Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. december 3., kedd 14:11 |
A P&G kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (1. rész) |
|
Cincinnati, 2019. december 3., kedd (Business Wire/OTS) - A P&G a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról szóló 2019. évi jelentésében hangsúlyozza elkötelezettségét a helyi közösségekre gyakorolt pozitív hatások, a nemi egyenlőség, a sokszínűség és az elfogadás, valamint a fenntarthatóság iránt/A vállalat előrevivő tevékenység végzésére és a növekedés elősegítésére irányuló erőfeszítéseinek elismerését tükrözi a hírnév tekintetében elért jobb helyezés - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (Citizenship Report), amelyben részletesen beszámol a helyi közösségekre gyakorolt pozitív hatások, a sokszínűség és az elfogadás, a nemi egyenlőség és a környezeti fenntarthatóság terén az etikus vállalati magatartás gyakorlásának és a vállalat társadalmi felelősségvállalása iránti elkötelezettségének köszönhetően elért eredményekről és előrehaladásról. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/
A P&G számára a 2019-es év rendkívül sikeres volt a helyi
közösségekben és a vállalat munkavállalói körében végzett, pozitív
hatásokkal bíró tevékenységek tekintetében, és a vállalat számos
figyelemre méltó eredményt könyvelhetett el, ideértve annak a
2020-ra kitűzött célnak az elérését, hogy 15 milliárd tiszta vizet
biztosítson a rászoruló gyermekeknek Children's Safe Drinking Water
(Tiszta vizet a gyermekeknek) (CSDW) elnevezésű programja keretében,
valamint ismertségének és elismertségének köszönhetően a nemek
közötti és etnikai egyenlőségre vonatkozó kiterjedt társadalmi
párbeszéd elindítását.
"A társadalmi felelősségvállalás ma már üzleti tevékenységünk
szerves részét képezi. Az ennek az elkötelezettségünknek a jegyében
megvalósított programjaink nem pusztán a jótékonykodásról szólnak,
hanem arról, hogy hogyan nyerhetjük el vásárlóink bizalmát és
figyelmét, hogyan támogathatjuk a növekedést és az értékteremtést -
azaz végső soron arról, hogy hogyan játszhatunk előrevivő, a világot
jobbá tevő, a növekedést szolgáló szerepet" - fejtette ki David
Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, a vállalat
elnök-vezérigazgatója. "A társadalmi felelősségvállalás nem üres
frázis számunkra, nem olyan valami, ami csak egyike számos
tevékenységünknek, hanem a szerte a világon végzett mindennapi
üzleti tevékenységünk alapját képező elv."
A több mint 70 országban tevékenykedő, mintegy ötmilliárd
fogyasztót kiszolgáló vállalat méretére, tehetséges alkalmazottaira
és újító szellemére, valamint 65 vezető márkájának hatókörére
támaszkodva igyekszik nap mint nap tenni valamit azért, hogy a világ
jobb hellyé váljon az emberiség számára. A P&G ez irányú
erőfeszítéseinek társadalmi elismerését tükrözi a vállalatnak a
Fortune magazin által világ legelismertebb vállalatairól
összeállított 2019. évi listán, valamint az Axios által az USA-ban a
társadalomért legtöbbet tévő vállalatokat rangsoroló, Harris Poll
100 elnevezésű listán a korábbi évekhez képest elért jobb helyezése
is.
Ugyanakkor a P&G alkalmazottainak több mint 80%-a is elismeréssel
nyilatkozott a vállalat által a társadalmi felelősségvállalás
jegyében végzett tevékenységekről, melynek eredményeként a cég
2019-ben lefolyatott éves felmérése során a társadalmi
felelősségvállalás igen magas pontszámot elérő mutatónak
bizonyult.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. december 3., kedd 14:12 |
A P&G kiadta 2019. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentését (2. rész) |
|
Cincinnati, 2019. december 3., kedd (Business Wire/OTS) - |
A P&G 2019. évi társadalmi felelősségvállalási jelentésében kiemelt
eredmények az alábbiak:
- A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A P&G több mint 25
természeti katasztrófa során biztosított a termékeit tartalmazó
segélycsomagokat olyan a családoknak, akik elhagyni kényszerültek
otthonukat a különféle katasztrófák miatt, ideértve az USA egyes
vidékeit érintő pusztító tűzvészeket és hurrikánokat, az indiai
Kerala államot elborító áradást és az Indonéziát sújtó, számos
halálos áldozatot követelő földrengést és cunamit. A vállalat CSDW
Programja keretében új vállalást tett, miszerint 25 milliárd liter
tiszta ivóvizet biztosít a rászoruló gyermekeknek 2025-ig.
