Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. május 10., csütörtök 12:26 |
A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (1. rész) |
|
Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) - A Shopify bemutatta a kereskedők és a cég partnerei számára biztosított új kiskereskedelmi, marketing, növekedéstámogató és automatizációt szolgáló termékeit. - A felhő alapú, többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. (NYSE:SHOP)(TSX:SHOP) ma bemutatta legújabb kereskedelmi technológiáit Unite elnevezésű konferenciáján, amelyen minden évben egyszer összegyűlnek a cég nemzetközi fejlesztői közösségének tagjai. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20180508006118/en/
"Szeretnénk segíteni minden vállalkozónak szerte a világon abban,
hogy kommunikálhasson és folyamatos kapcsolatban állhasson az
ügyfeleivel" - mondta el a Shopify vezérigazgatója, Tobi Lutke. "Ez
azt jelenti, hogy igyekszünk megkönnyíteni számukra a vállalkozásuk
működtetését és hozzájárulni a sikeres üzletmenethez. A Unite
alkalmat ad arra, hogy megmutassuk a világnak, mennyit haladtunk
előre ezen az úton, és meghívjuk fejlesztőinket és partnereinket,
hogy csatlakozzanak hozzánk."
Az újonnan bevezetett termékek három kulcsfontosságú területen
segítik a vállalkozókat - az értékesítési volumen növelésében, a
tevékenység hatékonyságának fokozásában és a Shopify
partner-ökoszisztémája kínálta előnyök fokozott kiaknázásában.
A kiskereskedelem nem halott, csak változáson megy át: a
kiskereskedelmi szektorhoz való általános hozzáférés biztosítása
minden kereskedő számára dinamikusan fejlődő gazdaságot eredményez.
- A Shopify kiskereskedelmi üzletekben használatos POS rendszerén
jelentős, számos új opciót eredményező fejlesztéseket hajtunk végre,
ideértve a többcsatornás termékvisszaküldést és termékcserét, az
árusítóhelyi termékátvételt, egy "borravalóadást" lehetővé tévő
opciót, egy, az ügyfelek számára a fizetést/számlakiegyenlítést
megkönnyítő kiegészítő alkalmazást és egy, a fejlesztőket segítő ún.
SDK-t (szoftverfejlesztő készlet).
- Bevezetésre kerül egy vadonatúj, csúcstechnológiát képviselő Tap
& Chip Reader (érintés nélküli fizetésre alkalmas kártyaleolvasó),
amely kiemelkedő üzleti vásárlási élményt biztosít azáltal, hogy az
összes nagyobb érintésmentes fizetésre alkalmas rendszerhez
használható, ideértve az Apple Pay-t és a Google Pay-t is.
- Bizonyos, kifejezetten a kiskereskedelmi értékesítést szolgáló
funkciók hozzáadásra kerülnek a standard Shopify csomaghoz (Shopyfy
Plan), azaz díjmentesen állnak majd rendelkezésre, illetve a
csomagon kívüli igénybevétel esetén sem jelentenek plusz kiadást.
- 2018-ban megnyílik az első Shopify üzlettér, amely segítséget
nyújt a kiskereskedőknek vállalkozásuk fejlesztésében. Az üzlettér
állandó, központi hozzáférést biztosít a Shopify legjobb
termékeihez, szolgáltatásaihoz és új technológiáihoz, és ugyanakkor
támogatást, inspirációt és tájékoztatást/oktatást is biztosít a
kiskereskedők számára.
A marketing tevékenység egyszerűsítése: egyszerűsödik az igen
összetett marketing eszköztár annak érdekében, hogy hathatósabb
segítséget nyújtson a vállalkozások számára az értékesítési volumen
növelésében.
- A Shopify "műszerfalra" egy új Marketing szekció kerül fel,
amely lehetővé teszi a kereskedők számára marketing kampányok
tervezését, lefolytatását és a kampány eredményességének mérését
kedvenc Shopify alkalmazásaik használatával. A kereskedők ugyanakkor
részletes és praktikus, saját termékeikre és üzleteikre szabott
marketing ajánlásokat is kaphatnak.
