OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 23. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2015. október 27., kedd 17:00

ThyssenKrupp launches MAX: Maximizing urban efficiency with leading Microsoft Azure IoT-enabled technology
    New York, USA, 27 October, 2015 (APA/OTS) - ThyssenKrupp Elevator launches MAX, a game-changing predictive and pre-emptive service solution that extends remote monitoring capabilities to dramatically increase current availability levels of existing and new elevators. Leveraging the power of Microsoft Azure Internet of Things (IoT) technology, MAX makes it possible for an elevator to "tell" service technicians its real needs, including real-time identification of repairs, component replacements, and proactive system maintenance.

    
     -Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) and http://www.presseportal.de/nr/113002/ -

Today's twelve million elevators worldwide move one billion people each day, making the elevator the most used means of transport - and also the safest - but in one year of operation these elevators are unavailable due to service interventions in a cumulative amount of over 190 million hours; MAX is set to improve all these statistics, aiming to cut unavailability periods by half.

Andreas Schierenbeck, CEO of ThyssenKrupp Elevator: "Our mission is to do something nobody else in our field has done before: To transform a century-old industry that has relied on established technology until now. Cities need innovations that respond to the challenges of the massive urbanization we are currently witnessing. We are very pleased to work with Microsoft to truly take ThyssenKrupp into the digital era and change the way the elevator industry offers maintenance services."

With MAX, data collected in real time from connected ThyssenKrupp elevators is sent to Microsoft's trusted Azure cloud platform, where an algorithm calculates the remaining lifetime of key systems in each elevator. Now, ThyssenKrupp's team of over 20,000 service technicians will be able to rely on MAX as their wingman, making it possible to be informed in advance when components will need to be repaired or replaced. In a MAX-connected building, people will wait less time, resulting in decreased stress and more quality time.

Also visit: www.max.thyssenkrupp-elevator.com and www.thyssenkrupp-elevator.com

Contact
Michael Ridder
Head of Media Relations
ThyssenKrupp Elevator AG
Phone: +49 201 844-563054
E-mail:     michael.ridder@thyssenkrupp.com
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.