OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 25. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2017. március 6., hétfő 09:00

Ezekre célszerű figyelni, ha kátyúba hajtottunk! - A KÖBE tapasztalatai szerint, tavasszal jelentősen megszaporodnak a kátyúkárok
    Budapest, 2017. március 6., hétfő (OTS) - A KÖBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület tapasztalatai szerint tavasszal jelentősen megnő a kátyúk okozta kárbejelentések száma. Bár már az év elején is megszaporodtak a kátyú- és defektkárok, korábbi adataik azt mutatják, hogy márciustól májusig kb. duplájára nőnek ezek a bejelentések. Így, aki szeretné elkerülni, hogy az úthibák okozta autókárokat saját zsebből kelljen rendeznie, érdemes még most kiegészítő biztosítást kötnie rá.

    A következőkben a biztosító azt is összeszedte, mire célszerű figyelni a helyszínen, hogy a kárrendezésnél ne legyen probléma.
     1. Ha már kátyúba hajtottunk, a hiteles bizonyításhoz mindenképpen ki kell hívni a helyszínre a rendőrséget, akik jegyzőkönyvét a kárbejelentés részeként csatolni szükséges.
     2. Fontos, hogy még a helyszínen készítsünk néhány fényképet az érintett útszakaszról, a kátyúról és a sérült járműről. A kátyú fotózásánál használjunk valamilyen referencia eszközt (pl. öngyújtót vagy töltőtollat), amelyhez viszonyíthatjuk a kátyú méretét és mélységét. A sérült gépjárműről készült fotónál lényeges az is, hogy látszódjon a rendszáma, hogy egyértelműen beazonosítható legyen.
     3. A kárigény bejelentése előtt még célszerű meglátogatni a javítót is, ahol kérjünk egy legalább anyag- és munkadíj szinten, tételesen megbontott javítási számlát, vagy javítási kalkulációt.

Ahogy arra a KÖBE kárigazgató, Tallárom Tamás is felhívta a figyelmet, egyfajta plusz szolgáltatásként, a biztosító a teljes kár kifizetésével kapcsolatos ügyintézésében is segít. "A Defekt Gumiabroncs, Kátyúkár és Fényszóró biztosítással rendelkező ügyfeleinknek nem kell keresgetnie, hogy ki a közút kezelője, ezt megteszi helyettük a KÖBE, és igény esetén a biztosító által kifizetett kártérítésen túlmutató károk érvényesítésének érdekében is költségmentesen eljár a közútkezelőnél." Így a biztosító jelentősen megkönnyítheti a balesetet szenvedett ügyfél helyzetét, akinek a biztosítási összeg és a közút kezelőtől behajtott összegből már valóban fedezhető az akár több százezer forintot is elérő kára.

Bővebb információ:
Baranyai Eszter
kommunikációs vezető
KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület
tel.: +36 (70) 675-0439
e-mail: baranyaie@kobe.hu
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.