Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. január 17., szerda 17:09 |
A Yanfeng Automotive Interiors nyilvánosságra hozta "Életminőség" című felmérésének eredményét, amely betekintést ad a globális fogyasztói trendekbe (1. rész) |
|
Neuss, Németország, 2018. január 17., szerda (APA/OTS) - A Yanfeng Automotive Interiors (YFAI) által végzett globális felmérés szerint a fogyasztók világszerte egyre értékesebbnek tartják az életminőséget a siker hagyományos mutatóival szemben. Az életminőség felértékelődése - vagyis a béke, a személyes kapcsolatok, a gazdag élmények, az életcél és az egészség örök emberi szükségletek egyre fontosabbá válása - egy globális megatrend, amelyet a YFAI Stratégiai Kutatási csapata is megfigyelt. Az autóbelsők egyik vezető tervezőjeként és fejlesztőjeként a YFAI megvizsgálta, hogy mennyi időt töltenek az emberek járműveikben, és hogy milyen hatással van a közös használat, a tulajdonlás, és néhány más életminőséget befolyásoló tényező arra, ahogyan ezt az időt eltöltik. |
A trenddel kapcsolatos egyik első tanulmány az autóbelsők egyre
növekvő szerepére reagál, hiszen az emberek egyre több időt töltenek
naponta autójukban. A tanulmány kérdéseire 2000 résztvevő válaszolt
online Kínában, Németországban és az Egyesült Államokban. A felmérés
készítői azt akarták megérteni, hogy hogyan definiálják az
életminőséget a világ különböző részein, hogyan befolyásolja ez a
fogyasztók döntéshozatali folyamatát, és hogy ez a tudás hogyan
vezethet jobb élményekhez a mobilitás terén. A tanulmányból kiderül,
hogy nyolc tényező befolyásolja leginkább az életminőséget. Ezek
közül három - a biztonság, a fizikai jólét és a minőség - minden
régióban univerzálisan fontos. Bár a kor függvényében változnak az
életminőséget meghatározó értékek, az érzelmek, a kapcsolódási
pontok és az emberi kapcsolatok minden korcsoport számára fontosak.
- Felismertük, hogy a változás és az újítás hajtóereje az
életminőség. Elengedhetetlennek tartottuk, hogy felmérést végezzünk
e globális megatrenddel kapcsolatban, hogy mélyebben megismerjük és
megértsük az életminőségnek a fogyasztói preferenciákra gyakorolt
várható hatását az új közlekedési lehetőségekkel kapcsolatban -
nyilatkozta Renae Pippel, a Yanfeng Automotive Interiors Stratégiai
Kutatási részlegének igazgatója.
Az életminőség definícióját tekintve a kutatás azt derítette ki,
hogy az egyes országok között több a hasonlóság, mint a különbség,
bár finom eltérések továbbra is vannak. Így például Németországban
az élményeket tartják lényegesnek, míg az Egyesült Államokban és
Kínában a dolgokkal való interakció fontosabb. Az Egyesült Államok
egyedi jellemzője, hogy a célokat és a motivációt az életminőség
alapelemeinek tartják. A környezet védelme utolsó helyre került az
Egyesült Államokban, de a legfontosabbak között szerepelt Kínában és
Németországban is.
A fogyasztók annak alapján határozzák meg az egyes mobilitási
lehetőségek előnyeit (saját autó/alternatív közlekedési módok), hogy
azok mennyire felelnek meg az egyes életminőségi tényezők által
támasztott elvárásoknak. A saját tulajdonú járművel történő
szállítási megoldásokat - hosszú távú utazás esetén előnyös -
gyorsaságuk és rugalmasságuk miatt értékelik. Ezek a kényelmet és a
szabadságot szolgálják: mindkettő életminőséget befolyásoló tényező.
A közös járműhasználatot célzó szolgáltatásokat azért kedvelik, mert
kiküszöbölik a vezetéssel járó stresszt. Ezeket a kínai fogyasztók
használják a legszélesebb körben; őket követik az amerikaiak és a
németek. Minden piac esetében igaz, hogy miután a fogyasztók
kipróbálták a közös járműhasználatot célzó szolgáltatásokat,
általában tovább használják ezeket. A válaszadóknak csak kis
százaléka jelezte, hogy csak egyszer próbáltak ki közös
járműhasználatot célzó szolgáltatást.
