OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2020. február 17., hétfő 09:31

A Tommy Hilfiger a most másodszor meghirdetett Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű pályázat révén a divat befogadóbbá tételét kívánja elérni (1. rész)
    Amszterdam, 2020. február 17., hétfő (Business Wire/OTS) - A szakértőkből álló zsűri, amelynek tagjai közt volt Tommy Hilfiger úr, Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója és Noor Tagouri, újságíró, aktivista és előadó, két nyertest választott ki a pályázók közül - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy 2019. évi Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge (A Tommy Hilfiger Divathatárok kihívása) elnevezésű pályázatának nyertese az Apon Wellbeing és az A Beautiful Mess lett. A globális program célja a divat terén a befogadást és a pozitív változásokat elősegítő, innovatív megoldásokat kidolgozó kezdő, illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún. "scale-up") vállalkozások támogatása. A cég felhívására a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge második éves fordulójára több mint 400 pályázat érkezett.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

"A Tommy Hilfigernél mindenki elkötelezett a "zéró hulladék" és az általános inkluzivitás elve iránt. A pályázat elindításától egészen az eredmények kihirdetéséig rendkívüli inspiráció forrása volt számomra a pályázó társadalmi vállalkozók hihetetlenül tehetséges csoportja, akiknek újításai fentarthatóbbá és befogadóbbá teszik a divatot" - mesélte Tommy Hilfiger. "Büszke vagyok arra, hogy gratulálhatok az ez évi nyerteseknek, az Apon Wellbeingnek és az A Beautiful Mess-nek. A pályázat jó alapot ad ezeknek a kezdő vállalkozásoknak az induláshoz, illetve a már a fejlődés szakaszában lévő cégeknek a további növekedéshez, és cégünk a jövőben is mentorálni és támogatni fogja ezeket a vállalkozókat, akik hihetetlenül elkötelezettek az iránt, hogy pozitív változásokat indítsanak el ágazatunkban."

"A második Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázat nyertesei a divatipar jövőjének képviselői" - mondta Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Ágazatunk rendkívül gyorsan fejlődik, és ezért nagyon fontos, hogy együttműködjünk mind a divatágvilág többi cégével, mind pedig az ágazaton kívüli gazdasági szereplőkkel, és olyan innovatív megoldásokat vezessünk be, amelyek alkalmasak arra, hogy pozitív változásokat indítsanak el a szektorban. Gratulálunk minden döntősnek és nyertesnek!"

Az Apon Wellbeing nyereménye 75000 Euró. A bangladesi székhelyű fejlődő vállalkozás gyárakon belül mindennapi szükségleti cikkeket méltányos áron kínáló üzleteket nyit, ahol a vevők a gyáron kívüli üzletek áraihoz viszonyítva 10%-os árengedménnyel vásárolhatják meg a termékeket, továbbá létrehozott egy pontrendszert, amelynek keretében az e boltokban vásárló munkások a vásárlásaik alapján összegyűjtött pontokért ingyenes egészségbiztosítást és egészségügyi szolgáltatást kapnak.

"Amikor egy vállalkozás a divatipar értékláncában a magasabb szint felé halad, egy olyan márka, mint a TOMMY HILFIGER támogatása és elismerése nagy segítségnek számít az induló és fejlődő cégek számára a növekedésben és az ágazatra gyakorolt hatásuk fokozásában" - nyilatkozta Saif Rashid, az Apon Wellbeing alapítója és ügyvezető igazgatója. "De a legfontosabb dolog az a stratégiai támogatás és mentorálás, amely rendelkezésünkre áll a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge kezdeményezése révén. A TOMMY HILFIGER-től kapott támogatás már most érezteti hatását üzleti modellünk, stratégiánk, kommunikációnk és a jövőről alkotott elképzeléseink fejlődése terén."

A holland start-up, az A Beautiful Mess, szintén 75000 eurós díjazásban részesült. Az A Beautiful Mess egy kreatív weboldalt üzemeltet azzal a céllal, hogy menekülteket segítsen a társadalmi és gazdasági függetlenség elérésében fenntartható ruházati termékek előállítása révén.

