OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2021. december 3., péntek 10:57

A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (1. rész)
    New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) - A 100 milliárd USA dollár forgalmú szépségápolási ágazat egyik globális vezető vállalata, a Wella Company december 1-jén ünnepelte független vállalatként való működésének első évfordulóját. A Wella Company ikonikus márkákat tartalmazó, vezető professzionális és kiskereskedelmi hajápolási, szépségápolási technológiai és körömápolási portfólióval rendelkezik, melybe többek közt a következő márkák tartoznak: Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional és ghd. Az 1880-ban Németországban alapított vállalat 2020. december 1-jén vált ismét függetlenné oly módon, hogy egy globális befektető cég, a Kohlberg Kravis and Roberts ( a továbbiakban "KKR") többségi tőkerészesedést vásárolt a vállalatban, és befektetését az elmúlt évben kétszer is megemelte.

    A Wella Company a COVID-19-világjárvány közepette vált függetlenné, egy olyan időszakban, amikor szinte a teljes professzionális hajápolási ágazat - amelybe a vállalat fő ügyfelei tartoznak - működése ellehetetlenült a karantént és lezárásokat előíró intézkedések miatt. A nagy kihívást jelentő globális körülmények ellenére a vállalat meghatározta növekedési stratégiáját, erőfeszítéseit a sikeres önálló működés operatív alapjainak kiépítésére összpontosította, és mintegy 1100 alkalmazottat vett fel szerte a világon, ideértve a vezetőségébe került legjobb szépségápolási és kiskereskedelmi szakembereket, illetve a napi fogyasztási cikkek piacának vezető szakembereit.

"Vállalatunk működésének első évében csapatunk számos olyan eredményt ért el, amelyre méltán lehetünk büszkék. Bár egy, a szépségipar számára rendkívüli nehézségeket hozó időszakban váltunk függetlenné, ennek ellenére a 2019-es és 2020-as évhez képest is jelentős bevételnövekedést könyvelhettünk el. Július 1-jén kezdődő pénzügy évünk is igen sikeresen indult. Általában elmondható, hogy cégünk "jó egészségnek örvend" és pénzügyi teljesítményünk minden üzletágban és minden földrajzi területen túlszárnyalja éves célkitűzéseinket" - jelentette ki Annie Young-Scrivner, a Wella Company vezérigazgatója. "Minden feltétel adott számunkra ahhoz, hogy világszerte növekedést érjünk el. Erőfeszítéseinket továbbra is arra összpontosítjuk, hogy ügyfeleinket és a fogyasztókat kiemelkedően innovatív termékekkel örvendeztessük meg, és célunk, hogy továbbra is terjeszkedjünk a különféle csatornákon és földrajzi területeken a márkáinkban rejlő lehetőségek kiaknázásával."

Termékteljesítmény és innováció

A Wella Company számos fejlesztés alatt álló termékkel rendelkezik, és a fejlesztési tevékenység eredményeként megszületett termékek közül jó néhány már ez évben is igen jó eredményeket produkált.
Vezető Wella Professionals átfogó márkánk több termékkel bővült, ideértve a következőket:

     1.    True Grey - az őszülésüket természetesként elfogadó fogyasztók számára kifejlesztett márkatermék, amelyet a megjelentetését követő első két hónapban az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Ázsia) régióban minden órában 10 fodrászszalon vett be az általa használt termékkörbe.
     2.    Koleston Perfect - a világ legtöbbet eladott professzionális tartós hajfestéke új rekordot ért el: világviszonylatban minden másodpercben elkel belőle egy tubus.
     3.    A Wella Professional Hair Care termékcsalád értékesítése továbbra is kétszámjegyű növekedést mutat világszerte.

A vállalat kiskereskedelmi forgalomban kapható hajápolási termékeket tartalmazó portfóliójának két legjelentősebb márkája, a Clairol és a Wella számára igen sok előnyt hozott az ismételt befektetés és a márka átalakítása. A Clairol piaci részesedése most már hét egymást követő hónapja folyamatosan nő. A Wella Retail márka rekordnak számító 24 százalékos piaci részesedést ért el Mexikóban, és jelenleg az első helyen áll a Közel-Keleten, továbbá az első számú prémium márka Brazíliában.

