OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 24. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. május 10., csütörtök 12:26

A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (1. rész)
    Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Shopify bemutatta a kereskedők és a cég partnerei számára biztosított új kiskereskedelmi, marketing, növekedéstámogató és automatizációt szolgáló termékeit. - A felhő alapú, többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. (NYSE:SHOP)(TSX:SHOP) ma bemutatta legújabb kereskedelmi technológiáit Unite elnevezésű konferenciáján, amelyen minden évben egyszer összegyűlnek a cég nemzetközi fejlesztői közösségének tagjai.

        Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20180508006118/en/

"Szeretnénk segíteni minden vállalkozónak szerte a világon abban, hogy kommunikálhasson és folyamatos kapcsolatban állhasson az ügyfeleivel" - mondta el a Shopify vezérigazgatója, Tobi Lutke. "Ez azt jelenti, hogy igyekszünk megkönnyíteni számukra a vállalkozásuk működtetését és hozzájárulni a sikeres üzletmenethez. A Unite alkalmat ad arra, hogy megmutassuk a világnak, mennyit haladtunk előre ezen az úton, és meghívjuk fejlesztőinket és partnereinket, hogy csatlakozzanak hozzánk."

Az újonnan bevezetett termékek három kulcsfontosságú területen segítik a vállalkozókat - az értékesítési volumen növelésében, a tevékenység hatékonyságának fokozásában és a Shopify partner-ökoszisztémája kínálta előnyök fokozott kiaknázásában.

A kiskereskedelem nem halott, csak változáson megy át: a kiskereskedelmi szektorhoz való általános hozzáférés biztosítása minden kereskedő számára dinamikusan fejlődő gazdaságot eredményez.

     - A Shopify kiskereskedelmi üzletekben használatos POS rendszerén jelentős, számos új opciót eredményező fejlesztéseket hajtunk végre, ideértve a többcsatornás termékvisszaküldést és termékcserét, az árusítóhelyi termékátvételt, egy "borravalóadást" lehetővé tévő opciót, egy, az ügyfelek számára a fizetést/számlakiegyenlítést megkönnyítő kiegészítő alkalmazást és egy, a fejlesztőket segítő ún. SDK-t (szoftverfejlesztő készlet).
     - Bevezetésre kerül egy vadonatúj, csúcstechnológiát képviselő Tap & Chip Reader (érintés nélküli fizetésre alkalmas kártyaleolvasó), amely kiemelkedő üzleti vásárlási élményt biztosít azáltal, hogy az összes nagyobb érintésmentes fizetésre alkalmas rendszerhez használható, ideértve az Apple Pay-t és a Google Pay-t is.
     - Bizonyos, kifejezetten a kiskereskedelmi értékesítést szolgáló funkciók hozzáadásra kerülnek a standard Shopify csomaghoz (Shopyfy Plan), azaz díjmentesen állnak majd rendelkezésre, illetve a csomagon kívüli igénybevétel esetén sem jelentenek plusz kiadást.
     - 2018-ban megnyílik az első Shopify üzlettér, amely segítséget nyújt a kiskereskedőknek vállalkozásuk fejlesztésében. Az üzlettér állandó, központi hozzáférést biztosít a Shopify legjobb termékeihez, szolgáltatásaihoz és új  technológiáihoz, és ugyanakkor támogatást, inspirációt és tájékoztatást/oktatást is biztosít a kiskereskedők számára.

A marketing tevékenység egyszerűsítése: egyszerűsödik az igen összetett marketing eszköztár annak érdekében, hogy hathatósabb segítséget nyújtson a vállalkozások számára az értékesítési volumen növelésében.

