Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. január 7., csütörtök 14:31 |
A Tommy Hilfiger felhívja a társadalmi vállalkozókat, hogy vegyenek részt a Tommy Hilfiger Fashion Frontiers Challenge elnevezésű kezdeményezésben (1. rész) |
|
Amszterdam, 2021. január 7., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Tommy Hilfiger a harmadik alkalommal közzétett versenypályázati felhívásában arra buzdítja a feketebőrű, az őslakos és a színesbőrű (BIPOC) vállalkozókat, hogy feltétlenül pályázzanak, és felkéri a fogyasztókat, hogy regisztráljanak a pályázat weboldalán a pályázatok értékelésében való részvétel céljából. |
A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel
jelenti be, hogy a harmadik alkalommal meghirdetett Tommy Hilfiger
Fashion Frontier Challenge (A Tommy Hilfiger Divathatárok kihívása)
elnevezésű versenyre 2021. január 6-a és március 8-a közt nyújthatók
be a pályázatok. A globális program célja a divat terén a pozitív
társadalmi változásokat elősegítő megoldásokat kidolgozó induló (ún.
"start-up"), illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún.
"scale-up") vállalkozások támogatása. A 2018-ban elindított Tommy
Hilfiger Fashion Frontier Challenge program keretében a cég eddig
összesen 350 000 euró összegben osztott ki díjakat azoknak a
vállalkozóknak, akik kiállnak nézeteik mellett, és elkötelezettek
aziránt, hogy közösségeikben a változások motorjaként működjenek. A
mostani harmadik pályázat révén, amely a Tommy Hilfiger "Waste
Nothing and Welcome All" (Semmit nem pazarlunk és mindenkit
elfogadunk) elnevezésű fenntarthatósági programjára épül, a cég
elsősorban azokat a feketebőrű, őslakos és színesbőrű (BIPOC)
vállalkozókat kívánja támogatni, akik közösségeik fejlődéséért
dolgoznak, és szeretné elérni, hogy a jövőben a divat befogadóbb,
inkluzívabb legyen. Ezúttal a fogyasztóknak is lehetőséget kíván
biztosítani arra, hogy segítsék a zsűrit a benyújtott pályázatok
értékelésében.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/
"A Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge azokra a vállalkozókra
kívánja irányítani az emberek figyelmét, akik szívvel-lélekkel
küzdenek azért, hogy pozitív társadalmi változásokat indítsanak el
ágazatunkban" - fejtette ki Tommy Hilfiger. "Idén a nézőpontok,
ötletek és közösségek még szélesebb körét szeretnénk bemutatni
azáltal, hogy támogatást nyújtunk a BIPOC vállalkozóknak. Felelősek
vagyunk a divatipar változásának előreviteléért, és én
megtiszteltetésnek tekintem, hogy a hamarosan megkezdődő Tommy
Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázattal is kifejezhetjük
elkötelezettségünket az inklúzió és az egyenlő képviselet iránt."
A pályázat iránt érdeklődő vállalkozásokat olyan projektjavaslatok
benyújtására kérjük, amelyek egy befogadóbb értéklánc létrehozását
célozzák a divatiparban. A pályázók körét végül hat vállalkozásra
szűkítjük le, amelyeket felkérünk, hogy az utolsó fordulóban
virtuális módszerek alkalmazásával dolgozzák ki projekttervüket egy
melléjük rendelt, az adott témát alaposan ismerő, a Tommy Hilfiger
alkalmazottai közül kikerülő, illetve az ágazatban dolgozó
szakértőkből álló csapat segítségével. A döntőbe bejutó pályázókat
oktató segíti majd a pályázati prezentációs módszerek
elsajátításában, hogy minél sikeresebben mutathassák be
véglegesített koncepciójukat egy neves tagokból álló zsűri, illetve
a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge program 2022 elején
megrendezésre kerülő globális zárórendezvényének közönsége előtt. A
még teljesebb körű inklúzió elősegítése érdekében a Tommy Hilfiger
arra invitálja a fogyasztókat, hogy fogyasztói zsűritagként
csatlakozzanak a zsűrihez, és segítsenek kiválasztani az ez évi
döntősöket. A fogyasztói zsűritagok feladata lesz a 200 pályázat
közül az 50 legjobb kiszűrése. Minden fogyasztói zsűritag legalább
négy pályázatot kap majd a márka weboldalának erre a célra
létrehozott aloldalán keresztül. A fogyasztói zsűritagságra február
8-ig lehet jelentkezni a következő internetes címen:
https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.
