OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 16. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. március 19., hétfő 13:00

A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy Lewis Hamilton Formula 1-es világbajnok lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák globális márkanagykövete (1. rész)
    Amszterdam, 2018. március 19., hétfő (Business Wire/OTS) - 2018 tavaszától kezdve korunk egyik legkiemelkedőbb sportolója, Lewis Hamilton fogja képviselni a TOMMY HILFIGER-t a márka férfiruháinak globális márkanagyköveteként. - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy a négyszeres Formula One® világbajnok autóversenyző, a brit Lewis Hamilton lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák (ideértve a HILFIGER COLLECTION márkát, a TOMMY HILFIGER TAILORED márkát és a 2018-as tavaszi TOMMY HILFIGER férfiruha-, alsónemű- és fürdőruha-kollekciót is) globális márkanagykövete. A partnerségi megállapodás újabb bizonyítéka a Tommy Hilfiger elkötelezettségének az iránt, hogy a márka férfiruházat terén meglévő szilárd alapjaira építve tovább növelje termékeinek ismertségét a globális piacokon és a TOMMY HILFIGER  vásárlói következő generációjának körében.

        Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

"Mindig is csodáltam azt a hihetetlen kitartást, amelyről a versenyek során Lewis tanúbizonyságot tett, csakúgy, mint azt a különleges, egyedi öltözködési stílust, amely a versenypályán kívül jellemzi őt. Nem kétséges számomra, hogy ezzel elszántsággal és ezzel a stílussal azonnal azonosulni tud a Tommy ruháit viselő férfiak új generációja" - nyilatkozta Tommy Hilfiger. "Lewis fantasztikus autóversenyzői karrierjének alapját a szenvedély, az odaadás és a rendkívül kemény munka képezi - azaz ugyanazok az értékek, amelyek engem is vezéreltek, amikor létrehoztam a Tommy Hilfiger márkát. Cégünk és a Formula 1 nem először kerül kapcsolatba, és ez a mostani partnerségi megállapodás is ezen a motorsport világában való együttműködés során létrejött közös örökségen alapul."

Lewis Hamilton a pályafutása során elért eredményeinek köszönhetően a világ sportolóinak élcsoportjába tartozik, és sokan úgy tekintenek rá, mint a Formula 1 történelmének egyik legnagyobb alakjára. Lewis Hamilton tartja a rekordot a minden idők legtöbb első rajthelye (az ún. "pole" pozíció), elért versenypontszáma és a különböző versenypályákon elért győzelmek száma kategóriában egyaránt. Hamilton eddig minden szezonban, amikor versenybe szállt, megnyert legalább egy Grand Prix versenyt. Rajongóinak száma meghaladja a 17 milliót - ennyien követik őt a különböző közösségi csatornákon, amelyek segítségével a versenyző bepillantást nyújt a Formula 1 versenyek világának színfalai mögé és magánélete egyes eseményeibe.

"Tommy Hilfigerhez hasonlóan jómagam is hiszek a divat erejében, az egyediséget, a konvenciókkal való szakítást lehetővé tévő innovációban" - mondta el Lewis Hamilton. "Tommy kreációi arra ösztönöznek, hogy legyek merész minden egyes alkalommal, amikor kigondolom, mit fogok viselni a versenypályán kívül, fejezzem ki az öltözékemmel a kreativitásomat, és ne féljek attól, hogy a különböző stílust képviselő ruhadarabok összhatása esetleg túlságosan eklektikus lesz. Tommy úttörő hozzáállást képviselő TOMMYNOW show-i utánozhatatlan, semmiféle kategóriába nem besorolható események, és én nagy izgalommal várom, hogy együttműködhessem ezzel az egyedi, különleges megközelítést alkalmazó márkával."

