Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. november 8., péntek 14:19 |
A Tommy Hilfiger ambiciózus digitális utazásra indul: a jövőben 3 dimenziós tervezést alkalmazva alakítja ki új termékeit (1. rész) |
|
Amszterdam, 2019. november 8., péntek (Business Wire/OTS) - A Tommy Hilfiger az összes globális tervezőcsapat számára rendelkezésre álló új képzési és technológiai funkciókat vezet be amszterdami központjában annak érdekében, hogy 2022-es tavaszi kollekcióinak tervezése már 100%-ban térbeli tervezési technológia használatával történjen. |
A PVH Corp. [NYSE:PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger
bejelentette, hogy térbeli tervezési technológiát vezet be összes
ruházati tervezőcsapatánál hollandiai, amszterdami központjában. A
cég 2022-es tavaszi ruhakollekciói lesznek az elsők, amelyek már
teljes mértékben a Tommy Hilfiger innovatív, 3 dimenziós dizájn
platformja segítségével kerülnek tervezésre. Ez a vállalás nagy
mértékben hozzájárul a vállalatnak a teljes értéklánc
digitalizálását célzó ambiciózus terve megvalósításához.
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/
A TOMMY HILFIGER 2020. évi őszi kollekciójába tartozó férfi
frakkingek tervezése már 100%-ban 3D technológia használatával fog
történni (Fénykép: Business Wire) "A térbeli tervezés korlátlan lehetőségeket kínál, és biztosítja
számunkra, hogy gyorsabban és fenntarthatóbb módon elégítsük ki a
fogyasztók igényeit" - magyarázta Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger
Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "A technológia kollekcióink
tervezésének alapvető eszközévé válik: használatával jelentősen
felgyorsíthatjuk a termék piacra kerülését, és teljes mértékben
kiválthatjuk a hagyományos termékfényképezési folyamatainkat. A
2020-as őszi szezonra férfi frakkingeink 100%-át 3D technológiával
tervezzük, így nincs szükség mintadarabok legyártására, és szinte
észrevehetetlen a különbség az új és a hagyományos módszerekkel
tervezett és bemutatott termékek közt. Ez a technológia már a
digitális jövőt idézi."
A 3 dimenziós tervezésre vonatkozó célkitűzése elérése érdekében a
Tommy Hilfiger létrehozott egy STITCH nevet viselő technológiai
inkubátorházat, mely a vállalat tervezési tevékenységeinek
digitalizálását támogatja. Mióta 2017-ben a Tommy Hilfiger a térbeli
tervezés útjára lépett, szoftvertervezői, térbeli tervezési
szakemberei és vállalatátalakulási szakértői kidolgoztak egy olyan,
kizárólag saját fejlesztésű eszközökre épülő ökoszisztémát, amely
lehetővé teszi a tervezési folyamatok teljes körű digitalizálását.
Ebbe beletartozik egy anyagokat, mintákat és színskálákat magába
foglaló digitális adatbázis és egy digitális, térbeli látványtervező
és modellező (szimulációs) eszköztár. A hagyományos tervezési és
mintadarab-gyártási lépések virtuális folyamatokká való átalakítása
lehetővé teszi az egyes lépésekhez szükséges idő lerövidítését és a
digitális "szalonokban" való bemutatáshoz vezető műveletek
zökkenőmentes integrálását.
A 3D dizájn technológia bevezetését a TOMMY HILFIGER ruházati
kollekciók tervezése terén egy két éven át tartó, több célzott
kísérleti projekteket magába foglaló időszak előzte meg, mely során
sikeresen megvalósult a 3 dimenziós tervezőplatform és a Tommy
Hilfiger csúcstechnológiát képviselő "Digitális Szalonjának"
összekapcsolása. A "Digitális Szalon" technológia forradalmasította
a vállalat kereskedőknek való értékesítésére szolgáló módszereit, a
tervezési munka 3 dimenziós alapokra való helyezését célzó, alulról
építkező, folyamatban lévő átalakulás pedig továbbviszi a Tommy
Hilfiger értékláncának teljes körű digitalizálására irányuló
folyamatot. 2020 őszén a Tommy Hilfiger már egy teljes mértékben
digitális eszközökkel tervezett, kidolgozott és értékesített
kapszula kollekcióval fog jelentkezni, ideértve egy virtuális
manökenek felvonultatásával megrendezett divatbemutatót is. A
kapszula kollekció kiadása a következő lépést képviseli a 3
dimenziós tervezés kínálta különféle előnyök (ideértve a
mintadarabok számának csökkenését, a rövidebb átfutási időket, a
költségmegtakarítást és a fenntarthatóságot) alapos feltérképezése
és kiaknázása terén.
Ez idáig a Tommy Hilfiger globális központjában működő ruházati
divíziók alkalmazottainak több mint 50%-a vett részt a térbeli
ruhatervezést bemutató és oktató tanfolyamokon a STITCH Akadémián,
20 termékcsoport esetében már aktív használatban van a technológia,
és folyamatban van a további termékcsoportokban való bevezetése. A
jövőben a 3 dimenziós tervezés a Tommy Hilfiger összes, a termékek
létrehozásában és forgalmazásában részt vevő alkalmazottja és
csapata esetében (ideértve a tervezőket, szabásminta-készítőket,
termékfejlesztőket, gyártáskoordinátorokat és értékesítőket) az
alapvető képzés részét fogja képezni, illetve a már gyakorlott
alkalmazottak/csapatok rendszeres továbbképzésben fognak részesülni
készségeik folyamatos fejlesztése érdekében.
A márka szeretettel invitálja kedvelőit és követőit, hogy vegyenek
részt a cég és a vásárlók közt a közösségi oldalakon folyó
párbeszédben a márkák következő felhasználónevére rákeresve:
#TommyHilfiger és @TommyHilfiger.. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. november 8., péntek 14:19 |
A Tommy Hilfiger ambiciózus digitális utazásra indul: a jövőben 3 dimenziós tervezést alkalmazva alakítja ki új termékeit (2. rész) |
|
Amszterdam, 2019. november 8., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell… A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat elsősorban magas minőségű, egyedi
szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Ugyanakkor válogatott
licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő
"lifestyle" termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat,
illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat,
lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS
termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők
és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS
márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon
megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS
üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban,
egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell… A PVH Corp. a világ egyik legkedveltebb divat- és ún. "lifestyle"
(bizonyos életstílust/életérzést képviselő) termékeket forgalmazó
cégeként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása
terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá
tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a TOMMY HILFIGER, a
CALVIN KLEIN, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a
Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmaz. A PVH több mint 38000 értékesítési partnere több mint 40
országban évente mintegy 9,7 milliárd USA dollár összegű árbevételt
ér el. Ez az alapja a PVH erejének.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20191107005718/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Baptiste Blanc Sr. Director, Global Communications & Earned Media E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com Tel: +31 62904 2334 Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|