Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. november 2., csütörtök 10:47 |
A P&G globális polgársági tevékenysége - Az emberek életének jobbá tételét és a növekedést elősegítő tevékenységek (1. rész) |
|
Cincinnati, USA, 2017. november 2., csütörtök (Business Wire/OTS) - A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentése - beszámoló cég társadalom, helyi közösségek és a természeti környezet védelme érdekében tett erőfeszítéseinek eredményeiről - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta 2017. évi Globális polgársági jelentését, amelyben részletes elemzést nyújt a rászorulók szociális körülményeinek javítását, a sokszínűség és a társadalmi befogadás elősegítését, a nők vállalati kereteken belüli és kívüli szerepvállalásának és érdekérvényesítési képességeinek erősítését és a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentését célzó erőfeszítéseinek eredményeiről. A P&G, amely mintegy 70 országban végzi tevékenységét, és körülbelül 5 milliárd embert lát el termékeivel, arra törekszik, hogy globális polgársági programja keretében márkái és alkalmazottai segítségével jobb hellyé tegye a világot. |
"A cég globális polgársági célkitűzései alapján tett erőfeszítéseink
mindenki javát szolgálják - azaz nem csak saját üzleti
tevékenységünk szempontjából előnyösek, hanem a közvetlen
környezetünkben élő közösségek, és tágabb értelemben a társadalom
hasznára is válnak" - fejtette ki David Taylor, a P&G
elnök-vezérigazgatója és a cég igazgatótanácsának elnöke. "A
fogyasztók számára nem közömbös, hogy milyen társadalmi felelősséget
és szerepet vállal az a cég, amelynek márkáit megveszik és
használják. Biztosak akarnak lenni abban, hogy az általuk
megvásárolt termékek megbízható forrásból származnak, és mi arra
törekszünk, hogy vásárlóink bizalmát nap mint nap tovább erősítsük."
A P&G 1999 óta minden évben kiadott egy fenntarthatósági jelentést,
a 2016-os évtől kezdve azonban kibővítette azt, hogy átfogóbb képet
adhasson a vállalat globális polgársági programjának prioritásairól.
A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentésében olvasható
beszámolók és példák, kezdve a több mint 20 katasztrófa sújtotta
terület adományokkal és szolgáltatásokkal való támogatásáról vagy a
nemi és faji előítéletekkel kapcsolatos párbeszéd kezdeményezéséről
szóló tájékoztatótól a világ első, tengerparti műanyagszemétből
készült, újrahasznosítható hajsampon-palackja megszületésének
történetéig egyöntetűen alátámasztják, hogy a globális polgárság
innovatív megközelítése pozitív hatást gyakorol mind a természeti
környezetre, mind a vállalat üzleti tevékenységére.
A P&G 2017. évi Globális polgársági jelentésének legfontosabb
témakörei közé tartoznak az alábbiak:
- A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A P&G Children's Safe
Drinking Water (CSDW) (Tiszta vizet a gyermekeknek) elnevezésű
programja keretében ezidáig már 12 milliárd liter tiszta ivóvizet
biztosított a rászoruló gyermekek számára, és célja, hogy ez a szám
2020-ra 15 milliárd literre nőjön. A P&G Pampers márkája az
újszülött intenzív osztályokon dolgozó nővérek szervezetével
(Neonatal Intensive Care Unit [NICU]) együttműködve megtervezte és
megjelentette az első, kifejezetten koraszülöttek számára készült
pelenkát, a Pampers Preemie Swaddlers Size P-3-mat. Továbbá a
vállalat szerte a világon több mint 20 természeti katasztrófa által
sújtott terület lakosainak nyújtott segítséget.
- Sokszínűség és társadalmi befogadás: A P&G csatlakozott a CEO
Action for Diversity & Inclusion elnevezésű programhoz, amely a
munkahelyeken az emberi sokszínűség és befogadás támogatását és
elősegítését célzó, vállalatvezetők által kezdeményezett és
irányított egyik legjelentősebb üzleti kötelezettségvállalási
program. A P&G szülővárosában, az Ohio állambeli Cincinattiban
szponzorálta a 37. Országos Veterán Kerekesszékes Játékokat,
lehetőséget biztosítva több mint 550 háborús veterán számára az
aktívabb és egészségesebb életre.
- Nemi esélyegyenlőség: A 2017. évi Nemzetközi Nőnap alkalmából a
P&G elkészített egy videófilmet (#WeSeeEqual), amelyet több millió
ember nézett meg mintegy 180 országban. A P&G csatlakozott az ANA
#SeeHer mozgalmához és az Egyesült Nemzetek Women Unstereotype
Szövetségéhez a sztereotípiák megszüntetése és a nők és fiatal
lányok reklámokban való élethű ábrázolása érdekében. Az elmúlt
pénzügyi évben a P&G több mint 1 milliárd USA dollár értékben
rendelt termékeket nők birtokában lévő vállalkozásoktól az Amerikai
Egyesült Államokban Supplier Diversity (Beszállítói sokszínűség)
programja keretében, majd kiterjesztette a programot a cég mind az
öt globális régiójára.
- Felelősség a környezet iránt: A P&G megnyitott egy biomasszát
hasznosító létesítményt Albany-ban (Giorga állam), amely a
létesítményben gyártott Bounty és Charmin termékek előállításához
használt gőz 100 százalékát és a teljes felhasznált energia jelentős
részét biomassza feldolgozásából nyeri. A projekt hozzájárul a cég
azon céljának eléréséhez, hogy a felhasznált energia 30 százaléka
2020-ra megújuló energia legyen. A P&G tudósai feltaláltak egy olyan
technológiát, amely forradalmi változásokat eredményezhet a
műanyag-újrafeldolgozó ipar gyártási eljárásaiban azáltal, hogy
lehetővé teszi a polipropilén műanyagok szinte az újonnan
előállított anyagokkal azonos minőségű anyaggá való
újrafeldolgozását. A P&G célul tűzte ki, hogy globális
gyártóüzemeiből 2020-ra ne kerüljön hulladék szemétlerakóhelyekre,
és ezt a célt 2017-ben 23 országban létesítményeinek már több mint
70 százaléka teljesítette.
A jelentésről szóló Vezetői összefoglaló, valamint a részletes
Globális polgársági jelentés ide kattintva tekinthető meg.
https://us.pg.com/who-we-are/citizenship/2017-citizenship-report
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. november 2., csütörtök 10:48 |
A P&G globális polgársági tevékenysége - Az emberek életének jobbá tételét és a növekedést elősegítő tevékenységek (2. rész) |
|
Cincinnati, USA, 2017. november 2., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://ww.pg.com
internetes oldalt.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/
Kapcsolat: Procter & Gamble Damon Jones - 513-983-0190 Jones.dd@pg.com vagy Julie deSylva - 513-780-0006 Desylva.j@pg.com
Forrás: The Procter & Gamble Company
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|