Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. április 21., kedd 09:26 |
Elio Leoni Sceti lesz a Coty Inc. vezérigazgatója (1. rész) |
|
New York, 2015. április 21., kedd (Business Wire/OTS) - A
fogyasztási cikk kategória terén kiterjedt tapasztalatokkal
rendelkező nemzetközi vezető tölti be a vezérigazgatói pozíciót -
Bart Becht marad a cég elnöke |
A Coty Inc. (NYSE:COTY) ma bejelentette, hogy Elio Leoni Sceti, a
nem tartós (napi) fogyasztási cikk kategóriát illetően kiterjedt
nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező vezető lesz a Coty új
vezérigazgatója. A cég elnöki tisztségét továbbra is Bart Becht, a
Coty jelenlegi megbízott vezérigazgatója és elnöke tölti be.
Leoni Sceti úr már számos, a nemzetközi márkaépítést és a pénzügyi
eredmények javítását célzó stratégiát dolgozott ki és valósított meg
sikeresen olyan fogyasztási cikkekkel foglalkozó cégeknél, mint
például az EMI Music vagy az Iglo Csoport (mely utóbbinál jelenleg
vezérigazgatói pozíciót tölt be). Az Iglo Csoportnál, amely a vezető
európai fagyasztottélelmiszer-forgalmazó vállalat, Sceti úr
munkatársai együttműködésével sikeresen átalakította a vállalat
"Better Meals Together" ("Jobb ételek együtt") stratégiájának
alapjául szolgáló növekedési és befektetési modelleket, ami jelentős
növekedést eredményezett a cég alapvető márkáinak (Birds Eye, Iglo
és Findus) piaci részesedésében. Vezetése alatt az Iglo elindított
egy, az egész ágazat hozzáállását megváltoztató vállalati
felelősségvállalási programot, amely az élelmiszerhulladékok
mennyiségének csökkentését szolgáló fagyasztás előnyeit hangsúlyozta
ki.
Az EMI Music vezérigazgatójaként a nemzetközi fogyasztásicikk-márkák
építése és a szórakoztató médiumok iránti lelkesedésével, a zeneipar
által igen nagyra értékelt kreatív tehetségének kiaknázásával
sikerült megállítania a vállalat addigi hanyatlását, és elérte, hogy
a cég bevételei ismét növekedni, haszonrése pedig bővülni kezdett.
Sceti úr irányította az EMI átalakulását egy hagyományos
lemezkiadóból egy fogyasztók igényeit messzemenően kielégíteni tudó
zeneipari vállalattá, elősegítve a cég olyan, már ismert vagy az
előadók közt újnak számító művészei nemzetközi sikereit, mint
például a Coldplay, Katy Perry és David Guetta, és lehetővé téve,
hogy a katalógusból rendelhető mesterművek (mint például a Beatles
Összes digitális változata) széles körben elérhetők legyenek a
nemzetközi piacon. Leoni Sceti úr a P&G-nél is dolgozott, majd azt
követően 16 éven át külfönféle marketing és felsővezetői pozíciókban
a Reckitt Benckisernél (RB), ahol pályafutása során az
észak-amerikai, európai és nemzetközi kategóriák irányítását látta
el, és a vezetése alatt álló divíziók rendszeresen az ágazati
átlagnál jóval magasabb bevételt és profitnövekedést értek el.
"Nagyon örülünk, hogy Eliot a Coty egyik vezető pozíciójában
üdvözölhetjük" - mondta el Becht úr. "Elio széles körű tapasztalatai
és a sikeres nemzetközi márkák építése terén elért eddigi kimagasló
eredményei nagy hasznára fognak válni a cégnek a Coty nemzetközi
szépségiparban birtokolt pozíciója erősítését célzó stratégiája
megvalósítása során. Szakmabeliként már jó néhány éve ismerem Eliot:
ismeretségünk még az RB-nél együtt töltött időkből származik, és
szilárdan hiszem, hogy ő a legalkalmasabb vezető a Coty fejlődése
következő szakaszának irányítására."
