OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. december 3., kedd 14:11

A P&G kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (1. rész)
    Cincinnati, 2019. december 3., kedd (Business Wire/OTS) - A P&G a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról szóló 2019. évi jelentésében hangsúlyozza elkötelezettségét a helyi közösségekre gyakorolt pozitív hatások, a nemi egyenlőség, a sokszínűség és az elfogadás, valamint a fenntarthatóság iránt/A vállalat előrevivő tevékenység végzésére és a növekedés elősegítésére irányuló erőfeszítéseinek elismerését tükrözi a hírnév tekintetében elért jobb helyezés - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (Citizenship Report), amelyben részletesen beszámol a helyi közösségekre gyakorolt pozitív hatások, a sokszínűség és az elfogadás, a nemi egyenlőség és a környezeti fenntarthatóság terén az etikus vállalati magatartás gyakorlásának és a vállalat társadalmi felelősségvállalása iránti elkötelezettségének köszönhetően elért eredményekről és előrehaladásról.

        Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

A P&G számára a 2019-es év rendkívül sikeres volt a helyi közösségekben és a vállalat munkavállalói körében végzett, pozitív hatásokkal bíró tevékenységek tekintetében, és a vállalat számos figyelemre méltó eredményt könyvelhetett el, ideértve annak a 2020-ra kitűzött célnak az elérését, hogy 15 milliárd tiszta vizet biztosítson a rászoruló gyermekeknek Children's Safe Drinking Water (Tiszta vizet a gyermekeknek) (CSDW) elnevezésű programja keretében, valamint ismertségének és elismertségének köszönhetően a nemek közötti és etnikai egyenlőségre vonatkozó kiterjedt társadalmi párbeszéd elindítását.

"A társadalmi felelősségvállalás ma már üzleti tevékenységünk szerves részét képezi. Az ennek az elkötelezettségünknek a jegyében megvalósított programjaink nem pusztán a jótékonykodásról szólnak, hanem arról, hogy hogyan nyerhetjük el vásárlóink bizalmát és figyelmét, hogyan támogathatjuk a növekedést és az értékteremtést - azaz végső soron arról, hogy hogyan játszhatunk előrevivő, a világot jobbá tevő, a növekedést szolgáló szerepet" - fejtette ki David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, a vállalat elnök-vezérigazgatója. "A társadalmi felelősségvállalás nem üres frázis számunkra, nem olyan valami, ami csak egyike számos tevékenységünknek, hanem a szerte a világon végzett mindennapi üzleti tevékenységünk alapját képező elv."

A több mint 70 országban tevékenykedő, mintegy ötmilliárd fogyasztót kiszolgáló vállalat méretére, tehetséges alkalmazottaira és újító szellemére, valamint 65 vezető márkájának hatókörére támaszkodva igyekszik nap mint nap tenni valamit azért, hogy a világ jobb hellyé váljon az emberiség számára. A P&G ez irányú erőfeszítéseinek társadalmi elismerését tükrözi a vállalatnak a Fortune magazin által világ legelismertebb vállalatairól összeállított 2019. évi listán, valamint az Axios által az USA-ban a társadalomért legtöbbet tévő vállalatokat rangsoroló, Harris Poll 100 elnevezésű listán a korábbi évekhez képest elért jobb helyezése is.

Ugyanakkor a P&G alkalmazottainak több mint 80%-a is elismeréssel nyilatkozott a vállalat által a társadalmi felelősségvállalás jegyében végzett tevékenységekről, melynek eredményeként a cég 2019-ben lefolyatott éves felmérése során a társadalmi felelősségvállalás igen magas pontszámot elérő mutatónak bizonyult.(folyt.)



