Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. november 17., péntek 12:37 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette, hogy közös kiskereskedelmi üzleteket nyit az Amazon Fashionnel (1. rész) |
|
New York, 2017. november 17., péntek (Business Wire/OTS) - )- A PVH Corp. [NYSE: PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc. és az Amazon Fashion ma bejelentette, hogy CALVIN KLEIN X Amazon Fashion néven az ünnepi bevásárlások megkönnyítése érdekében közös kiskereskedelmi üzleteket nyitnak, amelyekben december 31-ig vásárolhatnak az érdeklődők. A kampány keretében ideiglenes (ún. "pop up") boltok megnyitására kerül sor New York City-ben és Los Angeles-ben, valamint elindul egy online márkaüzlet is az Amazon.com/mycalvins címen. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/
A csak az ünnepi szezonban üzemelő, ideiglenes közös üzletek
nyitását célzó projekt az Amazon Fashion és a CALVIN KLEIN első
közös projektje. Az ideiglenes árusítóhelyeken és az online
márkaüzletben a kizárólag az Amazon ügyfelei számára elérhető
exkluzív ruhadarabok lesznek megvásárolhatók. A pop-up üzletek New
York City SoHo negyedében és Los Angelesben Santa Monica-ban
kerülnek megnyitásra. Mindegyik üzletben kaphatók lesznek a CALVIN
KLEIN UNDERWEAR fehérneműk, (ideértve férfi és női fehérneműket és
szabadidőruhákat, míg az online CALVIN KLEIN márkaüzlet mind a
CALVIN KLEIN UNDERWEAR fehérneműkből, mind a CALVIN KLEIN JEANS
farmerruházatból bővebb kínálattal várja a vevőket.
"Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk az Amazon Fashion-nel
ennek az izgalmas kiskereskedelmi üzleti koncepciónak a
megvalósítása során" - mondta el Cheryl Abel-Hodges, a Calvin Klein
Underwear vezetője, és a PVH The Underwear Group elnöke. "Célunk az,
hogy elmélyült böngészésre lehetőséget adó és ugyanakkor
tartalomvezérelt vásárlási környezetet kínáljunk a fogyasztóknak, és
nagy izgalommal várjuk, hogyan fogadják ezt az újfajta élményt a
CALVIN KLEIN és az Amazon online és offline vásárlói most, hogy
elkezdődött a karácsonyi ajándékvásárlási időszak."
Az ideiglenes üzletekbe betérők számára a vásárlás rendkívül
egyszerű: csak beolvasnak egy vonalkódot az Amazon alkalmazással, és
a kiválasztott árukat házhoz szállítják számukra, illetve
megvásárolhatják azokat helyben is az üzletben. A próbafülkék Amazon
Echo okoshangszórókkal vannak felszerelve, amelyeken keresztül a
vevők különféle kérdéseket tehetnek fel az Alexa Voice Service-nek
(az Amazon Alexa hangszolgáltatása) a CALVIN KLEIN termékekről és
kampányokról, szabályozhatják a világítást és lejátszhatják kedvenc
zeneszámaikat.
Mindkét ideiglenes üzletben lesznek olyan területek, amelyek a
vásárlók bevonását és szórakoztatását célozzák. A vevők a
megvásárolt CALVIN KLEIN UNDERWEAR termékeket akár egyedivé is
varázsolhatják: az erre szolgáló pultoknál különleges hímzést
tetethetnek a fehérneműkbe. Videóstúdió is várja az üzlet vendégeit,
ahol leforgathatják saját, a közösségi médiákban megosztható
videóklipjeiket - azaz saját tartalmakat hozhatnak létre. A
vásárlásban elfáradtak a pihenősarkok kanapéin pihenve az Amazon
Echo Show-ban videóhívás keretében beszélgethetnek az Amerika másik
felén lévő üzletben vásárlókkal, és valós időben oszthatnak meg
izgalmas tartalmakat, illetve kommunikálhatnak a többi vevővel.
Az ünnepi szezonban az üzletekben különleges rendezvényekre is sor
kerül olyan közismert személyek részvételével, mint például a
szupermodell/vállalkozó Karlie Kloss és a komikus/író Lilly Singh.
Mind Kloss, mind Singh képei prominens helyen szerepelnek az
Amazon.com/mycalvins márkaüzletben és a pop-up boltokban a december
végéig tartó időszakban.
"A karácsonyi ünnepi szezon az egyik legfontosabb vásárlási időszak
vevőink számára, így nagy örömünkre szolgál, hogy a CALVIN KLEIN-nel
vállvetve olyan szórakoztató, interaktív vásárlási élményt
biztosíthatunk számukra, amely könnyed, vonzó módon hozza közel a
termékeket vevőinkhez" - magyarázta Michelle Rothman, az Amazon
Fashion elnökhelyettese. "Azok a vásárlók pedig, akik nem jutnak el
a boltokba, megvásárolhatják az exkluzív CALVIN KLEIN árukat az
amazon.com/mycalvins weboldalon is."
A Calvin Klein globális, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív
megoldásokat csábító esztétikai stílussal ötvözi. Célunk az, hogy
vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és inspiráljuk provokatív
képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő, meghökkentő ruháinkkal.
Az 1968-ban Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által
lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának
köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A
több mint 110 országban forgalmazott Calvin Klein márkatermékekből
származó globális értékesítési árbevétel 2016-ban meghaladta a 8
milliárd USA dollárt. A CALVIN KLEIN több mint 10000 értékesítési
partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot
felvásárolta a PVH Corp.
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű
árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a CALVINKLEIN, a TOMMYHILFIGER, a VanHeusen, az IZOD,
az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és az Olgabrands, valamint
a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító
True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és
nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt
számos különféle terméket forgalmazunk.
* A Speedo márka a Speedo International, Limited által
Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc
alapján kerül forgalmazásra.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. november 17., péntek 12:37 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette, hogy közös kiskereskedelmi üzleteket nyit az Amazon Fashionnel (2. rész) |
|
New York, 2017. november 17., péntek (Business Wire/OTS) - |
SZÖVEG: CALVIN KLEIN
ÜZLET - New York City: CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 545
Broadway, New York, NY 10012
ÜZLET - Los Angeles: CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 1444
Third Street Promenade, Santa Monica, CA 90401
FÉNYKÉPEK - New York City: © 2017 Griffin Lipson/BFA.com
FÉNYKÉPEK - Los Angeles: © 2017 Owen Kolasinski/BFA.com
KÖZÖSSÉGI OLDALAK:
facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com;
google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein;
instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
A márka felhasználóneve a közösségi médiákban: @calvinklein
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/
Kapcsolat: Calvin Klein, Inc. Alexandra Wagner, 212-292-9794 SVP, Corporate Communications alexandrawagner@ck.com vagy Amanda Pe?a, 212-292-9223 Director, Corporate Communications amandapena@ck.com
Forrás: Calvin Klein, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|