"Megtiszteltetés számomra, hogy a vállalat növekedésének e fontos
fordulópontján csatlakozhatok a Coty-hoz, és nagy várakozással
tekintek új feladataim elé" - nyilatkozta Leoni Sceti úr. "A Coty
megtestesíti számomra a nemzetközi márkaépítés iránti szeretetemet
és az innováció és az olyan nagyszerű termékek iránti
szenvedélyemet, amelyek az érzelmek szintjén hoznak létre
kapcsolatot a fogyasztókkal. Úgy gondolom, hihetetlen lehetőség
kínálkozik arra, hogy a Coty világszerte jól ismert, vezető
nemzetközi termékeit továbbfejlesszük, és alig várom, hogy a
vállalat alkalmazottainak támogatásával még jobban kiaknázhassam a
Coty nemzetközi márkáinak és szépségipari termékeinek csodálatos
portfóliója kínálta lehetőségeket."
"Izgatottan nézek az elé is, hogy újra a Coty elnöki tisztségét
betöltő Bart irányítása alatt dolgozhatok. Rendkívül nagyra
értékelem Bart stratégiai elképzeléseit és útmutatását, és nagy
várakozással tekintek a közös munka elé, melynek során a Coty-t új
magasságokba röpíthetjük."
A Coty vezérigazgatójaként Leoni Sceti úr, aki hivatalosan 2015.
július 1-jén kezdi meg munkáját a vállalatnál, a cég vezető márkáit
magába foglaló illatszer-, dekorkozmetikai és bőr- és testápolási
termékportfólió bővítésének irányításáért felel majd. A több
iparágat lefedő nemzetközi üzletágak hatékony vezetése terén
felhalmozott tapasztalatai jelentős előnyöket biztosíthatnak a Coty
számára, amelynek vezető márkái ma már több mint 130 országban és
területen kaphatók.
A 49 éves Leoni Sceti úr jelenleg az Anheuser-Busch InBev
Igazgatóságának független tagja, és (nem ügyvezetői státuszban)
továbbra is tagja marad az Iglo Csoport Igazgatóságának. Ugyanakkor
egy televíziós közösségi platformként és tartalomszolgáltatóként
funkcionáló cég, a Beamly, és egy befektetési és tanácsadó
vállalkozás, az LSG Holdings elnöki tisztét is betölti. Leoni Sceti
úr a One Young World, egy, a jövő vezetőit több mint 160 országból
összekapcsoló nemzetközi fórum tanácsadói tisztét is ellátja.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2015. április 21., kedd 09:26 |
Elio Leoni Sceti lesz a Coty Inc. vezérigazgatója (2. rész) |
|
New York, 2015. április 21., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Coty Inc.-ről tudni kell
A Coty szépségápolási termékeket gyártó és forgalmazó, piacvezető
nemzetközi vállalat, amelynek nettó bevétele a 2014. június 30-án
végződő pénzügyi évben 4,6 milliárd USA dollár volt. Az 1904-ben
Párizsban alapított Coty kizárólag szépségápolási termékekre
koncentráló, ún. "pure play" vállalat, amelynek termékportfoliójában
a világ több mint 130 országában és területén értékesített, jól
ismert illatszerek, dekorkozmetikumok és bőr- és testápolási
termékek találhatók. A Coty termékpalettájában olyan nemzetközi
márkák szerepelnek, mint például az adidas, a Calvin Klein, a Chloe,
a DAVIDOFF, a Marc Jacobs, az OPI, philosophy, a Playboy, a Rimmel
és a Sally Hansen.
Kapcsolat: Befektetői kapcsolatok Kevin Monaco, 212-389-6815 Senior Vice President, Treasurer and Investor Relations vagy Média Jessica Baltera, 212-389-7584 Vice President, Communications Forrás: Coty Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|