Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. december 5., péntek 09:14 |
Az Accenture és az IPsoft kiterjesztik együttműködésüket az Amelia elnevezésű mesterséges intelligencia platform fejlesztése érdekében (1. rész) |
|
New York, 2014. december 5., péntek (Business Wire/OTS) - A
kognitív számítástechnika segítségével az ügyfelek az üzleti
teljesítmény új korszakába léphetnek - Az Accenture (NYSE:ACN)
kiterjeszti együttműködését az autonóm és kognitív számítástechnikai
megoldások vezető szolgáltatójával, az IPsofttal annak érdekében,
hogy segíthesse ügyfeleit üzleti folyamataiknak az új, kognitív
számítástechnikai alkalmazások felhasználásával végzett
újramodellezésében. Az Accenture az IPsoft Amelia elnevezésű új,
mesterséges intelligencia platformját alkalmazza, amely lehetővé
teszi az üzleti folyamatok automatizálását és számos funkcióra való
kiterjesztését. Így a vállalatok olyan alkalmazotti gárdát
alakíthatnak ki, amelynek tagjai kognitív "segédeszközöket"
használnak az ügyfélszolgálat javítására, az ügyfeleknek nyújtott
szolgáltatások hatékonyságának fokozására, saját termelékenységük
növelésére, és a folyamatosan bővülő adatmennyiség kezelésére. |
Az év elején bejelentett együttműködési megállapodásnak megfelelően
az Accenture a tervek szerint beépíti az Amelia-t saját kognitív
megoldásokat tartalmazó szolgáltatási portfoliójába, hogy
támogathassa ügyfeleit működési hatékonyságuk javításában. Az Amelia
platform kognitív és tanulási képességei lehetővé teszik a platform
számára, hogy könnyen elsajátítson rutin folyamatokat, és tanuljon a
nyelvi kommunikációból azzal a céllal, hogy megoldja az ügyfelek
problémáit, és sikeresen meg tudjon válaszolni számos különféle
kérdést. Az Accenture mélyreható technológiai ismeretei és az üzleti
folyamatok átalakításával kapcsolatos szakmai tapasztalatai,
kiegészítve az Amelia kognitív megoldásaival, lehetővé teszik a
vállalkozások számára szolgáltatásaik időkorlátainak áthidalását, a
minőség javítását, a teljesítmény következetesen magas szinten
tartását, a problémamegoldás sikerességének fokozását, valamint mind
a költségek, mind a rutin szolgáltatásokkal kapcsolatos manuális
beavatkozások gyakoriságának csökkentését.
"Cégünk a kognitív automatizálási hullám egyik éllovasa. Ez a hullám
jó értelemben vett rombolást és átalakulást hoz, és lehetővé teszi
klienseink számára, hogy radikális javulást érjenek el üzleti
folyamataikban, valamint, hogy a megfelelő és szükséges információk
birtokában megalapozottabb, jobb döntéseket hozzanak" - fejtette ki
Paul Daugherty, az Accenture technológiai vezetője. "Egy olyan
elsőrangú mesterséges intelligencia platform, mint az Amelia,
különleges lehetőséget biztosít az Accenture számára arra, hogy
széles körű iparági ismereteit, az üzleti folyamatokkal kapcsolatos
szaktudását és technológiai szakértelmét egyaránt felhasználva
áttörést hozó megoldásokat nyújtson ügyfeleiknek."
Az IPsofttal való kiterjesztett együttműködés keretében az Accenture
meglévő kognitív számítástechnikai alkalmazásfejlesztési
gyakorlatára és az Accenture Operations divízió részeként működő
üzletifolyamat-kiszervezési (BPO) egység támogatására építve a
partnerek olyan új, az Ameliára alapuló megoldásokat dolgoznak ki,
amelyek révén az emberi erőforrások jobb teljesítményének
elősegítése érdekében a kulcsfontosságú üzleti folyamatok számos
üzleti funkcióra kiterjedően automatizálhatók.
