OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. szeptember 9., hétfő 15:15

A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (1. rész)
    Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) - A hatrészes dokumentumfilm-sorozatban kritikus globális kérdésekre hívják fel a figyelmet olyan aktivisták, mint például Hugh Jackman, Pharrell Williams, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Uzo Aduba, Becky G és Priyanka Chopra Jonas - A sorozat első részének premierjére az USA-ban szeptember 5-én, keleti parti idő szerint 10 órakor (közép-amerikai idő szerint 9 órakor) a National Geographic csatornán kerül sor

    Szeptember 5-én, csütörtökön este kerül sor az USA-ban a National Geographic csatornán a Procter & Gamble és a National Geographic ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT (AKTIVÁLÓDJ: A GLOBÁLIS ÁLLAMPOLGÁRI MOZGALOM) címet viselő, a Global Citizennel és a RadicalMedia-val koprodukcióban készült, hatrészes dokumentumsorozatának premierjére. A hatrészes sorozat minden egyes epizódja a szegénység alapvető okaival kapcsolatos különböző témaköröket jár körbe, ideértve a fenntartható beszerzést, a szegénység kriminalizálását, a katasztrófahelyzetekben való segítségnyújtást, a lánygyermekek oktatását, a műanyaghulladékok problémáját és a globális vízválságot. A P&G ACTIVATE-ről készült áttekintő videó itt tekinthető meg:https://www.youtube.com/watch?v=iv8KDMmWrc0&feature=youtu.be

Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/

Az egyórás epizódok közvetítése szeptember 5-én este kezdődik, és október 10-ig minden héten egy-egy részt tekinthetnek meg a nézők az USA-ban, illetve a National Geographic csatornán 172 országban, 43 nyelven. Az epizódok bemutatják a P&G és márkái - a Tide, az Always, a Charmin és a Head & Shoulders - és a vállalat számos régi partnerének (ideértve, többek közt, a Save the Children (Mentsük meg a gyermekeket) és a World Visiont nonprofit szervezetet, a Természetvédelmi Világalapot (World Wildlife Fund), a női vállalkozókat segítő WEConnect Internationalt és a Matthew 25: Ministries segélyszervezetet) közös munkáját.

"A P&G és márkáink egyaránt elkötelezettek a ma a világon a legkritikusabbnak számító problémák megoldása érdekében való fellépés iránt" - mondta Marc Pritchard, a P&G márkákért felelős vezető tisztviselője. "Már évtizedek óta dolgozunk ezeknek a problémáknak a megoldása érdekében, és az ACTIVATE-tel célunk az, hogy a mintegy ötmilliárd fogyasztót magába foglaló ügyfélkörünkben népszerűsítsük a globális polgári magatartást és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a világon egyre többen tegyék magukévá ezt a hozzáállást."

A P&G alkalmazottainak lelkes támogatásával, márkáinak széles körű ismertségét kiaknázva már számos sikeres kezdeményezést indított útjára annak érdekében, hogy a világot élhetőbb hellyé tegye olyan globális problémák megoldása révén, mint a lánygyermekek oktatása, a tiszta ivóvíz biztosítása, a katasztrófaelhárítás, a fenntarthatóság és az egyenlőtlenség. A P&G számos területen emeli fel szavát, és aknázza ki globális hatókörét annak érdekében, hogy érdemi változás történjen az emberek életminőségében, ideértve például a vállalat Tiszta vizet a gyermekeknek elnevezésű non-profit programját (Children's Safe Drinking Water [CSDW]), melynek keretében több mint 15 milliárd liter tiszta vizet biztosított a rászorulóknak szerte a világon, vagy az Always által indított #EndPeriodPoverty kampányt (a szegénységük miatt a menstruáció idején használt termékeket nélkülözni kénytelen nők támogatása).

"Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a National Geographic-kal és a Global Citizennel, és azokkal a tehetséges művészekkel, akik vállalták, hogy a National Geographic és a Global Citizen nagyköveteiként tevékenykednek, valamint számos régi partnerünkkel, akik lehetővé teszik az emberek számára szerte a világon, hogy összefoghassanak és felléphessenek a változás elősegítése érdekében" - nyilatkozta Allison Tummon Kamphuis, a P&G CSDW és Nemi egyenlőségi programjának globális programvezetője.