A korábbi évekhez képest a vállalat megemelte a díjazás összegét,
hogy megfelelő pénzügyi támogatást biztosítson a nyerteseknek és
támogassa őket az üzleti ötleteik megvalósításához szükséges
ismeretek megszerzésében:
- A nyertesek között összesen 200 000 euró kerül szétosztásra, és
a legtöbb közönségszavazatot elnyerő vállalkozó 15 000 eurós
"Közönségkedvenc" különdíjat kap
- A nyerteseket egy éven át mentorálják világszerte a Tommy
Hilfiger szakértői
- A nyertesek továbbá részt vehetnek az INSEAD üzleti iskola
INSEAD Social Entrepreneurship (Társadalmi vállalkozás) elnevezésű
programjában (ISEP), valamint
- Egy éven át mentori támogatást kapnak az INSEAD szakértőitől
"Bár már történt pozitív előrelépés a divatiparban az inklúzió és a
sokszínűség irányába, még mindig igen sok a teendő e téren" -
nyilatkozta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global vezérigazgatója.
"A Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázat egyike azoknak
a kezdeményezéseinknek, melyek az egyenlő képviselet és a
sokszínűség, valamint a legfontosabb és legszükségesebb változások
elérése iránti elkötelezettségünk jegyében születtek." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. január 7., csütörtök 14:32 |
A Tommy Hilfiger felhívja a társadalmi vállalkozókat, hogy vegyenek részt a Tommy Hilfiger Fashion Frontiers Challenge elnevezésű kezdeményezésben (2. rész) |
|
Amszterdam, 2021. január 7., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
A Tommy Hilfiger küldetése az, hogy olyan divatot terjesszen el,
amely megszünteti a pazarlást és minden ember számára biztosítja a
befogadást, és az egyik vezető lifestyle termékeket tervező vállalat
legyen, amely termékei megalkotása, tevékenységének irányítása és a
közösségekkel és a hozzá kapcsolódó érdekcsoportokkal való
kapcsolatainak ápolása során a fenntarthatóságot tekinti alapelvnek.
További információk a Tommy Hilfiger PVH Forward Fashion (Előrevivő
divat) nevet viselő stratégiája által támogatott fenntartható
fejlődéséről a következő internetes címen állnak rendelkezésre:
https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
További információk a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge
programról, ideértve a pályázati feltételeket és a pályázatok
beadásának módját, a következő internetes címen találhatók:
https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.
A márka kedvelői és követői a közösségi oldalakon csatlakozhatnak a
programról folyó beszélgetéshez a következő hashtagek segítségével:
#TommyHilfiger és @TommyHilfiger..
# # #
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS kiskereskedelmi üzlethálózat egységeiben, a
vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel
övezett divat- és ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést
képviselő) termékeket forgalmazó vállalataként meghatározó szerepet
játszik a stílustrendek alakítása terén. A társaság tulajdonát
képezik olyan, a divatot a világ jobbá tétele érdekében formáló,
ikonikus márkák, mint a Calvin Klein, a TOMMY HILFIGER, a Van
Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmaz. A PVH több mint 40 000
értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,9
milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH
erejének.
Kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a Twitter-en és a
LinkedIn-en!
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger: Baptiste Blanc Sr. Director, Global Communications E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com Tel: +31 62904 2334
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|