"A piacon hatalmas az érdeklődés az Amelia különleges, egyedi
képességei iránt. Az Accenture rendelkezik a tudással, képességekkel
és szervezeti háttérrel ahhoz, hogy támogassa az Ameliában rejlő
lehetőségek kiaknázását ügyfeleink számos különféle üzleti
környezetében, illetve hogy olyan ágazati, illetve
folyamatspecifikus megoldásokat dolgozzon ki, amelyek az üzleti
teljesítmény terén új etalont képviselnek. Nagy várakozással
tekintünk az Accenture-nél dolgozó szakemberekkel való közös munka
elé, melynek során a digitális gazdaságban az alkalmazásmenedzsment
sikerét meghatározó új szabályokat fektetünk le" - mondta el Chetan
Dube, az IPsoft elnök-vezérigazgatója.
Az Accenture két olyan ügyfelénél indította el a kísérleti
projektet, akik hajlandóak vállalni a termékbevezetéssel járó
esetleges nehézségeket cserébe azokért a termelékenységjavulás révén
elérhető előnyökért, amelyek az Ameliát üzleti folyamataikba
elsőként integráló szervezeteknél jelentkeznek. Az első kísérleti
projekt a Baker Hughes-nál, egy olajipari szolgáltató cégnél folyik,
a másik pedig az energiaipari és petrolkémiai társaságokat magában
foglaló nemzetközi vállalatcsoportnál, a Shellnél. Mindkét esetben
egy kognitív ágens támogatja a szolgáltatásnyújtást oly módon, hogy
a spontán nyelvi kommunikációból és a dokumentációból, valamint más
ágensek valós interakcióinak megfigyelése révén sajátít el olyan
ismereteket, amelyek alapján folyamatosan fejleszti önmagát.
Az IPsoft Amelia-t bemutató december 4-én keleti parti idő szerint
du. 2:30-kor kezdődő rendezvénye élőben megtekinthető az interneten
keresztül. Amennyiben látni szeretné a platform bemutatását, illetve
meg kívánja hallgatni a meghívott előadók előadásait, kattintson a
következő linkre:
https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1049531. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2014. december 5., péntek 09:16 |
Az Accenture és az IPsoft kiterjesztik együttműködésüket az Amelia elnevezésű mesterséges intelligencia platform fejlesztése érdekében (2. rész) |
|
New York, 2014. december 5., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit az IPsoftról tudni kell
Az IPsoft üzleti és számítástechnikai folyamatautomatizálási
szolgáltatásokat nyújt különféle ágazatokban tevékenykedő
ügyfeleinek. Világelső autonóm és kognitív megoldásokat tartalmazó
termékportfoliója révén versenyelőnyöket biztosító szolgáltatásokat
kínál klienseinek. Az IPsoft, amelynek központja New York City-ben
van, szerte a világon 12 irodát működtet, a világ vezető márkái
közül több mint 500-at szolgál ki közvetlenül, és a világ legnagyobb
számítástechnikai szolgáltatónak több mint fele szerepel ügyfelei
közt. További információkért kérjük, látogasson el a következő
internetes címre: www.ipsoft.com.
Amit az Accenture-ről tudni kell
Az Accenture vezetői tanácsadási, technológiai és
alkalmazáskiszervezési szolgáltatásokat kínáló globális vállalat,
amelynek több mint 305000 alkalmazottja szolgálja ki ügyfeleit több
mint 120 országban. Széles körű tapasztalatait, a különböző
iparágakra és üzleti területekre vonatkozó mélyreható szakmai
ismereteit és a világ legsikeresebb vállalatai sikerének meghatározó
tényezőit elemző kiterjedt kutatásaiból nyert adatokat felhasználva
az Accenture hatékonyan együttműködik vállalati és kormányzati
ügyfeleivel a magas szintű teljesítmény elérésének biztosítása
érdekében. A vállalat árbevétele a 2014. augusztus 30-én végződő
pénzügyi évben 30,0 milliárd USA dollár volt. További információkért
kérjük, látogasson el a cég honlapjára: www.accenture.com.
Copyright © 2014 Accenture
Minden jog fenntartva. Az Accenture, az Accenture logója, valamint a
High performance Delivered az Accenture védjegye.
Kapcsolat: Accenture Julie Bennink, + 312-693-7301 julie.l.bennink@accenture.com vagy Weber Shandwick for IPsoft Joseph Gallo, + 212-445-8247 jgallo@webershandwick.com
Forrás: IPsoft
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|