A 2018 tavaszán induló integrált férfiruházati reklámkampány során világszerte megjelenő hirdetéseket Mikael Jansson fotózta az Amerikai Egyesült Államokban, Pennsylvania államban található, Trükkös háromszög becenéven ismert Pocono versenypályán. A kampány részeként különféle exkluzív videók és hirdetések jelennek meg a nyomtatott sajtóban, online és kültéri reklámhordozókon, valamint megrendezésre kerülnek különféle programok, akciók és a vevők számára különleges élményt nyújtó események is, amelyek célja, hogy világszerte megismertessék a vásárlókkal a márka popkultúrára vonatkozó egyedi perspektíváját. A TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekciót népszerűsítő kampánnyal egyidőben megjelennek a márka női ruházatát bemutató, a cég globális nőiruházati márkanagykövete, a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid nevével fémjelzett hirdetések is. A kampányok csúcspontját és egyben összefonódását egy fedélzeti kamerával rögzített, Matt Baron által rendezett videó képviseli. A felvételen Lewis Hamilton és Gigi Hadid először látható együtt egy Mercedes-AMG GT S versenyautóban, amint ismerkednek egymás vezetési stílusával, miközben körbeautózzák a Pocono versenypályát.

A 2018-as tavaszi TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekció Tommy Hilfiger motorsport iránti lelkesedését tükrözi, a gyorsaságot és közvetlenséget, egy csipetnyi nosztalgiával fűszerezve. A kollekció, amely a Milánói divathéten február 25-én a "DRIVE" elnevezésű TOMMYNOW show-n mutatkozott be, és amelyben kiemelkedő szerepet kap a divatos munka- és farmerruházat, tisztelgés a Formula One versenyek kisegítő személyzete előtt. A hétköznapi viseletre szánt darabokat az autóversenyek világának ikonikus formái, merész színei és áramvonalas stílusa jellemzi. Az amerikai autóversenyzési hagyományokra építkező kreációkból egy olyan kollekció készült, amely teljes mértékben képes kielégíteni a korunk felgyorsult életstílusa következtében felmerülő igényeket.(folyt.)



2018. március 19., hétfő 13:00

A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy Lewis Hamilton Formula 1-es világbajnok lesz a TOMMY HILFIGER férfiruhák globális márkanagykövete (2. rész)
    Amszterdam, 2018. március 19., hétfő (Business Wire/OTS) -

    A TOMMY HILFIGER márka hagyományosan szoros kapcsolatokat ápol a popkultúra és a sportélet kiemelkedő alakjaival. A 90-es években Hilfiger volt az egyik első divattervező, aki hírességek közreműködésével kezdte népszerűsíteni kreációit. Úttörő szerepet játszva elsőként tervezett ruhákat olyan fiatal művészek számára, mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher, és reklámpampányainak hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett, mint David Bowie és Beyoncé. Az utóbbi néhány évben Tommy Hilfiger inspiráló együttműködést alakított ki a nemzetközi teniszbajnokkal, Rafael Nadallal, a nemzetközi szupermodellel, Gigi Hadiddal, és a The Chainsmokers együttest alkotó díjnyertes zenész/producer párossal, híven ahhoz a vállalt küldetéséhez, hogy növelje a TOMMY HILFIGER márka ismertségét, és kapcsolatot építsen ki a vásárlók következő generációjával.

A Tommy Hilfiger a Formula 1-gyel is több alkalommal működött már együtt. Nemrégiben jelentették be egy több évre szóló stratégiai együttműködési megállapodás megkötését, melynek alapján a TOMMY HILFIGER lett a négyszeres Formula 1 világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnere. A cég korábban, 1991 és 1994 közt a Lotus Formula One csapatával működött együtt, és az első nem az autóipari ágazatba tartozó márka volt, amely szponzorként támogatta a Ferrari Formula 1-es csapatát. A támogatás részeként Tommy Hilfiger 1998-ban egyenruhákat is tervezett a csapattagok számára.

Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és aTOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.

Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű éves árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk.

*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül forgalmazásra.

  Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

Kapcsolat:
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc, +31 62904 2334
Sr. Director, Global Communications
baptiste.Blanc@tommy.com
vagy
Lewis Hamilton
Emma Philpott, +44 74924 49969
International Head of Entertainment and Sport
Emma.Philpott@purplepr.com

Forrás: Tommy Hilfiger

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.