Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. szeptember 29., szerda 12:22 |
A NielsenIQ az omnichannel mérések forradalmának vezetője (1. rész) |
|
Chicago, 2021. szeptember 29., szerda (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ két kulcsfontosságú felvásárlási megállapodást kötött omnichannel megoldásainak erősítése céljából - A globális felmérések és adatelemzések terén vezetőnek számító NielsenIQ ma két kulcsfontosságú, a Data Impact és a Rakuten Intelligence felvásárlásáról kötött megállapodásról adott hírt. Ezek a felvásárlások jelentős értéket biztosítanak a NielsenIQ e-kereskedelmi és omnichannel mérési megoldásai tekintetében, és lehetővé teszik a vállalat számára, hogy az online piactér termékelosztástól értékesítésig tartó, átfogó leképezése révén forradalmasítsa a fogyasztói- és kiskereskedelmiadat-mérési ágazatot. |
Az Amerikai Egyesült Államokban ma az e-kereskedelmi értékesítések
a CPG-(consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek])
értékesítések 12%-át teszik ki, a globális piacokon pedig mintegy
30%-át, és becslések szerint 2025-ig 15%-os összetett éves
növekedési rátájú (CAGR) növekedést fognak elérni. A jelentős
növekedés és az online értékesítésre összpontosító kiskereskedők
részesedésnek felfutása következtében a piaci szereplők számára
rendkívül fontossá vált, hogy átlássák a piactér egészének
működését. Azonban mivel jelenleg számos különféle cég foglalkozik
e-kereskedelmi adatok mérésével, az általuk kínált sokféle adat
eltérései miatt meglehetősen nehéz átfogó és helytálló képet alkotni
a piac egészéről.
Ezeknek a felvásárlásoknak és a cég omnichannel
mérésimegoldás-családjának köszönhetően a NielsenIQ számára minden
feltétel adott ahhoz, hogy a kiskereskedők és a gyártók számára
harmonizált, részletes és következetes képet adjon a különféle
csatornákról, lehetővé téve számukra, hogy előre láthassák a
tendenciákat, megértsék a fogyasztók igényeit és elvárásait, és
gyorsabban reagáljanak azokra.
"Az e-kereskedelem mérését a NielsenIQ az egyik legfontosabb
stratégiai feladatának tekinti" - jelentette ki Natalie Williams, a
NielsenIQ North America Measurement Product Leadership egységének
vezetője. "A most hozzánk csatlakozó cégekkel összefogva képesek
leszünk átformálni az e-kereskedelmi értékesítések mérésének
módjait, felmérni, milyen gyorsan fejlődik a vásárlói hozzáállás, és
gépi tanulás révén nyert, mélyreható meglátásokat biztosítani a
világ különböző tájain tevékenykedő ügyfeleink számára."
Az e-kereskedelemre vonatkozó adatszolgáltatás terén főként
Európában és az Amerikai Egyesült Államokban mintegy 40 piacon
vezető szerepet játszó Data Impact felvásárlása rendkívüli mértékben
kibővíti és megerősíti a NielsenIQ omnichannel szolgáltatását. A
Data Impact kategóriájában a legjobbnak számító technológiája -
amely rendkívül részletes banner (szalagreklám) és árusítóhelyi
szintű e-kereskedelmi meglátásokat biztosít -, valamint a NielsenIQ
kiskereskedelmi adatmérések terén birtokolt kiemelkedő piaci
helyzete lehetővé teszi a NielsenIQ számára, hogy a Data Impact
termékkínálatát globális szinten is elérhetővé tegye; és ami még
ennél is fontosabb, azt, hogy a NielsenIQ vezető szerepet töltsön be
az omnichannel mérések és szolgáltatások fejlődésének előrevitele
terén.
"Technológiánknak a Data Impact egyedi termékkínálatával való
kombinálása lehetővé teszi számunkra, hogy a gyártóknak és a
kiskereskedőknek olyan páratlan, átfogó elemzéseket biztosítsunk,
amelyek ugyanakkor biztosítják a sikeres omnichannel döntések
meghozásához szükséges részleteket is" - jelentette ki Jim Peck, a
NielsenIQ ügyvezető elnöke és vezérigazgatója.
A Rakuten Intelligence felvásárlása három évvel a Rakuten
Intelligence egyesült amerikai államokbeli legnagyobb e-kereskedelmi
vásárlási paneljének és a NielsenIQ kiskereskedelmi adatainak
egyesítéséről szóló kizárólagos megállapodás aláírását követően
lehetővé teszi a NielsenIQ számára, hogy felhőalapú Connect
platformunkra támaszkodva ügyfeleinknek olyan integrált online és
offline pillanatképeket adjunk, amelyek kifejezetten az ügyfelek
egyedi hiearchiáinak megfelelő struktúrával rendelkeznek. Az első
ilyen termék, amelynek kidolgozását a felvásárlás eredményeként
megvalósuló integráció tette lehetővé, a NielsenIQ nemrégiben
megjelentetett Omnisales elnevezésű megoldása.