A P&G márkái és a vállalat együttműködő partnerei mellett az ACTIVATE sorozatban szerepelnek a Global Citizen nagykövetei és szószólói is, köztük Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G és Priyanka Chopra Jonas. (folyt.)
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



2019. szeptember 9., hétfő 15:15

A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (2. rész)
    Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) -

        
     A világ egyik legnagyobb hirdetőjeként a P&G rendkívül sokféle csatornán keresztül ápolja kapcsolatait a fogyasztókkal: a vállalat által készített egyes eredeti tartalmak például befolyásos partnerei közvetítésével is igyekszik eljuttatni a közönséghez azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a világ legégetőbb problémáira. A P&G-vel való együttműködésben részt vesznek a National Geographic és a Global Citizen digitális központjai, ahol további tájékoztatást kaphatnak azok az érdeklődő nézők, akik szeretnének többet megtudni a sorozatban bemutatott hat kritikus problémáról. A nézők ugyanakkor részt is vállalhatnak a globális polgárságot népszerűsítő kampányokban, és részletesebb információkat kaphatnak a P&G és márkái, a Tide, az Always, a Head & Shoulders és a Charmin erőfeszítéseiről.

Az ACTIVATE premierjére az USA-ban a National Geographic csatornán kerül sor szeptember 5-én, keleti parti idő szerint 10 órakor (közép-amerikai idő szerint 9 órakor) (kérjük, tájékozódjon arról, hogy az Ön lakóhelyén mikor szerepelnek a műsoron a sorozat epizódjai).

Áttekintés az egyes epizódokról:

ACTIVATE: Eradicating Extreme Poverty (A mélyszegénység felszámolása)
Premier: 2019. szept. 5., csütörtök
Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas és Becky G csatlakoznak a Global Citizenhez azokban a kampányokban, amelyek azt hivatottak elérni, hogy a világ vezetői politikai lépéseket tegyenek a szélsőséges szegénység felszámolása érdekében szerte a világon. Jackman a szervezet által a Central Parkban megrendezett, nagy tömegeket megmozgató fesztiválon szólal fel, Becky G Mexikóba utazik, hogy támogassa a Global Citizen kampányát, melynek célja annak elérése, hogy a vállalatok támogassák a nők tulajdonában lévő üzleti vállalkozásokat. Az epizódban szakértők beszélnek a világ különböző tájain fennálló mélyszegénységről, az utóbbi 20 évben e téren elért rendkívül jelentős előrelépésről és a szerte a Földön megvalósított innovatív megoldásokról, ideértve a P&G és Charmin márkája felelős beszerzésre irányuló erőfeszítéseit.

ACTIVATE: Ending Cash Bail (A készpénzben fizetendő óvadék intézményének megszüntetése)
Premier: 2019. szept. 12., csütörtök
A művészként és aktivistaként egyaránt közismert Common és Usher együtt lépnek fel a Global Citizen képviselőivel és társadalmi aktivistákkal annak érdekében, hogy történelmi jelentőségű büntetőjogi reformot bevezetését érjék el New York államban a készpénzben fizetendő óvadék intézményének felszámolása révén. A P&G faji előítéletek megszüntetése iránti elkötelezettsége jegyében a vállalat már 2017-ben elkészített egy filmet The Talk címmel, és a most kiadásra kerülő, The Look címet viselő új filmben a készítők ismét igyekeznek felhívni a figyelmet arra, hogy a mindennapi életben az afroamerikaik továbbra is igen gyakran szembesülnek etnikai hovatartozásuk miatti előítéletekkel.

