOPOO három úttörő porlasztó platformot (PNP, TPP, ITO) indított el, amelyek különböző felhasználókat céloznak, és kifejlesztett két GENE chipet is (GENE AI és GENE TT) a különféle termékfunkciókhoz. A VOOPOO a porlasztótechnológia folyamatos optimalizálásával és megújításával nyerte el a fogyasztók bizalmát és támogatását.

Végtelen kapcsolatok: csatlakozzon a több mint 100000 ügyfélhez és több mint 50000000 rajongóhoz egy elektronikusporlasztó-kultúra kiépítése érdekében

A rendezvény harmadik része az ügyfelekről és a rajongók millióiról szólt, akik hozzájárultak a VOOPOO fejlődéséhez. Az elmúlt 8 évben a VOOPOO szorosan együttműködött több mint 100000 offline outlettel, és egyre több fogyasztót nyert meg magas minőségű termékeivel és folyamatos piaci befektetéseivel. Piaci eredményei bizonyítják a partnereivel való együttműködés kölcsönös előnyeit. Világviszonylatban több mint 50 millió felhasználó vált a VOOPOO lojális rajongójává, akik amellett, hogy további jövőbe mutató termékek létrehozására ösztönzik a VOOPOO-t, részeseivé váltak az elektronikusporlasztó-kultúrának a VOOPOO ökoszisztémájában. A VOOPOO bejelentette, hogy a VOOPOO ökoszisztémájának részét képező első zászlóshajó üzletek az Egyesült Királyságban és Indonéziában kerülnek megnyitásra a VOOPOO rajongókkal való szoros interakció biztosítása érdekében.

A VOOPOO 30 perces előadásban mutatta be a VOOPOO fejlesztési stratégiája, újító szelleme és a végtelen szimbólum közti kapcsolatot, és a 3 újonnan megjelentetett termék minden bizonnyal meg fog felelni a piac és az ágazat elvárásainak. (folyt.)



2022. július 5., kedd 12:35

A VOOPOO 3 új terméket mutatott be, és egy 30 perces előadás során áttekintést adott vállalkozása 8 éves működéséről (2. rész)
    Sencsen, Kína, 2022. július 5., kedd (Business Wire/OTS) -

    
Amit a VOOPOO-ról tudni kell…

A VOOPOO a nyitott rendszerű podok kategóriájának egyik vezető márkája, amely a világszerte széles körben, rövid idő alatt nagy elismerést kiváltó DRAG termékeinek köszönhetően igen gyorsan felfutott. A VOOPOO két technológiai platform (Chip [Chip] és Atomization [Porlasztás]) felépítésére összpontosítja erőfeszítéseit. A VOOPOO kreatív termékfejlesztésének eredményei a GENE.AI, a GENE.TT és más chipek. Továbbá a VOOPOO függetlenül kifejlesztett három porlasztó platformot (TPP, PNP, ITO), amelyek különböző felhasználókat céloznak. A VOOPOO négy fő termékcsaláddal rendelkezik (ARGUS, DRAG, VINCI és V-series [Doric]). A VOOPOO a jövőben további nemzeti piacokra kíván belépni, és célja az egyik legbefolyásosabb globális márka kiépítése.

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220629005586/en/

Kapcsolat:
Kai Tsu
Senior PR manager
15957944779
kai@voopootech.com


Forrás: VOOPOO


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.