A Los Angeles-i székhelyű, emlékezetes körömlakkárnylat-neveiről ismert, vezető körömápolási márka, az OPI idén nyáron több mint 20 piacon jelentette meg első természetes anyagokból készült, Nature Strong elnevezésű, vegán körömlakkját. A Nature Strong még a vártnál is jobban teljesített, hozzájárulva a portfólió kétszámjegyű növekedéséhez.

2021-ben a Nioxin 2020-hoz viszonyítva folyamatosan kétszámjegyű növekedést produkált annak köszönhetően, hogy a pandémia idején egyre több fogyasztó vásárolt otthon végezhető kezelésekhez használható, illetve otthoni szépségápolásra szolgáló termékeket, ideértve fejbőrápolási és hajhullás elleni készítményeket.

A londoni székhelyű ghd (good hair day [jó frizura napja]) átformálja a szépségápolási technológiákat. A ghd a közelmúltban jelentette meg saját fejlesztésű hajápolási technológiáját alkalmazó, "Unplugged" elnevezésű, vezeték nélküli hajformázóját, amely szerte a világon rendkívül keresetté vált. Folyamatos, kétszámjegyű növekedése a kínai piacon való megjelenést követően még tovább erősödött: mindössze öt perc alatt 2500 hajformázót adott el. (folyt.)



2021. december 3., péntek 10:57

A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (2. rész)
    New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) -

    
Iparági elkötelezettség

A hajápolási ágazat hajszobrászainak támogatása abban, hogy megelőzzék a trendeket és tökéletesítsék szakmai tudásukat és készségeiket kódolva van a Wella Company DNS-ében. A múlt évben a Wella Company több száz online tanfolyamot biztosított a fodrászok inspirálása és képzése érdekében. Áprilisban, amikor a világ nagy része még karanténban volt, a vállalat megszervezte első, "WeCreate" elnevezésű, globális, virtuális rendezvényét az ágazat vezető hajszobrászai és oktatói számára, azzal a céllal, hogy lehetőséget biztosítson új készségek elsajátítására és segítse őket abban, hogy újra felfedezzék magukban a munkájuk iránti lelkesedést, melyre támaszkodva sikeresen újranyithatják szalonjaikat a lezárások megszüntetését követően. A "WeCreate" több mint 100000 szépségápolási szakembert ért el mintegy 100 országban, és a vállalat a tanfolyam díját (megközelítőleg 30 millió USA dollárt) adományként visszajuttatta az ágazat számára.

"Megtiszteltetésnek tekintjük, hogy támogathatjuk a hajápolási ágazatot, és hiszünk abban, hogy a segítség hasznára válik a fodrászoknak és technikusoknak, akik így egyedi szolgáltatásokat és termékeket dolgozhatnak ki" - fejtette ki Young-Scrivner. "Ezek a kisvállalkozás-tulajdonosok közösségeik gerincét képezik. Úgy gondoljuk, ha az ágazat sikeres, mi is azok leszünk. Az, hogy támogatjuk a szépségszalon-tulajdonosokat szerte a világon, az egyik módja annak, hogy egy egyértelmű célkitűzést megvalósítani igyekvő vállalatot építsünk ki."

Vezetőség

A Wella Company vezetőségébe európai, ázsiai, brazíliai és amerikai egyesült államokbeli vezetők tartoznak, akiknek majdnem fele nő. A vállalat folyamatosan keresi a tehetséges alkalmazottakat. A legutóbbi, novemberi kinevezések tovább bővítették a vezetőségben a globális szépségápolási szakemberek körét:

Yannis Rodocanachi az Amerikai kontinens elnökévé került kinevezésre. Yannis kiterjedt globális szépségipari tapasztalatokkal rendelkezik, melyeket egyrészt a legnagyobb fogyasztásicikk-forgalmazó vállalatoknál, másrészt gyorsan növekedő, magántőke-befektetők által támogatott haj- és szépségápolási startupoknál szerzett. Mintegy 20 évet töltött a L'Oréalnál, ahol globális szinten bővítette a haj- és szépségápolási termékportfóliót, és értékesítési, marketing és általános vezetői pozíciókat töltött be Európában, Ázsiában és az USA-ban. Az utóbbi két évben a Los Angeles-i székhelyű BH Cosmetics vezérigazgatójaként irányította a Z generációba tartozó fogyasztókat kiszolgáló vállalat átalakulását diverzifikált, méltányos és fenntartható vállalkozássá, és közben előkészítette a közvetlenül a fogyasztóknak való értékesítéshez szükséges bővítéseket.