     - A Shopify "műszerfalra" egy új Marketing szekció kerül fel, amely lehetővé teszi a kereskedők számára marketing kampányok tervezését, lefolytatását és a kampány eredményességének mérését kedvenc Shopify alkalmazásaik használatával. A kereskedők ugyanakkor részletes és praktikus, saját termékeikre és üzleteikre szabott marketing ajánlásokat is kaphatnak.
     - A folyamatosan bővülő promóciós eszközök köre tovább nő a  Buy One Get One (BOGO) & Quantity discounts (Kettő egy áráért és Mennyiségi árengedmények) alkalmazásokkal, lehetővé téve a kiskereskedők számára, hogy árengedményeket és vásárlásösztönző akciókat kínálhassanak vevőiknek a vásárolt tételek száma alapján.
     - A Dynamic Checkout funkció közvetlenül a termékvásárlási weboldalon kínálja fel az ügyfél számára az általa preferált fizetési módozatot, és lehetővé teszi az ügylet egyetlen koppintással/kattintással való lebonyolítását a Shopify Pay, az Apple Pay és számos egyéb wallet (e-pénztárca) szolgáltatás használatával.

A munkafolyamatok újragondolása és átalakítása: automatizálás és a támogató háttérfunkciók egyszerűsítése.

     - Bevezetésre kerül egy új, Locations elnevezésű funkció, amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy egyszerűbben és jóval hatékonyabban kezelhessék a fizikailag különböző helyeken található raktárkészletüket.
     - A Fraud Protect for Shopify Payments (Shopify fizetések visszaélés elleni védelme) szabadon választható funkció, mely védelmet nyújt a visszaélések ellen a Shopify Payments-en keresztül feldolgozásra kerülő megrendelések lebonyolításakor jogosulatlan chargeback (visszaterhelés a kereskedőre) esetén, ezáltal lehetővé téve a kiskereskedők számára, hogy több rendelést teljesítsenek kevesebb késedelemmel.
     - 2018 nyarától valamennyi Shopify partner és fejlesztő rendelkezni fog azzal az opcióval, hogy a Kit Skills app segítségével új készségeket taníthatson meg a Shopify Kit nevet viselő virtuális személyi asszisztensének; a Shopify ezzel további, a marketingen túlmutató, személyre szabott támogatást kíván biztosítani a kereskedők számára.
     - Bevezetésre kerül egy vadonatúj app, a Shopify Ping, melyet kifejezetten azzal a céllal alakítottunk ki, hogy egyszerűsítse és központosítsa az üzleti kommunikációs és marketing tevékenységeket. A Shopify Ping a kereskedőinket segítő virtuális asszisztens, a Kit kiegészítése, mely a marketing tevékenységek tervezése, kialakítása és kezelése révén támogatja kereskedőinket vállalkozásuk bővítésében.(folyt.)



2018. május 10., csütörtök 12:27

A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (2. rész)
    Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) -

        - Kiadásra kerül egy béta verzió, amely saját nyelvű felületet kínál kereskedőink számára német, japán, francia, spanyol, brazíliai portugál és olasz nyelven.
     - Bevezetésre kerülnek helyi fizetési opciók is, amelyek révén a vásárlók a legnépszerűbb, általános használt hitelkártyás és mobilfizetési módozatokon felül igénybe vehetik az adott országban preferált készpénzmentes fizetési módokat is.

A Shopify partneri képviselte erőforrások hatékonyabb kiaknázása: a Shopify kibővített ökoszisztémája révén átalakul a kiskereskedelmi tevékenység fogalma.

     - A Shopify Services Marketplace a cég partnerei és a kereskedők számára szorosabb együttműködést tesz lehetővé egy ún. "one-stop shop" (mindent egy helyen) funkció, melynek használatával a kereskedők hozzáférhetnek a Shopify partnerek képviselte tudásbázishoz, mint például honlaptervezés, marketing, fényképezés és számos egyéb terület.
     - A megújult Shopify App Store könnyebb böngészést és személyre szabott ajánlásokat is kínál, gyorsabb és tájékozottabb üzleti döntéseket téve lehetővé a vállalkozók számára.
     - Az adminisztrációs API (alkalmazásprogramozási interfész) teljes egészében GraphQL alapokra kerül, így a cég partnerei hatékonyabban tudnak majd új, gyors és stabil appokat kidolgozni.
     - A Connectors for Shopify Flow segítségével bármely app integrálható a Shopify rendszerébe egy automatizált munkafolyamatok elindítását és befejezését szolgáló saját triggerek és műveletek létrehozását lehetővé tévő funkció használatával.

