OTS Üzleti Sajtószolgálat
2020. december 3. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. november 20., péntek 13:02

A Tommy Hilfiger Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé (1. rész)
    Amszterdam, Hollandia, 2020. november 20., péntek (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. tulajdonában lévő [NYSE: PVH] Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2020. november 17-i hatállyal Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé. Baker globális szinten tartozik felelősséggel a márka termékeiért, a marketingtevékenységekért és a magas szintű vásárlói élmény biztosításáért az összes kategóriában, régióban és csatornán.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Mióta 1998-ban csatlakozott a Tommy Hilfigerhez, Baker számos pozíciót töltött be a vállalat globális szervezetében, ideértve a marketingigazgatói és vezető márkatisztviselői posztot. 2019 közepén Baker átmenetileg abbahagyta munkáját a vállalatnál, hogy több időt töltsön a családjával, de most visszatért, hogy kivehesse a részét a vállalat története következő fejezetének "megírásából", és tovább támogathassa a márkát, amelyért már eddig is igen sokat tett. A vállalatnál töltött évei során Baker kulcsfontosságú szerepet játszott abban, hogy a TOMMY HILFIGER a világ egyik legnagyobb elismerésnek örvendő, prémiumkategóriás "lifestyle" márkájává vált, és számos sikert mondhat magáénak az üzleti növekedést és a márkaérték-fejlesztést hatékonyan segítő márkaépítési stratégiák kialakítása és megvalósítása terén.

"Avery mélyrehatóan ismeri a TOMMY HILFIGER működését, hagyományait és vállalatfilozófiáját, mellyel teljes mértékben azonosul. Számos olyan hatékony kezdeményezés fűződik a nevéhez, melyek a fogyasztókkal való kapcsolataink erősítése révén sikeresen járultak hozzá márkánk fejlesztéséhez és üzleti tevékenységeink kiszélesítéséhez" - nyilatkozta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "A jövőképünk megvalósítása érdekében kitűzött céljaink alapját az inspiráló, közkedvelt termékek fejlesztése és világklasszis marketingtevékenységek végzése iránti elkötelezettség képezi, melyek révén iránymutató, globális márkává szeretnénk válni. Nagy izgalommal várjuk, hogy Avery-t újra üdvözölhessük a Tommy Hilfiger családjában, és rábízhassuk az ezeken az alapokon megvalósuló márkafejlesztés irányítását és a márkában rejlő globális lehetőségek kibontakoztatását."

"Ezekben a nagy kihívásokat hozó időkben a márkáknak lehetősége nyílik arra, hogy felelős hozzáállással tevékenykedve pozitív változásokat hozzanak a fogyasztók életébe" - mondta Baker. "Úgy gondolom, hogy olyan vállalat lévén, mely nem pusztán az általa kifejlesztett, kiemelkedő termékeinek, hanem a társadalmi felelősségvállalás szellemében végzett tevékenységének köszönhetően is közkedvelt a fogyasztók körében, a Tommy Hilfiger rendkívül pozitív hatást gyakorolhat. Nagy öröm számomra, hogy csatlakozhatok ezen az úton Tommy-hoz, Martijnhoz és az európai, ázsiai és csendes-óceáni térségben, valamint az amerikai kontinensen működő egységeink vezetői csapataihoz, és együttműködhetek velük az egyes régiók kínálta hosszú távú lehetőségek kibontakoztatásában, a vállalat átformálásában és a vállalati kultúra még teljesebb mértékben fogyasztóközpontúvá tételében annak érdekében, hogy a cég minden téren megfelelhessen a 2020-as évek kihívásainak."

