OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2014. december 5., péntek 09:14

Az Accenture és az IPsoft kiterjesztik együttműködésüket az Amelia elnevezésű mesterséges intelligencia platform fejlesztése érdekében (1. rész)
    New York, 2014. december 5., péntek (Business Wire/OTS) - A kognitív számítástechnika segítségével az ügyfelek az üzleti teljesítmény új korszakába léphetnek - Az Accenture (NYSE:ACN) kiterjeszti együttműködését az autonóm és kognitív számítástechnikai megoldások vezető szolgáltatójával, az IPsofttal annak érdekében, hogy segíthesse ügyfeleit üzleti folyamataiknak az új, kognitív számítástechnikai alkalmazások felhasználásával végzett újramodellezésében. Az Accenture az IPsoft Amelia elnevezésű új, mesterséges intelligencia platformját alkalmazza, amely lehetővé teszi az üzleti folyamatok automatizálását és számos funkcióra való kiterjesztését. Így a vállalatok olyan alkalmazotti gárdát alakíthatnak ki, amelynek tagjai kognitív "segédeszközöket" használnak az ügyfélszolgálat javítására, az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások hatékonyságának fokozására, saját termelékenységük növelésére, és a folyamatosan bővülő adatmennyiség kezelésére.

    Az év elején bejelentett  együttműködési megállapodásnak megfelelően az Accenture a tervek szerint beépíti az Amelia-t saját kognitív megoldásokat tartalmazó szolgáltatási portfoliójába, hogy támogathassa ügyfeleit működési hatékonyságuk javításában. Az Amelia platform kognitív és tanulási képességei lehetővé teszik a platform számára, hogy könnyen elsajátítson rutin folyamatokat, és tanuljon a nyelvi kommunikációból azzal a céllal, hogy megoldja az ügyfelek problémáit, és sikeresen meg tudjon válaszolni számos különféle kérdést. Az Accenture mélyreható technológiai ismeretei és az üzleti folyamatok átalakításával kapcsolatos szakmai tapasztalatai, kiegészítve az Amelia kognitív megoldásaival, lehetővé teszik a vállalkozások számára szolgáltatásaik időkorlátainak áthidalását, a minőség javítását, a teljesítmény következetesen magas szinten tartását, a problémamegoldás sikerességének fokozását, valamint mind a költségek, mind a rutin szolgáltatásokkal kapcsolatos manuális beavatkozások gyakoriságának csökkentését.

"Cégünk a kognitív automatizálási hullám egyik éllovasa. Ez a hullám jó értelemben vett rombolást és átalakulást hoz, és lehetővé teszi klienseink számára, hogy radikális javulást érjenek el üzleti folyamataikban, valamint, hogy a megfelelő és szükséges információk birtokában megalapozottabb, jobb döntéseket hozzanak" - fejtette ki Paul Daugherty, az Accenture technológiai vezetője. "Egy olyan elsőrangú mesterséges intelligencia platform, mint az Amelia, különleges lehetőséget biztosít az Accenture számára arra, hogy széles körű iparági ismereteit, az üzleti folyamatokkal kapcsolatos szaktudását és technológiai szakértelmét egyaránt felhasználva áttörést hozó megoldásokat nyújtson ügyfeleiknek."

Az IPsofttal való kiterjesztett együttműködés keretében az Accenture meglévő kognitív számítástechnikai alkalmazásfejlesztési gyakorlatára és az Accenture Operations divízió részeként működő üzletifolyamat-kiszervezési (BPO) egység támogatására építve a partnerek olyan új, az Ameliára alapuló megoldásokat dolgoznak ki, amelyek révén az emberi erőforrások jobb teljesítményének elősegítése érdekében a kulcsfontosságú üzleti folyamatok számos üzleti funkcióra kiterjedően automatizálhatók.