További információkért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://unite.shopify.com/press.

Amit a Unite-ról tudni kell…

A Unite a Shopify évente megrendezett kereskedelmi technológiai konferenciája, amelyen összegyűlnek a nemzetközi fejlesztői közösség tagjai, hogy megünnepeljék a közösen elért eredményeket, új kapcsolatokat alakítsanak ki, ötleteket cseréljenek és párbeszédet folytassanak a kereskedelem jövőjéről. A Unite rálátást biztosít a cég partnereinek a már rendelkezésre álló és a fejlesztési szakaszban lévő Shopify termékekre egyaránt, segítve őket a mai vállalkozók összetett problémáinak megoldását segítő erőfeszítéseik összpontosításában. Az idei konferencián a cég partnerei és fejlesztői részletes betekintést nyerhetnek a kiskereskedelem jövőjébe, tájékozódhatnak a partnerek számára kínált lehetőségekről és azokról az innovatív, új módszerekről, amelyekkel a Shopify eszközöket ad a vállalkozók kezébe kereskedelmi tevékenységeik és a kereskedelmi szektor teljes körű továbbfejlesztéséhez.

Amit a Shopify-ról tudni kell…

A Shopify felhő alapú, többcsatornás, piacvezető kereskedelmi platform. A kereskedők a szoftver használatával megtervezhetik, elindíthatják és kezelhetik üzletüket számos értékesítési csatornát igénybe véve, ideértve az internetet, mobileszközöket, közösségi oldalakat, piactereket, fizikai üzleteket és ún. pop-up (ideiglenes, szezonális) boltokat is. A platform ugyanakkor rendkívül hatékony eszközöket biztosít a kereskedők számára a támogató (back office) tevékenységekhez is, és mindezt egyetlen felületen láthatják és kezelhetik ügyfeleink. A Shopify platform létrehozásakor prioritásként kezeltük a megbízhatóságot és skálázhatóságot, azzal a céllal, hogy egyszerű és felhasználóbarát vállalkozási szintű technológiákat biztosítsunk bármely méretű vállalkozás számára. A Shopify, amelynek központja Ottawában, Kanadában működik, jelenleg több mint 600000 üzleti vállalkozást támogat körülbelül 175 országban, és olyan márkák tekintik megbízható partnerüknek, mint a Red Bull, a Nestle, a Rebecca Minkoff, a Kylie Cosmetics és számos egyéb neves cég.(folyt.)



2018. május 10., csütörtök 12:27

A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (3. rész)
    Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    Előremutató állítások
Ez a sajtóközlemény a vonatkozó értékpapírtörvények alapján előremutató állításoknak minősülő állításokat és információkat tartalmaz (a továbbiakban "előremutató állítások"), ideértve a Shopify új termékeinek, szolgáltatásainak és alkalmazásainak bejelentésére és elindítására vonatkozó állításokat is. Az előremutató állítások olyan szavak és kifejezések alapján azonosíthatók, mint a "várhatóan", "fogunk", "várakozásaink szerint", "szándékaink szerint", illetve ezekhez hasonló kifejezések alapján. Ezek az előremutató állítások természetükből adódóan a jövőbeli eredmények és körülmények előre jelzését illetően bizonytalansági tényezők tárgyát képezik, így a Shopify nem tudja garantálni, hogy az új termékek/szolgáltatások a tervezett formában és időpontban valóban elérhetőek lesznek. A Shopify nem vállal kötelezettséget semminemű előremutató állítás bármely olyan nyilvános frissítésére, amely új információk, jövőbeli események vagy egyéb okok miatt válik szükségessé, kivéve azokat az eseteket, amikor erre a Shopify-t jogszabály kötelezi.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: https://www.businesswire.com/news/home/20180508006118/en/

Kapcsolat:
Shopify
Erin Hochstein
Public Relations Manager
226-972-1767
press@shopify.com

Forrás: Shopify Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.