OTS Üzleti Sajtószolgálat
2020. július 4. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. április 3., péntek 11:54

A Lemonade megjelent a holland biztosítási piacon (1. rész)
    Amszterdam és New York, 2020. április 3., péntek (Business Wire/OTS) - A holland piacon való megjelenéssel a gyorsan növekedő amerikai biztosítótársaság már a második európai országban tette lehetővé a fogyasztók számára, hogy mindössze néhány koppintással védelmet biztosítsanak otthonaik és vagyontárgyaik számára. - A mesterséges intelligenciára és viselkedési közgazdaságtanra támaszkodó biztosítótársaság, a Lemonade ma újabb európai ország biztosítási piacára lépett be. A hollandiai fogyasztók mostantól bármikor, bármilyen digitális eszközről köthetnek a lakásukban lévő ingóságokra vonatkozó, azonnal életbe lépő vagyon- és felelősségbiztosítást - továbbá másodpercek alatt benyújthatják kárigényüket és a kárkifizetést is késedelem nélkül megkaphatják a Lemonade applikációja segítségével.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20200402005116/en/

A németországi piacra való múlt évi belépést követően a holland piacon való mai megjelenés révén a Lemonade szolgáltatásai már a második európai országban lesznek elérhetőek.

A Lemonade szakított a hagyományos biztosítási modellel: a szolgáltatásaiért kapott összegből egy átalánydíjnak megfelelő összeget tart csak meg és a nyereség fennmaradó részét nonprofit szervezeteknek adományozza évente egyszer, a Giveback (Visszaadás) elnevezésű kifizetés során. A vállalat első, lakástulajdonosok és lakásbérlők számára kínált biztosítását a 2016-os év végén indította el New Yorkban, és azóta az egyik legyorsabban növekedő biztosítótársasággá vált.

A fogyasztók a rendkívül zökkenőmentes digitális kezelhetőségnek, a villámgyors kárrendezésnek és kifizetéseknek, a kategóriájában a legjobb ügyfélszolgálatnak és a cég érdekellentéteket kiküszöbölő üzleti modelljének köszönhetően a Lemonade biztosítási termékeit több platformon is az 1. számúnak tartják.

"Azért választottuk Hollandiát következő európai piacunkként, mert a holland fogyasztóktól számos kérés érkezett hozzánk arra vonatkozóan, hogy igénybe vehessék szolgáltatásainkat" - magyarázta Daniel Schreiber, a Lemonade társalapítója és vezérigazgatója. "Küldetésünket hűen tükröző, egyedi, különleges biztosításunk nem csak a legjobban átlátható termék a piacon, hanem ugyanakkor megengedhető is, és ráadásul kifejezetten úgy alakítottuk ki - például kerékpárlopás és számos egyéb, Hollandiában gyakori káreseményre kiterjedő kárviselés nyújtásával - hogy megfeleljen a holland fogyasztók igényeinek."

A Lemonade által Hollandiában kínált termék biztosítja ugyanazt az egyszerű kezelést és kellemes fogyasztói élményt, amelyről a Lemonade jól ismert az Amerikai Egyesült Államokban, sőt, további előnye, hogy a vállalat új, kifejezetten a 21. századi igények kielégítésének szem előtt tartásával kialakított, 2.0 verziószámú biztosítási kötvényén alapul.

A 2.0 verziószámú, jelenleg kizárólag Hollandiában és Németországban rendelkezésre álló biztosítási kötvény fogyasztóbarát jellemzői révén teljes mértékben eltér a piacot domináló bonyolult és elavult kötvényektől, lévén olyan rövid, első pillantásra átlátható dokumentum, melynek megértéséhez a biztosítottnak nem kell biztosítási szakértőnek vagy jogásznak lennie.

A Lemonade működési engedélyének kibocsátója és a vállalat felügyeletét végző szervezet a Holland Központi Bank (De Nederlandsche Bank [DNB]). A vállalat európai székhelye Amszterdamban található. A Lemonade azért Hollandiát választotta európai központjának helyszínéül, mert az ország együttműködést elősegítő, tapasztalati alapokon nyugvó szabályzási környezete és a tehetséges, több nyelvet beszélő szakemberek bőséges kínálata minden területen kielégíti a cég igényeit.

A hollandiai lakosok mától megvásárolhatják az új biztosítási terméket mind a Lemonade alkalmazáson keresztül, mind a www.lemonade.com/nl weboldalon. A Lemonade további piacokon való megjelenésére vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, kattintson ide. https://www.lemonade.com/nl/en/lemonade-goes-global/?utm_source=businesswire&utm_medium=press_releas

A médiaanyagokért, ideértve a vizuális anyagokért, kérjük, kattintson ide.
https://lemonade.app.box.com/s/ml98vmbr4okca30ffdn7tonmfawnynnn
(folyt.)



2020. április 3., péntek 11:54

A Lemonade megjelent a holland biztosítási piacon (2. rész)
    Amszterdam és New York, 2020. április 3., péntek (Business Wire/OTS) -

    Amit a Lemonade-ről tudni kell…

A Lemonade lakástulajdonosok és lakásbérlők számára kínál biztosításokat az Amerikai Egyesült Államokban, valamint lakásbeli ingóságokra vonatkozó vagyon- és felelősségbiztosítást Németországban és Hollandiában partner biztosítótársaságain keresztül. A mesterséges intelligenciára és viselkedési közgazdaságtanra támaszkodó Lemonade célja, hogy a "papírmunka" számítógépes szoftverek (ún. botok) és gépi tanulás segítségével való kiiktatásával és a biztosításkötési, kárigénylési és kárrendezési lépések olyan mértékű leegyszerűsítésével, hogy azok gyakorlatilag pillanatok alatt lezajlanak, szükségtelenné tegye a biztosításközvetítők bevonását. A B-Corp* tanúsítvánnyal rendelkező Lemonade az ügyfelei által befizetett és kárrendezés céljára fel nem használt összegek egy részét minden évben egyszer, a Giveback (Visszaadás) elnevezésű kifizetés során az ügyfelei által kiválasztott nonprofit szervezeteknek adja át.

 (* = beneficial corporation, azaz olyan profitorientált vállalkozás, amely megtermelt nyereségének egy részét a közösség javának szolgálata és pozitív változások elősegítése érdekében non-profit szervezeteknek adja át)

A Lemonade termékei jelenleg Németországban, Hollandiában és az Amerikai Egyesült Államok szinte teljes területén érhetők el, és világszerte egyre újabb és újabb országok piacain állnak majd rendelkezésre.

Maradjon velünk kapcsolatban a @lemonade_inc hashtag követésével vagy a press@lemonade.com weboldalon keresztül.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200402005116/en/

Kapcsolat:

Lisa Horton
lisa@astrskpr.com
845-467-3286

Forrás: Lemonade

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.