"Büszkék vagyunk arra, hogy a NielsenIQ család tagjaként
üdvözölhetjük e két bajnok céget. Mostantól képesek leszünk egyetlen
(több forrásból származó adaton alapuló) mérőszámmal mérni az online
értékesítéseket - azaz olyan valós, érdemi adatokat biztosítani,
amelyre a piacnak szüksége van -, és ugyanakkor el tudjuk majd látni
ügyfeleinket olyan e-kereskedelemre vonatkozó ajánlásokkal, amelyek
alapján páratlanul könnyen meghozhatók a szükséges döntések.
Elemzéseink egyedülálló skálázhatóságának és részletességének
köszönhetően a lehetőségek kimeríthetetlen tárháza nyílik meg
előttünk és ügyfeleink előtt" - fejtette ki Clément Colin, a
NielsenIQ International E-commerce Measurement egységének vezetője.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. szeptember 29., szerda 12:23 |
A NielsenIQ az omnichannel mérések forradalmának vezetője (2. rész) |
|
Chicago, 2021. szeptember 29., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…
A NielsenIQ globális vezető szerepet tölt be a fogyasztói
magatartásra vonatkozó, legteljesebb körű, elfogulatlan adatok
biztosításában. Úttörő fogyasztóiadat-platformja és kiterjedt
analitikai eszközei segítségével a NielsenIQ gyors, határozott,
magabiztos döntéshozást tesz lehetővé a világ vezető
fogyasztásicikk-forgalmazó vállalatai is kiskereskedői számára.
Átfogó adatsorok és az összes tranzakció azonos minőségű mérése
révén a NielsenIQ bepillantást enged ügyfeleinek a fogyasztói
magatartás rejtelmeibe annak érdekében, hogy minden kiskereskedelmi
platformon optimalizálhassák teljesítményüket. Az adatok
integrálására vonatkozó rugalmas filozófiánknak köszönhetően a
világon a leghasznosabb adatsorokat tudjuk biztosítani. A NielsenIQ
adatai alapján feltárható a teljes igazság.
Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ mintegy
100 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a világ
lakosságának több mint 90%-át. További információkért kérjük,
látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com.
Amit a Data Impactról tudni kell…
A Data Impact a csúcstechnológiát képviselő omnichannel elemzési
termékek egyik vezető szolgáltatója. A vállalat lokalizált adatokat
és AI (mesterséges intelligencia) algoritmusokat alkalmaz annak
érdekében, hogy ügyfeleinek különféle megoldásokat biztosítson,
ideértve lokációalapú elemzéseket, értékesítési és piaci
részesedésre vonatkozó becsléseket, médiafigyelést,
keresőoptimalizálást és számos egyéb terméket.
A Data Impact megoldásait már több mint 40 országban 150-nél is
több vállalat használja. A tevékenységét 2016-ban megkezdő Data
Impact biztosítja az egyetlen olyan megoldást, amely az ún. "gyorsan
forgó fogyasztási cikkek" (fast moving consumer goods [FMCG])
gyártóinak pontos képet ad omnichannel forgalmukról, és lehetővé
teszi számukra, hogy felmérjék, milyen teendőket kell elvégezniük
adott pontokon.
Amit a Rakuten Intelligence-ről tudni kell…
A Rakuten Intelligence a Rakuten Advertising része, amely
összekapcsolja a vezető ügynökségeket, márkákat és kiadókat az aktív
és elkötelezett fogyasztókkal szerte a világon. A Rakuten sokszínű
médiaeszközeihez és közönségéhez való hozzáférésre, valamint
díjnyertes teljesítményt nyújtó hálózatára és saját fejlesztésű
fogyasztási kutatási megoldásaira támaszkodva a Rakuten Advertising
képes a legmegfelelőbb feltételeket biztosítani az új ügyfelek
eléréséhez és a hosszú távú ügyfélhűség fenntartásához.
Modern technológiáinak, széles körű adatainak és stratégiai
szolgáltatásainak köszönhetően a Rakuten Advertising különleges
marketing és hirdetési megoldásokat kínál ügyfeleinek, és eközben
folyamatosan azon dolgozik, hogy előrevigye ágazata fejlődését. A
Rakuten Advertising a világ egyik vezető internetszolgáltató
vállalata, a Rakuten Inc. divíziója. A cég székhelye San Mateóban,
Kalifornia államban található, és számos irodája működik az EMEA
(Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban, az APAC (ázsiai és
csendes-óceáni) térségben, Latin-Amerikában, illetve
Észak-Amerikában. További információkért látogasson el a következő
internetes címre: www.rakutenadvertising.com.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210928005136/en/
Kapcsolat: Médiakapcsolatok: (USA, illetve angol nyelven) FERNANDA PAREDES, fernanda.paredes@nielseniq.com, +1-917-291-1196 GILLIAN MOSHER, gillian.mosher@nielseniq.com, +1-647-282-9714 (Franciaország) SEBASTIEN MONARD, sebastien.monard@nielseniq.com,
+33-6-85-32-94-61
Forrás: NielsenIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|