Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. március 19., hétfő 13:00 |
A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy Lewis Hamilton Formula 1-es világbajnok lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák globális márkanagykövete (1. rész) |
|
Amszterdam, 2018. március 19., hétfő (Business Wire/OTS) - 2018 tavaszától kezdve korunk egyik legkiemelkedőbb sportolója, Lewis Hamilton fogja képviselni a TOMMY HILFIGER-t a márka férfiruháinak globális márkanagyköveteként. - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy a négyszeres Formula One® világbajnok autóversenyző, a brit Lewis Hamilton lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák (ideértve a HILFIGER COLLECTION márkát, a TOMMY HILFIGER TAILORED márkát és a 2018-as tavaszi TOMMY HILFIGER férfiruha-, alsónemű- és fürdőruha-kollekciót is) globális márkanagykövete. A partnerségi megállapodás újabb bizonyítéka a Tommy Hilfiger elkötelezettségének az iránt, hogy a márka férfiruházat terén meglévő szilárd alapjaira építve tovább növelje termékeinek ismertségét a globális piacokon és a TOMMY HILFIGER vásárlói következő generációjának körében. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/
"Mindig is csodáltam azt a hihetetlen kitartást, amelyről a
versenyek során Lewis tanúbizonyságot tett, csakúgy, mint azt a
különleges, egyedi öltözködési stílust, amely a versenypályán kívül
jellemzi őt. Nem kétséges számomra, hogy ezzel elszántsággal és
ezzel a stílussal azonnal azonosulni tud a Tommy ruháit viselő
férfiak új generációja" - nyilatkozta Tommy Hilfiger. "Lewis
fantasztikus autóversenyzői karrierjének alapját a szenvedély, az
odaadás és a rendkívül kemény munka képezi - azaz ugyanazok az
értékek, amelyek engem is vezéreltek, amikor létrehoztam a Tommy
Hilfiger márkát. Cégünk és a Formula 1 nem először kerül
kapcsolatba, és ez a mostani partnerségi megállapodás is ezen a
motorsport világában való együttműködés során létrejött közös
örökségen alapul."
Lewis Hamilton a pályafutása során elért eredményeinek köszönhetően
a világ sportolóinak élcsoportjába tartozik, és sokan úgy tekintenek
rá, mint a Formula 1 történelmének egyik legnagyobb alakjára. Lewis
Hamilton tartja a rekordot a minden idők legtöbb első rajthelye (az
ún. "pole" pozíció), elért versenypontszáma és a különböző
versenypályákon elért győzelmek száma kategóriában egyaránt.
Hamilton eddig minden szezonban, amikor versenybe szállt, megnyert
legalább egy Grand Prix versenyt. Rajongóinak száma meghaladja a 17
milliót - ennyien követik őt a különböző közösségi csatornákon,
amelyek segítségével a versenyző bepillantást nyújt a Formula 1
versenyek világának színfalai mögé és magánélete egyes eseményeibe.
"Tommy Hilfigerhez hasonlóan jómagam is hiszek a divat erejében, az
egyediséget, a konvenciókkal való szakítást lehetővé tévő
innovációban" - mondta el Lewis Hamilton. "Tommy kreációi arra
ösztönöznek, hogy legyek merész minden egyes alkalommal, amikor
kigondolom, mit fogok viselni a versenypályán kívül, fejezzem ki az
öltözékemmel a kreativitásomat, és ne féljek attól, hogy a különböző
stílust képviselő ruhadarabok összhatása esetleg túlságosan
eklektikus lesz. Tommy úttörő hozzáállást képviselő TOMMYNOW show-i
utánozhatatlan, semmiféle kategóriába nem besorolható események, és
én nagy izgalommal várom, hogy együttműködhessem ezzel az egyedi,
különleges megközelítést alkalmazó márkával."