"A piacon hatalmas az érdeklődés az Amelia különleges, egyedi képességei iránt. Az Accenture rendelkezik a tudással, képességekkel és szervezeti háttérrel ahhoz, hogy támogassa az Ameliában rejlő lehetőségek kiaknázását ügyfeleink számos különféle üzleti környezetében, illetve hogy olyan ágazati, illetve folyamatspecifikus megoldásokat dolgozzon ki, amelyek az üzleti teljesítmény terén új etalont képviselnek. Nagy várakozással tekintünk az Accenture-nél dolgozó szakemberekkel való közös munka elé, melynek során a digitális gazdaságban az alkalmazásmenedzsment sikerét meghatározó új szabályokat fektetünk le" - mondta el Chetan Dube, az IPsoft elnök-vezérigazgatója.

Az Accenture két olyan ügyfelénél indította el a kísérleti projektet, akik hajlandóak vállalni a termékbevezetéssel járó esetleges nehézségeket cserébe azokért a termelékenységjavulás révén elérhető előnyökért, amelyek az Ameliát üzleti folyamataikba elsőként integráló szervezeteknél jelentkeznek. Az első kísérleti projekt a Baker Hughes-nál, egy olajipari szolgáltató cégnél folyik, a másik pedig az energiaipari és petrolkémiai társaságokat magában foglaló nemzetközi vállalatcsoportnál, a Shellnél. Mindkét esetben egy kognitív ágens támogatja a szolgáltatásnyújtást oly módon, hogy a spontán nyelvi kommunikációból és a dokumentációból, valamint más ágensek valós interakcióinak megfigyelése révén sajátít el olyan ismereteket, amelyek alapján folyamatosan fejleszti önmagát.

Az IPsoft Amelia-t bemutató december 4-én keleti parti idő szerint du. 2:30-kor kezdődő rendezvénye élőben megtekinthető az interneten keresztül. Amennyiben látni szeretné a platform bemutatását, illetve meg kívánja hallgatni a meghívott előadók előadásait, kattintson a következő linkre: https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1049531. (folyt.)



2014. december 5., péntek 09:16

Az Accenture és az IPsoft kiterjesztik együttműködésüket az Amelia elnevezésű mesterséges intelligencia platform fejlesztése érdekében (2. rész)
    New York, 2014. december 5., péntek (Business Wire/OTS) -

    Amit az IPsoftról tudni kell

Az IPsoft üzleti és számítástechnikai folyamatautomatizálási szolgáltatásokat nyújt különféle ágazatokban tevékenykedő ügyfeleinek. Világelső autonóm és kognitív megoldásokat tartalmazó termékportfoliója révén versenyelőnyöket biztosító szolgáltatásokat kínál klienseinek. Az IPsoft, amelynek központja New York City-ben van, szerte a világon 12 irodát működtet, a világ vezető márkái közül több mint 500-at szolgál ki közvetlenül, és a világ legnagyobb számítástechnikai szolgáltatónak több mint fele szerepel ügyfelei közt. További információkért kérjük, látogasson el a következő internetes címre: www.ipsoft.com.


Amit az Accenture-ről tudni kell

Az Accenture vezetői tanácsadási, technológiai és alkalmazáskiszervezési szolgáltatásokat kínáló globális vállalat, amelynek több mint 305000 alkalmazottja szolgálja ki ügyfeleit több mint 120 országban. Széles körű tapasztalatait, a különböző iparágakra és üzleti területekre vonatkozó mélyreható szakmai ismereteit és a világ legsikeresebb vállalatai sikerének meghatározó tényezőit elemző kiterjedt kutatásaiból nyert adatokat felhasználva az Accenture hatékonyan együttműködik vállalati és kormányzati ügyfeleivel a magas szintű teljesítmény elérésének biztosítása érdekében. A vállalat árbevétele a 2014. augusztus 30-én végződő pénzügyi évben 30,0 milliárd USA dollár volt. További információkért kérjük, látogasson el a cég honlapjára: www.accenture.com.

Copyright © 2014 Accenture

Minden jog fenntartva. Az Accenture, az Accenture logója, valamint a High performance Delivered az Accenture védjegye.

Kapcsolat:
Accenture
Julie Bennink, + 312-693-7301
julie.l.bennink@accenture.com
vagy
Weber Shandwick for IPsoft
Joseph Gallo, + 212-445-8247
jgallo@webershandwick.com


Forrás: IPsoft


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.