OTS Üzleti Sajtószolgálat
2021. szeptember 21. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)














2021. szeptember 14., kedd 13:48

E-kereskedelmi csúcstalálkozót tartottak Budapesten
    Budapest, 2021. szeptember 14., kedd (OTS) - Magyarországon ritkán adódik olyan alkalom, hogy a regionális e-kereskedelem legprominensebb képviselői egy helyen, egy időben találkozzanak. A szeptember 8-án megrendezett FutureTrade Kereskedelmi Konferencia célja azonban éppen az volt, hogy a neves kereskedőket, szakembereket és döntéshozókat egy olyan rendezvényre invitálja, ahol eszmét cserélhetnek, erősíthetik üzleti kapcsolataikat, és nem utolsó sorban megoszthatják a nagyközönséggel is, miként képzelik el a jövő kereskedelmét.

    A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen:
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_004.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_005.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_006.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_007.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_008.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210914_009.jpg

A rendezvényen - melynek a Danubius Helia Hotel adott otthont - a szervezők közel 200 résztvevőt láttak vendégül, akik a hazai e-kereskedelmi szféra legkülönbözőbb ágaiból érkeztek. Többek közt az Alza.hu, a Libri, a Generali, a DHL Express, az Unilever, a Retro Jeans, a Praktiker, a Decathlon, az Euronics, a Delivery Hero Hungary, valamint az Extreme Digital - eMAG is képviseltette magát a FutureTrade-en.

Az előadások és panelbeszélgetések reggel kilenc órától délután négyig egyszerre három teremben, párhuzamosan zajlottak, és az e-kereskedelem jövőjét érintő problémákat innovatív megoldásokat és piaci stratégiákat járták körül. A prezentációk fókuszában főként a koronavírus-járvány okozta változások, a digitalizáció hatásai, valamint az omni-channel értékesítés egyre növekvő trendje állt.

A nap egyik legizgalmasabb előadásán Takács Csaba, az Alza.hu managing directora az elmúlt másfél év útkereséséről, tapasztalatairól valamint a jövővel kapcsolatos elképzelésekről számolt be, de szót ejtett a pandémia fényében kialakult, legújabb vásárlói igényekről és a digitális kereskedelemben tapasztalt változásokról is. Kocsis Márk, az EAZY Digital Kft. ügyvezetője arról beszélt, milyen mértékben befolyásolja és kebelezi be a Google a digitális kereskedelmi piacot, és hogyan terjeszkedik majd a jövőben offline is; Nagy Szilvia, a DHL Express E-commerce és marketingmenedzsere pedig a B2B és B2C kereskedelem közötti különbség elmosódását vázolta fel prezentációjában, és elárulta, milyen szempontokra kell mindenképpen ügyelni, ha egy B2B kereskedő szeretné digitális csatornákkal is bővíteni vállalkozását.

Az érdekes szólóelőadásokon túl izgalmas panelbeszélgetések is helyet kaptak a programban, ahol a piacvezető cégek döntéshozói cserélhettek eszmét és tapasztalatot a nagyközönség előtt. A Vágyak és Víziók nevet viselő beszélgetésen például Várkonyi Balázs, az Extreme Digital - eMAG CEO-ja, Nagy Sándor e-kereskedelmi szakértő, Palocsay Géza, az Adevinta Hungary CEO-ja, illetve Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója arról értekeztek, ki milyennek látja a jövőt üzletileg, társadalmilag, a lehetőségek és felelősségek mentén.

Az előtérben kiállítóként a konferencia főtámogatója, a DHL Express, az OANDER, a Data-Driven Solutions Kft, a Hungarodo, a Display Now, valamint az eseményt szervező ügynökség, az EAZY Digital is képviseltette magát.

A rendezvényen a kapcsolatépítésre is számos lehetőség nyílt. Az előtérben, valamint az előadók, illetve VIP vendégek számára fenntartott lounge-ban a szakma képviselői oldott hangulatban beszélgethettek egymással és tehettek szert új ismeretségekre. A hangulathoz a szervezők kényelmes kanapékkal, svédasztalos ebéddel, valamint az esemény lezárásaként egy koktélpartival járultak hozzá.

A FutureTrade természetesen nem csupán a szakma nagyjainak egyszeri találkozója volt. A szervezők elárulták, hogy már a jövő évi konferenciát is nagy erőkkel szervezik, az új időpontot pedig hamarosan közzéteszik a honlapjukon és közösségimédia-felületeiken. A több mint 40 előadás és beszélgetés összefoglalója szintén megtekinthető lesz a konferencia honlapján. Ha pedig valaki első kézből szeretne betekintést kapni az e-commerce jövőjébe, és lépést kíván tartani a legújabb kereskedelmi trendekkel, 2022-ben mindenképpen látogasson el a következő FutureTrade konferenciára.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.