OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. február 7., szerda 10:56

A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (1. rész)
    Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) - A több évre szóló megállapodás alapján a TOMMY HILFIGER márka 17 év után visszatér a Formula 1 világába a négyszeres világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnereként

    A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy több évre szóló együttműködési megállapodást kötött a négyszeres Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsporttal: a 2018-as idénytől kezdve a TOMMY HILFIGER lesz a Mercedes-AMG Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnere, azokra a sportszponzorációs hagyományokra építve, amelyeket Tommy Hilfiger alapozott meg a márka létrehozásakor. A gépjármű-innováció terén vezető szerepet játszó, világelső Formula 1-es csapattal kötött partnerségi megállapodás újabb bizonyítéka a Tommy Hilfiger azon törekvésének, hogy folyamatosan erősítse a márkát és növelje népszerűségét a kulcsfontosságú piacokon a TOMMY HILFIGER vásárlóinak következő generációja körében.

     Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

"Már a legelső alkalommal, amikor ellátogattam egy Formula 1-es versenyre, teljesen magával ragadott a motorsport varázsa" - mesélte Tommy Hilfiger. "Azt, hogy most újra beléphetek ebbe a különleges világba a világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport és nyertes csapatuk partnereként, fantasztikus lehetőségnek tekintem a divatnak egy viszonylag szokatlan területre, a Formula 1 versenyeire való bevezetésére. Nem ismeretlenek számomra azok az érzések, az a szenvedély, elkötelezettség és akarás, amelyről a Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapat minden tagja minden egyes versenyen bizonyságot tesz, hiszen jómagam is így dolgozom, és ezek a közös jellemzők csak még izgalmasabbá teszik számomra a most induló versenyszezonban kezdődő együttműködésünket."

Az utóbbi négy Formula 1-es szezont a Mercedes-AMG Petronas Motorsport mind a konstruktőri, mind az egyéni autóvezetői kategóriában világbajnokként zárta: a csapat brit versenyzője, Lewis Hamilton 2017-ben negyedszer nyerte el a világbajnoki címet, finn pilótája, Valtteri Bottas pedig a harmadik helyezést szerezte meg.

A hosszú távú együttműködésről szóló megállapodás értelmében a Mercedes hivatalos ruházati partnereként a TOMMY HILFIGER látja el utazó- és munkaruházattal a versenyzőket segítő alkalmazottakat, illetve öltözteti az irodai személyzetet és a Mercedes hivatalos eseményeken megjelenő képviselőit, azaz azt az összesen 1500 személyt, akik a Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapatot alkotják. A TOMMY HILFIGER logó prominens helyet kap a csapat 2018-as versenyautóin, amelyeket 2018. február 22-én mutatnak be az egyesült királyságbeli Silverstone pályán, és természetesen látható lesz a Mercedes-AMG Petronas Motorsport versenypálya-garázsaiban és a pálya mentén lévő felépítményein is.

"A TOMMY HILFIGER és a Mercedes-AMG Petronas Motorsport izgalmas együttműködésének alapját az a mindkét cégre jellemző elkötelezettség képezi, amellyel a technológiai fejlődés és az innováció iránt viseltetnek" - fejtette ki Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Büszkék vagyunk arra, hogy olyan szervezetek a partnereink, amelyek ágazatukban vezető szerepet játszanak, és amelyek hozzánk hasonlóan arra törekszenek, hogy olyan, a kategóriájukban a legjobb csapatokat hozzanak létre, amelyek hosszú távon együtt maradva biztosítják a cég sikeres működését. Nagy izgalommal várjuk, hogy kiaknázhassuk azt a hihetetlen népszerűséget, amellyel a Formula 1 világszerte rendelkezik, és a márka egy újabb ügyfélkörben való bevezetésével tovább növelhessük a TOMMY HILFIGER globális ismertségét."

"Nagy örömünkre szolgál, hogy a Tommy Hilfigert a Mercedes-AMG Petronas Motorsport szponzoraként üdvözölhetjük a Formula 1 világába való visszatérésekor" - nyilatkozta Toto Wolff vezérigazgató, a Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapatának vezetője. "Egy új partnerrel való együttműködés kialakítása mindig izgalmas feladat, különösen, ha olyan fontos területet érint, mint a csapat imázsa. Bízom abban, hogy ez az együttműködés új lendületet ad márkánknak, és vonzóan új megjelenést biztosít csapatunk számára az elkövetkezendő idényben. Kíváncsian várjuk, hogyan öltözteti fel Tommy Hilfiger a csapatunkat, és milyen izgalmas kreációkkal lepi meg idén a Formula 1 rajongóit."

A TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekció és az azt bemutató reklámkampány, amelyhez a fényképeket Mikael Jansson készítette, a divat és a Formula 1 összefonódásának eredménye: azt az úttörő szellemet és hozzáállást tükrözi, amely erős csapattá kovácsolja össze a Tommy Hilfigert és a Mercedes-AMG Petronas Motorsportot. A férfiruha-kollekció 2017 őszén induló integrált kampányának részeként exkluzív videók és hirdetések jelennek meg a nyomtatott sajtóban, online és kültéri reklámhordozókon, valamint megrendezésre kerülnek különféle programok, akciók és a vevők számára különleges élményt nyújtó események is, amelyek célja, hogy világszerte megismertesse a vásárlókkal a márka sportra, szórakoztatásra és a popkultúrára vonatkozó egyedi perspektíváját. A TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekciót népszerűsítő kampánnyal egyidőben megjelennek a márka női ruházatát bemutató hirdetések is, amelyek szintén kiemelik a motorsport és a divat közti párhuzamokat. A nőiruha-kollekciót bemutató kampány főszereplője a TOMMY HILFIGER globális márkanagykövete, a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid lesz. (folyt.)



2018. február 7., szerda 10:56

A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (2. rész)
    Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) -

    A TOMMY HILFIGER márka hagyományosan szoros kapcsolatokat ápol a popkultúra és a sportélet kiemelkedő alakjaival. A Tommy Hilfiger annak idején a Lotus csapat szponzoraként jelent meg a Formula 1 versenyeken: 1991 és 1994 között a cég öltöztette a csapat tagjait. A TOMMY HILFIGER volt az első nem járműipari márka a Ferrari szponzorai közt is: az ikonikus amerikai divattervező 1998-tól kezdve készített egyenruhákat a csapat számára, amelynek tagjai közt volt a hétszeres Formula 1 világbajnok Michael Schumacher, és a brit pilóta, Eddie Irvine is. A 90-es években Hilfiger volt az egyik első divattervező, aki hírességek közreműködésével kezdte népszerűsíteni kreációit. Úttörő szerepet játszva elsőként tervezett ruhákat olyan fiatal művészek számára, mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher, és reklámpampányainak hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett, mint David Bowie és Beyoncé. Az utóbbi néhány évben Tommy Hilfiger inspiráló együttműködést alakított ki a nemzetközi teniszbajnokkal, Rafael Nadallal, a nemzetközi szupermodellel Gigi Hadiddal, és a The Chainsmokers együttest alkotó díjnyertes zenész/producer párossal, híven ahhoz a vállalt küldetéséhez, hogy növelje a TOMMY HILFIGER márka ismertségét, és kapcsolatot építsen ki a vásárlók következő generációjával.

A márka szeretettel invitálja kedvelőit és követőit, hogy vegyenek részt a cég és a vásárlók közt a közösségi oldalakon folyó párbeszédben a #WhatsYourDrive hashtagre illetve a márkák következő felhasználónevére rákeresve: @TommyHilfiger és @MercedesAMGF1..

Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és aTOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.

Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH 135 évre visszanyúló működése során számos sikeres, az amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű bevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's és az Olga, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk.

*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül forgalmazásra. (folyt.)



2018. február 7., szerda 10:57

A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (3. rész)
    Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) -

    Amit a MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsportról tudni kell…

A Mercedes-AMG Petronas Motorsport a Mercedes-Benz Formula 1-es csapata, amely a motorsport csúcsát képviselő, világviszonylatban a legnagyobbnak számító évente megrendezésre kerülő sportesemény-sorozat, a Nemzetközi Autómobil Szövetség (FIA) Formula 1-es Világbajnokság futamain (Formula One™ World Championship) versenyez. Az összesen mintegy 1500 főt számláló csapatnak két technológiai központja is működik az Egyesült Királyságban, ahol a mérnökök és konstruktőrök tervezik, fejlesztik, megépítik és tesztelik a versenyautókat meghajtó, ún. "hibrid erőforrásokat" (Hybrid Power Units) és azokat a versenyautókat, amelyeket a négyszeres világbajnok Lewis Hamilton, és csapattársa, Valtteri Bottas visz győzelemre. A Formula 1 különleges műszaki és teljesítménybeli kihívásokkal állítja szembe a csapatot, mivel a sikeres versenyzéshez a legmodernebb technológiák, a magas színvonalú irányítás és az elit csapatmunka megfelelő elegye szükséges: enélkül nem lehetséges eredményes részvétel a szerte a világon márciustól novemberig tartó versenyszezon keretében megrendezett Grand Prix versenyeken. A Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapata ezeket a kihívásokat azonban sikerrel győzte le, rekordokat döntögetve a F1™ motorsport történelmében: mind a konstruktőri, mind az autóvezetői kategóriában világbajnok lett 2014-ben, 2015-ben, 2016-ban és 2017-ben, és így bekerült abba a mindössze négy csapatot számláló körbe, amelyek négy világbajnoki címmel büszkélkedhetnek.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

Kapcsolat:
Tommy Hilfiger:
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334
vagy
MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport:
Nicola Armstrong
Communications Manager
E-mail: narmstrong@MercedesAMGF1.com
Tel: +44 1280 844096

Forrás: PVH Corp.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.