Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. június 18., kedd 12:18 |
A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (1. rész) |
|
Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) - A 2019. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon a P&G John Legenddel és az Arianna Huffington által alapított Thrive Globallal kötött újfajta együttműködési megállapodásokról, áttörést képviselő kreatív tevékenységekről és kiemelkedő fogyasztói élményt biztosító technológiai újításokról számolt be - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma bejelentette, hogy egy sor innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodást kötött többek közt John Legenddel és az Arianna Huffington által alapított Thrive Globallal azzal a céllal, hogy a kreativitás újragondolásával átalakíthassa hirdetési tevékenységét a mai, változtatásokat igénylő piaci feltételeknek megfelelően. |
A cég által a társadalomra és az emberiségre pozitív hatást
gyakorló, hiteles történetek és fogyasztói élmények iránti növekvő
fogyasztói igényeknek való megfelelés érdekében megkötött
partnerségi megállapodások a hirdetések, újságírás, filmkészítés,
zene, vígjátékok és technológia sokszínűségét fogják egybe, és olyan
kreatív újítókból álló csapatot hoznak létre, amelynek tagjai
alapelvnek tekintik az egyenlőséget és az inklúziót a fogyasztók
által folyamatosan és egyre inkább igényelt inspiráló kreativitást
biztosítani hivatott projektek megvalósítása során.
"A reklámtevékenység már régóta elszigetelődött a valós élettől -
semmiféle kapcsolata sincs a többi kreatív ágazattal, és egyre
kevéssé közvetít érdemi üzeneteket a fogyasztók felé. Legfőbb ideje
tehát annak, hogy újragondoljuk, mit is jelent a kreativitás, és
ennek megfelelően átalakítsuk a hirdetési tevékenységet" -
magyarázta Marc Pritchard, a Procter & Gamble márkaigazgatója.
"Rengeteg a tehetséges, kreatív alkotó, és a P&G most megkísérel
kapcsolatot létesíteni a hirdetési szektor más kreatív ágazataival
olyan partneri együttműködések révén, amelyeknek alapját az emberi
igények figyelembe vétele, az emberiség hasznának prioritásként való
kezelése képezi."
Ezen a héten a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon (Cannes
Lions International Festival of Creativity) a P&G azzal felhívással
fordul az ágazat szereplőihez, hogy más kreatív szektorokkal
egyesítve erejüket közösen igyekezzenek diszruptív projekteket
megvalósítani, és ennek jegyében beszámol a cég által kötött több új
együttműködési megállapodásról is:
Kreatív együttműködés John Legend és a P&G, illetve annak Pampers,
Gillette és SK-II márkái közt, amelynek keretében több műfajt
vegyítenek az emberi értékek és élmények - mint például a szülőség,
a férfiasság modern értelmezése, a zene és a társadalmi igazságosság
- feltérképezése érdekében.
A humánusságon alapuló partnerségi kapcsolat az Arianna Huffington
által alapított Thrive Globallal, amelynek célja a P&G Oral-B és
Crest, Pampers, Venus, Secret és Pantene márkáival kapcsolatos
emberi szokások "mikrolépésekkel" való megváltoztatása kognitív,
viselkedéstudományi és élettudományi módszerek kombinálásának
segítségével azzal a céllal, hogy támogassák a fogyasztókat a
stressz mérséklésében és egészségük napi szintű javításában.
Merész együttműködés egy társadalmi tudatosságot hirdető, úttörő,
kreatív közösséggel, a Saturday Morninggal, akik a P&G-vel közösen
értékelnek majd egy új rövidfilmet. A "THE LOOK" című film, amely a
Cannes Lions fesztiválon több kategóriában díjat (köztük egy
nagydíjat [Grand Prix] is) elnyert "The Talk" (A beszélgetés) című
TV-hirdetés sikerére épít, kritikus képet ad a faji előítéletekről.
