Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. december 3., péntek 10:57 |
A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (1. rész) |
|
New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) - A 100 milliárd USA dollár forgalmú szépségápolási ágazat egyik globális vezető vállalata, a Wella Company december 1-jén ünnepelte független vállalatként való működésének első évfordulóját. A Wella Company ikonikus márkákat tartalmazó, vezető professzionális és kiskereskedelmi hajápolási, szépségápolási technológiai és körömápolási portfólióval rendelkezik, melybe többek közt a következő márkák tartoznak: Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional és ghd. Az 1880-ban Németországban alapított vállalat 2020. december 1-jén vált ismét függetlenné oly módon, hogy egy globális befektető cég, a Kohlberg Kravis and Roberts ( a továbbiakban "KKR") többségi tőkerészesedést vásárolt a vállalatban, és befektetését az elmúlt évben kétszer is megemelte. |
A Wella Company a COVID-19-világjárvány közepette vált függetlenné,
egy olyan időszakban, amikor szinte a teljes professzionális
hajápolási ágazat - amelybe a vállalat fő ügyfelei tartoznak -
működése ellehetetlenült a karantént és lezárásokat előíró
intézkedések miatt. A nagy kihívást jelentő globális körülmények
ellenére a vállalat meghatározta növekedési stratégiáját,
erőfeszítéseit a sikeres önálló működés operatív alapjainak
kiépítésére összpontosította, és mintegy 1100 alkalmazottat vett fel
szerte a világon, ideértve a vezetőségébe került legjobb
szépségápolási és kiskereskedelmi szakembereket, illetve a napi
fogyasztási cikkek piacának vezető szakembereit.
"Vállalatunk működésének első évében csapatunk számos olyan
eredményt ért el, amelyre méltán lehetünk büszkék. Bár egy, a
szépségipar számára rendkívüli nehézségeket hozó időszakban váltunk
függetlenné, ennek ellenére a 2019-es és 2020-as évhez képest is
jelentős bevételnövekedést könyvelhettünk el. Július 1-jén kezdődő
pénzügy évünk is igen sikeresen indult. Általában elmondható, hogy
cégünk "jó egészségnek örvend" és pénzügyi teljesítményünk minden
üzletágban és minden földrajzi területen túlszárnyalja éves
célkitűzéseinket" - jelentette ki Annie Young-Scrivner, a Wella
Company vezérigazgatója. "Minden feltétel adott számunkra ahhoz,
hogy világszerte növekedést érjünk el. Erőfeszítéseinket továbbra is
arra összpontosítjuk, hogy ügyfeleinket és a fogyasztókat
kiemelkedően innovatív termékekkel örvendeztessük meg, és célunk,
hogy továbbra is terjeszkedjünk a különféle csatornákon és földrajzi
területeken a márkáinkban rejlő lehetőségek kiaknázásával."
Termékteljesítmény és innováció
A Wella Company számos fejlesztés alatt álló termékkel rendelkezik,
és a fejlesztési tevékenység eredményeként megszületett termékek
közül jó néhány már ez évben is igen jó eredményeket produkált. Vezető Wella Professionals átfogó márkánk több termékkel bővült,
ideértve a következőket:
1. True Grey - az őszülésüket természetesként elfogadó fogyasztók
számára kifejlesztett márkatermék, amelyet a megjelentetését követő
első két hónapban az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Ázsia) régióban
minden órában 10 fodrászszalon vett be az általa használt
termékkörbe.
2. Koleston Perfect - a világ legtöbbet eladott professzionális
tartós hajfestéke új rekordot ért el: világviszonylatban minden
másodpercben elkel belőle egy tubus.
3. A Wella Professional Hair Care termékcsalád értékesítése
továbbra is kétszámjegyű növekedést mutat világszerte.
A vállalat kiskereskedelmi forgalomban kapható hajápolási
termékeket tartalmazó portfóliójának két legjelentősebb márkája, a
Clairol és a Wella számára igen sok előnyt hozott az ismételt
befektetés és a márka átalakítása. A Clairol piaci részesedése most
már hét egymást követő hónapja folyamatosan nő. A Wella Retail márka
rekordnak számító 24 százalékos piaci részesedést ért el Mexikóban,
és jelenleg az első helyen áll a Közel-Keleten, továbbá az első
számú prémium márka Brazíliában.