A 2018 tavaszán induló integrált férfiruházati reklámkampány során
világszerte megjelenő hirdetéseket Mikael Jansson fotózta az
Amerikai Egyesült Államokban, Pennsylvania államban található,
Trükkös háromszög becenéven ismert Pocono versenypályán. A kampány
részeként különféle exkluzív videók és hirdetések jelennek meg a
nyomtatott sajtóban, online és kültéri reklámhordozókon, valamint
megrendezésre kerülnek különféle programok, akciók és a vevők
számára különleges élményt nyújtó események is, amelyek célja, hogy
világszerte megismertessék a vásárlókkal a márka popkultúrára
vonatkozó egyedi perspektíváját. A TOMMY HILFIGER
férfiruha-kollekciót népszerűsítő kampánnyal egyidőben megjelennek a
márka női ruházatát bemutató, a cég globális nőiruházati
márkanagykövete, a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid nevével
fémjelzett hirdetések is. A kampányok csúcspontját és egyben
összefonódását egy fedélzeti kamerával rögzített, Matt Baron által
rendezett videó képviseli. A felvételen Lewis Hamilton és Gigi Hadid
először látható együtt egy Mercedes-AMG GT S versenyautóban, amint
ismerkednek egymás vezetési stílusával, miközben körbeautózzák a
Pocono versenypályát.
A 2018-as tavaszi TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekció Tommy Hilfiger
motorsport iránti lelkesedését tükrözi, a gyorsaságot és
közvetlenséget, egy csipetnyi nosztalgiával fűszerezve. A kollekció,
amely a Milánói divathéten február 25-én a "DRIVE" elnevezésű
TOMMYNOW show-n mutatkozott be, és amelyben kiemelkedő szerepet kap
a divatos munka- és farmerruházat, tisztelgés a Formula One
versenyek kisegítő személyzete előtt. A hétköznapi viseletre szánt
darabokat az autóversenyek világának ikonikus formái, merész színei
és áramvonalas stílusa jellemzi. Az amerikai autóversenyzési
hagyományokra építkező kreációkból egy olyan kollekció készült,
amely teljes mértékben képes kielégíteni a korunk felgyorsult
életstílusa következtében felmerülő igényeket.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. március 19., hétfő 13:00 |
A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy Lewis Hamilton Formula 1-es világbajnok lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák globális márkanagykövete (2. rész) |
|
Amszterdam, 2018. március 19., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A TOMMY HILFIGER márka hagyományosan szoros kapcsolatokat ápol a
popkultúra és a sportélet kiemelkedő alakjaival. A 90-es években
Hilfiger volt az egyik első divattervező, aki hírességek
közreműködésével kezdte népszerűsíteni kreációit. Úttörő szerepet
játszva elsőként tervezett ruhákat olyan fiatal művészek számára,
mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher, és reklámpampányainak
hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett, mint David Bowie és
Beyoncé. Az utóbbi néhány évben Tommy Hilfiger inspiráló
együttműködést alakított ki a nemzetközi teniszbajnokkal, Rafael
Nadallal, a nemzetközi szupermodellel, Gigi Hadiddal, és a The
Chainsmokers együttest alkotó díjnyertes zenész/producer párossal,
híven ahhoz a vállalt küldetéséhez, hogy növelje a TOMMY HILFIGER
márka ismertségét, és kapcsolatot építsen ki a vásárlók következő
generációjával.
A Tommy Hilfiger a Formula 1-gyel is több alkalommal működött már
együtt. Nemrégiben jelentették be egy több évre szóló stratégiai
együttműködési megállapodás megkötését, melynek alapján a TOMMY
HILFIGER lett a négyszeres Formula 1 világbajnok Mercedes-AMG
Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnere. A cég korábban,
1991 és 1994 közt a Lotus Formula One csapatával működött együtt, és
az első nem az autóipari ágazatba tartozó márka volt, amely
szponzorként támogatta a Ferrari Formula 1-es csapatát. A támogatás
részeként Tommy Hilfiger 1998-ban egyenruhákat is tervezett a
csapattagok számára.
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és aTOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű
éves árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az
IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmazunk.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Baptiste Blanc, +31 62904 2334 Sr. Director, Global Communications baptiste.Blanc@tommy.com vagy Lewis Hamilton Emma Philpott, +44 74924 49969 International Head of Entertainment and Sport Emma.Philpott@purplepr.com
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|