A felmérés eredményei és a megismert vélemények alapján a Yanfeng
Automotive Interiors kutatócsoportja számára az derült ki, hogy a
mobilitás kontextusában az életminőség egyik legfontosabb tényezője
nem feltétlenül a választott szolgáltatás, vagy az adott közlekedési
modell magán- vagy közös használatú volta, hanem az utas által a
járműben töltött idő hossza. A 15-20 perc hosszúságú közös
járműhasználat, vagyis a rövidebb interakciók esetén olyan
szempontok kerülnek előtérbe, amelyek nagyban különböznek a saját
tulajdonú járművek és a hagyományos, évekre szóló autó/tulajdonosi
kapcsolat esetén megszokottaktól. A kettő között helyezkednek el a
középtávú utak, amelyek időtartama akár néhány óra is lehet. Ezek
esetében is más prioritásokról és életminőséget befolyásoló
tényezőkről beszélhetünk.
A percek, órák és évek új szűrőjét alkalmazva nyilvánvalóvá vált a
YFAI csapata számára, hogy miért nem ideálisak a hagyományos
mobilitási termékek (tehát az autók) újonnan szerzett ingázó
jármű-szerepükre: a közös járműhasználatot célzó szolgáltatások
keretében rövid időt töltenek bennük az utasok. Ahhoz, hogy
megfelelő járműveket és autóbelsőket tudjunk tervezni, nemcsak ezek
gyakorlati funkcióit és tulajdonságait kell megértenünk, hanem azt
is, hogy egy adott hosszúságú utazás esetében milyen élményt tűzzünk
ki célul, és ezt hogyan valósítsuk meg. Ha tudjuk, hogy mindössze 20
perc áll rendelkezésre ahhoz, hogy egy jármű beváltsa a márka, a
szolgáltatás vagy a termék ígéretét az utas felé, akkor máshogyan
kell eljárnunk, mint a hagyományosan tervezett, fejlesztett,
reklámozott és értékesített autók esetén. Ez az értékes megfigyelés
lesz a Yanfeng Automotive Interiors segítségére a jövő
termékújításainak kialakításában és megvalósításában, hogy továbbra
is egyre jobb élmény legyen az autózás - akár közös, akár saját
használatú járműről van szó, és akár percekig, órákig, vagy évekig
tart az utas és a jármű közötti kapcsolat.
További információk igénye esetén készséggel segítünk:
Yanfeng Automotive Interiors Jagenbergstraße 1 D-41468 Neuss Németország
Astrid Schafmeister Tel.: +49 2131 609-3028 E-mail: astrid.schafmeister@yfai.com (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. január 17., szerda 17:09 |
A Yanfeng Automotive Interiors nyilvánosságra hozta "Életminőség" című felmérésének eredményét, amely betekintést ad a globális fogyasztói trendekbe (2. rész) |
|
Neuss, Németország, 2018. január 17., szerda (APA/OTS) - |
A Yanfeng Automotive Interiors rövid bemutatása: A Yanfeng Automotive Interiors (YFAI) globális piacvezető a
gépjármű belsők terén. A YFAI újradefiniálja, hogy az emberek
napjainkban és egy évtized múlva miként fognak az autóban pihenni,
dolgozni és szórakozni. A sanghaji központú vállalat 20 országban
körülbelül 110 gyártóhellyel, illetve műszaki központtal
rendelkezik, és globálisan pedig több mint 33 000 alkalmazottat
foglalkoztat. A cég csaknem az összes autógyártó számára fejleszt és
gyárt gépjárműbelső alkatrészeket. A 2015-ben alapított Yanfeng
Automotive Interiors a Yanfeng és az Adient vegyesvállalata. A
Yanfeng Kína egyik legnagyobb gépjármű beszállítója, míg az Adient
globális piacvezető a gépjárműülések terén. Bővebb tájékoztatás
érdekében látogasson el a www.YFAI.com weboldalra.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|