OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 28. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. június 20., csütörtök 15:17

A P&G újonnan kiadott filmje arról szól, hogyan tette meg a vállalat az LMBT és a személyek befogadásáig vezető hosszú utat (1. rész)
    Cincinnati, 2019. június 20., csütörtök (Business Wire/OTS) - A díjnyertes "The Words Matter" (A szavak súlya) kisfilm folytatása azok előtt a bátor alkalmazottak előtt tiszteleg, akik felemelték a szavukat az intolerancia ellen és harcoltak azért, hogy ugyanolyan juttatásokban részesüljenek, mint a többi alkalmazott

    A Great Big Story-val együttműködve a The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta Out of the Shadows (Kilépni az árnyékból) című új filmjét, amelyben bemutatja, hogyan jutott el a P&G a leszbikus, meleg, biszexuális, és transznemű (betűszóval LMBT), illetve más szexuális kisebbségi csoportokhoz tartozó (ezekre a csoportokra utal a "+" jel) személyek befogadásáig. A film azok előtt a bátor alkalmazottak előtt tiszteleg, akik kiálltak másságuk mellett, és a viharos 1990-es években, illetve a 2000-es évek elején sok hányattatás után, legyőzve az ellenállást, elérték, hogy a vállalat is elfogadja azt.

Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

1992-ben a P&G lett a Fortune Magazin 500 legnagyobb vállalatot felsoroló listáján szereplő cégek közül az egyik első, amely a sokszínűséggel kapcsolatos állásfoglalását kiegészítette a szexuális irányultságra vonatkozó állásfoglalással. Az LMBT+ közösség munkahelyi egyenlőségért folytatott küzdelmének azonban ez csak a kezdete volt.

A HIV/AIDS járvány által sújtott és az egyre erőteljesebben és szervezettebben fellépő ellenzőik ellen küzdő LMBT+ alkalmazottak célja annak elérése volt, hogy a többi alkalmazottal azonos elbánásban részesüljenek a munkahelyükön. A P&G LMBT+ alkalmazottainak harca jó tíz éven keresztül tartott, mire eljutottak oda, hogy nem csak hogy azonos munkavállalói juttatásokban részesítették őket, hanem sikerült leküzdeniük az alkalmazottak közösségének előítéleteit is.

"Ez a rendkívül inspiráló 25 perces film azoknak a bátor alkalmazottaknak a történetét meséli el, akiknek sikerült legyőzniük az előítéleteket, a gyűlöletet és az intoleranciát. Történetüket végigélve rádöbbenünk, mekkora utat tettek meg és mennyi mindent értek el, ugyanakkor azonban az is világossá válik, hogy az egyenlőség eléréséért még bőven van mit tenni. Ez volt az oka annak, hogy a P&G a Great Big Story segítségét kérte e történet megfilmesítéséhez. Azt szeretnénk, hogy mások is tanulhassanak a vállalat hibáiból és eredményeiből, és így egy olyan jobb jövőt építhessen társadalmunk, amelyben mindenki értékes és amely mindenkit befogad" - magyarázta a P&G sokszínűségért és inklúzióért felelős vezető tisztviselője, Shelly McNamara.

A LMBT+ személyek vállalati inklúzióhoz vezető útjáról szóló történet kiadása is tükrözi a cég elkötelezettségét az iránt, hogy felemelje a hangját az empátiát és megértést eredményező, érdemi társadalmi párbeszédet elindítása érdekében. A film a Stonewall-lázadás közelgő 50. évfordulója tiszteletére és a Pride Hónap alkalmából kerül kiadásra.

"Ez nem pusztán a cég múltját megörökítő dokumentumfilm, hanem a vállalat hibáit, illetve a vezetői hozzáállásról és a bátorságról az LMBT+ alkalmazottaktól kapott leckéket is őszintén feltáró áttekintés, és egyben olyan kiindulópont, amely hozzájárul a sokszínűségről és inklúzióról folytatott társadalmi párbeszéd elmélyítéséhez" - tette hozzá Brent Miller, a P&G kommunikációs egységének társigazgatója és egyben a film vezető producere. "Fontos szempont volt számunkra, hogy átfogó képet adjunk a cégünk által megtett útról, mivel az hű tükre annak, ami oly sok más vállalatnál is megtapasztalható volt, és mert reményeink szerint ezzel arra ösztönözhetjük a következő generációt, hogy tovább haladva ezen az úton folytassák az egyre sokszínűbb vállalatok és közösségek kiépítését."

A teljes 25 perces film megtekintéséhez kérjük, kattintson ide.(folyt.)



2019. június 20., csütörtök 15:17

A P&G újonnan kiadott filmje arról szól, hogyan tette meg a vállalat az LMBT és a személyek befogadásáig vezető hosszú utat (2. rész)
    Cincinnati, 2019. június 20., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    
Amit a P&G társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos hozzáállásáról tudni kell

A sokszínűség és az inklúzió a P&G társadalmi felelősségvállalási célkitűzéseinek középpontjában áll, csakúgy, mint az etikus és felelős vállalati magatartás, a közösségekre gyakorolt pozitív hatás, a nemi esélyegyenlőség és a környezeti fenntarthatóság. A vállalat társadalmi felelősségvállalási programjaival támogatja az Egyesült Nemzetek Szervezete által kitűzött fenntartható fejlődési célok elérését a szegénység felszámolása, a bolygó védelme és az emberiség általános jólétének elérése érdekében. További információk a P&G társadalmi felelősségvállalási erőfeszítéseiről a P&G 2018. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentésében találhatók, amelynek megtekintéséhez kérjük, kattintson ide.

Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel honlapunkat a következő internetes címen: http://www.pg.com.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

Kapcsolat:
Brent Miller, P&G Communications
Miller.br.4@pg.com
+1-917-423-5338

Forrás: The Procter & Gamble Company
    

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.