OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 23. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. május 11., péntek 09:55

A Sigma Systems továbbfejlesztette termékportfólióját a digitális szolgáltatások következő generációjának támogatása céljából, és jelentős növekedésre számít ügyfélkörében (1. rész)
    Toronto, 2018. május 11., péntek (Business Wire/OTS) - A Sigma Create-Sell-Deliver szoftverén végzett kulcsfontosságú újítások kritikus támogatást biztosítanak a távközlési szolgáltatók új üzleti modelljei és következő generációs digitális szolgáltatásai számára. - A katalógus alapú szoftvertermékek piacának globális vezető vállalata, a Sigma Systems ma bejelentette, hogy számos termékinnovációt valósított meg, melynek eredményeként termékei még hatékonyabb támogatást biztosítanak a következő generációs digitális szolgáltatások nyújtásához szükséges új üzleti modelleket bevezetni kívánó távközlési szolgáltatóknak, és egyben lehetővé teszik számukra, hogy az új szolgáltatásokat sikeresen összekapcsolják meglévő alapszolgáltatásaikkal. A Sigma ezeket az üzleti tevékenység szempontjából kritikus szerepet játszó termékeket a május 14-e és 16-a közt Nizzában, Franciaországban a TM Forum szervezésében megrendezésre kerülő Digital Transformation World találkozón mutatja majd be.

    Catherine Michel, a Sigma Systems technológiai igazgatója a következőket nyilatkozta: "Az ágazat fejlődése most egy nagyon izgalmas szakaszba lépett. A szolgáltatóknak képesnek kell lenniük arra, hogy folyamatosan bővítsék kínálatukat az új digitális szolgáltatások végeláthatatlan sorával, és hagyományos szolgáltatásaikhoz hasonló minőségben értékesítsék azokat anélkül, hogy manuálisan be kellene avatkozniuk a folyamatba. A szolgáltatóknak egyre inkább egy-egy adott életmódhoz kapcsolódó szolgáltatások értékesítőiként kell fellépniük, és fel kell ismerniük, hogy a gyors innováció és az ún. "mass personalization" (tömeges testreszabás, avagy a személyes igények szerinti tömegtermelés) kell legyen az üzleti tevékenységhez és a piaci megjelenéshez való alapvető hozzáállás. A Sigma folyamatosan fejlesztette technológiáit, hogy megfeleljenek ezeknek az új, "élő" digitális szolgáltatásoknak - dolgok Internete, csatlakoztatott gépjárművek, csatlakoztatott otthonok -, és támogassák a szolgáltatókat abban, hogy egy dinamikusan változó környezetben új, innovatív termékeket fejleszthessenek ki, értékesíthessenek és szállíthassanak le."

A  Sigma Create-Sell-Deliver (Feljesztés-Értékesítés-Leszállítás) portfóliójába tartozó termékek a következők: Sigma Catalog, Sigma Configure Price Quote, Sigma Order Management, Sigma Provisioning és Sigma Insights. E termékek mindegyike önállóan is bevezethető és használható, illetve rendelkezésre áll előre integrált, kategóriájában a legjobb megoldásként is. Több vezető szolgáltató cég világszerte továbbra is e modelljeink közül választ, mint például a globális műholdas szolgáltató, az Inmarsat, a 190 millió ügyfelet kiszolgáló indonéziai mobilszolgáltató, a Telkomsel és a Telstra, amely Ausztrália legnagyobb távközlési szolgáltatója a fogyasztói és vállalati szektorban egyaránt.

Az alábbiakban rövid ismertetés található a Sigma Create-Sell-Deliver portfóliójába tartozó legújabb termékinnovációkról.

Sigma Catalog. A Sigma Catalog több új funkcióval bővült, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatók számára hogy dinamikusan végezzék szokásos üzleti és PLM (termékéletciklus-kezelési) tevékenységüket, és emellett hatékonyan kezelhessék a következő generációs élő digitális szolgáltatások kialakítása, csomaggá alakítása/összekapcsolása és piaci bevezetése kapcsán felmerülő feladatokat. E célból továbbfejlesztettük a termék/szolgáltatás/erőforrás meghatározását szolgáló vizualizációs és párhuzamos kiadáskezelési funkciókat. A Catalog Services mikroszolgáltatások szintje is fontos átalakításon esett át, elsősorban az ajánlat, a rendelések rögzítése, részekre bontása és teljesítése során a háttérinformációk biztosításának és a futásidejű szabályalkalmazás támogatásának céljából.

Sigma Configure Price Quote (CPQ). A továbbfejlesztett Sigma CPQ ma az egyetlen CPQ (árazási és ajánlattételi folyamatot támogató) alkalmazás a piacon, amely önálló, egyedüli platformként vezethető be, és ugyanakkor fizikailag is képes kiszolgálni több értékesítési csatornát (mobileszközök, web, kiskereskedelmi üzletek és asztali számítógép), azaz gyakorlatilag valódi többcsatornás CPQ platformként funkcionál. A továbbfejlesztés során a Sigma megerősíette az app Salesforce-szal való kapcsolatát a Lightning UI standard támogatása érdekében, és lehetővé tette az alkalmazás e-kereskedelmi platformokkal való integrálásának szolgáltatásként való megrendelését a webshopok és digitális csatornákon keresztüli önkiszolgálás segítése céljából. A Sigma CPQ azon egyedülálló képességét, hogy kezelni tud összetett árajánlatokat és rendeléseket az új élő digitális szolgáltatások, a hagyományos fogyasztói szolgáltatások és a modern vállalati adatszolgáltatások terén egyaránt, szintén továbbfejlesztettük és dinamikus rendelésmódosítási, szállítás közbeni rendelésmódosítás-kezelési és rendeléslemondás-kezelési funkcióval egészítettük ki.(folyt.)