ACTIVATE: Education Cannot Wait (Az oktatás nem várhat)
Premier: 2019. szept. 19., csütörtök
Az Emmy-díj-nyertes színésznő, Rachel Brosnahan a Global Citizen kampányának támogatójaként a perui határra utazik, hogy felmérje, hogyan befolyásolják a gyermekek oktatását a háborús konfliktusok és a természeti katasztrófák. Egy lakóhelyüket elhagyni kényszerülő családokkal való, mély érzelmeket felkavaró találkozás után Brosnahan és a Global Citizen képviselői visszatérnek az USA-ba, ahol arra szólítják fel Írországot, az Egyesült Királyságot és az USA-t, hogy milliókkal támogassák az Education Cannot Wait nevű globális alapot, amelynek küldetése az oktatás krízishelyzetek idején való lehetővé tétele. Az epizódban szakértők beszélnek arról a rendkívül negatív hatásról, amelyet a háborús konfliktusok és természeti katasztrófák gyakorolnak az oktatásra a fejlődő országokban, és beszámolnak magánszemélyek, illetve különféle márkák (köztük a Tide) kezdeményezéseiről, melyeknek célja hatékony segítség biztosítása a vészhelyzetek idején. (folyt.)
    
-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



2019. szeptember 9., hétfő 15:16

A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (3. rész)
    Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) -

        ACTIVATE: Keeping Girls in School (Érjük el, hogy a lányok ne kényszerüljenek abbahagyni a tanulást)
Premier: 2019. szept. 26., csütörtök
Priyanka Chopra Jonas csatlakozik a Global Citizen kampányához, amelyet szerte a világon számos aktivista támogat annak érdekében, hogy felszámolásra kerüljenek a lányok oktatásban való részvételét gátló akadályok. Ugyanakkor Gayle King és Bonang Matheba több tízezer embert biztat arra, hogy szólítsák fel a dél-afrikai kormányt, hogy fordítson 58 millió dollárt a menstruációs higiénés termékeket szegénységük miatt megvásárolni nem tudó, és ezért az iskolából kimaradozó lányok támogatására: biztosítsa számukra a menstruációval kapcsolatos ismeretek megszerzésének lehetőségét, valamint a forrásokat ahhoz, hogy ne kényszerüljenek ilyen okokból kimaradozni az iskolából, és ne veszítsék el emiatt önbizalmukat. Az epizódban meginterjúvolt szakértők részletesen bemutatják azokat az akadályokat, amelyek a fejlődő országokban gátolják a lányok oktatásban való részvételét, valamint beszélnek arról a haladásról, amelyeket e téren sikerült elérni szerte a világon, például olyan erőfeszítések eredményeként, amelyeket a női higiénés termékmárka, az Always tett és tesz ingyenes oktatási támogatás biztosítása céljából.

ACTIVATE: Ending Plastic Pollution (Vessünk véget a Föld műanyagokkal való szennyezésének)
Premier: 2019. okt. 3., csütörtök
Pharrell Williams támogatja a Global Citizen erőfeszítéseit, melyek arra irányulnak, hogy a kormányok, a vállalatokat és a magánszemélyek egyaránt igyekezzenek megoldást találni az óceánok műanyaghulladékkal való szennyezettsége képviselte válsághelyzet megszüntetésére. Az epizód beszámol Darren Criss látogatásáról a Fülöp-szigeteken, ahol Darren szembesül a műanyaghulladékoknak a mélyszegénységben élők életére gyakorolt hatásaival, és tapasztalatai nyomán arra szólítja fel a globális polgárokat, hogy gyakoroljanak nyomást városaik polgármestereire a hulladékok teljes mértékű újrahasznosítását célzó intézkedések bevezetése érdekében. Az epizódban megszólaltatott szakértők beszámolnak azokról a káros hatásokról, amelyeket a műanyaghulladékok gyakorolnak a fejlődő országok lakosainak életére, valamint a szerte a világon a probléma megoldása céljából tett lakossági és vállalati kezdeményezésekről (köztük a Head & Shoulders programjáról).

