OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 28. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2016. március 16., szerda 12:00

A DEICHMANN CIPŐ több, mint 5 millió pár cipőt adott el
    Budapest, 2016. március 16., szerda (OTS) - A piacvezető szerep tovább erősödött / 7,6 százalékos forgalomnövekedés - A DEICHMANN CIPŐ az elmúlt évben tovább erősítette piacvezető szerepét. Az eladott pár cipők száma 2015-ben - először a vállalat magyarországi megjelenése óta - 5 millió fölé emelkedett: A vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül 5,14 millió pár cipőt adott el (2014: 4,95 millió). Ez alapján pusztán a számokat figyelve minden második magyar ember DEICHMANN cipőt visel. A bruttó forgalom 7,6 százalékos növekedéssel 38,3 milliárd forintra emelkedett (2014: 35,6 milliárd forint). A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben.

    "Az eredménnyel nagyon elégedettek vagyunk. 2006 óta folyamatosan erősíteni tudjuk piacvezető szerepünket, mert mindig következetesen vásárlóink igényeihez igazodunk" - mondja Czeczeli Tamás, a DEICHMANN CIPŐ ügyvezető igazgatója. 2001-ben nyitotta meg a cég első üzletét Magyarországon. A vállalat a tizenötödik évében is terjeszkedik tovább. A következő évre 4 új üzlet nyitása valamint 9 korábbi üzlet átépítése szerepel a tervekben.

Magyarországi indulása óta a DEICHMANN CIPŐ folyamatosan fejlesztette kínálatát. A vállalat ma már kombinálja a hagyományos üzletek előnyeit és az internet kínálta lehetőségeket: 2014 óta a vásárlók a www.deichmann.com oldalon online is tudnak vásárolni - szállítási költségek nélkül, a nap 24 órájában. Amennyiben nem megfelelő a kiszállított cipő az üzletekben kicserélhető az ország egész területén. Múlt évtől a DEICHMANN CIPŐ 'Ship to home' szolgáltatást is kínál vásárlóinak. Amennyiben nincs az üzletben megfelelő méret a választott cipőből, a vásárló helyben megrendelheti azt, majd kényelmesen egyenesen az otthonába szállíttathatja. Tavasszal elindul egy új szolgáltatás a "Click&Collect", ami lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket a Deichmann üzletekben vegyék át a vásárlók.

"Omnichannel stratégiánk keretében következetesen összekötjük a hagyományos kereskedelem eszközeit az online shop nyújtotta lehetőségekkel. Vásárlóink így mindenütt a legkisebb erőfeszítéssel juthatnak a kívánt cipőhöz. Szeretnénk számukra az egyes csatornák és lehetőségek közötti váltást olyan egyszerűvé és kényelmessé tenni, amennyire csak lehetséges" - mondja Czeczeli Tamás. "Szeretnénk vásárlóink számára mindig és mindenhol megbízható szolgáltatást és kényelmet nyújtani."

A DEICHMANN csoport 2015-ben 8,3 százalékkal nőtt

A DEICHMANN CIPŐ Magyarországon az esseni székhelyű DEICHMANN csoport tagja. A családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb cipőkereskedője. A DEICHMANN csoport 2015-ben újra forgalomnövekedést tudott elérni, emellett nőtt az eladott cipők és az üzletek száma is. A 23 európai országban és az Egyesült Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9 milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt (nettó 4,6 milliárd euró). Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék. A cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el üzleteiben és online shopjaiban. A csoport 2015.12.31-én 3710 üzletet működtetett (2014: 3.600) és 37.300 munkatársat foglalkoztatott (2014: 36.150). Idén a DEICHMANN hozzávetőleg 233 millió eurót invesztál a nemzetközi infrastruktúrába.

Médiakapcsolat:
DEICHMANN Cipő, Magyarország        
Herr Mónika            
Tel. +36 (1) 263 6680        
monika_herr@deichmann.com    

DEICHMANN csoport
Sonja Schröder-Galla
Tel. + 49 (0) 201 86 76-962
sonja_schroeder-galla@deichmann.com    

Az esseni (Németország) székhelyű DEICHMANN SE megalapítására 1913-ban került sor, a cég mai napig 100 százalékban az alapító család tulajdonában van. A vállalat piacvezető az európai cipőkereskedelemben és világszerte 37.300 munkatársat foglalkoztat. DEICHMANN név alatt működnek üzletek Németországban, Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Horvátországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Oroszországban, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. A csoport ezen kívül jelen van az Egyesült Államokban (Rack Room Shoes/Off Broadway), Hollandiában (vanHaren), Svájcban (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport). Németországban a Roland SE is a cégcsoporthoz tartozik. A MyShoes SE üzleteivel a vállalat jelen van Németországban, Ausztriában és Svájcban.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.