Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. június 13., kedd 10:05 |
A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy a The Chainsmokers tagjai lesznek a Tommy Hilfiger férfiruha-kollekciójának globális márkanagykövetei (1. rész) |
|
Amszterdam, 2017. június 13., kedd (Business Wire/OTS) - 2017 őszétől kezdve a nemzetközi hírű amerikai zenész/producer duó, a The Chainsmokers tagjai lesznek a 'Tommy Hilfiger' férfiruháinak globális márkanagykövetei. - A PVH Corp. [NYSE:PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy 2017 őszétől Alex Pall és Andrew (Drew) Taggart - a nemzetközi popvilágban a The Chainsmokers néven ismert, közkedvelt duó tagjai - lesznek a Tommy Hilfiger férfiruha-termékcsaládjának (köztük a Hilfiger Edition, a Tommy Hilfiger Tailored és a Tommy Hilfiger sportruházat) globális márkanagykövetei. A Grammy-nyertes páros modern, fiatalos dinamizmusával új színt hoz a 30-évre visszanyúló hagyományokkal rendelkező márka nemzetközi férfiruha-kollekciójába. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
"A The Chainsmokers központi szereplője a mai popzenei életnek, és
a csapat zenéjét világszerte kedveli a fiatal közönség" - magyarázta
Tommy Hilfiger. "Jómagam csak csodálattal tudok adózni annak,
ahogyan rátaláltak egy piaci résre, és kialakították azt a sajátos,
egyedi stílust, amely az indie, a pop, a dance és a hip-hop
ötvözete. Alex és Drew tökéletes, igazi képviselői a Tommy Hilfiger
márkaimázsának és a Tommy Hilfiger életérzésnek - tehetségüknek,
optimizmusuknak, zenéjük egyedi hangzásának és könnyed, keresetlen
stílusuknak köszönhetően kiemelkedő helyet foglalnak el a zenei
életben. Rendkívül izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk
velük egy új terepen, a divat világában."
"Tommy úttörő hozzáállása, amellyel egybeolvasztja a divatot és
zenét, mindig is meghatározó eleme volt a Hilfiger
férfiruha-kollekcióknak" - fejtette ki Daniel Grieder, a Tommy
Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Együttműködésünk a
The Chainsmokers-zel tükrözi a vállalat stratégiai elkötelezettségét
az iránt, hogy a Tommy Hilfiger vásárlók következő generációja
számára izgalmas kollekciókat, exkluzív vásárlási élményt nyújtsunk
és ugyanakkor biztosítsuk az online vásárlás kínálta kényelmet is. A
férfiruha-kategória továbbra is kulcsfontosságú terület számunkra,
és célunk, hogy kiaknázzuk a Tommy Hilfiger márkában rejlő
lehetőségeket a világ minden régiójában."
A 2012-ben megalakult The Chainsmokers ez idáig több mint 10 millió
kislemezt adott el, és jelenleg a harmadik legtöbbet streamelt
együttes a világon. 2017-ben duó a Daya közreműködésével készült
"Don't Let Me Down" című dalával elnyerte a Legjobb dance zenei
felvételért járó Grammy-díjat, és a Halsey-vel közösen készített
"Closer" című kislemezükért a Billboard zenei díjátadó gálán, a
Billboard Music Awards-on az Év legjobb együttműködése díjat kapta.
Ez volt ugyanakkor az első dalszöveg videó, amely túllépte a
mérföldkőnek számító egymilliárdos nézettséget a YouTube
videómegosztó oldalon.
"Tommy Hilfigerhez hasonlóan mi is mindig hittünk az egyéniség
erejében és a hagyományoktól való elszakadásban" - nyilatkozta a The
Chainsmokers duó. "Tommy úttörő munkája kikövezte az utat a
divatipar és a zenei ágazat együttműködése előtt, és nagy izgalommal
várjuk, hogy egy olyan márkával dolgozhassunk együtt, amely a
sajátunkhoz rendkívül hasonló művészi hozzáállással rendelkezik, és
osztozik velünk abban a törekvésünkben is, hogy emlékezetes
élményeket nyújtsunk a rajongóknak."