Kollektív együttműködés a "Free the Bid" (Szabad ajánlattétel)
kezdeményezés "Free the Work" (Szabad munkavállalás) projektté való
átalakítása céljából. A "Free the Bid" egy speciális tehetségkutató
szolgálat, amelyet a díjnyertes filmrendező, Alma Har'el alapított
azzal a céllal, hogy a támogassa a nőket és az alulreprezentált
kreatív alkotókat eddig soha nem hallott, új sztorik kidolgozásában
- mert a kreativitás lelke a sokszínűség.
Kreatív partnerségi együttműködés a GLAAD-dal az inklúzió és az
emberi önkifejezés minden módjának támogatása érdekében, ideértve a
Pantene egy új filmjét, amely a márka ikonikus "Don't Hate Me
Because I'm Beautiful" (Ne gyűlölj azért, mert gyönyörű vagyok)
kampányára építkezik.
Technológiai együttműködési projektek, amelyek keretében a márkák
termékeibe csúcstechnológiát képviselő megoldások kerülnek
beépítésre a kiemelkedő fogyasztói élmény biztosítása érdekében. Az
interaktív P&G LifeLab Cannes-ban is várja a látogatókat, akik
megtekinthetik a különleges, új P&G termékeket, mint például az
Oral-B Sense, az Olay Skin Advisor, megtapasztalhatnak egyedi
megoldásokat, mint az SK-II FutureX Smart Store és a "My Black is
Beautiful" kezdeményezés, valamint részük lehet egy, a Verizon Media
nevével fémjelzett, a HuffPost által szolgáltatott tartalmakat
felhasználó, lebilincselő virtuálisvalóság-élményben is.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. június 18., kedd 12:18 |
A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (2. rész) |
|
Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) - |
"Ma sokkal fontosabb, mint eddig bármikor, hogy mi, akik befolyással
bírunk, arra használjuk a befolyásunkat, hogy pozitív hatást
gyakoroljunk a világra. Jómagam elkötelezett vagyok az emberek
közötti kapcsolatlétesítés támogatása iránt, annak érdekében, hogy
felnyissuk a szemüket, és hatva az érzelmeikre, az emberiességükre,
segítsük őket abban, hogy megértsék embertársaik problémáit és
céljait" - nyilatkozta az énekes, dalszerző, színész, aktivista és
producer, John Legend. "Van esély a változás elérésére, ha beszélünk
az igazságosságról, a közösségről, a családokról és arról, hogyan
hozhatnak létre a márkák olyan termékeket és indíthatnak el olyan
párbeszédeket, amelyek a világ hasznára válnak. Boldog vagyok, hogy
egy olyan vállalattal működhetek együtt, amely a világot jobb hellyé
szeretné tenni, és amely olyan gondolatébresztő, kreatív
megoldásokat dolgoz ki, amelyek hozzájárulnak ennek a pozitív
változásnak az eléréséhez."
"A bevált márkák használata szokásává válik a fogyasztóknak - és a
P&G márkáit szerte a világon nap mint nap mintegy 5 milliárd
fogyasztó használja rutinszerűen" - mesélte Arianna Huffington, a
Thrive Global alapítója és vezérigazgatója. "A Thrive P&G-vel való
innovatív együttműködése során a P&G termékeivel kapcsolatos
mindennapi, rutinszerű tevékenységeket - mint például a fogmosás
vagy a kisbabák pelenkázása - használjuk a Thrive mikrolépéseinek
alapjául. A mikrolépés a stressz csökkentésére, az egészség
javítására és a teljesítmény fokozására szolgáló, tudományos
tényeken alapuló módszer. A viselkedéstudományi kutatások
bebizonyították, hogy a leggyorsabb módja egy új szokás
kialakításának és hosszú távon való megtartásának az ún.
"szokáskapcsolás" (azaz egy új szokás hozzákötése egy már meglévő
szokáshoz, miáltal az új szokás fenntartható rutinná válik).
Manapság, amikor rendkívüli mértékű stressznek vagyunk kitéve,
amikor a kiégés és a mentális egészség megromlása járványszerű
méreteket ölt, együttműködésünk egy új és fontos módot kínál arra,
hogy betöltsük a fogyasztók életének mindennap használt és kedvelt
márkák és termékek létrehozása révén való jobbá tételét és az
emberek egészségesebb, teljesebb életének elősegítését célzó
küldetésünket."