A Los Angeles-i székhelyű, emlékezetes körömlakkárnylat-neveiről
ismert, vezető körömápolási márka, az OPI idén nyáron több mint 20
piacon jelentette meg első természetes anyagokból készült, Nature
Strong elnevezésű, vegán körömlakkját. A Nature Strong még a vártnál
is jobban teljesített, hozzájárulva a portfólió kétszámjegyű
növekedéséhez.
2021-ben a Nioxin 2020-hoz viszonyítva folyamatosan kétszámjegyű
növekedést produkált annak köszönhetően, hogy a pandémia idején
egyre több fogyasztó vásárolt otthon végezhető kezelésekhez
használható, illetve otthoni szépségápolásra szolgáló termékeket,
ideértve fejbőrápolási és hajhullás elleni készítményeket.
A londoni székhelyű ghd (good hair day [jó frizura napja])
átformálja a szépségápolási technológiákat. A ghd a közelmúltban
jelentette meg saját fejlesztésű hajápolási technológiáját
alkalmazó, "Unplugged" elnevezésű, vezeték nélküli hajformázóját,
amely szerte a világon rendkívül keresetté vált. Folyamatos,
kétszámjegyű növekedése a kínai piacon való megjelenést követően még
tovább erősödött: mindössze öt perc alatt 2500 hajformázót adott el.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. december 3., péntek 10:57 |
A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (2. rész) |
|
New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) - |
Iparági elkötelezettség
A hajápolási ágazat hajszobrászainak támogatása abban, hogy
megelőzzék a trendeket és tökéletesítsék szakmai tudásukat és
készségeiket kódolva van a Wella Company DNS-ében. A múlt évben a
Wella Company több száz online tanfolyamot biztosított a fodrászok
inspirálása és képzése érdekében. Áprilisban, amikor a világ nagy
része még karanténban volt, a vállalat megszervezte első, "WeCreate"
elnevezésű, globális, virtuális rendezvényét az ágazat vezető
hajszobrászai és oktatói számára, azzal a céllal, hogy lehetőséget
biztosítson új készségek elsajátítására és segítse őket abban, hogy
újra felfedezzék magukban a munkájuk iránti lelkesedést, melyre
támaszkodva sikeresen újranyithatják szalonjaikat a lezárások
megszüntetését követően. A "WeCreate" több mint 100000
szépségápolási szakembert ért el mintegy 100 országban, és a
vállalat a tanfolyam díját (megközelítőleg 30 millió USA dollárt)
adományként visszajuttatta az ágazat számára.
"Megtiszteltetésnek tekintjük, hogy támogathatjuk a hajápolási
ágazatot, és hiszünk abban, hogy a segítség hasznára válik a
fodrászoknak és technikusoknak, akik így egyedi szolgáltatásokat és
termékeket dolgozhatnak ki" - fejtette ki Young-Scrivner. "Ezek a
kisvállalkozás-tulajdonosok közösségeik gerincét képezik. Úgy
gondoljuk, ha az ágazat sikeres, mi is azok leszünk. Az, hogy
támogatjuk a szépségszalon-tulajdonosokat szerte a világon, az egyik
módja annak, hogy egy egyértelmű célkitűzést megvalósítani igyekvő
vállalatot építsünk ki."
Vezetőség
A Wella Company vezetőségébe európai, ázsiai, brazíliai és amerikai
egyesült államokbeli vezetők tartoznak, akiknek majdnem fele nő. A
vállalat folyamatosan keresi a tehetséges alkalmazottakat. A
legutóbbi, novemberi kinevezések tovább bővítették a vezetőségben a
globális szépségápolási szakemberek körét:
Yannis Rodocanachi az Amerikai kontinens elnökévé került
kinevezésre. Yannis kiterjedt globális szépségipari tapasztalatokkal
rendelkezik, melyeket egyrészt a legnagyobb
fogyasztásicikk-forgalmazó vállalatoknál, másrészt gyorsan növekedő,
magántőke-befektetők által támogatott haj- és szépségápolási
startupoknál szerzett. Mintegy 20 évet töltött a L'Oréalnál, ahol
globális szinten bővítette a haj- és szépségápolási
termékportfóliót, és értékesítési, marketing és általános vezetői
pozíciókat töltött be Európában, Ázsiában és az USA-ban. Az utóbbi
két évben a Los Angeles-i székhelyű BH Cosmetics vezérigazgatójaként
irányította a Z generációba tartozó fogyasztókat kiszolgáló vállalat
átalakulását diverzifikált, méltányos és fenntartható vállalkozássá,
és közben előkészítette a közvetlenül a fogyasztóknak való
értékesítéshez szükséges bővítéseket.