A kampányfotókat Lachlan Bailey készítette San Franciscóban, és
exkluzív videóelőzetesek is készültek a The Chainsmokers által
kifejezetten erre a célra készített zenei aláfestéssel. A
férfiruha-kollekció 2017 őszén induló globális, integrált
kampányának részeként hirdetések jelennek meg a nyomtatott sajtóban,
az Interneten és kültéri reklámhordozókon, valamint megrendezésre
kerülnek különféle programok, akciók és a vevők számára különleges
élményt nyújtó események is, amelyek célja, hogy a márka
popkultúrára vonatkozó egyedi perspektíváját világszerte
megismertesse a vásárlókkal. A Tommy Hilfiger férfiruha-kollekciót
népszerűsítő kampánya a márka nőiruha-kollekcióját reklámozó, a
globális márkanagykövet amerikai szupermodell, Gigi Hadid
közreműködésével készült hirdetésekkel párhuzamosan zajlik majd.
A 2017. évi őszi Tommy Hilfiger férfiruha-kollekció a 90-es éveket
idézi, a hagyományos darabokat azonban friss, új megfogalmazásban
kínálja, tükrözve az évtizedre jellemző lázadó életérzést. A Tommy
Hilfiger férfiruha-kollekció darabjai szerte a világon
megvásárolhatók a Tommy Hilfiger üzletekben, egyes nagykereskedő
partnereken keresztül, valamint online a tommy.com internetes címen.
Hilfiger mindig is rendkívül fogékony volt a zene iránt, amely
folyamatos inspirációként szolgált számára karrierje során, így az
évek múlásával a márka és a zeneipar közt szoros kapcsolatok jöttek
létre. A 90-es években Hilfiger volt az egyik első divattervező, aki
hírességek közreműködésével kezdte népszerűsíteni kreációit, és
úttörő szerepet játszva elsőként tervezett ruhákat olyan fiatal
művészek számára, mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher; illetve
szponzorálta például Britney Spears és Lenny Kravitz turnéit, és
reklámpampányainak hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett,
mint David Bowie és Beyoncé. Tommy Hilfiger volt a szponzora például
a Rolling Stones rendkívül sikeres 1999-es "No Security" turnéjának,
amely során a banda akkor évtizedek óta először újra nagy
sportarénákban lépett fel. Tommy Hilfiger azóta is számos legendás
férfi és női zenésszel és előadóval dolgozott együtt, többek közt
például Wyclef Jeannel, John Legenddel és Alicia Keys-zel.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. június 13., kedd 10:05 |
A Tommy Hilfiger bejelentette, hogy a The Chainsmokers tagjai lesznek a Tommy Hilfiger férfiruha-kollekciójának globális márkanagykövetei (2. rész) |
|
Amszterdam, 2017. június 13., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a Tommy Hilfiger és a Hilfiger Denim, a világ egyik
legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle
(bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket
tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi
szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, speciális sportruházatot
(golf), fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési
cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A Hilfiger Denim
termékcsaládban megtalálható a farmerruházat, férfi és női lábbelik,
kiegészítők és illatszerek. A Tommy Hilfiger és Hilfiger Denim
márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon
megvásárolhatják a kiterjedt Tommy Hilfiger és Hilfiger Denim
üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban,
egyes online kiskereskedőktől, valamnt a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH működése során számos sikeres, az amerikai divat
hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek
eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává
vált. Cégünk több mint 35000 társvállalata több mint 40 országban
összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű bevételt ért el. A
társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, min a CALVIN
KLEIN, a Tommy Hilfiger, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*,
a Warner's és az Olga, mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmazunk. *A Speedo márka a Speedo International, Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Virginia Ritchie Virginiaritchie@tommy.com
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|