- A folyamatosan bővülő promóciós eszközök köre tovább nő a Buy
One Get One (BOGO) & Quantity discounts (Kettő egy áráért és
Mennyiségi árengedmények) alkalmazásokkal, lehetővé téve a
kiskereskedők számára, hogy árengedményeket és vásárlásösztönző
akciókat kínálhassanak vevőiknek a vásárolt tételek száma alapján.
- A Dynamic Checkout funkció közvetlenül a termékvásárlási
weboldalon kínálja fel az ügyfél számára az általa preferált
fizetési módozatot, és lehetővé teszi az ügylet egyetlen
koppintással/kattintással való lebonyolítását a Shopify Pay, az
Apple Pay és számos egyéb wallet (e-pénztárca) szolgáltatás
használatával.
A munkafolyamatok újragondolása és átalakítása: automatizálás és a
támogató háttérfunkciók egyszerűsítése.
- Bevezetésre kerül egy új, Locations elnevezésű funkció, amely
lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy egyszerűbben és jóval
hatékonyabban kezelhessék a fizikailag különböző helyeken található
raktárkészletüket.
- A Fraud Protect for Shopify Payments (Shopify fizetések
visszaélés elleni védelme) szabadon választható funkció, mely
védelmet nyújt a visszaélések ellen a Shopify Payments-en keresztül
feldolgozásra kerülő megrendelések lebonyolításakor jogosulatlan
chargeback (visszaterhelés a kereskedőre) esetén, ezáltal lehetővé
téve a kiskereskedők számára, hogy több rendelést teljesítsenek
kevesebb késedelemmel.
- 2018 nyarától valamennyi Shopify partner és fejlesztő
rendelkezni fog azzal az opcióval, hogy a Kit Skills app
segítségével új készségeket taníthatson meg a Shopify Kit nevet
viselő virtuális személyi asszisztensének; a Shopify ezzel további,
a marketingen túlmutató, személyre szabott támogatást kíván
biztosítani a kereskedők számára.
- Bevezetésre kerül egy vadonatúj app, a Shopify Ping, melyet
kifejezetten azzal a céllal alakítottunk ki, hogy egyszerűsítse és
központosítsa az üzleti kommunikációs és marketing tevékenységeket.
A Shopify Ping a kereskedőinket segítő virtuális asszisztens, a Kit
kiegészítése, mely a marketing tevékenységek tervezése, kialakítása
és kezelése révén támogatja kereskedőinket vállalkozásuk
bővítésében.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. május 10., csütörtök 12:27 |
A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (2. rész) |
|
Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
- Kiadásra kerül egy béta verzió, amely saját nyelvű felületet
kínál kereskedőink számára német, japán, francia, spanyol, brazíliai
portugál és olasz nyelven.
- Bevezetésre kerülnek helyi fizetési opciók is, amelyek révén a
vásárlók a legnépszerűbb, általános használt hitelkártyás és
mobilfizetési módozatokon felül igénybe vehetik az adott országban
preferált készpénzmentes fizetési módokat is.
A Shopify partneri képviselte erőforrások hatékonyabb kiaknázása: a
Shopify kibővített ökoszisztémája révén átalakul a kiskereskedelmi
tevékenység fogalma.
- A Shopify Services Marketplace a cég partnerei és a kereskedők
számára szorosabb együttműködést tesz lehetővé egy ún. "one-stop
shop" (mindent egy helyen) funkció, melynek használatával a
kereskedők hozzáférhetnek a Shopify partnerek képviselte
tudásbázishoz, mint például honlaptervezés, marketing, fényképezés
és számos egyéb terület.
- A megújult Shopify App Store könnyebb böngészést és személyre
szabott ajánlásokat is kínál, gyorsabb és tájékozottabb üzleti
döntéseket téve lehetővé a vállalkozók számára.
- Az adminisztrációs API (alkalmazásprogramozási interfész) teljes
egészében GraphQL alapokra kerül, így a cég partnerei hatékonyabban
tudnak majd új, gyors és stabil appokat kidolgozni.
- A Connectors for Shopify Flow segítségével bármely app
integrálható a Shopify rendszerébe egy automatizált munkafolyamatok
elindítását és befejezését szolgáló saját triggerek és műveletek
létrehozását lehetővé tévő funkció használatával.