A fenti partnerségi kapcsolatok a tavaly Cannes-ban a P&G által
elindított különféle kezdeményezéseken alapulnak, ideértve az
alábbiakat:
A Katie Couric Media céggel való együttműködés, amelynek
eredményeként lenyűgöző programok jöttek létre a humánus magatartás
újságírók által való népszerűsítésére - ideértve sikeres nőket
bemutató, a P&G Olay, Secret és Pantene márkái által támogatott
cikkeket, egy, az SK-II támogatásával született rövidfilmet a nők
várakozásairól, egy, a Gillette-tel közösen végrehajtott
közelmúltbeli projektet a fiúgyermekek neveléséről, valamint egy
napi okoshírlevél, a "Wake-Up Call" megalkotását, amely betekintést
nyújt a legaktuálisabb napi hírekbe, tájékoztatást ad a világ
eseményeiről és életmóddal kapcsolatos cikkeket tartalmaz.
Az elmúlt évben a P&G és Queen Latifah, a Tribeca Studios és a
United Talent Agency részvételével létrejött "The Queen Collective"
projekt, amelynek célja a nemi és faji egyenlőség elérésének
felgyorsítása a kamerák mögött dolgozók körében eltérő kulturális
hátterű női rendezők által alkotott filmek forgalmazása révén. A
projekt keretében elsőként forgalmazásra kerülő filmek közt volt
B'Monet "Ballet After Dark" (Balett sötétedés után) és Haley
Elizabeth Anderson "If There is Light" (Ha van fény) című rövid
dokumentumfilmje, amelyeknek premierjére a Tribeca Filmfesztiválon
került sor.
Továbbá a P&G és a National Geographic, valamint a Global Citizen
közti együttműködés, amelynek keretében elkészült az ACTIVATE
(AKTIVÁLD) című dokumentumfilm-sorozat. A sorozat filmjeinek célja
az, hogy tudatosítsák a világ polgáraiban a szélsőséges szegénység
és az egyenlőtlenség létezését, felhívják a figyelmet a környezeti
fenntarthatóság problémájára, és ezáltal hozzájáruljanak hosszú
távon is fennmaradó változások elindításához.
"Amikor olyan kreatív alkotókkal dolgozunk együtt, akik hisznek az
egyenlőség és az inklúzió fontosságában, olyan történetek születnek,
amelyeket soha nem hallhattunk korábban - hiszen a kreativitás lelke
a sokszínűség" - fejtette ki Pritchard. "És amikor a kreativitást a
humánusságon keresztül közelítjük meg, valódi változásokat érhetünk
el a világban azzal, hogy nem csak a növekedés érdekében
tevékenykedünk, hanem befolyásunkat felhasználva az emberiség javát
is igyekszünk szolgálni."(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. június 18., kedd 12:19 |
A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (3. rész) |
|
Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a P&G LifeLabről tudni kell…
Látogassa meg a P&G Life Lab-jét a Cannes Lions Reklámfesztiválon
június 17-e és 21-e között, a Palais II-ben, de. 9:30 és du. 17:30
között. Az először 2019 januárjában a Consumer Electronics Show-n
(Szórakoztatóelektronikai Kiállítás) megrendezett P&G LifeLab egy
lebilincselő kiállítás, amely bemutatja, hogyan ötvözzük az áttörést
képviselő tudományos és technológiai innovációt a fogyasztókat
középpontba helyező hozzáállásunkkal annak érdekében, hogy olyan
kapcsolódást biztosító újításokat és fogyasztói élményeket
nyújthassunk, amelyek átalakítják az emberek életét.
Amit a P&G-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt.
Digitális sajtócsomag https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/
Kapcsolat: Média: Andrea Schoff P&G Global Communications schoff.ar@pg.com +1-513-238-4154
Becky East H&K Global Strategies becky.east@hkstrategies.com +44 207 413 3093
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|