Emmanuel Miran az újonnan létrehozott globális technológiai vezetői
(Chief Global Technology Officer) pozícióba került felvételre. A
pozíció létrehozása a vállalat digitális és technológiai
feladatainak egyetlen szervezetbe való integrálását és
megvalósításuk felgyorsítását célozza. Miran kiterjedt
szépségápolási és egészségügyi ágazati, médiaipari és
fogyasztásicikk-forgalmazási tapasztalatokkal rendelkezik, és számos
vezető poszton dolgozott, ideértve informatikai igazgatói,
technológiai igazgatói és digitális igazgatói posztokat, kiaknázva
az adatokban és technológiákban rejlő lehetőségeket a növekedés
elősegítése érdekében. Több mint 16 évet töltött a L'Oréalnál
digitális és technológiai vezetői pozíciókban, és azt megelőzően
technológiai és digitális igazgatóként dolgozott a Mondelez
Internationalnél, a News Corp.-nál, illetve legutóbb az
International SOS-nél.
A vállalat vezetőségébe tartoznak a következő, újonnan kinevezett
vezetők, akiknek mindegyike augusztusban csatlakozott a vállalathoz:
Virginie Costa pénzügyi igazgató; Gretchen Koback Pursel globális
humán erőforrásokért felelős vezető, valamint Hugh Dineen, globális
márkákért felelős elnök és globális marketing igazgató. Costa
úrhölgy a világ 25 vezető szépségápolási vállalatánál dolgozó,
összesen hét női pénzügyi igazgató egyike.
A Wella Company ma már több mint 6000 alkalmazottat foglalkoztat
több mint 100 országban. Jelenleg a globális összesítés szerint a
Wella alkalmazottainak 57 százaléka nő, és a Wella női
alkalmazottainak 45 százaléka igazgatói vagy annál magasabb
beosztásban dolgozik. A 2020. december 1-je óta újonnan felvett
alkalmazottak mintegy 70 százaléka nő, és a vállalatnál az összes
előléptetés körülbelül 60 százalékát nők érdemelték ki.
"A mi ágazatunk a nőkre épül - fodrászokra, körömápolási
szakemberekre, kozmetikusokra. Az USA-ban és az Egyesült
Királyságban a professzionális haj-/szépségápolási ágazatban
dolgozók mintegy 90 százaléka nő - de elhanyagolható azoknak a
nőknek a száma, akik üzlettulajdonosok" - jegyezte meg
Young-Scrivner. "Célunk, hogy hozzájáruljunk az ágazat sikeres
működéséhez, és úgy véljük, ez azt jelenti, hogy ki kell vennünk a
részünket az ebben az ágazatban dolgozó nők támogatásából." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. december 3., péntek 10:58 |
A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (3. rész) |
|
New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Wella Company-ról tudni kell…
A Wella Company a világ egyik vezető szépségápolási vállalata,
amelynek portfoliójában olyan ikonikus márkák szerepelnek, mint a
Wella Professionals, a Clairol, az OPI, a Nioxin, a Sebastian
Professional és a ghd. A Wella Company-nál mindannyian újítók
vagyunk, akik arra törekszünk, hogy márkáinkkal inspiráljuk a
fogyasztókat és a szépségápolási szakembereket valódi énjük
kimutatására, megérzésére és megvalósítására. Elkötelezettek vagyunk
aziránt, hogy az ágazat legjobb szépségápolási vállalatává váljunk,
amelynek több mint 6000 alkalmazottja több mint 100 országban tudása
legjavát adhatja munkája során. Vállalati értékeink alapján arra
törekszünk, hogy termékeink révén pozitív hatást gyakoroljunk az
emberekre, bolygónkra és társadalmunkra, és fenntartható növekedést
biztosítsunk minden érdekcsoport számára. További információkért a
Wella Company-ról látogasson el honlapunkra (www.wellacompany.com)
és kövessen minket a LinkedIn-en, az Instagram-on és a Facebook-on!
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20211201005310/en/
Kapcsolat: Hilary Crnkovich +1 646 217 1700 Hilary.crnkovich@wella.com
Forrás: Wella Company
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|