További információkért kérjük, látogasson el a következő
weboldalra: https://unite.shopify.com/press.
Amit a Unite-ról tudni kell…
A Unite a Shopify évente megrendezett kereskedelmi technológiai
konferenciája, amelyen összegyűlnek a nemzetközi fejlesztői közösség
tagjai, hogy megünnepeljék a közösen elért eredményeket, új
kapcsolatokat alakítsanak ki, ötleteket cseréljenek és párbeszédet
folytassanak a kereskedelem jövőjéről. A Unite rálátást biztosít a
cég partnereinek a már rendelkezésre álló és a fejlesztési
szakaszban lévő Shopify termékekre egyaránt, segítve őket a mai
vállalkozók összetett problémáinak megoldását segítő erőfeszítéseik
összpontosításában. Az idei konferencián a cég partnerei és
fejlesztői részletes betekintést nyerhetnek a kiskereskedelem
jövőjébe, tájékozódhatnak a partnerek számára kínált lehetőségekről
és azokról az innovatív, új módszerekről, amelyekkel a Shopify
eszközöket ad a vállalkozók kezébe kereskedelmi tevékenységeik és a
kereskedelmi szektor teljes körű továbbfejlesztéséhez.
Amit a Shopify-ról tudni kell…
A Shopify felhő alapú, többcsatornás, piacvezető kereskedelmi
platform. A kereskedők a szoftver használatával megtervezhetik,
elindíthatják és kezelhetik üzletüket számos értékesítési csatornát
igénybe véve, ideértve az internetet, mobileszközöket, közösségi
oldalakat, piactereket, fizikai üzleteket és ún. pop-up (ideiglenes,
szezonális) boltokat is. A platform ugyanakkor rendkívül hatékony
eszközöket biztosít a kereskedők számára a támogató (back office)
tevékenységekhez is, és mindezt egyetlen felületen láthatják és
kezelhetik ügyfeleink. A Shopify platform létrehozásakor
prioritásként kezeltük a megbízhatóságot és skálázhatóságot, azzal a
céllal, hogy egyszerű és felhasználóbarát vállalkozási szintű
technológiákat biztosítsunk bármely méretű vállalkozás számára. A
Shopify, amelynek központja Ottawában, Kanadában működik, jelenleg
több mint 600000 üzleti vállalkozást támogat körülbelül 175
országban, és olyan márkák tekintik megbízható partnerüknek, mint a
Red Bull, a Nestle, a Rebecca Minkoff, a Kylie Cosmetics és számos
egyéb neves cég.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. május 10., csütörtök 12:27 |
A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését (3. rész) |
|
Toronto, 2018. május 10., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Előremutató állítások Ez a sajtóközlemény a vonatkozó értékpapírtörvények alapján
előremutató állításoknak minősülő állításokat és információkat
tartalmaz (a továbbiakban "előremutató állítások"), ideértve a
Shopify új termékeinek, szolgáltatásainak és alkalmazásainak
bejelentésére és elindítására vonatkozó állításokat is. Az
előremutató állítások olyan szavak és kifejezések alapján
azonosíthatók, mint a "várhatóan", "fogunk", "várakozásaink
szerint", "szándékaink szerint", illetve ezekhez hasonló kifejezések
alapján. Ezek az előremutató állítások természetükből adódóan a
jövőbeli eredmények és körülmények előre jelzését illetően
bizonytalansági tényezők tárgyát képezik, így a Shopify nem tudja
garantálni, hogy az új termékek/szolgáltatások a tervezett formában
és időpontban valóban elérhetőek lesznek. A Shopify nem vállal
kötelezettséget semminemű előremutató állítás bármely olyan
nyilvános frissítésére, amely új információk, jövőbeli események
vagy egyéb okok miatt válik szükségessé, kivéve azokat az eseteket,
amikor erre a Shopify-t jogszabály kötelezi.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20180508006118/en/
Kapcsolat: Shopify Erin Hochstein Public Relations Manager 226-972-1767 press@shopify.com
Forrás: Shopify Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|