2018. május 11., péntek 09:55

A Sigma Systems továbbfejlesztette termékportfólióját a digitális szolgáltatások következő generációjának támogatása céljából, és jelentős növekedésre számít ügyfélkörében (2. rész)
    Toronto, 2018. május 11., péntek (Business Wire/OTS) -

    Sigma Order Management. A Sigma Order Management Über irányítási platformjának közelmúltbeli innovatív átalakítása lehetővé teszi a szolgáltatók számára, hogy koordinálják és kezeljék a különféle csatornákon érkező rendeléseket, és bármely hálózati technológiai környezetben teljesíthessék azokat, legyen az hagyományos alaphálózat, SDN (szoftverrel vezérelt hálózat), 5G hálózat, IoT eszköz vagy harmadik fél hálózata, és mindezt egy teljesen automatizált környezetben. Az újonnan hozzáadott funkciók közé tartozik például, többek közt a továbbfejlesztett dinamikus MACD (move, add, change, delete [áthelyezés, hozzáadás, módosítás, törlés]) utasítás-végrehajtási funkció, mely egyszerű és összetett rendelések kezelésére is használható, az egy rendelés tekintetében több független teljesítési terv párhuzamos végrehajtását lehetővé tévő funkció, valamint a munkafolyamatok különféle tevékenységekhez való újbóli, széles körben való használatát lehetővé tévő továbbfejlesztett funkció.

Sigma Provisioning. A Sigma Provisioning továbbra is piacvezető termék az érintésmentes hálózataktiválás terén az összes alaphálózati technológiát illetően. Az automatikus telepítést és folyamatos szállítást biztosító keretek legfrissebb újításainak, valamint a dinamikus skálázás bevezetésének köszönhetően az automatizálást kiterjesztettük a valós idejű alkalmazáskezelésre is. Egy észak-amerikai távközlési szolgáltató nemrégiben végzett felmérése szerint a Sigma Provisioning automatizálása több millió USA dolláros megtakarítást eredményezett számára a telefonos ügyfélszolgálat, a teherautó-flotta kezelése és egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek végzése során, miközben a Sigma felhő folyamatosan 100%-osan működött egy éven keresztül.

Sigma Insights. A Sigma termékportfóliójának legújabb tagja, a Sigma Insights egy intelligens adatbányászó és analitikai platform, amely a legfontosabb üzleti és technikai teljesítménymutatók megértését és az azokra való reagálást segíti elő. Az app továbbfejlesztése során megerősítettük az üzleti adatok gépi tanulását támogató alapokat az adatok dinamikus gyűjtését biztosító új keretrendszer bevezetésével, egy egyszerűbben konfigurálható eseményadat-megosztási módozat biztosításával harmadik felek alkalmazásai irányába, valamint új lekérdező API-k (alkalmazásprogramozási interfészek) bevezetésével, amelyek a Sigma Insights események gyorsabb adatbányászatát teszik lehetővé.

A teljes portfólió esetében követjük azt a stratégiánkat, miszerint a Sigma minden új szoftverkibocsátás során továbbra is támaszkodik mikroszolgáltatási infrastruktúrájára, adatvezérelt konfigurációs struktúrája révén a telepítés során alkalmazza a kódmentes zóna megközelítést, folyamatosan támogatja a TM Forum Open Digital API kezdeményezését, és teljesíti azt az ígéretét, hogy szoftverei mindig kompatibilisek "visszafelé", azaz a korábbi szoftverekkel.

Amennyiben tájékoztatást szeretne a Sigmától termékportfóliójáról, illetve további információkat a Sigmáról, kérjük, látogasson el a következő weboldalra: www.sigma-systems.com vagy küldjön emailt a következő címre: info@sigma-systems.com.

Amit a Sigma Systems-ről tudni kell…
A Sigma Systems hír- és távközlési, technológiai és médiacégek számára katalógus alapú megoldásokat biztosító, globális piacvezető vállalat, amely díjnyertes termékeivel több mint 80 ügyfelet lát el 40 országban. A társaság termékportfóliójába tartozik a vállalati szintű Catalog, az árazási és ajánlattételi folyamatot támogató Configure Price Quote (CPQ), a megrendeléskezelő Order Management, a kihelyezési, felügyeleti, frissítési feladatokat is ellátó Provisioning és az ügyfelek reakcióit leképező Insights. A Sigma B/OSS (üzleti és operatív tevékenységeket támogató) termékeinek ügyfeleinél való zökkenőmentes bevezetését gyors és hatékony eljárásokkal biztosítja. A Sigma irodái megtalálhatók Észak- és Dél-Amerikában, Európában és az ázsiai csendes-óceáni térségben egyaránt, és munkáját világszerte számos technológiai és integrációs partner segíti.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20180510005819/en/

Kapcsolat:
Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager
+44 1473 633123
vagy
Sigma Systems
Glenn Gibson
VP Marketing
+1-416-827-6851

Forrás: Sigma Systems

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.