OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2017. november 2., csütörtök 10:47

A P&G globális polgársági tevékenysége - Az emberek életének jobbá tételét és a növekedést elősegítő tevékenységek (1. rész)
    Cincinnati, USA, 2017. november 2., csütörtök (Business Wire/OTS) - A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentése - beszámoló cég társadalom, helyi közösségek és a természeti környezet védelme érdekében tett erőfeszítéseinek eredményeiről - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta 2017. évi Globális polgársági jelentését, amelyben részletes elemzést nyújt a rászorulók szociális körülményeinek javítását, a sokszínűség és a társadalmi befogadás elősegítését, a nők vállalati kereteken belüli és kívüli szerepvállalásának és érdekérvényesítési képességeinek erősítését és a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentését célzó erőfeszítéseinek eredményeiről. A P&G, amely mintegy 70 országban végzi tevékenységét, és körülbelül 5 milliárd embert lát el termékeivel, arra törekszik, hogy globális polgársági programja keretében márkái és alkalmazottai segítségével jobb hellyé tegye a világot.

    "A cég globális polgársági célkitűzései alapján tett erőfeszítéseink mindenki javát szolgálják - azaz nem csak saját üzleti tevékenységünk szempontjából előnyösek, hanem a közvetlen környezetünkben élő közösségek, és tágabb értelemben a társadalom hasznára is válnak" - fejtette ki David Taylor, a P&G elnök-vezérigazgatója és a cég igazgatótanácsának elnöke. "A fogyasztók számára nem közömbös, hogy milyen társadalmi felelősséget és szerepet vállal az a cég, amelynek márkáit megveszik és használják. Biztosak akarnak lenni abban, hogy az általuk megvásárolt termékek megbízható forrásból származnak, és mi arra törekszünk, hogy vásárlóink bizalmát nap mint nap tovább erősítsük."

A P&G 1999 óta minden évben kiadott egy fenntarthatósági jelentést, a 2016-os évtől kezdve azonban kibővítette azt, hogy átfogóbb képet adhasson a vállalat globális polgársági programjának prioritásairól. A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentésében olvasható beszámolók és példák, kezdve a több mint 20 katasztrófa sújtotta terület adományokkal és szolgáltatásokkal való támogatásáról vagy a nemi és faji előítéletekkel kapcsolatos párbeszéd kezdeményezéséről szóló tájékoztatótól a világ első, tengerparti műanyagszemétből készült, újrahasznosítható hajsampon-palackja megszületésének történetéig egyöntetűen alátámasztják, hogy a globális polgárság innovatív megközelítése pozitív hatást gyakorol mind a természeti környezetre, mind a vállalat üzleti tevékenységére.

A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentésének legfontosabb témakörei közé tartoznak az alábbiak:
     - A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A P&G Children's Safe Drinking Water (CSDW) (Tiszta vizet a gyermekeknek) elnevezésű programja keretében ezidáig már 12 milliárd liter tiszta ivóvizet biztosított a rászoruló gyermekek számára, és célja, hogy ez a szám 2020-ra 15 milliárd literre nőjön. A P&G Pampers márkája az újszülött intenzív osztályokon dolgozó nővérek szervezetével (Neonatal Intensive Care Unit [NICU]) együttműködve megtervezte és megjelentette az első, kifejezetten koraszülöttek számára készült pelenkát, a Pampers Preemie Swaddlers Size P-3-mat. Továbbá a vállalat szerte a világon több mint 20 természeti katasztrófa által sújtott terület lakosainak nyújtott segítséget.

     - Sokszínűség és társadalmi befogadás: A P&G csatlakozott a CEO Action for Diversity & Inclusion elnevezésű programhoz, amely a munkahelyeken az emberi sokszínűség és befogadás támogatását és elősegítését célzó, vállalatvezetők által kezdeményezett és irányított egyik legjelentősebb üzleti kötelezettségvállalási program. A P&G szülővárosában, az Ohio állambeli Cincinattiban szponzorálta a 37. Országos Veterán Kerekesszékes Játékokat, lehetőséget biztosítva több mint 550 háborús veterán számára az aktívabb és egészségesebb életre.

     - Nemi esélyegyenlőség: A 2017. évi Nemzetközi Nőnap alkalmából a P&G elkészített egy videófilmet (#WeSeeEqual), amelyet több millió ember nézett meg mintegy 180 országban. A P&G csatlakozott az ANA #SeeHer mozgalmához és az Egyesült Nemzetek Women Unstereotype Szövetségéhez a sztereotípiák megszüntetése és a nők és fiatal lányok reklámokban való élethű ábrázolása érdekében. Az elmúlt pénzügyi évben a P&G több mint 1 milliárd USA dollár értékben rendelt termékeket nők birtokában lévő vállalkozásoktól az Amerikai Egyesült Államokban Supplier Diversity (Beszállítói sokszínűség) programja keretében, majd kiterjesztette a programot a cég mind az öt globális régiójára.

     - Felelősség a környezet iránt: A P&G megnyitott egy biomasszát hasznosító létesítményt Albany-ban (Giorga állam), amely a létesítményben gyártott Bounty és Charmin termékek előállításához használt gőz 100 százalékát és a teljes felhasznált energia jelentős részét biomassza feldolgozásából nyeri. A projekt hozzájárul a cég azon céljának eléréséhez, hogy a felhasznált energia 30 százaléka 2020-ra megújuló energia legyen. A P&G tudósai feltaláltak egy olyan technológiát, amely forradalmi változásokat eredményezhet a műanyag-újrafeldolgozó ipar gyártási eljárásaiban azáltal, hogy lehetővé teszi a polipropilén műanyagok szinte az újonnan előállított anyagokkal azonos minőségű anyaggá való újrafeldolgozását. A P&G célul tűzte ki, hogy globális gyártóüzemeiből 2020-ra ne kerüljön hulladék szemétlerakóhelyekre, és ezt a célt 2017-ben 23 országban létesítményeinek már több mint 70 százaléka teljesítette.

A jelentésről szóló Vezetői összefoglaló, valamint a részletes Globális polgársági jelentés ide kattintva tekinthető meg. https://us.pg.com/who-we-are/citizenship/2017-citizenship-report (folyt.)



2017. november 2., csütörtök 10:48

A P&G globális polgársági tevékenysége - Az emberek életének jobbá tételét és a növekedést elősegítő tevékenységek (2. rész)
    Cincinnati, USA, 2017. november 2., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://ww.pg.com internetes oldalt.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/

Kapcsolat:
Procter & Gamble
Damon Jones - 513-983-0190
Jones.dd@pg.com
vagy
Julie deSylva - 513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Forrás: The Procter & Gamble Company

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.