2019. december 3., kedd 14:12

A P&G kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (2. rész)
    Cincinnati, 2019. december 3., kedd (Business Wire/OTS) -

    A P&G 2019. évi társadalmi felelősségvállalási jelentésében kiemelt eredmények az alábbiak:
     - A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A P&G több mint 25 természeti katasztrófa során biztosított a termékeit tartalmazó segélycsomagokat olyan a családoknak, akik elhagyni kényszerültek otthonukat a különféle katasztrófák miatt, ideértve az USA egyes vidékeit érintő pusztító tűzvészeket és hurrikánokat, az indiai Kerala államot elborító áradást és az Indonéziát sújtó, számos halálos áldozatot követelő földrengést és cunamit. A vállalat CSDW Programja keretében új vállalást tett, miszerint 25 milliárd liter tiszta ivóvizet biztosít a rászoruló gyermekeknek 2025-ig.

     - Sokszínűség és elfogadás: A P&G platinum kategóriás szponzorként támogatta a World Pride eseménysorozatot New York-ban, és szerte a világon 50 helyszínen vett részt a Pride-dal kapcsolatos különféle tevékenységekben. A vállalat "The Look" (A látás ereje) címmel kiadta Emmy-díjat elnyert "The Talk" (A beszélgetés) című kisfilmjének folytatását, azzal a céllal, hogy továbbvigye a faji előítéletekről korábbi filmjével elindított párbeszédet. A P&G a vállalat négy telephelyén neurodiverzitási programokat indított, hogy lehetőségeket biztosítson autizmussal élő személyeknek.

     - Nemek közötti egyenlőség: A P&G jelentős haladást ért el a vállalatvezetés minden szintjén az 50/50%-os képviseleti arány elérésére vonatkozóan kitűzött céljának teljesítése terén: a cég rangidős vezetőinek csapatában és az igazgatótanácsban 2019-ben már több mint 40 százalék volt a nők aránya. A P&G Always márkája elindította #EndPeriodPoverty elnevezésű kampányát, melynek célja azoknak a lányoknak a támogatása, akik szegénységük miatt nem tudják megvásárolni a menstruáció idején használt termékeket, és ezért időnként kénytelenek kimaradni az iskolából, a Secret márka pedig több mint 500000 USA dollárt adományozott az USA nemzeti női futballcsapatának (U.S. Women's National Soccer Team) (amely egyébként a márka folyamatos támogatását élvezi) az egyenlő javadalmazásért folytatott harcuk segítése céljából.

     - Felelősség a környezet iránt: A vállalat áprilisban ünnepelte "Ambition 2030" elnevezésű, a P&G márkái, ellátási lánca, a társadalom és az alkalmazottak számára merész fenntarthatósági célokat kitűző tervének első évfordulóját. A P&G a TerraCycle-lel együttműködve hozzájárult az (ún. "tejesember"* koncepción alapuló) újrahasználható csomagolás bevezetéséhez a Loop programja keretében. A vállalat ugyanakkor számos egyéb lépést is tett a műanyaghulladékok képviselte globális probléma megoldása érdekében: több mint 40 vállalattal együtt létrehozott egy műanyaghulladékok felszámolását célzó szövetséget (Alliance to End Plastic Waste), és kötelezettséget vállalt arra, hogy termékei csomagolásában 2030-ra 50%-kal csökkenti globális szinten a primer (kőolaj alapanyagú) műanyagok arányát.

     * "tejesember"* koncepció: régen a tej házhoz szállításakor a tejesember összegyűjtötte a kiürült tejesüvegeket, amelyeket azután tisztítást követően újra megtöltöttek tejjel, és a tejesember kiszállította a megrendelőknek

A P&G először 1999-ben adott ki Fenntarthatósági jelentés címen beszámolót a vállalat azon erőfeszítéseiről, amelyeknek célja, hogy a világot jobb hellyé tegye az emberiség számára, az idei Társadalmi felelősségvállalási jelentés pedig már a 20. az évről évre megjelentetett értékelések sorában. Az érdeklődők számára online is rendelkezésre áll a részletes, több mint 140 oldalas jelentés, a jelentésről szóló Vezetői összefoglaló, valamint egy 24 oldalas áttekintés az elért eredményekről és a programok során átélt élményekről.

Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, látogasson el honlapunra: http://www.pg.com.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Kapcsolat:
Julie deSylva, Global Company Communications
513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Forrás: Procter & Gamble

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.