OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2014. október 14., kedd 09:07

A P&G újabb fenntarthatósági célokat tűzött ki: előtérben az erőforrások megőrzése és a környezetvédelem (1. rész)
    Cincinnati, 2014. október 14., kedd (Business Wire/OTS) - A Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma tovább bővítette fenntarthatósági céljai körét, hogy a fogyasztók számára még értékesebbé tehesse az általuk kedvelt márkákat és termékeket, miközben törekszik az erőforrások megőrzésére, a környezet védelmére és a leginkább rászorultak szociális körülményeinek javítására.

    "Termékeinket folyamatosan javítjuk a környezetvédelmi fenntarthatóság szempontjából életciklusuk minden fázisában - kezdve a gyártástól a csomagoláson és a szállításon keresztül egészen a fogyasztók általi felhasználásig" - fejtette ki Martin Riant, a P&G Fenntarthatósági programjának vezetőségi felügyelője, a Global Baby and Feminine & Family Care dívizió csoportszintű elnöke. "Vásárlóink, a közösségek és a vállalat jövője érdekében arra törekszünk, hogy csökkentsük termékeink ökológiai lábnyomát, miközben azok ugyanazt a minőséget és teljesítményt nyújtják, amelyet az emberek a P&G termékektől megszoktak és elvárnak."

A P&G végső célja az, hogy 100%-ban megújuló energiát és 100%-ban megújuló vagy újrahasznosított anyagokat használjon fel minden termékhez és csomagoláshoz, valamint, hogy a hulladéklerakókba kerülő fogyasztói és gyártói hulladék mennyiségét nullára csökkentse, és e célok elérésének érdekében tevékenységét 12 elfogadott környezeti fenntarthatósági célkitűzés alapján végzi. Mióta 2010-ben megfogalmazta ezeket a célkitűzéseket, a P&G számottevő haladást ért el e téren. Ma már 70 olyan gyártó létesítménye működik, ahol a hulladék mennyisége nulla; a vállalat energiafogyasztása, vízfelhasználása, szén-dioxid-kibocsátása és teherautóval végzett áruszállítása egyaránt nagy mértékben csökkent; megújulóenergia-felhasználása és az újrahasznosításra alkalmas nyersanyag felhasználását igazoló tanúsítványainak száma pedig jelentősen megnőtt. A P&G ugyanakkor társadalmi fenntarthatósági munkáját is kiterjesztette, és ma már évente több mint 50 millió ember életét teszi jobbá katasztrófaenyhítési erőfeszítései és olyan programjai révén, mint például a Children's Safe Drinking Water (Tiszta vizet a gyermekeknek) és a Pampers és az UNICEF közti partnerségi együttműködés.

A P&G ma két új célkitűzést adott hozzá a 2020-ig elérendő célkitűzésekhez, melyek főként a víztakarékosságot és vízvédelmet, valamint a termékek csomagolását érintik.

A P&G már régóta elsőrendű fontosságú kérdésként kezeli a víztakarékosságot és a vízvédelmet. 2002 és 2012 között termelési egységre vetítve a vállalat több mint 70%-kal csökkentette gyártóüzemei vízfelhasználását. Vállalásai körét most az alábbiakkal bővíti:
    - A termelési egységre vetített vízfelhasználás csökkentése további 20%-kal, és a takarékos vízfelhasználás előtérbe helyezése különös tekintettel azokra a létesítményekre, amelyek vízben szegény régiókban működnek,
    - Vízhatékony termékekhez való hozzáférés biztosítása egy milliárd ember számára.

A csomagolási fenntarthatóságot szintén kulcsfontosságú prioritásként kezeli a P&G. A cég jó úton halad ahhoz, hogy termelési egységre vetített csomagolóanyag-felhasználását 2020-ra 20%-kal csökkentse. Az e téren elért eredmények nyomán a P&G most megemeli ezt a szintét, és elkötelezi magát, hogy:
    - A műanyag csomagolóanyagokban az újrahasznosított gyanta eddigi mennyiségét megduplázza,
    - Gondoskodik arról, hogy termékei csomagolásának 90%-a újrahasznosítható anyag legyen, illetve olyan programok kerüljenek bevezetésre a vállalatnál, amelyek lehetővé teszik a csomagolóanyagok újrahasznosítását.

E két célkitűzés kibővítése mellett a P&G folyamatos erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy ellátói láncának tagjai 2020-ra megújuló nyersanyagokkal válthassák ki a legjelentősebb kőolaj eredetű nyersanyagokat a költségek és a méretgazdaságosság függvényében.

"Elkötelezettek vagyunk a P&G üzleti felelősségvállalásának erősítése iránt" - mondta el Riant. "Vezető szerepet kívánunk szerezni ágazatunkban a fogyasztók és a részvényesek számára való értékteremtés terén, miközben takarékosan használjuk a rendelkezésre álló erőforrásokat, védjük a környezetet, és igyekszünk javítani a leginkább rászorultak életminőségén. A P&G növekedési céljai és fenntarthatósági célkitűzései kölcsönösen függnek egymástól."(folyt.)



2014. október 14., kedd 09:08

A P&G újabb fenntarthatósági célokat tűzött ki: előtérben az erőforrások megőrzése és a környezetvédelem (2. rész)
    Cincinnati, 2014. október 14., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell

A P&G szerte a világon mintegy öt milliárd embert szolgál ki márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®. A P&G mintegy 70 országban tevékenykedik világszerte. A P&G-ről és termékeiről a legfrissebb hírekért és információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.

A P&G fenntarthatósági célkitűzéseiről bővebb információkért kérjük, kattintson ide: P&G Sustainability.

Kapcsolat:
P&G médiakapcsolat:
Lisa Popyk, 513-983-5058
popyk.la@pg.com

Forrás: Procter & Gamble


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.