Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. augusztus 19., szerda 10:08 |
Gyorsabb a Posta, mint egy éve |
|
Budapest, 2015. augusztus 19., szerda (OTS) - A Magyar Posta egy év
alatt a 2700 szolgáltatóhelyből álló hálózatában átlagosan több mint
170 millió ügyfélkontaktot bonyolít le. A vállalat az elmúlt két
évben kiemelt figyelmet fordított arra, hogy fejlesztéseivel
ügyfelei kényelmét szolgálja, szolgáltatási portfólióját a modern
ügyféligényekhez igazítsa. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150819_001.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150819_002.jpg
Ennek érdekében a hagyományos postai termékek esetében a vállalat
kiemelten kezelte a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó, vagy
azokat helyettesítő e-szolgáltatások bevezetését, korszerűsítését
(új szolgáltatások és fejlesztések: mobiltelefonos csekkbefizetés,
csomag- és csekkautomata, mobil applikációk).
Fontos cél volt a postai ügyfélkiszolgálás felgyorsítása is, ezért a
munkaerő-kapacitást valamennyi postán a mért ügyfélforgalomhoz,
valamint a várható forgalomfelfutáshoz igazította.
Ennek eredményeként a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya
folyamatosan emelkedik, ez az arány csaknem 3%-ot javult az előző
évhez képest, a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya július
végén több mint 80 százalék volt.
Az átlagos várakozási idő pedig ezzel párhuzamosan csökken.
2015. első félévében az átlagos várakozási idő 4 percre rövidült,
ami csaknem 20 másodperces javulást jelent a 2014-es adatokhoz
képest.
Érdemes a postán ügyeket intézni, ugyanis a pénzügyi szolgáltatások
igénybevételéhez, valamint egy csomag vagy levél feladásához például
átlagosan alig több mint 4 perc alatt hozzájuthatnak az ügyfelek,
míg a csekkbefizetés elintézéséhez való hozzáférés átlagosan három
és fél percre rövidült.
Magyar Posta Zrt.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|