Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2022. június 27., hétfő 11:50 |
A VÉGTELENNÉL IS TÖBB! A VOOPOO új termékei június 29-én lesznek globálisan elérhetők online |
|
Sencsen, Kína, 2022. június 27., hétfő (Business Wire/OTS) - Az elektromoscigaretta-gyártó vállalatok közt az egyik vezetőnek számító VOOPOO június 23-én elindította a hétnapos visszaszámlálást a honlapján. A cég új, "More than infinity" ("A végtelennél is több") mottóval megjelentetésre kerülő termékeit június 29-én este 10:00 órától (greenwichi középidő +8 óra) lehet majd megvásárolni. Az idei év első új VOOPOO termékei igazi meglepetések lesznek. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20220623005539/en/
Milyen történeteket oszt meg vajon a vállalat ezen a 8. éves
évfordulót ünneplő show-n?
A termékek megjelentetése alkalmából szervezett rendezvény célja
nem pusztán az új termékek beharangozása, hanem a VOOPOO
megalapítása 8. évfordulójának megünneplése is. A nyolc éve
létrehozott VOOPOO igen hamar ismertté vált arról, hogy számos
különféle, forradalmian új terméket kínál. Az ágazat fejlődésének
támogatásával egyidejűleg a VOOPOO minden évben hatalmas lépésekkel
haladt előre piaci részesedése növelése terén. A VOOPOO
vitathatatlanul a LEGJOBB márka lett a nyitott rendszerű pod
kategóriában. A VOOPOO a közelmúltban több Vapoouround 2022 díjat is
elnyert, amelyek az elektromoscigaretta-ágazat Oscar-díjának
számítanak, és rendkívül sok méltatást kapott mind az ágazat
szereplőitől, mind a felhasználóktól. Nem kétséges, hogy ezen a 8.
évfordulót ünneplő rendezvényen a VOOPOO érdekes márkatörténeteket
fog megosztani a közönséggel.
Milyen szoros a kapcsolat a végtelen szimbólum és a VOOPOO márka
közt?
A vállalat honlapján és a közösségi platformokon megjelentetett
poszterek mindegyike a végtelen szimbólumát használta az új termékek
megjelentetését kísérő kampány fő vizuális elemeként. A VOOPOO
nemrégiben több nagy nyilvánosságot kapott eseményt rendezett meg
szerte a világon, melyek közé tartozott a "Spark Your Life Infinite
Challenge" ("Hozd tűzbe magad - végtelen kihívás) a Tik-Tokon,
illetve az Egyesült Királyságban és Indonéziában a graffitiművészek
által szervezett graffitikészítő események - és ezek mindegyike
szorosan kapcsolódott a végtelen szimbólumhoz. Most már jól látható,
hogy ezeknek az eseményeknek mindegyike a mostani
termékmegjelentetés előkészítése volt. A most a "More than infinity"
(A végtelennél is több") mottóval elindított termékmegjelentetési
kampány egyértelművé tette, hogy a végtelen szimbólum a VOOPOO márka
kulturális toteme lett. Az, hogy vajon ezúttal milyen termékeket
jelöl a végtelen jel, csak a termékek megjelentetése alkalmából
szervezett rendezvényen fog kiderülni.
Milyen forradalmi áttöréseket hoznak a rendezvényen bemutatott új
termékek?
A rendezvényen a VOOPOO új termékeié lesz a főszerep. A honlapon
megjelentetett tartalmak alapján úgy tűnik, az általános VIZUÁLIS
stílus technológiai szempontból előremutató, és egyszerre több
terméket is piacra fog dobni a vállalat. A VOOPOO számára, amely jól
ismert termékinnovációs tevékenységéről, az új termékek több
áttörést is hozhatnak a dizájn és a technológiai terén is. A cég
képviselője közölte, hogy a termékek megjelentetésére szolgáló
rendezvény élő adásban lesz megtekinthető a cég hivatalos YouTube
csatornáján június 29-én este 10:00 órakor (greenwichi középidő +8
óra), amikor az elektromoscigaretta-kedvelők és az ágazat képviselői
tanúi lehetnek a VOOPOO által szervezett ünnepségnek, illetve részt
vehetnek azon.
Amit a VOOPOO-ról tudni kell…
A VOOPOO a nyitott rendszerű podok kategóriájának egyik vezető
márkája, amely a világszerte széles körben, rövid idő alatt nagy
elismerést kiváltó DRAG termékeinek köszönhetően igen gyorsan
felfutott. A VOOPOO két technológiai platform (chip és porlasztás)
felépítésére összpontosítja erőfeszítéseit. A VOOPOO kreatív
termékfejlesztésének eredményei a GENE.AI, a GENE.TT és más chipek.
Továbbá a VOOPOO függetlenül kifejlesztett három porlasztó
platformot (TPP, PNP, ITO), amelyek különböző felhasználókat
céloznak. A VOOPOO négy fő termékcsaláddal rendelkezik (ARGUS, DRAG,
VINCI és V-series [Doric]). A VOOPOO a jövőben további nemzeti
piacokra kíván belépni, és célja az egyik legbefolyásosabb globális
márka kiépítése.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220623005539/en/
Kapcsolat: Nical Zhang PR Manager Nical.zhang@voopootech.com
Forrás: VOOPOO
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|