"A divatiparnak arra van szüksége, hogy a legnagyobb cégek felvállalják a cirkuláris termelési modell elterjesztését, és a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge kezdeményezésének pontosan ez a célja" - magyarázta Naz Kawan, az A Beautiful Mess Makerspace igazgatója. "Ha át akarjuk alakítani a divatipar ellátási láncát, együttműködésre és integrált megközelítésre van szükség. Ennek a globális programnak a támogatásával azon munkálkodunk, hogy egy nagyobb mértékben cirkuláris, átlátható és befogadó divatágazatot hozzunk létre."

A nyerteseknek a pénzdíjon felül a Tommy Hilfiger és az INSEAD globális szakértői egy egész éven át mentori támogatást biztosítanak, és a két vállalkozás ugyanakkor bekerül az INSEAD Social Entrepreneurship (Társadalmi vállalkozási) Programba (ISEP) is.

A 10000 eurós "Közönségkedvenc" díjat a szavazatok alapján egy start-up, a Sudara nyerte el. Az Indiában és az Amerikai Egyesült Államokban működő Sudara egy pizsamákat, hálóruhákat és szabadidőruházatot gyártó, a gyors fejlődés fázisában lévő vállalkozás, amely olyan nők számára biztosít szakmai és varrási készségeket biztosító képzést, akiknek sikerült kilépniük a szexiparból, vagy akiket az a veszély fenyeget, hogy szexmunkássá válnak.

"A Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázat célja az, hogy a divat erejét a jó ügyek szolgálatába állítsa, és ez pontosan az a cél, amelyet saját márkánk is kitűzött maga elé" - mutatott rá Shannon Keith, a Sudara Inc. alapítója és elnökasszonya. "Nagy örömünkre szolgál, hogy elnyertük a "Közönségkedvenc" díjat, mert ez is azt mutatja, hogy amit tenni igyekszünk, azt fontosnak találják a TOMMY HILFIGER divatipar átalakítása iránt elkötelezett csapatai." (folyt.)



2020. február 17., hétfő 09:31

A Tommy Hilfiger a most másodszor meghirdetett Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű pályázat révén a divat befogadóbbá tételét kívánja elérni (2. rész)
    Amszterdam, 2020. február 17., hétfő (Business Wire/OTS) -

    Egy számos szakaszból álló, 2019 májusában indított, több hónapos folyamat során több mint 420 pályázó közül került kiválasztásra a hat döntős versenyző, akiket felkértek, hogy egy, a társadalmi vállalkozások elismert szakértőiből álló, lelkes csapat segítségével részletesen dolgozzák ki és "finomhangolják" üzleti tervüket. A program zárórendezvényén, amelyre a Tommy Hilfiger Hollandiában, Amszterdamban található Campus of the Future elnevezésű létesítményében került sor 2020. február 13-án, a hat döntős bemutatta üzleti koncepcióját egy neves szakértőket magába foglaló zsűrinek, amelynek tagjai közt volt többek közt Tommy Hilfiger úr, Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója, Noor Tagouri, újságíró, aktivista és előadó, Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global vezetője és a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe operatív vezetője, Willemijn Verloop, a Social Impact Venture alapító tulajdonosa, Steven Serneels, az EVPA vezérigazgatója és igazgatótanácsának tagja, valamint Katrin Ley, a Fashion for Good ügyvezető igazgatója.

A Tommy Hilfiger álma az, hogy olyan divatot terjesszen el, amely megszünteti a pazarlást és minden ember számára biztosítja a befogadást. A márka hosszú távú fenntarthatósági erőfeszítéseiről, különös tekintettel az inkluzivitásra és a cirkularitásra, további információk a következő internetes címen találhatók: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Ezúton is sok szeretettel invitáljuk a márka kedvelőit és követőit, hogy csatlakozzanak a közösségi médiákban folyó párbeszédhez a következő felhasználónevekre rákeresve: #TommyHilfiger és @TommyHilfiger..

Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.

Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 36000 értékesítési partnere több mint 40 országban összesen mintegy 9 milliárd USA dollár összegű éves árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a TOMMY HILFIGER, a CALVIN KLEIN, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk. A PVH több mint 38000 értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,7 milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH erejének.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül forgalmazásra.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Kapcsolat:
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel.: +31 62904 2334

Forrás: PVH Corp.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.