Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. július 25., kedd 10:43 |
A Calvin Klein, Inc. Bejelentette a 2017. évi őszi CALVIN KLEIN 205W39NYC globális reklámkampány elindítását (1. rész) |
|
New York, 2017. július 25., kedd (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc. ma bejelentette a 2017. évi őszi CALVIN KLEIN 205W39NYC globális multimédiás reklámkampány elindítását. A kampány a cég kreatív vezetőjének, Raf Simonsnak a nevével fémjelzett új CALVIN KLEIN 205W39NYC kollekciót népszerűsíti. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20170724005416/en/
A kampány intenzív vizuális élményt nyújtó, Willy Vanderperre
fényképész által készített fotóin 22 modell szerepel az előző szezon
CALVIN KLEIN: Amerikai klasszikusok kampánya egyes darabjait hirdető
óriásplakátokkal a háttérben. A korábbi kampány óriásplakátjait -
amelyek közül néhányat a neves művész, Andy Warhol készített - a
kampányfotók elkészítése előtti napokban a kaliforniai sivatagban
állították fel. A kampány a valóságot a képzelettel mesterien
elegyítve ötvözi a high fashion világának mannerizmusát a
mindennapok gyakorlatiasságával, szinte művészeti szintre emelve az
illúziókeltést. Képanyaga Amerika klasszikus mozifilmekből
visszaköszönő, romantikus tájait idézi, egyfajta idealizált
álomvilágot, amelyet Raf Simons kreatív vezető és Pieter Mulier
kreatív igazgató nagyon is konkrét elemekre támaszkodva idéz meg.
A 22 globális piacon több mint 850 millió megjelenést magában
foglaló, többféle médiára épített kampány a CALVIN KLEIN Simons
által megtervezett átalakulásának újabb állomása. A márka nevével
szerte a világon számos divatlapban és az életmód magazinok divattal
foglalkozó szeptemberi számaiban jó néhányszor találkozik majd a
nagyközönség. A sikeres "Amerikai klasszikusok kampány egyes elemei
is újra megjelennek erőteljes hatást gyakorló, nagy formátumú
kültéri plakátokon olyan kulcsfontosságú helyszíneken, mint New
York, Párizs, Brüsszel, Kína, Korea és Hongkong.
A kampány révén reklámozott 2017. évi őszi CALVIN KLEIN 205W39NYC
kollekcióban szerepelnek a fúvószenekarok egyenruháira emlékeztető
darabok, műanyag bevonatú védőruhák, elegáns öltönyök, kézzel varrt,
antik patchwork ruhák, munkaruhák és western stílusjegyeket viselő
kreációk egyaránt. A kollekció részeként bemutatkozik a CALVIN KLEIN
JEANS ESTABLISHED 1978 nevet viselő dizájner farmer kollekció is,
amely a CALVIN KLEIN 205W39NYC részeként kerül értékesítésre. A
kollekcióba tartozó darabokat egy exkluzív embléma díszíti, amelyen
a Calvin Klein farmerek 1981-es kampányához a Richard Avedon
fényképész által Brook Shields-ről készített ikonikus fotó által
ihletett sziluett látható. Az emlékezetes kampányfotó röviddel a
Calvin Klein Jeans márka és a "dizájner farmer" koncepció
megszületése után jelent meg - így a CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED
1978 kollekció egyrészt tiszteleg a márka múltja előtt, másrészt e
hagyományokra építve meghatározza a jövő divatját.
A Calvin Klein globális, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív
megoldásokat csábító, és gyakran minimalista esztétikai stílussal
ötvözi. Célunk az, hogy vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és
inspiráljuk provokatív képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő,
meghökkentő ruháinkkal.
Az 1968-ban Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által
lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának
köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A
több mint 110 országban forgalmazott Calvin Klein márkatermékekből
származó globális értékesítési árbevétel 2015-ben meghaladta a 8
milliárd USA dollárt. A Calvin Klein több mint 10000 értékesítési
partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot
felvásárolta a PVH Corp. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. július 25., kedd 10:43 |
A Calvin Klein, Inc. Bejelentette a 2017. évi őszi CALVIN KLEIN 205W39NYC globális reklámkampány elindítását (2. rész) |
|
New York, 2017. július 25., kedd (Business Wire/OTS) - |
A PVH Corp. 130 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 30000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű
árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a Calvin Klein, a Tommy Hilfiger, a Van Heusen, az
IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's és az Olga, mely márkanevek,
valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá
licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmazunk.
*A Speedo márka a Speedo International, Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
SZÖVEG: CALVIN KLEIN 205W39NYC
FÉNYKÉPEK: © 2017 Willy Vanderperre
KÖZÖSSÉGI OLDALAK: facebook.com/calvinklein;
calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein;
instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein snapchat: calvinklein A márka felhasználóneve a közösségi médiákban: @calvinklein
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20170724005416/en/
Kapcsolat: Calvin Klein, Inc. Alexandra Wagner, 212-292-9794 SVP, Corporate Communications alexandrawagner@ck.com vagy Amanda Pe?a, 212-292-9223 Director, Corporate Communications amandapena@ck.com
Forrás: Calvin Klein, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|