Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. április 3., péntek 11:54 |
A Lemonade megjelent a holland biztosítási piacon (1. rész) |
|
Amszterdam és New York, 2020. április 3., péntek (Business Wire/OTS) - A holland piacon való megjelenéssel a gyorsan növekedő amerikai biztosítótársaság már a második európai országban tette lehetővé a fogyasztók számára, hogy mindössze néhány koppintással védelmet biztosítsanak otthonaik és vagyontárgyaik számára. - A mesterséges intelligenciára és viselkedési közgazdaságtanra támaszkodó biztosítótársaság, a Lemonade ma újabb európai ország biztosítási piacára lépett be. A hollandiai fogyasztók mostantól bármikor, bármilyen digitális eszközről köthetnek a lakásukban lévő ingóságokra vonatkozó, azonnal életbe lépő vagyon- és felelősségbiztosítást - továbbá másodpercek alatt benyújthatják kárigényüket és a kárkifizetést is késedelem nélkül megkaphatják a Lemonade applikációja segítségével. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200402005116/en/
A németországi piacra való múlt évi belépést követően a holland
piacon való mai megjelenés révén a Lemonade szolgáltatásai már a
második európai országban lesznek elérhetőek.
A Lemonade szakított a hagyományos biztosítási modellel: a
szolgáltatásaiért kapott összegből egy átalánydíjnak megfelelő
összeget tart csak meg és a nyereség fennmaradó részét nonprofit
szervezeteknek adományozza évente egyszer, a Giveback (Visszaadás)
elnevezésű kifizetés során. A vállalat első, lakástulajdonosok és
lakásbérlők számára kínált biztosítását a 2016-os év végén indította
el New Yorkban, és azóta az egyik legyorsabban növekedő
biztosítótársasággá vált.
A fogyasztók a rendkívül zökkenőmentes digitális kezelhetőségnek, a
villámgyors kárrendezésnek és kifizetéseknek, a kategóriájában a
legjobb ügyfélszolgálatnak és a cég érdekellentéteket kiküszöbölő
üzleti modelljének köszönhetően a Lemonade biztosítási termékeit
több platformon is az 1. számúnak tartják.
"Azért választottuk Hollandiát következő európai piacunkként, mert
a holland fogyasztóktól számos kérés érkezett hozzánk arra
vonatkozóan, hogy igénybe vehessék szolgáltatásainkat" - magyarázta
Daniel Schreiber, a Lemonade társalapítója és vezérigazgatója.
"Küldetésünket hűen tükröző, egyedi, különleges biztosításunk nem
csak a legjobban átlátható termék a piacon, hanem ugyanakkor
megengedhető is, és ráadásul kifejezetten úgy alakítottuk ki -
például kerékpárlopás és számos egyéb, Hollandiában gyakori
káreseményre kiterjedő kárviselés nyújtásával - hogy megfeleljen a
holland fogyasztók igényeinek."
A Lemonade által Hollandiában kínált termék biztosítja ugyanazt az
egyszerű kezelést és kellemes fogyasztói élményt, amelyről a
Lemonade jól ismert az Amerikai Egyesült Államokban, sőt, további
előnye, hogy a vállalat új, kifejezetten a 21. századi igények
kielégítésének szem előtt tartásával kialakított, 2.0 verziószámú
biztosítási kötvényén alapul.
A 2.0 verziószámú, jelenleg kizárólag Hollandiában és
Németországban rendelkezésre álló biztosítási kötvény fogyasztóbarát
jellemzői révén teljes mértékben eltér a piacot domináló bonyolult
és elavult kötvényektől, lévén olyan rövid, első pillantásra
átlátható dokumentum, melynek megértéséhez a biztosítottnak nem kell
biztosítási szakértőnek vagy jogásznak lennie.
A Lemonade működési engedélyének kibocsátója és a vállalat
felügyeletét végző szervezet a Holland Központi Bank (De
Nederlandsche Bank [DNB]). A vállalat európai székhelye
Amszterdamban található. A Lemonade azért Hollandiát választotta
európai központjának helyszínéül, mert az ország együttműködést
elősegítő, tapasztalati alapokon nyugvó szabályzási környezete és a
tehetséges, több nyelvet beszélő szakemberek bőséges kínálata minden
területen kielégíti a cég igényeit.
A hollandiai lakosok mától megvásárolhatják az új biztosítási
terméket mind a Lemonade alkalmazáson keresztül, mind a
www.lemonade.com/nl weboldalon. A Lemonade további piacokon való
megjelenésére vonatkozó legfrissebb információkért kérjük,
kattintson ide.
https://www.lemonade.com/nl/en/lemonade-goes-global/?utm_source=businesswire&utm_medium=press_releas
A médiaanyagokért, ideértve a vizuális anyagokért, kérjük,
kattintson ide. https://lemonade.app.box.com/s/ml98vmbr4okca30ffdn7tonmfawnynnn (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. április 3., péntek 11:54 |
A Lemonade megjelent a holland biztosítási piacon (2. rész) |
|
Amszterdam és New York, 2020. április 3., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Lemonade-ről tudni kell…
A Lemonade lakástulajdonosok és lakásbérlők számára kínál
biztosításokat az Amerikai Egyesült Államokban, valamint lakásbeli
ingóságokra vonatkozó vagyon- és felelősségbiztosítást
Németországban és Hollandiában partner biztosítótársaságain
keresztül. A mesterséges intelligenciára és viselkedési
közgazdaságtanra támaszkodó Lemonade célja, hogy a "papírmunka"
számítógépes szoftverek (ún. botok) és gépi tanulás segítségével
való kiiktatásával és a biztosításkötési, kárigénylési és
kárrendezési lépések olyan mértékű leegyszerűsítésével, hogy azok
gyakorlatilag pillanatok alatt lezajlanak, szükségtelenné tegye a
biztosításközvetítők bevonását. A B-Corp* tanúsítvánnyal rendelkező
Lemonade az ügyfelei által befizetett és kárrendezés céljára fel nem
használt összegek egy részét minden évben egyszer, a Giveback
(Visszaadás) elnevezésű kifizetés során az ügyfelei által
kiválasztott nonprofit szervezeteknek adja át.
(* = beneficial corporation, azaz olyan profitorientált
vállalkozás, amely megtermelt nyereségének egy részét a közösség
javának szolgálata és pozitív változások elősegítése érdekében
non-profit szervezeteknek adja át)
A Lemonade termékei jelenleg Németországban, Hollandiában és az
Amerikai Egyesült Államok szinte teljes területén érhetők el, és
világszerte egyre újabb és újabb országok piacain állnak majd
rendelkezésre.
Maradjon velünk kapcsolatban a @lemonade_inc hashtag követésével
vagy a press@lemonade.com weboldalon keresztül.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200402005116/en/
Kapcsolat:
Lisa Horton lisa@astrskpr.com 845-467-3286
Forrás: Lemonade
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|