ACTIVATE: Clean Water (Tiszta víz)
Premier: 2019. okt. 10., csütörtök
A "Narancs az új fekete" sztárja, Uzo Aduba és a Global Citizen arra biztatja az embereket szerte a világon, hogy lépjenek fel annak érdekében, hogy a világ legsérülékenyebb lakosai számára biztosított legyen a tiszta ivóvíz és a megfelelő közegészségügyi feltételek. A Global Citizen képviselői és Uzo Aduba elutaznak Aduba szüleinek szülőföldjére, Nigériába, ahol felszólítják a kormányzatot, hogy biztosítsanak állami finanszírozást a szennyezett víz és a szabadtéri székletürítés okozta válsághelyzet felszámolása céljára. Az epizódban szakértők számolnak be arról, hogy milyen hatást gyakorol a szennyezett víz fogyasztása a fejlődő országok lakosainak életére, és ismertetnek számos megoldást, amely szerte a világon a válsághelyzet felszámolását szolgálja, ideértve a P&G Tiszta vizet a gyermekeknek (Children's Safe Drinking Water) programját.

Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel honlapunkat a következő internetes címen: http://www.pg.com. (folyt.)
    
-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



2019. szeptember 9., hétfő 15:16

A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (4. rész)
    Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) -

    Amit a National Geographic-ról tudni kell…
A National Geographic Partners LLC (NGP), a National Geographic Society és a Disney vegyesvállalata, amely elkötelezett magas minőségű tudományos, ismeretterjesztő és a világ tájait bemutató tartalmak közzététele iránt különféle médiaeszközöket tartalmazó egyedülálló portfóliója révén. Az NGP magába foglalja a globálisan elérhető National Geographic televíziócsatornákat (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE), valamint a National Geographic média és fogyasztóorientált eszközeit, ideértve a National Geographic magazinokat; a National Geographic stúdiókat; a kapcsolódó digitális és közösségi oldalakat biztosító platformokat; könyveket; térképeket; gyermekeket célzó médiumokat; valamint egyéb kiegészítő tevékenységeket, köztük utaztatási szolgáltatásokat, globális rendezvényeket és eseményeket, archív tartalmak értékesítését, licencbeadást és e-kereskedelemi tevékenységeket. Az ismeretek terjesztését és a világunkról birtokunkban lévő tudás bővítését a National Geographic 131 éves működése során mindig alapvető feladatunknak tekintettük, és ma még inkább arra törekszünk, hogy minél mélyebbre ásva, a határokat kitágítva minél több információt, minél szélesebb körű szolgáltatásokat biztosítsunk a fogyasztók számára … valamint, hogy hónapról hónapra egyre magasabb szintű tartalmakkal és szolgáltatásokkal álljunk rendelkezésére emberek millióinak 172 országban, 43 nyelven. Az NGP bevételeinek 27 százalékát a nonprofit National Geographic Society-nek adja át tudományos, felderítő, természetmegóvó és oktatási célú tevékenységek finanszírozása céljára. További információkért kérjük, látogasson el a következő weboldalakra: natgeotv.com vagy nationalgeographic.com, vagy kövessen minket a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon, a YouTube-on, a LinkedInen és a Pinteresten.

Amit a Global Citizenről tudni kell…
A New Yorkban 2012-ben megrendezett első Global Citizen Fesztivál óta a Global Citizen azoknak a fiataloknak a legnagyobb, szerte a világon leghozzáférhetőbb platformjává vált, akik arra igyekeznek rávenni a világ vezetőit, hogy vállaljanak felelősséget az Egyesült Nemzetek Fenntartható fejlődési céljainak elérése érdekében és igyekezzenek elérni a mélyszegénység felszámolását 2030-ra. A Global Citizens tevékenységének eredményeként a világ vezetői ezidáig mintegy 37,9 milliárd USA dollár értékűre becsült kötelezettségvállalást tettek, illetve olyan politikai intézkedéseket vezettek be, amelyek várhatóan több mint 2,25 milliárd ember életére lesznek pozitív hatással. A szervezet tevékeny fellépésre épülő modelljét már meghonosította Dél-Afrikában, Ausztráliában, Indiában, az Egyesült Királyságban, Németországban, Belgiumban és Kanadában, és létrehozott egy platformot az aktivisták számára, ahol tájékozódhatnak az őket leginkább érdeklő és érintő témakörökről, kezdeményezéseket indíthatnak el, szerepet vállalhatnak programokban és jutalomban részesülhetnek aktivitásukért.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/

Kapcsolat:
P&G Média
Julie deSylva, 513-780-0006
Forrás: Procter & Gamble
    

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.