Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. október 14., kedd 09:07 |
A P&G újabb fenntarthatósági célokat tűzött ki: előtérben az erőforrások megőrzése és a környezetvédelem (1. rész) |
|
Cincinnati, 2014. október 14., kedd (Business Wire/OTS) - A
Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma tovább bővítette
fenntarthatósági céljai körét, hogy a fogyasztók számára még
értékesebbé tehesse az általuk kedvelt márkákat és termékeket,
miközben törekszik az erőforrások megőrzésére, a környezet védelmére
és a leginkább rászorultak szociális körülményeinek javítására. |
"Termékeinket folyamatosan javítjuk a környezetvédelmi
fenntarthatóság szempontjából életciklusuk minden fázisában - kezdve
a gyártástól a csomagoláson és a szállításon keresztül egészen a
fogyasztók általi felhasználásig" - fejtette ki Martin Riant, a P&G
Fenntarthatósági programjának vezetőségi felügyelője, a Global Baby
and Feminine & Family Care dívizió csoportszintű elnöke.
"Vásárlóink, a közösségek és a vállalat jövője érdekében arra
törekszünk, hogy csökkentsük termékeink ökológiai lábnyomát,
miközben azok ugyanazt a minőséget és teljesítményt nyújtják,
amelyet az emberek a P&G termékektől megszoktak és elvárnak."
A P&G végső célja az, hogy 100%-ban megújuló energiát és 100%-ban
megújuló vagy újrahasznosított anyagokat használjon fel minden
termékhez és csomagoláshoz, valamint, hogy a hulladéklerakókba
kerülő fogyasztói és gyártói hulladék mennyiségét nullára
csökkentse, és e célok elérésének érdekében tevékenységét 12
elfogadott környezeti fenntarthatósági célkitűzés alapján végzi.
Mióta 2010-ben megfogalmazta ezeket a célkitűzéseket, a P&G
számottevő haladást ért el e téren. Ma már 70 olyan gyártó
létesítménye működik, ahol a hulladék mennyisége nulla; a vállalat
energiafogyasztása, vízfelhasználása, szén-dioxid-kibocsátása és
teherautóval végzett áruszállítása egyaránt nagy mértékben csökkent;
megújulóenergia-felhasználása és az újrahasznosításra alkalmas
nyersanyag felhasználását igazoló tanúsítványainak száma pedig
jelentősen megnőtt. A P&G ugyanakkor társadalmi fenntarthatósági
munkáját is kiterjesztette, és ma már évente több mint 50 millió
ember életét teszi jobbá katasztrófaenyhítési erőfeszítései és olyan
programjai révén, mint például a Children's Safe Drinking Water
(Tiszta vizet a gyermekeknek) és a Pampers és az UNICEF közti
partnerségi együttműködés.
A P&G ma két új célkitűzést adott hozzá a 2020-ig elérendő
célkitűzésekhez, melyek főként a víztakarékosságot és vízvédelmet,
valamint a termékek csomagolását érintik.
A P&G már régóta elsőrendű fontosságú kérdésként kezeli a
víztakarékosságot és a vízvédelmet. 2002 és 2012 között termelési
egységre vetítve a vállalat több mint 70%-kal csökkentette
gyártóüzemei vízfelhasználását. Vállalásai körét most az alábbiakkal
bővíti:
- A termelési egységre vetített vízfelhasználás csökkentése
további 20%-kal, és a takarékos vízfelhasználás előtérbe helyezése
különös tekintettel azokra a létesítményekre, amelyek vízben szegény
régiókban működnek,
- Vízhatékony termékekhez való hozzáférés biztosítása egy
milliárd ember számára.
A csomagolási fenntarthatóságot szintén kulcsfontosságú
prioritásként kezeli a P&G. A cég jó úton halad ahhoz, hogy
termelési egységre vetített csomagolóanyag-felhasználását 2020-ra
20%-kal csökkentse. Az e téren elért eredmények nyomán a P&G most
megemeli ezt a szintét, és elkötelezi magát, hogy:
- A műanyag csomagolóanyagokban az újrahasznosított gyanta
eddigi mennyiségét megduplázza,
- Gondoskodik arról, hogy termékei csomagolásának 90%-a
újrahasznosítható anyag legyen, illetve olyan programok kerüljenek
bevezetésre a vállalatnál, amelyek lehetővé teszik a
csomagolóanyagok újrahasznosítását.
E két célkitűzés kibővítése mellett a P&G folyamatos erőfeszítéseket
tesz annak érdekében, hogy ellátói láncának tagjai 2020-ra megújuló
nyersanyagokkal válthassák ki a legjelentősebb kőolaj eredetű
nyersanyagokat a költségek és a méretgazdaságosság függvényében.
"Elkötelezettek vagyunk a P&G üzleti felelősségvállalásának
erősítése iránt" - mondta el Riant. "Vezető szerepet kívánunk
szerezni ágazatunkban a fogyasztók és a részvényesek számára való
értékteremtés terén, miközben takarékosan használjuk a rendelkezésre
álló erőforrásokat, védjük a környezetet, és igyekszünk javítani a
leginkább rászorultak életminőségén. A P&G növekedési céljai és
fenntarthatósági célkitűzései kölcsönösen függnek egymástól."(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2014. október 14., kedd 09:08 |
A P&G újabb fenntarthatósági célokat tűzött ki: előtérben az erőforrások megőrzése és a környezetvédelem (2. rész) |
|
Cincinnati, 2014. október 14., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell
A P&G szerte a világon mintegy öt milliárd embert szolgál ki
márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának
megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek
közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a
Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a
Wella® és a Whisper®. A P&G mintegy 70 országban tevékenykedik
világszerte. A P&G-ről és termékeiről a legfrissebb hírekért és
információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes
oldalt.
A P&G fenntarthatósági célkitűzéseiről bővebb információkért kérjük,
kattintson ide: P&G Sustainability.
Kapcsolat: P&G médiakapcsolat: Lisa Popyk, 513-983-5058 popyk.la@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|