OTS Üzleti Sajtószolgálat
2020. július 2. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. június 29., hétfő 16:05

Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja
    Budapest, 2020. június 29., hétfő (OTS) - 2020. július 6-tól a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újra nyitnak az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ állandó személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online és telefonos ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online és telefonos időpontfoglalással lesznek látogathatók.

    Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először 2020. július 6-tól a vállalat állandó ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, szerda és pénteki napokon 10-től 14 óráig, csütörtökön pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, 2020. június 29-től a https://ker.elmuemasz.hu online felületen, az EnergiApp mobilapplikációban és telefonon tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Az időpontfoglalásról visszaigazoló e-mail-t kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni 20 perces időtartamban. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, az online ügyfélszolgálaton és az EnergiApp mobilapplikációban.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán, a https://ker.elmuemasz.hu oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:
     o    mérőállás bejelentése;
     o    előre fizetős mérő feltöltés, azonnali feltöltőkód-kiadás;
     o    számlázási cím módosítása;
     o    számlázással kapcsolatos ügyintézés;
     o    egyenleg lekérdezés;
     o    folyószámla kivonat és kimutatás;
     o    igazolás folyószámla egyenlegről;
     o    elektronikus számlázás igénylése, lemondás, számlamegtekintés;
     o    névátírás, fogyasztóváltozás indítása, szerződéskötés;
     o    fizetési mód változtatás;
     o    számlamegtekintés, másolatigénylés;
     o    részfogyasztás módosítása;
     o    szerződés felmondása;
     o    időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megte-hetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:
     o    mérőállás rögzítése,
     o    előre fizető mérő feltöltése,
     o    számlamásolat és csekk kérése.

Az előre fizető mérők feltöltésére nem csak a digitális csatornákon, hanem az országban számos újságárusnál is van lehetősége az ügyfeleknek. Bővebb információ: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/szamlazas-fizetes/elorefizetos-mero

Az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható a https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas oldalon.

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.

Budapest, 2020. június 29.

Dr. Boross Norbert
Kommunikációs igazgató
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.