- Sokszínűség és elfogadás: A P&G platinum kategóriás szponzorként
támogatta a World Pride eseménysorozatot New York-ban, és szerte a
világon 50 helyszínen vett részt a Pride-dal kapcsolatos különféle
tevékenységekben. A vállalat "The Look" (A látás ereje) címmel
kiadta Emmy-díjat elnyert "The Talk" (A beszélgetés) című
kisfilmjének folytatását, azzal a céllal, hogy továbbvigye a faji
előítéletekről korábbi filmjével elindított párbeszédet. A P&G a
vállalat négy telephelyén neurodiverzitási programokat indított,
hogy lehetőségeket biztosítson autizmussal élő személyeknek.
- Nemek közötti egyenlőség: A P&G jelentős haladást ért el a
vállalatvezetés minden szintjén az 50/50%-os képviseleti arány
elérésére vonatkozóan kitűzött céljának teljesítése terén: a cég
rangidős vezetőinek csapatában és az igazgatótanácsban 2019-ben már
több mint 40 százalék volt a nők aránya. A P&G Always márkája
elindította #EndPeriodPoverty elnevezésű kampányát, melynek célja
azoknak a lányoknak a támogatása, akik szegénységük miatt nem tudják
megvásárolni a menstruáció idején használt termékeket, és ezért
időnként kénytelenek kimaradni az iskolából, a Secret márka pedig
több mint 500000 USA dollárt adományozott az USA nemzeti női
futballcsapatának (U.S. Women's National Soccer Team) (amely
egyébként a márka folyamatos támogatását élvezi) az egyenlő
javadalmazásért folytatott harcuk segítése céljából.
- Felelősség a környezet iránt: A vállalat áprilisban ünnepelte
"Ambition 2030" elnevezésű, a P&G márkái, ellátási lánca, a
társadalom és az alkalmazottak számára merész fenntarthatósági
célokat kitűző tervének első évfordulóját. A P&G a TerraCycle-lel
együttműködve hozzájárult az (ún. "tejesember"* koncepción alapuló)
újrahasználható csomagolás bevezetéséhez a Loop programja keretében.
A vállalat ugyanakkor számos egyéb lépést is tett a
műanyaghulladékok képviselte globális probléma megoldása érdekében:
több mint 40 vállalattal együtt létrehozott egy műanyaghulladékok
felszámolását célzó szövetséget (Alliance to End Plastic Waste), és
kötelezettséget vállalt arra, hogy termékei csomagolásában 2030-ra
50%-kal csökkenti globális szinten a primer (kőolaj alapanyagú)
műanyagok arányát.
* "tejesember"* koncepció: régen a tej házhoz szállításakor a
tejesember összegyűjtötte a kiürült tejesüvegeket, amelyeket azután
tisztítást követően újra megtöltöttek tejjel, és a tejesember
kiszállította a megrendelőknek
A P&G először 1999-ben adott ki Fenntarthatósági jelentés címen
beszámolót a vállalat azon erőfeszítéseiről, amelyeknek célja, hogy
a világot jobb hellyé tegye az emberiség számára, az idei Társadalmi
felelősségvállalási jelentés pedig már a 20. az évről évre
megjelentetett értékelések sorában. Az érdeklődők számára online is
rendelkezésre áll a részletes, több mint 140 oldalas jelentés, a
jelentésről szóló Vezetői összefoglaló, valamint egy 24 oldalas
áttekintés az elért eredményekről és a programok során átélt
élményekről.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban
működnek szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, látogasson el honlapunra:
http://www.pg.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/
Kapcsolat: Julie deSylva, Global Company Communications 513-780-0006 Desylva.j@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|