Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. május 11., péntek 09:55 |
A Sigma Systems továbbfejlesztette termékportfólióját a digitális szolgáltatások következő generációjának támogatása céljából, és jelentős növekedésre számít ügyfélkörében (1. rész) |
|
Toronto, 2018. május 11., péntek (Business Wire/OTS) - A Sigma Create-Sell-Deliver szoftverén végzett kulcsfontosságú újítások kritikus támogatást biztosítanak a távközlési szolgáltatók új üzleti modelljei és következő generációs digitális szolgáltatásai számára. - A katalógus alapú szoftvertermékek piacának globális vezető vállalata, a Sigma Systems ma bejelentette, hogy számos termékinnovációt valósított meg, melynek eredményeként termékei még hatékonyabb támogatást biztosítanak a következő generációs digitális szolgáltatások nyújtásához szükséges új üzleti modelleket bevezetni kívánó távközlési szolgáltatóknak, és egyben lehetővé teszik számukra, hogy az új szolgáltatásokat sikeresen összekapcsolják meglévő alapszolgáltatásaikkal. A Sigma ezeket az üzleti tevékenység szempontjából kritikus szerepet játszó termékeket a május 14-e és 16-a közt Nizzában, Franciaországban a TM Forum szervezésében megrendezésre kerülő Digital Transformation World találkozón mutatja majd be. |
Catherine Michel, a Sigma Systems technológiai igazgatója a
következőket nyilatkozta: "Az ágazat fejlődése most egy nagyon
izgalmas szakaszba lépett. A szolgáltatóknak képesnek kell lenniük
arra, hogy folyamatosan bővítsék kínálatukat az új digitális
szolgáltatások végeláthatatlan sorával, és hagyományos
szolgáltatásaikhoz hasonló minőségben értékesítsék azokat anélkül,
hogy manuálisan be kellene avatkozniuk a folyamatba. A
szolgáltatóknak egyre inkább egy-egy adott életmódhoz kapcsolódó
szolgáltatások értékesítőiként kell fellépniük, és fel kell
ismerniük, hogy a gyors innováció és az ún. "mass personalization"
(tömeges testreszabás, avagy a személyes igények szerinti
tömegtermelés) kell legyen az üzleti tevékenységhez és a piaci
megjelenéshez való alapvető hozzáállás. A Sigma folyamatosan
fejlesztette technológiáit, hogy megfeleljenek ezeknek az új, "élő"
digitális szolgáltatásoknak - dolgok Internete, csatlakoztatott
gépjárművek, csatlakoztatott otthonok -, és támogassák a
szolgáltatókat abban, hogy egy dinamikusan változó környezetben új,
innovatív termékeket fejleszthessenek ki, értékesíthessenek és
szállíthassanak le."
A Sigma Create-Sell-Deliver (Feljesztés-Értékesítés-Leszállítás)
portfóliójába tartozó termékek a következők: Sigma Catalog, Sigma
Configure Price Quote, Sigma Order Management, Sigma Provisioning és
Sigma Insights. E termékek mindegyike önállóan is bevezethető és
használható, illetve rendelkezésre áll előre integrált,
kategóriájában a legjobb megoldásként is. Több vezető szolgáltató
cég világszerte továbbra is e modelljeink közül választ, mint
például a globális műholdas szolgáltató, az Inmarsat, a 190 millió
ügyfelet kiszolgáló indonéziai mobilszolgáltató, a Telkomsel és a
Telstra, amely Ausztrália legnagyobb távközlési szolgáltatója a
fogyasztói és vállalati szektorban egyaránt.
Az alábbiakban rövid ismertetés található a Sigma
Create-Sell-Deliver portfóliójába tartozó legújabb
termékinnovációkról.
Sigma Catalog. A Sigma Catalog több új funkcióval bővült, amelyek
lehetővé teszik a szolgáltatók számára hogy dinamikusan végezzék
szokásos üzleti és PLM (termékéletciklus-kezelési) tevékenységüket,
és emellett hatékonyan kezelhessék a következő generációs élő
digitális szolgáltatások kialakítása, csomaggá
alakítása/összekapcsolása és piaci bevezetése kapcsán felmerülő
feladatokat. E célból továbbfejlesztettük a
termék/szolgáltatás/erőforrás meghatározását szolgáló vizualizációs
és párhuzamos kiadáskezelési funkciókat. A Catalog Services
mikroszolgáltatások szintje is fontos átalakításon esett át,
elsősorban az ajánlat, a rendelések rögzítése, részekre bontása és
teljesítése során a háttérinformációk biztosításának és a futásidejű
szabályalkalmazás támogatásának céljából.