Emmanuel Miran az újonnan létrehozott globális technológiai vezetői (Chief Global Technology Officer) pozícióba került felvételre. A pozíció létrehozása a vállalat digitális és technológiai feladatainak egyetlen szervezetbe való integrálását és megvalósításuk felgyorsítását célozza. Miran kiterjedt szépségápolási és egészségügyi ágazati, médiaipari és fogyasztásicikk-forgalmazási tapasztalatokkal rendelkezik, és számos vezető poszton dolgozott, ideértve informatikai igazgatói, technológiai igazgatói és digitális igazgatói posztokat, kiaknázva az adatokban és technológiákban rejlő lehetőségeket a növekedés elősegítése érdekében. Több mint 16 évet töltött a L'Oréalnál digitális és technológiai vezetői pozíciókban, és azt megelőzően technológiai és digitális igazgatóként dolgozott a Mondelez Internationalnél, a News Corp.-nál, illetve legutóbb az International SOS-nél.

A vállalat vezetőségébe tartoznak a következő, újonnan kinevezett vezetők, akiknek mindegyike augusztusban csatlakozott a vállalathoz: Virginie Costa pénzügyi igazgató; Gretchen Koback Pursel globális humán erőforrásokért felelős vezető, valamint Hugh Dineen, globális márkákért felelős elnök és globális marketing igazgató. Costa úrhölgy a világ 25 vezető szépségápolási vállalatánál dolgozó, összesen hét női pénzügyi igazgató egyike.

A Wella Company ma már több mint 6000 alkalmazottat foglalkoztat több mint 100 országban. Jelenleg a globális összesítés szerint a Wella alkalmazottainak 57 százaléka nő, és a Wella női alkalmazottainak 45 százaléka igazgatói vagy annál magasabb beosztásban dolgozik. A 2020. december 1-je óta újonnan felvett alkalmazottak mintegy 70 százaléka nő, és a vállalatnál az összes előléptetés körülbelül 60 százalékát nők érdemelték ki.

"A mi ágazatunk a nőkre épül - fodrászokra, körömápolási szakemberekre, kozmetikusokra. Az USA-ban és az Egyesült Királyságban a professzionális haj-/szépségápolási ágazatban dolgozók mintegy 90 százaléka nő - de elhanyagolható azoknak a nőknek a száma, akik üzlettulajdonosok" - jegyezte meg Young-Scrivner. "Célunk, hogy hozzájáruljunk az ágazat sikeres működéséhez, és úgy véljük, ez azt jelenti, hogy ki kell vennünk a részünket az ebben az ágazatban dolgozó nők támogatásából." (folyt.)



2021. december 3., péntek 10:58

A Wella Company független vállalatként való működésének első évfordulóját ünnepli; az első évben túlszárnyalta növekedési célkitűzéseit, áttörést képviselő újításokat vezetett be és bővítette vezetőségét (3. rész)
    New York és Genf, 2021. december 3., péntek (Business Wire/OTS) -

    
Amit a Wella Company-ról tudni kell…

A Wella Company a világ egyik vezető szépségápolási vállalata, amelynek portfoliójában olyan ikonikus márkák szerepelnek, mint a Wella Professionals, a Clairol, az OPI, a Nioxin, a Sebastian Professional és a ghd. A Wella Company-nál mindannyian újítók vagyunk, akik arra törekszünk, hogy márkáinkkal inspiráljuk a fogyasztókat és a szépségápolási szakembereket valódi énjük kimutatására, megérzésére és megvalósítására. Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy az ágazat legjobb szépségápolási vállalatává váljunk, amelynek több mint 6000 alkalmazottja több mint 100 országban tudása legjavát adhatja munkája során. Vállalati értékeink alapján arra törekszünk, hogy termékeink révén pozitív hatást gyakoroljunk az emberekre, bolygónkra és társadalmunkra, és fenntartható növekedést biztosítsunk minden érdekcsoport számára. További információkért a Wella Company-ról látogasson el honlapunkra (www.wellacompany.com) és kövessen minket a LinkedIn-en, az Instagram-on és a Facebook-on!

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211201005310/en/

Kapcsolat:
Hilary Crnkovich
+1 646 217 1700
Hilary.crnkovich@wella.com


Forrás: Wella Company


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.