Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. október 27., kedd 17:00 |
ThyssenKrupp launches MAX: Maximizing urban efficiency with leading Microsoft Azure IoT-enabled technology |
|
New York, USA, 27 October, 2015 (APA/OTS) - ThyssenKrupp Elevator launches MAX, a game-changing predictive and pre-emptive service solution that extends remote monitoring capabilities to dramatically increase current availability levels of existing and new elevators. Leveraging the power of Microsoft Azure Internet of Things (IoT) technology, MAX makes it possible for an elevator to "tell" service technicians its real needs, including real-time identification of repairs, component replacements, and proactive system maintenance. |
-Cross reference: Picture is available at AP Images
(http://www.apimages.com) and http://www.presseportal.de/nr/113002/ -
Today's twelve million elevators worldwide move one billion people
each day, making the elevator the most used means of transport - and
also the safest - but in one year of operation these elevators are
unavailable due to service interventions in a cumulative amount of
over 190 million hours; MAX is set to improve all these statistics,
aiming to cut unavailability periods by half.
Andreas Schierenbeck, CEO of ThyssenKrupp Elevator: "Our mission is
to do something nobody else in our field has done before: To
transform a century-old industry that has relied on established
technology until now. Cities need innovations that respond to the
challenges of the massive urbanization we are currently witnessing.
We are very pleased to work with Microsoft to truly take
ThyssenKrupp into the digital era and change the way the elevator
industry offers maintenance services."
With MAX, data collected in real time from connected ThyssenKrupp
elevators is sent to Microsoft's trusted Azure cloud platform, where
an algorithm calculates the remaining lifetime of key systems in
each elevator. Now, ThyssenKrupp's team of over 20,000 service
technicians will be able to rely on MAX as their wingman, making it
possible to be informed in advance when components will need to be
repaired or replaced. In a MAX-connected building, people will wait
less time, resulting in decreased stress and more quality time.
Also visit: www.max.thyssenkrupp-elevator.com and
www.thyssenkrupp-elevator.com
Contact Michael Ridder Head of Media Relations ThyssenKrupp Elevator AG Phone: +49 201 844-563054 E-mail: michael.ridder@thyssenkrupp.com
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|