Sigma Configure Price Quote (CPQ). A továbbfejlesztett Sigma CPQ ma
az egyetlen CPQ (árazási és ajánlattételi folyamatot támogató)
alkalmazás a piacon, amely önálló, egyedüli platformként vezethető
be, és ugyanakkor fizikailag is képes kiszolgálni több értékesítési
csatornát (mobileszközök, web, kiskereskedelmi üzletek és asztali
számítógép), azaz gyakorlatilag valódi többcsatornás CPQ
platformként funkcionál. A továbbfejlesztés során a Sigma
megerősíette az app Salesforce-szal való kapcsolatát a Lightning UI
standard támogatása érdekében, és lehetővé tette az alkalmazás
e-kereskedelmi platformokkal való integrálásának szolgáltatásként
való megrendelését a webshopok és digitális csatornákon keresztüli
önkiszolgálás segítése céljából. A Sigma CPQ azon egyedülálló
képességét, hogy kezelni tud összetett árajánlatokat és rendeléseket
az új élő digitális szolgáltatások, a hagyományos fogyasztói
szolgáltatások és a modern vállalati adatszolgáltatások terén
egyaránt, szintén továbbfejlesztettük és dinamikus
rendelésmódosítási, szállítás közbeni rendelésmódosítás-kezelési és
rendeléslemondás-kezelési funkcióval egészítettük ki.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. május 11., péntek 09:55 |
A Sigma Systems továbbfejlesztette termékportfólióját a digitális szolgáltatások következő generációjának támogatása céljából, és jelentős növekedésre számít ügyfélkörében (2. rész) |
|
Toronto, 2018. május 11., péntek (Business Wire/OTS) - |
Sigma Order Management. A Sigma Order Management Über irányítási
platformjának közelmúltbeli innovatív átalakítása lehetővé teszi a
szolgáltatók számára, hogy koordinálják és kezeljék a különféle
csatornákon érkező rendeléseket, és bármely hálózati technológiai
környezetben teljesíthessék azokat, legyen az hagyományos
alaphálózat, SDN (szoftverrel vezérelt hálózat), 5G hálózat, IoT
eszköz vagy harmadik fél hálózata, és mindezt egy teljesen
automatizált környezetben. Az újonnan hozzáadott funkciók közé
tartozik például, többek közt a továbbfejlesztett dinamikus MACD
(move, add, change, delete [áthelyezés, hozzáadás, módosítás,
törlés]) utasítás-végrehajtási funkció, mely egyszerű és összetett
rendelések kezelésére is használható, az egy rendelés tekintetében
több független teljesítési terv párhuzamos végrehajtását lehetővé
tévő funkció, valamint a munkafolyamatok különféle tevékenységekhez
való újbóli, széles körben való használatát lehetővé tévő
továbbfejlesztett funkció.
Sigma Provisioning. A Sigma Provisioning továbbra is piacvezető
termék az érintésmentes hálózataktiválás terén az összes
alaphálózati technológiát illetően. Az automatikus telepítést és
folyamatos szállítást biztosító keretek legfrissebb újításainak,
valamint a dinamikus skálázás bevezetésének köszönhetően az
automatizálást kiterjesztettük a valós idejű alkalmazáskezelésre is.
Egy észak-amerikai távközlési szolgáltató nemrégiben végzett
felmérése szerint a Sigma Provisioning automatizálása több millió
USA dolláros megtakarítást eredményezett számára a telefonos
ügyfélszolgálat, a teherautó-flotta kezelése és egyéb
ügyfélszolgálati tevékenységek végzése során, miközben a Sigma felhő
folyamatosan 100%-osan működött egy éven keresztül.
Sigma Insights. A Sigma termékportfóliójának legújabb tagja, a
Sigma Insights egy intelligens adatbányászó és analitikai platform,
amely a legfontosabb üzleti és technikai teljesítménymutatók
megértését és az azokra való reagálást segíti elő. Az app
továbbfejlesztése során megerősítettük az üzleti adatok gépi
tanulását támogató alapokat az adatok dinamikus gyűjtését biztosító
új keretrendszer bevezetésével, egy egyszerűbben konfigurálható
eseményadat-megosztási módozat biztosításával harmadik felek
alkalmazásai irányába, valamint új lekérdező API-k
(alkalmazásprogramozási interfészek) bevezetésével, amelyek a Sigma
Insights események gyorsabb adatbányászatát teszik lehetővé.
A teljes portfólió esetében követjük azt a stratégiánkat, miszerint
a Sigma minden új szoftverkibocsátás során továbbra is támaszkodik
mikroszolgáltatási infrastruktúrájára, adatvezérelt konfigurációs
struktúrája révén a telepítés során alkalmazza a kódmentes zóna
megközelítést, folyamatosan támogatja a TM Forum Open Digital API
kezdeményezését, és teljesíti azt az ígéretét, hogy szoftverei
mindig kompatibilisek "visszafelé", azaz a korábbi szoftverekkel.
Amennyiben tájékoztatást szeretne a Sigmától termékportfóliójáról,
illetve további információkat a Sigmáról, kérjük, látogasson el a
következő weboldalra: www.sigma-systems.com vagy küldjön emailt a
következő címre: info@sigma-systems.com.
Amit a Sigma Systems-ről tudni kell… A Sigma Systems hír- és távközlési, technológiai és médiacégek
számára katalógus alapú megoldásokat biztosító, globális piacvezető
vállalat, amely díjnyertes termékeivel több mint 80 ügyfelet lát el
40 országban. A társaság termékportfóliójába tartozik a vállalati
szintű Catalog, az árazási és ajánlattételi folyamatot támogató
Configure Price Quote (CPQ), a megrendeléskezelő Order Management, a
kihelyezési, felügyeleti, frissítési feladatokat is ellátó
Provisioning és az ügyfelek reakcióit leképező Insights. A Sigma
B/OSS (üzleti és operatív tevékenységeket támogató) termékeinek
ügyfeleinél való zökkenőmentes bevezetését gyors és hatékony
eljárásokkal biztosítja. A Sigma irodái megtalálhatók Észak- és
Dél-Amerikában, Európában és az ázsiai csendes-óceáni térségben
egyaránt, és munkáját világszerte számos technológiai és integrációs
partner segíti.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180510005819/en/
Kapcsolat: Milner Strategic Marketing Ltd. Chloe Purcell Strategic PR Manager +44 1473 633123 vagy Sigma Systems Glenn Gibson VP Marketing +1-416-827-6851
Forrás: Sigma Systems
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|