Bakert 2014-ben nevezte ki a cég vezető márkatisztviselővé, és e megbízatásának teljesítése során sikeresen fogta össze a kreatív és üzleti vezetőséget a popkultúra, a divat, a technológia és a szórakoztatás hatékony ötvözésére támaszkodva az új márkakép kialakítását célzó erőfeszítések során. Baker nevéhez fűződik több, jelentős átalakulást eredményező program is, ideértve a divatipar legnagyobb és legsikeresebb, TOMMYNOW elnevezésű, ún. "See Now, Buy Now" divatbemutatóját (azaz olyan termékek közvetlenül a szezonnyitás előtti bemutatása a kifutón, amik azonnal meg is vásárolhatók), valamint a 90-es évek divatja által inspirált TOMMY JEANS címke felélesztését és a hagyományok kiaknázása révén a fiatal fogyasztók egyik kedvenc termékévé tételét. Vezető márkatisztviselői tevékenysége folyamán a befolyásos, közízlést formáló partnerekkel (ideértve Lewis Hamiltont, Zendayát, Gigi Hadidot, a KITH-t és a Vetements-t) létrejött együttműködési megállapodásoknak köszönhetően jelentős mértékben nőtt a márkarelevancia és a cég a rajongók új generációjának kedvelt vállalatává vált.

A TOMMY HILFIGER a világ egyik vezető, nemzetközi ismertséggel és identitással rendelkező lifestyle márkája. A vállalat marketing területén tett kezdeményezései központi szerepet játszottak abban, hogy a márka globális ismertségének folyamatos növelése és egy lojális vásárlói kör kiépítését és megtartását célzó, ügyfélközpontú stratégiák révén jelentős mértékben nőtt a TOMMY HILFIGER globális "lábnyoma". A kiemelkedő kollekcióknak, a sikeres kampányoknak, a kiválóan működő partnerségi kapcsolatoknak és a világszerte követett, nagy hatású ügyfélelkötelezési gyakorlatnak köszönhetően a márka minden eddiginél szélesebb körben vált ismertté. (folyt.)



2020. november 20., péntek 13:03

A Tommy Hilfiger Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé (2. rész)
    Amszterdam, Hollandia, 2020. november 20., péntek (Business Wire/OTS) -

    Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS kiskereskedelmi üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.

Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel övezett divat- és ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) termékeket forgalmazó vállalataként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmaz. A PVH több mint 40 000 értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,9 milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH erejének.

Kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a Twitteren és a LinkedIn-en!

AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES LITIGATION REFORM ACT OF 1955) ÚN. "SAFE HARBOR" ("BIZTONSÁGOS KIKÖTŐ") (SZEMÉLYES ADATOK VÉDELMÉRE VONATKOZÓ) RENDELKEZÉSEI ÁLTAL ELŐÍRT NYILATKOZAT:

A jelen sajtóközleményben szereplő előremutató állításokat, ideértve, korlátozás nélkül, a Vállalat stratégiáira, célkitűzéseire, várakozásaira és szándékaira vonatkozó állításokat is, cégünk az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye (Private Securities Litigation Reform Act of 1955) ún. "Safe Harbor" ("biztonságos kikötő") (személyes adatok védelmére vonatkozó) rendelkezéseinek megfelelően közli. Felhívjuk a befektetők figyelmét arra, hogy az ilyen előremutató állítások egy sor kockázati és bizonytalansági tényezőt hordoznak magukban, melyek közül jó néhány nem jósolható meg pontosan és nem vetíthető előre, ideértve, többek közt a következőket: (i) a Vállalat stratégiáit, célkitűzéseit, várakozásait és szándékait a Vállalat körülményeinek alakulása következtében bármikor módosíthatja; (ii) a Vállalat magas hitelállománnyal rendelkező cégnek tekinthető, és mint ilyen, cash flow-ja jelentős részét adóságállományának törlesztésére fordítja, melynek eredményeként előfordulhat, hogy a Vállalat nem rendelkezik elegendő forrással üzleti tevékenységeinek az általa szándékolt vagy a múltban megszokott módon való végzéséhez; valamint (iii) egyéb, a Vállalat az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission) időről időre benyújtott dokumentumokban leírt kockázatok és bizonytalansági tényezők.

A Vállalat nem vállal kötelezettséget semminemű előremutató állítás új információk tudomására jutása, jövőbeli események vagy egyéb okok miatti nyilvános frissítésére.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Kapcsolat:

Tommy Hilfiger
Dana Perlman
Treasurer and Senior Vice President, Business Development and Investor Relations
(212) 381-3502 office
(917) 579 1374 cell
investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

Forrás: Tommy Hilfiger

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.