OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. május 17., kedd 12:17

A NielsenIQ megjelentette az eszközök monetizálására és a kiskereskedők befektetései megtérülésének mérésére szolgáló, kiskereskedelmi médiamegoldását (1. rész)
    Chicago, 2022. május 17., kedd (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ Activate lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy saját adataikra támaszkodva felgyorsítsák az új árbevételek befolyását -  A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ május 16-án bejelentette, hogy elérhetővé vált NielsenIQ Activate elnevezésű, szolgáltatott szoftvere (software-as-a-service [SaaS]), amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára az árbevételi lehetőségek kihasználásának felgyorsítását a kiskereskedelmi médiumokon keresztül, továbbá olyan átfogó betekintést biztosít a vásárlói magatartásba, amely alapján személyre szabott promóciókkal tudják vásárlásra ösztönözni a fogyasztókat.

    A NielsenIQ Activate "hipercélzott" közönségépítést, ajánlat és hirdetéskezelést és minden folyamat teljes egészére kiterjedő mérési lehetőségeket biztosító, dedikált alkalmazásokat foglal magában. Ez a SaaS eszköz, amely része a NielsenIQ Connect platformjának, lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy fenntartható árbevételt érjenek el kiskereskedelmi médiaeszközeik monetizálása révén a fizikai és digitális csatornákon egyaránt. Továbbá a kiskereskedők fokozhatják hitelességüket márkapartnereik szemében, és tájékoztathatják azokat azokról a meglátásokról, amelyekre szükségük van ügyfeleik figyelmének elnyeréséhez, cselekvéseiket pedig ezekre a meglátásokra építhetik, és mérhetik tevékenységeikbe való befektetéseik megtérülését (return on investment [ROI]) minden csatornán.

"Elkötelezettek vagyunk örökségünk továbbvitele iránt azzal, hogy meghatározzuk a következő évszázad fogyasztói és kiskereskedelmi teljesítménymérésének módozatait" - nyilatkozta Xavier Facon, a NielsenIQ Kiskereskedelmi médiumok (Retail Media) egységének globális vezetője. "A NielsenIQ Activate egyetlen platformon keresztül részletes kép kialakítását teszi lehetővé az ügyfelekről az összes csatornán, és betekintést ad a hirdetésekkel kapcsolatos kockázatokba és lehetőségekbe. Ez megkönnyíti a kiskereskedők számára a prediktív közönségépítésen alapuló kampányok indítását és a hirdetések hatásaira vonatkozó adatok gyűjtését az összes csatornán, és eközben márkapartnereikhez is alkalmazkodni tudnak."

Felismerve, hogy nincsen két egyforma kiskereskedő, a NielsenIQ Activate lehetőséget kínál a kiskereskedők számára a kiskereskedelmi médiumok saját, belső felhasználására és rugalmasam integrálhatóvá teszi ezeket a kiskereskedők egyedi ökoszisztémájába. Továbbá a kiskereskedők számára több ezer ügyféljellemző alapján lehetővé teszi saját imázsuk és egy célzott közönségbázis kiépítését; meglepő, ügyfélközpontú omnichannel meglátásokat biztosít a jobb döntéshozás érdekében; valós időben csökkenti a személyre szabott ügyfélelkötelezési kampányok elindításához és azok eredményeinek méréséhez szükséges időt az összes saját tulajdonú és külső médiumban, valamint elősegíti a márkapartnerekkel való együttműködést az ügyféligények kielégítése terén az adatok és médiumok minél jobb monetizálása érdekében.

"A NielsenIQ fokozza a globális szintű növekedést, és olyan erős alapot igyekszik kiépíteni a következő évszázad fogyasztói és kiskereskedelmi adatainak méréséhez, amely gyors, könnyen kezelhető és összekapcsolt" - magyarázta David Johnson, a NielsenIQ Kiskereskedelmi (Retail) egységének globális vezetője. "A piac folyamatosan fejlődik, és a mi feladatunk gondoskodni arról, hogy a mérésekkel foglalkozó ágazat követhesse ezt a fejlődést. Az ágazat vezető, globális információszolgáltató vállalataként szorgalmasan dolgozunk azon, hogy pontosan feltérképezhetővé tegyük a gyorsan változó kiskereskedelmi ágazatot és ügyfeleink szerteágazó igényeit."

A nemrégiben felvásárolt vállalatok, a Precima és a CiValue eszközei és megoldásai lehetővé teszik, hogy a NielsenIQ által kínált alapvető funkciókon felül a NielsenIQ Activate támogassa a személyre szabási funkciókat is, melyekre a kiskereskedelmi ágazat a kritikus fontosságú döntések meghozásakor és a személyre szabott élmények biztosításakor támaszkodik. A NielsenIQ kiskereskedelmi termékeivel és együttműködési programjaival továbbra is élen jár a változások elősegítése terén, lehetővé téve a kiskereskedők és a márkápartnereik számára, hogy valós idejű ügyféladatokat és a fogyasztói viselkedésre vonatkozó meglátásokat felhasználva növeljék részesedésüket a fogyasztói költésekből, felvértezve őket a megfelelő aktivációs eszközökkel és az azok hatásainak mérésére szolgáló megoldásokkal.

"A CiValue és a Precima egyszerű, intuitív megoldásai olyan csúcstechnológiát képviselő eszközökre és mélyreható adatgyűjtési szakértelemre támaszkodnak, amelyek a NielsenIQ globális teljesítménymérési módszereivel együttesen alkalmazva valódi kapcsolatot biztosítanak a kiskereskedők és a CPG- (consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) gyártók közt" - mondta Beni Basel, a CiValue társalapítója és vezérigazgatója. "Jelenleg nem létezik más olyan platform, amely segíti a kiskereskedőket és márkapartnereiket az együttműködésben, az ügyfélértéknek egy olyan egyszerű és intuitív, mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó platform használatával való növelése érdekében, amely ügyfeleiket a stratégiai döntéshozás középpontjába állítja."

További információkért a NielsenIQ Activate-ről kérjük, látogasson el a következő internetes címre: https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-activate/. (folt.)



2022. május 17., kedd 12:18

A NielsenIQ megjelentette az eszközök monetizálására és a kiskereskedők befektetései megtérülésének mérésére szolgáló, kiskereskedelmi médiamegoldását (2. rész)
    Chicago, 2022. május 17., kedd (Business Wire/OTS) -

    
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…

A NielsenIQ globális vezetőnek számít a fogyasztói viselkedésre vonatkozó legátfogóbb, elfogulatlan elemzések terén. Úttörő fogyasztóiadat-platformja és kiterjedt analitikai eszközei segítségével a NielsenIQ merész, magabiztos döntéshozást tesz lehetővé a világ vezető fogyasztásicikk-forgalmazó és kiskereskedelmi vállalatai számára.

Átfogó adatsorok és az összes tranzakció egységes mérése segítségével a NielsenIQ előremutató betekintést enged a fogyasztói magatartásba a teljesítmény összes kiskereskedelmi platformon való optimalizálása céljából. A szabad adatintegrálásra vonatkozó filozófiánk lehetővé teszi számunkra, hogy a világon a legbefolyásosabb fogyasztóiadat-sorokat állítsuk össze. A NielsenIQ felfedi a teljes igazságot.

Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ mintegy 100 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com!

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220516005072/en/

Kapcsolat:
Gillian Mosher
VP, Communication
647-282-9714
Gillian.Mosher@nielseniq.com

Forrás: NielsenIQ


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.